Regency Madurai by GRT Hotels

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel bij het shoppingcenter in Madurai met een volledig uitgeruste spa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Regency Madurai by GRT Hotels

Deluxe kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek
Een buitenzwembad
Serveert ontbijt en lunch, internationale gerechten
Lobby
Fitnessfaciliteiten

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Fitnessruimte
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Een minibar
  • 27 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed OF 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
38, Madakulam Main Road, TPK Road, NH 7, Palanganatham Signal Junction, Madurai, Tamil Nadu, 625003

In de buurt

  • ISKCON Madurai, Sri Sri Radha Mathurapati Temple - 6 min. rijden - 3.6 km
  • St. Mary's Cathedral Church - 6 min. rijden - 3.9 km
  • Sri Subramanya Swamy Temple - 6 min. rijden - 6.1 km
  • Meenakshi Amman-tempel - 6 min. rijden - 3.6 km
  • Thirumalai Nayak-paleis - 6 min. rijden - 3.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Madurai Junction - 10 min. rijden
  • Madurai (IXM) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kumar Mess - ‬2 min. rijden
  • ‪Annapoorna Mithai - ‬2 min. rijden
  • ‪KFC - ‬2 min. rijden
  • ‪Sree Sabarees - ‬5 min. rijden
  • ‪Murugan Idli - ‬6 min. rijden

Over deze accommodatie

Regency Madurai by GRT Hotels

Hotel vlak bij Meenakshi Amman-tempel
Geniet van vervoer van/naar de luchthaven, een droogkuis/wasserijservice en een bar bij Regency Madurai by GRT Hotels. Geniet van een manicure/pedicure of een ayurvedische behandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, Ahaaram, serveert ontbijt en lunch. Gratis wifi in de kamer, een fitnesscentrum en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, snelle uitcheckservice en een lift
  • Gratis kranten, hulp bij uitstappen/tickets en conciërgeservice
Kamervoorzieningen
Alle 57 kamers zorgen voor veel comfort met 24-uurs roomservice en laptopwerkplekken, bovenop leuke bijkomstigheden zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • Aparte zitruimtes, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis beveiligd, overdekt valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Ahaaram
  • Madhuram

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Was-droogcombinatie
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (446 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Volledig uitgeruste spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Spa dagelijks geopend

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis lokale gesprekken
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Was-droogcombinatie

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1235.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 1711.00
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1711.00 (voor kinderen tot 10 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 2950.00
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 1770.00 (voor kinderen tot 10 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1250 per persoon (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1235.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Bezoekers of ongeregistreerde gasten zijn niet toegestaan in de kamers.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

GRT Madurai
GRT Regency
GRT Regency Hotel
GRT Regency Hotel Madurai
GRT Regency Madurai
Madurai GRT
Madurai GRT Regency
Madurai Regency
GRT Regency Madurai Hotel
Regency Madurai GRT Hotels Hotel
Regency GRT Hotels Hotel
Regency Madurai GRT Hotels
Regency GRT Hotels
Grt Regency Hotel Madurai
Regency Madurai by GRT Hotels Hotel
Regency Madurai by GRT Hotels Madurai
Regency Madurai by GRT Hotels Hotel Madurai

Veelgestelde vragen

Beschikt Regency Madurai by GRT Hotels over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Regency Madurai by GRT Hotels?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Regency Madurai by GRT Hotels voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Regency Madurai by GRT Hotels inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 12.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Regency Madurai by GRT Hotels uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Regency Madurai by GRT Hotels een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1250 per persoon.

Waar staat Regency Madurai by GRT Hotels?

Dit wellness hotel ligt vlak bij de luchthaven, op 5 km afstand van South Veli Street, Koodal Azhagar Temple en Kazimar Big Mosque and Maqbara. Ook Town Hall Road en Meenakshi Amman-tempel liggen op 5 km afstand.

Beoordelingen over Regency Madurai by GRT Hotels

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 46 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 76 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 76 beoordelingen

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Yanana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are clean and spacious. Breakfast had a good variety and tastes good. Close proximity to Madurai Meenakshi Amman Temple by car.
1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Karalas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is centrally located. Staff super good, food was good at the restaurant. We had dinner and the complimentary breakfast both great quality.
2 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Geetanjli

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff is very friendly and helpful…Cleanliness and hygiene is very good…
1 nacht verbleven in september 2025

8/10 – Goed

Kavitha, Markham

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay
2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Biju

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel to stay in Madurai when i visited Madurai Meenakshi Temple with family
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Princess

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The place is amazing. Customer service is exceptional
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Quick review

The rooms were extremely luxurious and the staff was very attentive. The included breakfast buffet was wonderful; we love traditional South Indian cuisine and the chef and staff are very good. The dinner buffet was also quite good.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Selvaraj

Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
I am really happy with the service and treating the customer,well done
2 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Arunachalam

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
excellent Service, great location
4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

MUNIARAJ

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

fabrice

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bravo

Perfect place to stay
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Madhu

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location, fantastic people, very enterprising staff, Nandhini at the restaurant was exceptional and so were other staff members… still need to take a transportation to the temple, very clean hotel..
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Devikala

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Property at convinient location.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

VANI

1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Ganesan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall good stay
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Abraham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Chinmoy

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel. Restaurant options for all meals are excellent. We needed a takeaway lunch option for us. They prepared it for us. The one issue that didn’t work well for me was to get transportion out of the hotel. Taxis in Madurai se non-existent. Auto-rickshaws seem to be the main mode of transport for tourists like me. Day 1, I had trouble finding someone at the door to get me an auto-rickshaw. It took 10 mins before someone could even get started to look. Day 2 when I went to the door, no one there would go out to get an auto. So off I went on my own to go find an auto for transportation. Hotel needs to do more for guests needing a simple way to get around
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Srimathy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

NATRAJ, BRAMPTON

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was clean and staff/service were good. But the locality is not good. It's right opposite to a big bar with drunkards all around and closer to a noisy bridge.

10/10 – Uitstekend

Vk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

My Pleasant Stay at GRT/Regency

Best professional service and Highly courteous and well trained customer interface team. Special thanks to Ms Nanthini who showed highest standards of hospitality. Would love to stay there again and recommend to my friends.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Phani, Fairfax

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
2 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Ankit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property & staff - value for money
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Selvakumaran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Gomathinayagam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good, clean rooms and great service.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Prasanna

2 nachten verbleven in juli 2024