Snackbar

Beoordelingen van Alua Leo

4 out of 5
Alua Leo
C/ Manuela de los Herreros nº12, Can Pastilla, Palma de Mallorca, Mallorca

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 305 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 337 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 90 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 32 van 781 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 17 van 781 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Judith

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie, zeer net hotel, vriendelijk personeel, dichtbij strand en luchthaven
2 nachten verbleven in mei 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Megan

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van J. Serrano - Guest Manager op 17 sep 2023
Dear Megan,Thank you very much for taking the time to share and rate your stay at the Hotel Alua Leo. It is great to know that you enjoyed your stay and have nices memories of your holidays.Thank you for choosing the Hotel Alua Leo for your vacation and I look forward to welcoming you back to our home at any time.Best Regards,

8/10 – Goed

Marian Ivon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hebben een fijne tijd gehad in dit hotel. De kamers zijn fris en licht, de combinatie van het zwembad en het strand op korte loopafstand is perfect. De kamers op de eerste etage aan de zwembadzijde hebben een extra groot balkon met ligbedden en een parasol. De dames van de receptie zijn vriendelijk en behulpzaam, de dame van de animatie is enthousiast en vriendelijk en zorgt voor een vrolijke en gemoedelijke sfeer. Ook het personeel in het restaurant is vriendelijk en werkt hard om het alle gasten naar hun zin te maken. We hadden halfpension geboekt en zowel bij ontbijt als diner is er voldoende keuze. De lunch hebben wij een aantal keer gebruikt bij het buitenterras/bar bij het zwembad. De kwaliteit van het eten is goed en het is betaalbaar. Er zijn sandwiches, burgers, salades, pizza’s en pasta’s. Voor 2 personen inclusief drankje betaalden we rond de €20,-. Ook kan je voor €15,- per persoon lunchen in het restaurant van het hotel. 2 aandachtspuntjes: - In de omschrijving stond dat er een fitness was maar die is er niet. Buiten was het al in de ochtend boven de 30 graden, dus daarom extra vroeg opgestaan om buiten te kunnen sporten. - Er wordt, in vergelijking met Nederlandse begrippen, nog veel gerookt in Spanje. Dit mag op het buitenterras, in hetzelfde gedeelte waar ook geluncht wordt. We mochten onze lunch niet meenemen naar een ander deel vh terras, waardoor we tussen de sigarettenrook aten. Ondanks dat een dikke voldoende voor Alua Leo!
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van J. Serrano - Guest Manager op 30 aug 2023
Dear Marian,Thank you very much for taking the time to share and rate your stay at the Hotel Alua Leo. It is great to know that you enjoyed your stay and have nices memories of your holidays.Thank you for choosing the Hotel Alua Leo for your vacation and I look forward to welcoming you back to our home at any time.Best Regards

8/10 – Goed

Sanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van J. Serrano - Guest Manager op 8 aug 2023
Dear Sanne,Thank you very much for taking the time to share and rate your stay at the Hotel Alua Leo. It is great to know that you enjoyed your stay and have nices memories of your holidays.Thank you for choosing the Hotel Alua Leo for your vacation and I look forward to welcoming you back to our home at any time.Best Regards,

8/10 – Goed

Dona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved it
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van J. Serrano - Guest Manager op 25 jul 2023
Dear Dona,Thank you very much for taking the time to share and rate your stay at the Hotel Alua Leo. It is great to know that you enjoyed your stay and have nices memories of your holidays.Thank you for choosing the Hotel Alua Leo for your vacation and I look forward to welcoming you back to our home at any time.Best Regards,

6/10 – Redelijk

Wim

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Not 4 star, no value for money
Expensive for what you get.
2 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Theo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk Personeel Gastvrij , Schoon , Super ontbijt buffet, perfecte ligging.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Hodirman

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een goed hotel
Nette kamers ,vriendelijke mensen en dichtbij de zee . De bus halte naar Palma /vliegveld is ook niet ver ,heel handig !
4 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers waren groot en super netjes met echt comfortabele bedden, super uitgebreid ontbijt en voor een lage prijs had je een heerlijk buffet.
4 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ondertussen al vele keren naar Roc Leo geweest na dat ze het volledig vernieuwd hebben. Er beginnen nu toch wel verschillende op te vallen die niet goed gerenoveerd zijn. Vooral aan toilet en douche. Van de keuken en het personeel kunnen wij enkel positieve dingen zeggen.
7 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

ICW

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen koffie/thee voorzieningen op de kamer. Locatie is perfect
7 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Bjorn, Maastricht

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genoeg ligbedden bij het zwembad. Vriendelijkheid personeel. Netheid kamers. Update van de kamers. Losse bedden met volgens mij een foam matras.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Anita

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk hotel
Was weer heerlijk in leo ,is er alleen maar beter opgeworden sinds ze alles verbouwd hebben
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed verblijf
het hotel was over het algemeen ok alleen de netheid was in de badkamer wat minder, wc was vrij nieuw maar de plinten zaten onder het stof en dat zijn net de puntjes op de i. Het bed was heerlijk zacht. Het ontbijt was uitgebreid en smaakte goed, veel zoetigheid. Ik miste wel de normale croissant (ze hadden kleine poedersuiker gezoete croissantjes). Het personeel was vriendelijk alleen de heren aan de receptie kwamen wat koeltjes over, de uiterst vriendelijke dame maakte het goed.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Thijs, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel close to the beach with great breakfast
Perfect hotel, nice and clean. A bit far from ‘the strip’ if you are coming only for that but taxi’s are cheap so not a problem for us as a group of 7.
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Heleen, Vlaardingen

Negatief: Comfort kamer
Hotel in can Pastilla
Ik had een kamer met 2 persoonsbed EN slaapbank geboekt (stond in reservering) maar bij aankomst bleek er alleen 2 losse bedden te staan en was de kamer erg klein. Ik was me er niet van bewust dat ik een “standaard” kamer had geboekt, dat bleek ook niet uit de reservering. De kamer was in de hoek van het hotel waardoor er ook geen zicht was op het zwembad, de straat of het strand. Bij navraag aan de receptie werd ik erg kortaf te woord gestaan door een onvriendelijke man die gewoon wegliep terwijl ik hem vroeg om een oplossing. Kamer was verder wel schoon. Restaurant eten (ontbijt en dinerbuffet) was niet heel bijzonder.
5 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
de kamer was prima verzorgd ,lekkere stortdouche in badkamer .eten was goed ruime keus had liever een kamer op hogere etage gehad met zicht op luchthaven
2 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Kitty, België

Positief: Netheid, comfort kamer
Ideaal voor korte trip
Leuk en licht hotel vlak bij strand, Palma en luchthaven, ideaal dus voor kort verblijf.
3 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Leo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Jenean

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
The hotel itself is nice, clean and modern. However there are literally no amenities provided in the rooms and you have to leave deposits with reception in order to obtain any of them. I stayed for four nights with a friend and we were shocked to find that we needed to leave a £20 deposit just to have a kettle in the room, as there were no coffee making facilities in the room. We also inquired about an iron and ironing board which is pretty standard in all four star hotels and they said we needed to leave a £10 deposit but that none were actually available at the time. There were also deposits required for beach towels. My friend and i both work in a four star hotel in england and we were shocked that none of the amenities that are considered standard at the four star level were provided by the hotel. That being said, the staff were very helpful when we wanted to arrange a rental car and taxis. And the breakfast buffet was much better than i expected. There were also some really affordable and relatively healthy options for lunch from the pool bar which was a nice surprise. If the hotel were able to provide all the expected amenities in the room, i probably would’ve rated the stay a five. Our only other issue was the air conditioning/heating unit locks overnight at whatever level you had it at in the evening and is unable to change, so you have to make sure you set it at a good temp in the evening, or else it can get quite warm overnight.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Paolo

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

emma

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was great - comfy beds, nice room and bathroom with big powerful shower and the large terrace with table, chairs, parasol and sun loungers was a real hit. Hotel did not switch the air-con on until mid way through our holiday and the room was very stuffy. The only let down for the hotel was the swimming pool - it was very large and inviting, but always absolutely freezing cold - there was never anyone in it for this reason. I love swimming and one main reason that I chose this hotel was for the big pool, which I didn't use.
7 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Monika

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauter Fluglärm und Abluftgeräusche vom Nebenhaus
4 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Eashaa

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Marcin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, with walking distance to the airport. Really liked the room with a sea view. That's what holiday is about.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Rahul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good property, really close to the airport , amazing public transport connection
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Raymond

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruhige Lage und gute Zimmer. Frühstück könnte besser sein
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Pia

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Júlia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Igor

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dieses Hotel an der Playa de Palma war sauber,gut eingerichtet und lag verkehrsgünstig. Wir waren sehr zufrieden und hatten einen super Ausgangspunkt für unsere Aktivitäten auf Mallorca.
10 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Aylen

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We like to closeness to the beach and shopping around
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Amanda

Reisde met partner
Positief: Netheid
The food was not great. Very limited choice. Room was very nice - after being given an upgrade due to the first room not being suitable.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Morgan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top top ! Quelques petits défauts mais rien de grave. C’est pour cela que je mets 4/5 étoiles.
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Francisca

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La esperencia fui muy buena repetiremos los empleados muy atentos y el desayuno muy completo y abundante
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Isaac

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Luxe pràctic
Molt correcte i professional. A prop l'aeroport. Personal excel·lent. Habitacions confortables.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Isaac

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rodolfo

Reisde met familie
Muy bonito y muy buena atención
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitarbeiter im Restaurant waren zwar sehr bemüht aber oft sehr gestresst und haben einen genervten Eindruck gemacht. Lobby und vor allem die Rezeption könnte etwas liebevoller gestaltet sein. Insgesamt kein Hyatt Standard!
5 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Janne

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rauhallinen, hyvä ruoka, ystävällinen henkilökunta
14 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Patricia Elizabeth Cotrina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Filip

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Wanee

1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Cynthia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good for the money paid
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Fiona

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Kelvin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Peter

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024