4/10 – Matig
Marcel
Reisde met partner
27 okt 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
NOG VEEL WERK TE DOEN ("STILL A LOT OF WORK TO DO").
1. Als Expedia Gold leden konden we niet een uurtje eerder inchecken en ook een kamer op een hoge etage was niet mogelijk. Ik had dit vooraf schriftelijk gevraagd. Het uitzicht werd een "blinde muur" op de 2e etage zonder enig uitzicht. Bij zowel het in- als uitchecken ca 10 minuten wachten.
2. Op de kamer aangekomen bleek er geen toiletpapier te zijn! Na ons belletje kwamen ze 1 rol (?) brengen.
3. Het toiletpapier kan niet opgehangen worden want daar is geen houder voor.
4. We bleken een invalidekamer gekregen te hebben zonder douchewand waardoor bij het douchen de hele badkamer nat werd (inclusief toilet).
5. Handdoeken kun je niet kwijt. In de badkamer hangen slechts 2 haken en bij de wasbakken is niets geregeld. Die moet je dus los op het badmeubel leggen.
6. Geen tissues. Weinig kastruimte.
7.Toen we de tweede dag terug van het strand kwamen sprongen we onder de douche maar bleek de housekeeping geen schone handdoeken te hebben gebracht. De "oude" waren wel weg.
8. Geen nooduitgang instructie op de kamer.
9. Bij bed aan 1 kant 1 stopcontact te weinig voor opladen mobiel.
10. De bar binnen op de zevende etage is klein en ongezellig. Wit licht en weinig leuks aan de muur.
Samenvattend: Operationeel is er nog HEEL veel te verbeteren EN onze kamer was niet praktisch ingericht.
Het hotel ligt wel op een goede locatie, heeft een luxe uitstraling. Onlangs geopend dus alles nog in nieuwstaat.
Marcel
2 nachten verbleven in oktober 2021