Een binnenzwembad, 3 buitenzwembaden en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Zafiro Mallorca

4 out of 5
Zafiro Mallorca
Avenida Santa Eulàlia, S/N, Santa Margalida, Balearic Islands

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 130 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 112 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 270 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 270 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer kindvriendelijk hotel, maar ook zonder kinderen genoeg te beleven. Mooi en schoon onderhouden park met leuke animatie. Wij waren voor het eerst en komen zeker terug. All in concept vonden wij een aanrader!!
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Zafiro Can Picafort Hotel Manager op 20 okt 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Antoni Martí

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer vriendelijk personeel. Erg uitgebreid animatieprogramma. Zeer goede all inclusive (tevens uitgebreid assortiment aan drankjes all in). Vlees en vis was iets minder lekker bij avondeten, niet echt mals. De rest van het eten was goed en uitgebreid. Met name zeer lekkere maaltijdsalades bij poolbar. Nadeel: airco in gebouw 4 was kapot waardoor we na aankomst en uitpakken van alle spullen alsnog moesten verhuizen naar ander gebouw. Daar was in onze kamer ook de airco op laatste avond kapot en kregen we twee ventilatoren. Alles wordt wel snel en vriendelijk opgepakt als er een probleem is.
9 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi Hotel met goede verzorging. Eten is perfect for All Inn formule!
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Rob, Heesch

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruim appartement, op mooi onderhouden locatie
-Ruim appartement -Mooi aangelegde omgeving, zwembad ruim opgezet en voldoende ligplaatsen -Uitstekende faciliteiten rondom zwembad (lifeguard, sanitair, horeca, zwembadspullen) -Strand/Boulevard op +/- 10 minuten lopen -Op het moment dat wij er waren was 90%+ van de gasten ouders met kleine kinderen. Accommodatie is ook volledig hierop ingericht met kidsclub, kinderzwembad, kinderdisco, etc etc. Echt een aanrader voor ouders met kleine kinderen op 2.5 uur vliegen vanuit NL. Ook voor (jonge) stellen is het prima te doen, er is een apart gedeelte voor 18+, maar je hoort de spelende kinderen natuurlijk wel :)
10 nachten verbleven in september 2018
Reactie van recepción op 4 okt 2018
Wij willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw commentaar achter te laten over ons establIssement. Het doet ons goed te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en zullen notitie maken van uw commentaren zodat wij onze service verder kunen verbeteren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en dat u opnieuw zult genieten van een vakantie bij ons. recepción zafiro mallorca

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
erg geschikt voor vakantie met kinderen
locatie is erg geschikt en ingericht op een vakantie met kinderen. het eten (buffet) is echt top. Gevarieerd en afwisselend. min puntje is dat het water van het kinderbad echt heel koud is (wanneer er geen zon is) en dat de kussens niet prettig zijn. verder erg vriendelijk en bereidwillig personeel.
7 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van maria antònia op 10 jun 2018
Beste gasten, Allereerst wil ik u bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw mening achter te laten over ons hotel Zafiro Mallorca. Het spijt ons te horen dat u uw vakantie niet geheel aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij nemen uw comentaren dan ook ten harte en zullen deze naar de betreffende afdelingen doorsturen en analiseren om in de toekomst verbeteringen aan te kunen brengen. Ons belangrijkste doel is namelijk om onze gasten een fijne en onvergetelijke vakantie te bezorgen. Met vriendelijke groet MªAntònia Recepción zafiro mallorca

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk verblijf
Mooie appartementen. Niet te grootschalig. Mooi zwembad, 18+ zwembad is fijn. voldoende bedjes. Wel een stukje lopen naar de Boulevard.
5 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Hotel Manager op 4 nov 2017
Beste gasten, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw commentaar achter te laten over ons establIssement. Het doet ons goed te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en zullen notitie maken van uw commentaren zodat wij onze service verder kunen verbeteren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en dat u opnieuw zult genieten van een vakantie bij ons. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Natascha, Lisse

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kindvriendelijk hotel
Pluspunten Ruim appartement met dito balkon Redelijk goede wifi-verbinding (gratis) 5 x per week schoonmaak en schone handdoeken Vriendelijk personeel Heerlijke hemelbedjes bij de adultspool Minpunten Klein keukentje met minimaal servies, bestek en pannen
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Hotel Manager op 22 okt 2017
Beste gasten, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw commentaar achter te laten over ons establIssement. Het doet ons goed te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en zullen notitie maken van uw commentaren zodat wij onze service verder kunen verbeteren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en dat u opnieuw zult genieten van een vakantie bij ons. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Has, Hilversum

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel voor kinderen
Strand verder weg dan gedacht, kamers ok, eten ok, kinderparadijs. Vervoer van vliegveld naar hotel slecht en onduidelijk geregeld, transfer van hotel naar vliegveld 2,5 uur. Tip: huur voor 75E een taxi!
9 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Hotel Manager op 7 sep 2017
Beste gasten, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw commentaar achter te laten over ons establIssement. Het doet ons goed te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en zullen notitie maken van uw commentaren zodat wij onze service verder kunen verbeteren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en dat u opnieuw zult genieten van een vakantie bij ons. Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Mark, Mechelen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schitterend hotel om met kinderen te gaan
Schitterend animatieteam voor kinderen, geweldig en uitgebreid eten, leuke locatie
8 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Hotel Manager op 19 jul 2017
Beste gasten, Wij willen u graag bedanken dat u de tijd genomen heeft om uw commentaar achter te laten over ons establIssement. Het doet ons goed te horen dat u van uw verblijf genoten heeft en zullen notitie maken van uw commentaren zodat wij onze service verder kunen verbeteren. Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen begroeten en dat u opnieuw zult genieten van een vakantie bij ons. Met vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Andre, haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een heerlijk verblijf, prachtige accomodatie!

8/10 – Goed

Eliza

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk kindvriendelijk hotel
Voor de 2e keer hier geweest. Wederom erg goed bevallen. Echt een familieresort, zeer kindvriendelijk. Kinderanimatie bijzonder leuk. Zwembad niet verwarmd, dus in herfstvakantie koud. Gelukkig is er een (klein) binnenbad. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Resort is zeer overzichtelijk en veilig. Voor kinderen veel te doen en worden goed begeleid door animatieteam. Eten is erg goed. Helaas dit keer een kamer aan de straatkant, dus veel overlast van verkeer. De materialen die vorig jaar bijna stuk waren, waren dat dit jaar nog of helemaal. Hopelijk hebben ze dit jaar meer oog voor het onderhoud.

8/10 – Goed

Sylke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijke vakantie
We hebben hier een fantastische vakantie gehad met onze zoon van 5. We hadden een prachtige kamer. Het tuintje was ideaal. Vanuit de hangmat of eigen ligbed hadden we perfect zicht op het zwembad. Zwembad is met 70, 90 en 120 cm diepte diep genoeg om leuk te zwemmen en te spelen maar toch kon onze zoon overal staan. Het eten is erg gevarieerd en van uitstekende kwaliteit. Personeel is vriendelijk en hulpvaardig. Strand ligt op 10 min. Lopen. Echt een heerlijk strand met leuke golven om in te duiken. Zeewater temperatuur was ca 26 graden. We hebben een aantal dagen een auto gehuurd om wat leuke plekken waaronder enkele baaien te bezoeken. In de baaien kon je heerlijk snorkelen. Er zijn veel leuke restaurantjes die goed betaalbaar zijn in de buurt. Kortom alles bij elkaar echt een aanrader met name voor gezinnen met jonge kinderen.

8/10 – Goed

Marie, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie Hotel
We hebben een zeer fijne vakantie gehad in Viva Mallorca en Spa. We hadden een appartement met een prive tuintje. Met kleine kinderen die s'middags nog een slaapje doen is dit echt aan te raden (tuintje is afgesloten)! Het apartement zelf is zeer ruim met aparte deuren van de woonkamer en slaapkamer naar de tuin. Er is een grote inloop douche en een bad. De apartementen zijn inderdaad wat gehorig maar voor ons was dit niet erg storend. Wij zaten all inclusief. Het eten was oke, gevariereerd en het restaurant was uitermate geschikt voor kleine kinderen. Wel weinig aanbod van groenten (vooral salades). Het zwemwater van het kindergedeelte was wat fris waardoor we met name in het grotere gedeelte hebben gezwommen (was veel warmer). S'avonds was er een kinder(mini) disco. Zelfs voor de allerkleinste was dit leuk (2 jaar). Er is 1 speeltuin, welke wel wat klein is gezien de grote van het resort en de vloer kan daar ook wel wat onderhoud gebruiken. Het hele resort zat vol met jonge gezinnen met kleine kinderen (< 10 jaar). Ik zou dit hotel ook niet aanraden voor stellen zonder kinderen of pubers, daar is geen vertier voor. Het is een groot (wat massaal) resort.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super
Prima hotel, heeft alles om een goede vakantie te garanderen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op een goede locatie
Hebben voor het eerst via Expedia geboekt. Was zeer goed gegaan allemaal. Op de luchthaven een auto gehuurd zodat we vrij waren en konden gaan waar we wilden. Kortom de volgende keer weten we hoe het moet en zeker weer via Expedia.

8/10 – Goed

Eliza

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Mooi schoon hotel met groot zwembad.
Het hotel is erg schoon, personeel is erg vriendelijk, barpersoneel ietwat aan de trage kant, maar dat mag de pret niet drukken. De kamers zijn erg ruim, goed onderhouden en schoon. Helaas is het op de begane grond redelijk gehorig. Het zwembad wordt goed schoongehouden, is echter wel koud. Er is elke dag tussen 10.00 en 18.00 uur een lifeguard aanwezig. Jammer genoeg is het strand zo'n 20 minuten (met kind) lopen en dan is het niet bijzonder. Als je een auto huurt en een stukje verder rijdt, heb je een mooier strand. Voor een weekje weg naar de zon is dit hotel perfect!

8/10 – Goed

Marum, Marum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekende accommodatie
We hebben een heerlijke week gehad in deze accommodatie. De kamers zijn ruim en worden vrijwel dagelijks schoongemaakt.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi park,slechte bedden
Goed onderhouden park,,kamers zijn schoon,bedden keihard en het is nogal gehorig.Personeel is heel vriendelijk.Animatie is er voor alle leeftijden.

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
viva mallorca
Ligging van het hotel tov het strand en het centrum was goed (op loopafstand). Het eten was ook ok. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, 24 p/ dag. De accomodatie was mooi en verzorgd. De kinderen hebben zich vermaakt met de miniclub. Wij zijn in de herfstvakantie geweest en het was wel jammer dat het buitenbad niet verwarmd was en in het binnenbad mochten geen kinderen onder de 18.

10/10 – Uitstekend

Esther, Amersfoort

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi complex, schoon, fijn zwembad. Leuke animatie voor de kinderen !
Ontzettend fijn en schoon complex waar zeer aardige mensen werken. Alleen de transfer was even zoeken (via hotel geregeld)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Bastian

Positief: Netheid
7 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geoffrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Tobias

Positief: Netheid, comfort kamer
SchöneS Hotel
Das Personal wsr sehr freundlich, das Essen schön serviert und lecker und die Zimmer .sauber
6 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

NICOLAS ANTONIO

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Magnífico Hotel, con una calidad, servicio y trato exquisito, pero lo que sin duda lo hace especial es el equipo humano que te hacen sentir como en casa. Mención especial a Tomeu de recepción por la amable acogida cuando llegamos y también a la responsable del bar exterior Helen , pero solo por nombrar a dos, ya que todos forman un equipo estupendo.
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Julia

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
16 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Ricardo

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very average and overpriced. Limited service throughout the hotel - rooms are only cleaned every few days, beach towels only changed 3x per week and if you miss the 2 hour slot or are out of the hotel you have to keep them. This is not well communicated so we only had 2 or 3 towel changes for 10 day stay. Won't be returning, there are much better choices at this high price.
10 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Daniel Martorell Zafiro Mallorca, General Manager op 14 okt 2022
Dear Ricardo,Thank you for taking the time to share your review.We are sorry that your recent stay at our hotel did not meet all your expectationsWe would like to take this opportunity to remind our guests that the hotel provides housekeeping 5 days a week. If guests wish to have their towels replaced or request any other specific service, they may do so in the hotel reception. Furthermore, our rates can vary depending on availability and the period of the year, we do, however, try to keep them as competitive as possible.We hope you may give us a chance to welcome you back in future. Best regards,Daniel MartorellZafiro Mallorca, General Manager

10/10 – Uitstekend

Landry, Bordeaux

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super hotel Tout etait bien . Bonne restauration, chambre spacieuses, personnels agréable et discret ,
7 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

gaizka, tarragona

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto el buffet y los espectaculos. El personal muy atento y servicial.
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

8 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Laurent

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rapport qualité-prix insuffisant
Rapport qualité-prix insuffisant : pas assez de places autour de la piscine pour tout le monde, "réservation de transat" avec des serviettes posées dès 7h du matin, ménage de la chambre superficiel et fait 2 fois en 6 jours et qualité du restaurant très moyenne.
6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Gérant de l'hôtel op 20 okt 2019
Cher Laurent, Merci pour votre récent séjour et pour avoir pris le temps de laisser un commentaire. Nous apprécions vos commentaires concernant votre séjour à l'hôtel Zafiro Mallorca. Vos commentaires ont été transmis à notre équipe de gestion afin d'améliorer notre service. Nous espérons vous accueillir de nouveau à notre hôtel prochainement.J'espère vous accueillir à nouveau à l'hôtel Zafiro prochainement. Bien cordialement, Daniel Martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lovely large hotel with lots on to entertain the children I found there to be lots of choice for breakfast but evening meal was very poor. Rooms were nice and big but need updating
7 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The rooms could do with a re-furb. The maid service was very disappointing. They made the beds at best but getting clean towels etc was a struggle. Lots of rubbish around the pool area, lack of sun beds. People were having to take turns sitting on them from very early hours to reserve them.
4 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Josep, Manlleu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Habitación muy grande y comida muy buena. Lástima del horario de la cena que terminaba a les 21h. Y la piscina un poco agobiante , mucha gente . Suerte que hay la piscina sólo para adultos , si quieres tranquilidad
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Director Hotel Zafiro Mallorca op 20 okt 2019
Estimado Josep, Muchas gracias por dedicar una parte de su preciado tiempo a compartir sus impresiones sobre el hotel. Nos complace saber que disfrutó de unos días de descanso en Mallorca. Gracias de nuevo por compartir su opinión con toda la comunidad viajera. Sería un placer volver a darle la bienvenida en su próxima visita a cualquiera de nuestros hoteles. Saludos Cordiales, Daniel Martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely staff and a great range of activities. The building is getting a bit worn down now.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Zafiro Mallorca Hotel General Manager op 18 okt 2019
Dear guest, Thank you for taking some of your precious time to share your impressions about our hotel. We are pleased that you enjoyed a few days of rest in Mallorca. However, we have also taken note of your comments about our the conditions of the building that we will share with our engineers to help ensure that our service is always of the highest quality. Thanks again for sharing your opinion with the rest of the travel community. It would be a pleasure to welcome you back on your next visit to any Zafiro Hotel. Sincerely, Daniel Martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Tenna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hyggeligt og velindrettet hotel
Gode swimmingpools, fint fitnesscenter, flot og velindrettet hotel med hyggelig have og hængekøje.
13 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was very good and overall staff were very well presented and very polite
9 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff were always helpful, friendly and worked very, very hard. The Entertainment team worked non-stop to keep kids and adults alike entertained.
7 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super dejligt hotel - 10 min. gang til stranden
Vi fik et rum med tekøkken, stue og soveværelse til 2 voksne og 2 børn. Rummet var pænt i størrelse og daglig rengøring, som bare var i orden. Vi havde udsigt ud mod vejen og det var helt ok. Hotelområdet er velholdt og pænt stort med et okay poolområde (dybder fra 60 cm - 120 cm). Der var også et separat lækkert poolområde kun for +18, såfremt man ikke har børn med (dybde 150 cm). Kan iøvrigt tilføje, at der går 2-3 livreddere rundt hele tiden og holder øje med ungerne - det gir en ekstra tryghed, hvis man har små børn med. Eneste minus er priserne i "poolbaren" - synes godt nok lige at prisen for et "lille bitte" glas cola var alt for dyrt - de påstod så at det var en stor Cola og ikke en lille... :-) og sandwichen var ikke noget at skrive hjem om. Men det gør man så kun 1 gang. Det er bedre at tage en pause fra poolen og spis i byen eller på værelset til frokost. Men ellers et super dejligt sted, som ligger meget tæt på stranden. Kan klart anbefales hvis man har børn op til 10-12 års alderen. Der er boldbane, billard, bordtennis mv. og der laves aktiviteter hver dag for børnene - både i vandet og på selve området.
10 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Me gustó el servicio todo incluido pero horrible la animación, nadie sabia hablar español, ni se molestaban en intentarlo
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Director Hotel Zafiro Mallorca op 11 jul 2019
Estimado usuario de Expedia, Muchas gracias por dedicar una parte de su preciado tiempo a compartir sus impresiones sobre el hotel en Expedia. Nos complace saber que disfrutó de unos días de descanso y de nuestro servicio de Todo Incluido. No obstante, también tomamos nota de sus comentarios sobre el servicio de entretenimiento que compartiremos con el equipo de Animación para garantizar que nuestro servicio sea siempre de la más alta calidad. Gracias de nuevo por compartir su opinión con toda la comunidad viajera. Sería un placer volver a darle la bienvenida en su próxima visita a cualquiera de nuestros hoteles. Saludos Cordiales, Daniel Martorell

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was infested with bugs for the first three nights. On the third night, the bugs attacked three of our four kids. Our two-year old had trouble sleeping because of the massive welts on her legs. We provided the hotel with photos and videos -- of the bugs and the kids. And yet the hotel has not yet honored our request for a partial refund of $500-plus we paid each night. This is totally unacceptable to us and I would hope it's unacceptable to Expedia, which is how we found and booked our trip.
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Mallorca Hotel General Manager op 3 jul 2019
Dear Expedia user, Thank you for your feedback with regard to your stay with us. I am really sorry to hear that you did not enjoy the experience in our hotel to the full. I would like to take this opportunity to mention that the hotel has never had any bed bug issues reported before. As soon as you reported this, an external pest control company carried a complete inspection and they have not found any evidence of the presence of bed bugs. We tried to act immediately by moving you to a superior room after confirming myself and the team there were ants in the bathroom - something that unfortunately due to the large gardens that surround the hotel can't always prevent. Although I would like to assure you that we have a specific preventive pest control plan in place as well as regular treatments to avoid their presence in the hotel. I do hope that you will give us another chance in the future and thank you once again for your feedback. Kind regards, Daniel Martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Mallorca General Manager op 3 jul 2019
Dear Expedia user, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Daniel Martorell

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice but too expensive for sub standard buffet and sun loungers.
9 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Mallorca Hotel General Manager op 25 jun 2019
Dear expedia user, Thank you for your recent stay and for taking the time to leave a review. We value your feedback regarding your stay at Zafiro Mallorca Hotel. Your comments have been passed on to the our management team to help improve our service. We hope to welcome you back to our hotel in the near future. Best regards, Daniel martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid
Schöne Anlage, geräumiges Apartment mit separatem Schlafzimmer. Etwas abseits gelegen, ca. 10 min zu Fuss bis zum Meer.
7 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Mallorca Hotel - Direktor op 27 jun 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Daniel Martorell

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel para familias
Hotel para familias, habitaciones muy amplias con cocina y habitacion de matrimonio separada. Con zonas para pasear jardin , piscinas infantiles, zona de juegos , zona de relax, spa , cafeteria. Trato del personal agradable. Eso si horarios adaptados a los extranjeros. Españoles solo nosotros.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Director General Hotel Zafiro Mallorca op 27 jun 2019
Estimado Ricardo, Muchas gracias por tomarse el tiempo necesario para escribir esta encantadora reseña sobre su estancia con nosotros. Me alegra saber que disfrutó su visita y esperamos poder darle la bienvenida de nuevo. Atentamente, Daniel Martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Pool für ab 18 jährige hat mir sehr gut gefallen. War gross, ruhig und sauber. Die Liegen waren nicht ganz so sauber.
5 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Zafiro Mallorca Hotel General Manager op 27 jun 2019
Lieber gast, vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine so positive Bewertung zu Ihrem letzten Aufenthalt bei uns zu verfassen. Ich freue mich sehr, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und hoffen, Sie bald wieder bei uns auf Mallorca begrüßen zu können. Mit freundlichen Grüßen, Daniel Martorell

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Zafiro Mallorca General Manager op 3 jul 2019
Dear Expedia user, Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay. I am delighted to see that you enjoyed your stay with us and we hope to welcome you back to Mallorca again soon. Kind regards, Daniel Martorell