Ginger Mangalore

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Mangaluru

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Ginger Mangalore

Veranda
Feestzaal
Deluxe Twin kamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau
Trap
Ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 30
inclusief belastingen en toeslagen
15 jul - 16 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 19 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Kottara Chowki Junction, Mangaluru, Karnataka, 575006

In de buurt

  • Mangala-stadion - 3 min. rijden - 3.5 km
  • Forum Fiza Mall - 8 min. rijden - 7.3 km
  • Panambur-strand - 8 min. rijden - 6.9 km
  • Mangaladevi Temple - 9 min. rijden - 9.1 km
  • Tannirbhavi-strand - 10 min. rijden - 5.2 km

Lokaal vervoer

  • Surathkal Station - 16 min. rijden
  • Mangalore (IXE-Internationale luchthaven Mangalore) - 36 min. rijden

Restaurants

  • ‪Tlc Art Cafe - ‬17 min. wandelen
  • ‪Hotel Sri Krishna Vilasa - ‬12 min. wandelen
  • ‪Uttam Panjabi Dhaba - ‬5 min. wandelen
  • ‪Laziz Pizza - ‬2 min. rijden
  • ‪Route 66 - ‬5 min. wandelen

Over deze accommodatie

Ginger Mangalore

Hotel in de zakenwijk
Geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum bij Ginger Mangalore. Het plaatselijke restaurant Square Meal serveert ontbijt, lunch en diner. Naast een businesscentrum genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een receptieruimte en een lift
  • Bagageopslagruimte, hulp bij uitstappen/tickets en gratis kranten
Kamervoorzieningen
De 79 kamers bieden voordelen zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met digitale zenders
  • (kleer)kasten, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis beveiligd zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: INR 200 tot 300 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Square Meal

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Lcd-tv met digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Toegang via buitengalerij

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor vroeg inchecken wordt een toeslag aangerekend
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Let op: Deze accommodatie accepteert geen PAN-kaarten als identificatiebewijs.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 11 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 200–300 per persoon
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Voor kinderen zijn mogelijk aanvullende toeslagen van toepassing voor zaken als bedden(goed) en maaltijden. Deze toeslagen dienen rechtstreeks aan het hotel te worden betaald.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Ginger Hotel Mangalore
Ginger Mangalore
Mangalore Ginger
Ginger Mangalore Hotel
Ginger Mangalore Hotel
Ginger Mangalore Mangaluru
Ginger Mangalore Hotel Mangaluru

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Ginger Mangalore?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Ginger Mangalore?

Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Ginger Mangalore van één nacht voor twee volwassenen op 15 jul. 2025 min. € 30,14, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Ginger Mangalore voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Ginger Mangalore inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Ginger Mangalore uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Ginger Mangalore?

Dit hotel ligt in het centrum van Mangaluru, op 1,8 km van Jami Mosque of Zinad Baksh en op 5 km afstand van Mangala-stadion en Kadri Hill Park. Ook Sultan Battery en Kudroli Gokarnath Temple liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Ginger Mangalore

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 18 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 58 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Meher

Praktisch voor tussenstop

Net, schoon en hulpvaardig. Meer voor zakelijk dan voor toeristische bestemming.

8/10 – Goed

Arun

1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Henry

Positief: Personeel en service, voorzieningen
The bathroom was not clean but overall the room was fine
1 nacht verbleven in december 2024

4/10 – Matig

yasmin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad Condition

We had stayed for 2 nights at Ginger in Mangalore. The service staff was not at all trained or are just lazy. The Housekeeping did not even bother to wash or replace coffee mugs and glasses. Even used towels were taken from the room but not replaced. Inspite of telling the reception to send the clean towels they never came. The condition of the bathroom was bad. The basin had a crack and the WC was stained. Not at all worth for the rates we paid for a night. The towels and the sheets look Worn out and they desperately need to replaced.
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Karthi

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I booked a hotel through this platform, received confirmation, and traveled 14 hours with my family, including two kids, only to find out upon arrival late at night that the hotel had canceled the booking. No notification was provided about the cancellation, leaving us stranded and extremely distressed. Such a lack of communication is unacceptable. Please improve your processes to avoid putting customers in such terrible situations.
2 nachten verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Sunil

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's not value for money. Dirty, bathrooms not clean, rooms smelling dampness and beds made of bad wood, not enough parking space
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Venkat

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
could have more variety food. Require better cleanliness
1 nacht verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Pradeep

2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Sreekumar

Zakenreiziger
Toilets not so clean. Bed sheets could have been more fresh and clean. No dental and shaving kit. No phone number mentioned anywhere for reception.
1 nacht verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Chethan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff not able to help immediately..they don't have Alternate options to if rooms have any problems. AC was horrible..sound not able to sleep
2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Naveen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Toswyn Joseph

1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

SACHIN

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
It was ok but not as expected from Ginger brand. Rooms are small and not comfortable. Service is good. Cleanliness can be improved. Location is good.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

krishnan

1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Srinivas

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

??

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Krishna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Towels and bathrooms could be a bit more clean.
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Praneeth

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen

2/10 – Ontzettend slecht

Puneeth

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
They didn't give me a room in spite of having confirmed booking with my family. Resaon was given to me that I belong to mangalore. People who are 100 to 150 km radius were not allowed to take the room in Hotel ginger. Worst experience for me. I told them it's for the family not a bachelor. Staff are rude. Staff told me any local ID proof we will accept for booking. What do you mean by local ID proof? I am not understanding. Zero stars from my side.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

viji, cupertino

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Acceptable degree of quality given price
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

KSHAMA

Reisde met familie
Positief: Personeel en service

Can do with a makeover and some investment

Condition of the property was not as expected from a chain hotel, even if it is a budget chain. There was a peculiar smell from the AC unit, which was also very noisy (Voltas, brand owner same as owner of the hotel!) However, the staff was very polite, helpful and hospitable
1 nacht verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Adish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Pradhyum

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Efficient business hotel

very affordable hotel business hotel, but the upkeep is quite poor. Hospitable staff
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

William

Positief: Netheid, personeel en service