Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Greif





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, geen uitzicht (Lato Nord) laden

Standaard tweepersoonskamer, geen uitzicht (Lato Nord)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Gratis extra bedden
Een koelkast
Televisie
Zetelbed - tweepersoons
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Via Gen I Verdross 40/a, Malles Venosta, BZ, 39024
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Gasthof Weisskugel
Gasthof Weisskugel
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 14 beoordelingen
De prijs is € 126
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 3.20 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 14 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht, maximum EUR 50 per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Greif Hotel Malles Venosta
Greif Malles Venosta
Greif Hotel
Greif Malles Venosta
Greif Hotel Malles Venosta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Greif
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
5 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hübschs Hotel in der Altstadt.
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr sympathisches, familiengeführtes Hotel
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Patricia, Springfield
11 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Hotel & Restaurant
Patricia
10/10 – Uitstekend
Claudia, Albstadt
6 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Immer wieder eine Reise wert
Claudia
6/10 – Redelijk
Klaus, Recklinghausen
5 aug 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Sehr gutes Essen, Schöne Zimmer
Klaus
10/10 – Uitstekend
Willi M., Aßmannshardt
28 sep 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rundum perfekt
Willi M.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 aug 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Ueli, Uetikon
14 sep 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ueli
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 apr 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel mit gutem Restaurant
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
claudia, grüsch CH
29 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sehr zentral gelegen
claudia
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 aug 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer