Terrein van de accommodatie

Beoordelingen van The Ritz-Carlton, Bahrain

5 out of 5
The Ritz-Carlton, Bahrain
Building 173, Road 2803, Al Seef, Block 428, Manama

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 181 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 32 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 232 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 232 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Oleg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel in this city. Super staff, own beach. very modern and large gym.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place I recommend it
2 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

abdulaziz, Riyadh

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Didn’t like transportation
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Majdi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Hiba

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very kind especially the staff in Italian restaurant
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Khaled

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great experience
3 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Khaldoun, Riyadh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent as alaways
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

AHMAD

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing stay will come Again for sure
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff
3 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Faysal, Morgantown

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Mohammed

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service is excellent
4 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Meshaal

1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Antonio

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best Beach hotel experience in Bahrain. This is the third time we stay at the Ritz Carlton in Bahrain, and we can't get over how wonderful this place is. Facilities, rooms, beach, pool, personnel, everything is amazing.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Avegail Dulay - Rooms Reservation Department op 21 mei 2023
Thank you for staying with us at The Ritz-Carlton, Bahrain. We are looking forward to the opportunity of welcoming you back again very soon.

10/10 – Uitstekend

Nigel

3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Avegail Dulay - Rooms Reservation Department op 21 mei 2023
Thank you for staying with us at The Ritz-Carlton, Bahrain. We are looking forward to the opportunity of welcoming you back again very soon.

4/10 – Matig

Abduljabar AlQahtani

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ritz
The room was not transferred into my name when I checked in As result the room was not refreshed at the evening and they came at midnight and corrected the situation also the wifi could not be connected night manager had to do it manually for two nights
2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Abdulrahman, qadisiya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
great
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

MARIA, FLUSHING

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was the best!

8/10 – Goed

OSAMA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
for me the best service you can find in bahrain nice location close to everything also the staff from reception to cleaning to valet people very polite ❤️ the hotel needs only renovate the furniture
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice relaxing stay
3 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Kelly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of my favourite hotels in the world!
Everything about the RC is amazing. We had a club room which if you like the odd tipple is definitely worth it. Cannot recommend enough and can’t wait to return.
5 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Salma

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

mustafa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
اقامة جدا رايعة وفندق ممتاز وطاقم خدمة عالي المستوى واشكرا موظف الاستقبال / سيراجيش
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

mustafa

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Sarah

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

OSAMA

2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Faisal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

NEVEEN

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Neil

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Rodrigue

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Ziad

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

ofir

4 nachten verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Raed

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Hannah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I’ll be back!
Went on holiday on my own for the first time since having a baby 3 years ago - it was absolute bliss. You have all the facilities you could want - wonderful restaurants, attentive staff, beautiful resort including a stunning beach with soft soft sand and a spa/ gym to die for. Particular touches I loved included… the running route outside with the distances marked on the floor, the friendly and thoughtful staff, the bed was so comfortable and the Thai restaurant sushi (hammour) was very very yum!!!! I’ve visited Abs Dabs, Dubai and Oman in the region prior to this trip. The beach was one of the best (if not the best) I’ve been on in region (incredibly well maintained). Not a negative (more of an FYI)… Appreciate this is a 5* resort… so for many I’m sure this wouldn’t even factor into their consciousness but I still can’t get my head around the fact a Coca Cola costs 7£. So just a heads up that even a non-alcoholic drink on the beach will add up. All other costs are relative to this, so a main meal (just food) for 1 will set you back anything from 36£ (some sushi) - 100£ (steak).
6 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جميل جدا
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

meshal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2022

10/10 – Uitstekend

Dan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed in a club room, definitely worth the extra money for the wonderful staff, food and evening drinks. Heading back to Bahrain in a few weeks, and I won’t consider staying anywhere else.
4 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mixed bag visit
I've stayed here before; it's one of my favourite hotels. The facilites, cleanliness, room, parking, and food and drink quality cannot be faulted. The Lounge staff, particularly Denny, treat you as super valued customers and could not be more helpful. New Year in Cantina Kahlo was excellent, with a tasty, diverse menu. That said, this is the first time I have not had Lounge access for the whole stay, and there were some service issues. At breakfast in La Med (16BD per person), we had to wait 30 minutes for tea and coffee and did not get any until after we had finished eating. We also had to ask for plates, cutlery, and milk. A hotel at this level needs to do better. We also went to the Burlington Club for a late drink but were informed that it was not serving even though it did not close for 25 minutes. I was then told last orders were 45 minutes to closing. I have never been to any bar, anywhere in the world, with such a ridiculous last orders policy. Lastly, when trying to book Trader Vic's one evening, I was told that it was "fully booked until closing" (2am). This is not the first time I have had this kind of issue, and quite often if you just walk down then you will get in if you wait a few minutes. They often claim to be fully booked but then freely accept walk-ins, and a stroll around the resort later in the evening suggested they were not, in fact, full. Overall, a great hotel, but some of the food and drink facilities need better organisation.
3 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Eftekhar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Our stay was good and the receptionist Mohammed was very helpful and cooperative
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

christopher

2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mohamed

2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

MAZEN M

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

khaled, Laguna niguel

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel
2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Jonathan, Al khobar

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel with lots of things to do. Kids club and playground to keep kids busy after spending all day at the pool because it is temperature controlled and despite the season it was nice to swim. Also lots of good options for eating and very nice restaurants with live music as well
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Naser

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

BASSAM

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent services Perfect Hotel
Excellent hotel in Baharain since 30 years with all facilities, only one negative thing wifi in the room is bad other thing more than your expectation always.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably the most exclusive and elegant resort in the area. Very nice.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

jamal

1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Yousef

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect hotel
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Abdullah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
رائعة
3 nachten verbleven in oktober 2021