Prestige Manaus Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, in de buurt van Haven van Manaus
Fotogalerie voor Prestige Manaus Hotel





Beoordelingen
6,2 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 35
inclusief belastingen en toeslagen
17 dec - 18 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Een privébadkamer
Een minibar
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. Getúlio Vargas, 215, Manaus, AM, 69020-010
Over deze accommodatie
Prestige Manaus Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Rede Andrade Amazônia
Rede Andrade Amazônia
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
7.8 van 10, Goed, 864 beoordelingen
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer BRL 32 voor volwassenen en BRL 25 voor kinderen
- Betaald parkeren (overdekt): BRL 30.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: BRL 30.00 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: BRL 77.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Manaus Plaza Hotel
Prestige Manaus Hotel Hotel
Prestige Manaus Hotel Manaus
Prestige Manaus Hotel Hotel Manaus
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Prestige Manaus Hotel
6,2
6,0
Netheid
10
Voorzieningen
8,0
Personeel en service
5,6
Milieuvriendelijkheid
5,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 sep 2025
4 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
REGINALDO
Zakenreiziger
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Não recomendável
REGINALDO
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
Carolina
29 jul 2025
Carolina
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Elvio Marcos
22 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel muito ruim
Elvio Marcos
6 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ivan
19 jul 2025
Ivan
3 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Carolina
Reisde met familie
17 jul 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Carolina
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fabio
8 jul 2025
Fabio
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Olival
22 mei 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olival
3 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Adalto
Zakenreiziger
18 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ultrapassado
Adalto
8 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 apr 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HORRIVEL
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
João
28 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Boa localização, bom atendimento, estrutura razoáv
João
1 nacht verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 mrt 2025
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Patricia
21 feb 2025
Patricia
15 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Carlos Matheus
26 jan 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Não foi uma experiência boa
Carlos Matheus
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
ZENO
Reisde met familie
25 jan 2025
ZENO
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Fausto Augusto
17 jan 2025
Fausto Augusto
2 nachten verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Robison
Reisde met familie
14 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Nem tudo que brilha é ouro!
Robison
7 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Serrao de
Reisde met familie
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Serrao de
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Marcelo do Nascimento
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcelo do Nascimento
1 nacht verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Luana
Reisde met familie
10 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Estadia totalmente desconfortável
Luana
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Joseney
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Joseney
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Moisés
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Moisés
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
Leandro
Zakenreiziger
27 nov 2024
Positief: Personeel en service
Hotel intermediário, 2 estrelas
Leandro
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Mario
Zakenreiziger
23 nov 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mario
4 nachten verbleven in november 2024








