Oyster Plaza Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Manila Bay

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Bar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 45
inclusief belastingen en toeslagen
12 nov - 13 nov

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
Kleerkast
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Familie suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een zetelbed
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 36 m²
  • Max. aantal: 6
  • 1 queensize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe Twin kamer

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • 25 m²
  • Max. aantal: 5
  • 1 queensize bed

Eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
Een kluis
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Premier tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Premier suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Een bidet
Gratis mineraalwater
Een minibar
Kabelzenders
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 5
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Dr. A. Santos Avenue corner, Kabihasnan, Sucat Road, Parañaque, 1700

In de buurt

  • City of Dreams Manila - 4 min. rijden - 4.6 km
  • SM Winkelcentrum van Azië - 7 min. rijden - 6.7 km
  • SMX Convention Center - 7 min. rijden - 6.7 km
  • Newport World Resorts - 7 min. rijden - 7.8 km
  • Newport Mall - 7 min. rijden - 7.8 km

Lokaal vervoer

  • LRT-station EDSA - 7 min. rijden
  • Station Manilla Sucat - 9 min. rijden
  • Manila (MNL-Ninoy Aquino Intl.) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Starbucks - ‬10 min. wandelen
  • ‪McDonald's - ‬1 min. wandelen
  • ‪Mango-ong - ‬9 min. wandelen
  • ‪Inasal Chicken Bacolod (ICB) - ‬9 min. wandelen
  • ‪Chowking - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Oyster Plaza Hotel

Hotel vlak bij Manila Bay
Overweeg een verblijf bij Oyster Plaza Hotel en geniet van een shuttleservice van/naar de luchthaven, een wasserij en een bar. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, geldautomaat/bankservice en een feestzaal
  • Gratis kranten, bagageopslagruimte en een kluis bij de receptie
  • Beoordelingen van gasten tonen hoge cijfers voor het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Oyster Plaza Hotel bieden voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Douches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2008

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan PHP 500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: PHP 500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Oyster Plaza Hotel Paranaque
Oyster Plaza Hotel
Oyster Plaza Paranaque
Oyster Plaza Hotel Metro Manila/Paranaque, Philippines
Oyster Plaza Hotel Hotel
Oyster Plaza Hotel Parañaque
Oyster Plaza Hotel Hotel Parañaque

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Oyster Plaza Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Oyster Plaza Hotel?

Vandaag, 3 nov. 2025, kost een verblijf bij Oyster Plaza Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 12 nov. 2025 min. € 45,01, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Oyster Plaza Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Oyster Plaza Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 18.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Oyster Plaza Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Oyster Plaza Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat Oyster Plaza Hotel?

Dit hotel ligt in San Dionisio, op 1,5 km van Manila Bay en op 4,6 km van City of Dreams Manila. Ook Ayala Malls Manila Bay en Parqal Shopping Center liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Oyster Plaza Hotel

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 166 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 230 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 159 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 84 van 717 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 78 van 717 beoordelingen

7,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Raimel

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top.👍
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Freddy

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel om te verblijven en op uitstap te trekken in Manila.
1 nacht verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Eric

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
bed, ontbijt transport van en naar luchthaven, receptie heel behulpzaam
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

matt

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The free shuttle from and to the airport was great. As was the restaurant, which served good food at a very reasonable price. I was disappointed with the lack of tea and coffee making facilities in my room. Plus TV access was very limited ( could only watch YouTube). But was only staying one night before catching a domestic flight to my destination. It was not a big problem.
1 nacht verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Junelyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay at Oyster because it was very convenient. The place was near the airport. The staff and services offered were wonderful.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Naidelle

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dirty

Hot shower was not working! And the room was facing the street so it was so loud. And the worst thing was, cockroaches were everywhere the room! So gross
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Theresa

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Arthur

Positief: Personeel en service
Stället är perfekt för en övernattning. Prisvärt. Transporten till och från terminal 3 är perfekt
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

May

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Rachel

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
* we were attempting to organise airport transfers by messaging the hotel through the app, but received no response to our messages. We had to make special arrangements for a call from overseas to access this service * transfers were finally organised, but noone showed up until an hour and a half after the flight landed. After half an hour of waiting outside the airport, we called and were told the driver was there, but he didn’t turn up for another half hour after that. After 28 hours in transit, the last thing you want to do is stand outside the airport for an hour, waiting for a pickup. * the room was sparse, almost monastic, with concrete walls and no window. No artwork or anything to reduce the feel of being in a cell. * everything was noisy. The air conditioner rattled terribly, there were trolleys being pushed up the passage and doors slamming all night, and people calling out to each other. In the morning the room was right next to the restaurant, so we were awoken to the sound of cutlery and crockery clinking and conversations, starting from about 6am. Not ideal when we only finally made it to our room at 3am. * the room had no hot water in the shower. We reported this to the front desk, who said they called housekeeping. noone showed to fix anything before we were picked up for our transport into town, and we weren't offered any alternative arrangements. so after a very long transit and a poor sleep, we couldn’t even have a hot shower before starting our visit.
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Schmidt

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We friendly and helpfull stuff, unfortunately the hotel is under renovation, daytime very noise,overall with minor issues, was a good stay☺️
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
What I like about the service or service front desk assistance and it had the shuttle van on time
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Motoko

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

短時間なら

地下の窓なし。非常口のマップもなく怖かった。安かったからね。 夕方から朝早くの出発までだったので耐えました。 空港送迎やフロントの方レストランのスタッフはみんないい人でした。ホテル周りは治安悪そうに見えるし空気が悪かったのでセブンイレブンだけ行きました。
1 nacht verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Michael, scottsdale

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a very well kept property with few amenities. There are many better choices in this price range. The complimentary shuttle was a bonus. The tv only worked if you have Prime or other premium channel service. Very few nice food options along a busy street.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Nandalall

1 nacht verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Joseph

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked and was charged over $100USD for a premium suite only to get there to be downgraded to a double room that goes for $50. They promised to make it right only to find out they refused to do anything about it or reimburse me the difference. It was extremely noisy with us being woke up multiple times through the night. The free breakfast was all unavailable leaving limited crappy options to choose from. Due to the downgrade we had to rent an additional room and where charged multiple extra fees for a third person to stay in a room for 4 people. The shuttle was earlier that we were told not even allowing us to eat our limited crappy breakfast. Absolutely HORRIBLE EXPERIENCE! It was also not only us having problems, as we heard other families there dealing with similar issues of having booked a big family room to be downgraded as well and they had to rent an extra room as well. Do Not Stay Here!!! I'm still trying to get my money back from their mistakes even when I paid for the insurance just in case something like this happened!! Definitely the WORST experience of my entire 30 day trip in the country and multiple hotels in multiple locations! I would give - stars if it was possible!!!
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nicholas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

MARY GRACE

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
They gave me room full of cockroaches.
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

4/10 – Matig

lina

Negatief: Netheid, voorzieningen
Free breakfast Free shuttle Bur when you check in the reality hits you Because I got a cheap price does not mean I get treated differently
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

lina

Negatief: Netheid, voorzieningen
Had cockroaches/ unsafe renovations while client being admitted to dangerous rooms/ no saltine on the telephones/. They shoukd not admit clients in a room bring psinted( cluttered with pests). NOT ACCEPTABLE!
1 nacht verbleven in april 2025