Vergaderruimte

Beoordelingen van Radisson Blu Hotel Manchester, Airport

4 out of 5
Radisson Blu Hotel Manchester, Airport
Chicago Avenue, Manchester Airport, Manchester, England

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 761 van 1131 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 221 van 1131 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 1131 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1131 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 35 van 1131 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Roger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice location near the airport, good restaurant, old gym, spa. Spacy room, although close to the airport, not noisy
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marcin Balog op 8 okt 2023
Dear RogerThank you so much for your review. We are delighted to hear that you had a positive experience with us at Radisson Blu, Manchester Airport. We hope to welcome you back with us soon. Kind Regards,

10/10 – Uitstekend

GP

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Radisson Blu Hotel Manchester Airport op 16 okt 2022
Dear GP Thank you for taking the time to share your feedback from your visit to the Radisson Blu Hotel Manchester Airport, Manchester . We are delighted to read from your review that you had enjoyed your recent stay with us and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors. It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Radisson Blu Hotel Manchester Airport, Manchester , I look forward to welcoming you back.Sincerely, Ali GharbiRadisson Blu Hotel Manchester Airport, Manchester

10/10 – Uitstekend

Ingmar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relax
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Radissonblue Reception Team op 14 jan 2022
Dear Ingmar Thank you for your feedback regarding your stay at Radisson Blu Hotel Manchester Airport, Manchester. We are pleased to hear that you enjoyed your time with us and hope to welcome you back to our hotel in the near future. If we can be of any further assistance please do not hesitate to get in touch. Best regards,

8/10 – Goed

Brian, foley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient for flight
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

ricki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Able to walk into the airport
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Abdulaziz, sarasota

Positief: Netheid, personeel en service
Its average.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Had to ask for toothbrushes again - despite the price of the room.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and quiet
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Paul

Reisde met familie
Negatief: Netheid
On my way to the room, there were wine bottles, used dinner plates and even a luggage trolley in the corridor. Not a great first impression. When my 8-year old son and I finally got to our room there was a pint glass that was half-full glass of stale beer right outside the door. It had clearly been there for hours, maybe even overnight. My son wondered where I’d brought him to. Not impressed. The rest of the stay was fine, as we just stayed in the room — who could blame us, based on what was outside in the corridor! — until we left to get our flight the next morning. Like all airport hotels, they’re convenient. Room was okay and comfortable. But for the price, I expected a more order and cleanliness.
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

david

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Little too long to wait at check in and a very long wait to order drinks in the bar. The two men were working flat out but needed more help.
1 nacht verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Ben

Zakenreiziger
Positief: Voorzieningen
Negatief: Personeel en service
We were supposed to receive room upgrade and free breakfast we had to Pay additional £36 per day for breakfast that was supposed to be free. Wont Stay again! £156 extra just for breakfast
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super convenient for morning departures.
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Same hotel and same room as the week before. Same feedback... I find it BIZARRE not to have a chair to work at the desk in the room. A desk but no chair. Nowhere to work.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Evelyn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Sarah

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy walking from the terminal. Quick check in. Lovely room and good restaurant.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Courtney

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Franklin

Reisde met familie
We have stayed here several times and always a positive experience. Great, friendly staff, fabulous breakfast and clean, good sized rooms.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Fiona

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Ben

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall the stay was great - the only thing that was not great was the complimentary bottle of wine which was two miniature bottles of wine, a normal bottle of wine would not cost the hotel much more and would give a much better impression
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

izumi

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Harnek

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Skyline to terminals was great, would stay again
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Charlotte

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Would’ve been 5 stars but for: 1. I paid for breakfast, which at 4am when we needed to leave for our flight I was told would be grab and go. When we got to reception to leave and pick up our breakfast there was nothing there. I raised this with the man at reception who said they’d not been told by the person who checked us in. Will be asking for a refund of the breakfast. 2. The hotel gym and pool is in fact a local gym and pool, so not just reserved for hotel guests. This was not problematic in itself but the non-hotel clientele weren’t particularly pleasant to be around - large groups of young men swearing loudly in front of our son and unable to stop staring at me / our son in the pool. Hotel should make it clear that gym / pool is not exclusive for guests as I booked the hotel with the specific goal of being able to take our son for a swim which was ultimately pretty unpleasant
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nigel

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Dean

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Was supposed to be a free bottle of wine as a VIP treat with Expedia. What we actually got was two very cheap 187.5 ml bottles of red plonk. So half a bottle of cheap wine advertised as a free bottle of wine.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Enrique

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Buen hotel
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Patrick

1 nacht verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Penelope

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

David, Isle of Skye

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay convenient for planes and trains. Friendly staff
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Arantza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Robert

Reisde met familie
Great
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Hotel Management op 24 mei 2024
Dear Robert, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan

6/10 – Redelijk

norman

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service at front desk and bar, clean rooms, efficient
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel for the airport.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Claire

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Elspeth

Positief: Netheid
The hotel was clean and tidy, decor in some areas looked a little tired. The pool area was smaller than photos suggested but I suppose that shows the power of a camera with a wide angle lens. Check in process was disappointing, I had to ask questions rather than being provided with basic info regarding parking charges, breakfast times, check out time, leisure facilities etc. Hotel was comfortable enough but I've stayed in nicer establishments for less money.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Pam

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quick check in, pool and spa area good, but full of kids, so impossible to swim. Pricey bar and we didn’t use the restaurant. Room was clean and comfortable, for a stopover before a flight it ticked the boxes we needed.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Lee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal position for an early flight, friendly and helpful staff nice hotel. Decent restaurant
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Kevin, Beverley

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a nice hotel and if you are flying from Manchester airport there is no other hotel which is as convenient!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Kevin, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 24 mei 2024
Dear Andrea, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean air, fresh rooms, large room windows, and walkable to from terminals. Good room service, annd food. Excellent for jet lag arrival or night before flying out.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Anna, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place. So handy for an early morning flight.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Anne, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan

10/10 – Uitstekend

Dean

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Dean, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan

10/10 – Uitstekend

Sylvia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel right in the airport and easy from the train. Once again a lovely overnight stay before our early morning flight Beds are really comfortable and the room temperature was perfect. From check in to check out, a truly wonderful experience!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Sylvia, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan

8/10 – Goed

Simon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good overnight airport hotel . Rooms are excellent value Restaurant good quality
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Simon, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back soon.Kind Regards, Jonathan

10/10 – Uitstekend

Dionne

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
So convenient for the airport
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Dionne, Thank you for such a wonderful review. We are delighted to read that you enjoyed your recent stay with us. Thank you for choosing Radisson Blu Hotel Manchester Airport. We look forward to welcoming you for your next stay.Kind Regards, Jonathan

4/10 – Matig

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Despite online check n you still have to queue for quite a while to get your room key. So what’s the point?
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Hotel Management op 29 mrt 2024
Dear Stephanie, Thank you for taking the time to leave us a review, we are sorry to hear that your stay was not up to your expectations. We value your feedback and hope we have another opportunity to better your experience next time. Kind regards, Jonathan