Receptie

Beoordelingen van Hotel Madrid Plaza de España Affiliated by Meliá

4 out of 5

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 394 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 391 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 138 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 57 van 1000 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 20 van 1000 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Urlin Jenny

Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Lucía López Hidalgo/Guest Experience Manager op 2 mrt 2020
Dear Guest It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to know that you were delighted with the hotel facilities and our staff. We are constantly working on providing our very best services for our guests, and we are glad to see that our attempts are appreciated. Your positive comments will help us with our continuing effort to improve the service quality. As you know it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our customers, that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for. We hope you visit us again and of course we will be very pleased to welcome you. Best Regards

8/10 – Goed

Tijs

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal en aanrader
Ik bleef maar 1 nacht deze keer omdat ik mijn laatste nacht in Madrid vlakbij openbaar vervoer wou en in het centrum. Bij toeval is dit de 2de maal dat ikin dit hotel verbleef; ik herinnerde het pas toen ik incheckte. Alweer erg vriendelijke ontvangst in het recent vernieuwde hotel. Goede kamer, lekker en uitgebreid ontbijt. Ik kom nog terug!
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Lucía López Hidalgo Guest Experience Manager op 6 mrt 2019
Dear Guest It is great to hear that you had an enjoyable stay with us and it is a pleasure for us to know that you were delighted with the hotel facilities and our staff. We are constantly working on providing our very best services for our guests, and we are glad to see that our attempts are appreciated. Your positive comments will help us with our continuing effort to improve the service quality. As you know it is only through listening carefully to the comments and suggestions of our customers, that we will be able to achieve the constant improvement, guest satisfaction and quality service that we strive for. We hope you visit us again and of course we will be very pleased to welcome you. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel op een top locatie. Vlakbij metro en winkelhart van Madrid.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lucía López Hidalgo Guest Experinece Manager op 6 mrt 2019
Dear Guest Our apologies for the inconveniences you have had in your stay. We do our best to exceed our guest expectations and we are really sorry to know that we have not reached yours. We will take good notice of all your impressions to try to avoid these incidents in the future and give our guests the best quality of service and product. We would be glad to have the opportunity to receive you once again in our Hotel and change your last impression. Next time do not hesitate to contact us directly for any kind of assistance you may need. Best Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel
Goede ligging vlak bij de plaza Espana. Hadden kamer aan de achterkant kan me voorstellen dat voorkant wat rumoeriger kan zijn. Goed gesorteerd ontbijt tot 11.00. Voor citytrip prima hotel met super vriendelijk personeel.
3 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima hotel op uitstekend locatie aan de Grand Via.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, aanrader
Ligging uitstekend, letterlijk 50 meter van de metro uitgang Plaza España. Personeel is vriendelijk en spreekt goed engels maar heeft het af en toe te druk, waardoor lange wachttijden. Wij kregen eerst een doorgerookte kamer op de 3e verdieping maar toen we daarom vroegen direct een andere (niet-roken) kamer op de 11e. Airco in onze kamer (1111, 11e verdieping, gran via zicht) heel lawaaiig en kon de warmte niet aan, echt koel werd het niet (september, 36 graden). Met open ramen slapen is geen optie ivm verkeersdrukte.

6/10 – Redelijk

etienne, amsterdam

Positief: Personeel en service
Leuk en centraal maar geen luxe
Aardig hotel. Geen luxe maar prijs kwaliteit verhouding is goed

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Citytrip
Mooie centrale ligging om Madrid te verkennen. Ruime kamers, behulpzaam personeel. Diverse metrolijnen in de buurt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Prima centraal gelegen hotel.
Hotel ligt midden in centrum. Alles op loopafstand kunnen bezichtigen.

10/10 – Uitstekend

conny, landgraaf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel vlakbij bezienswaardigheden van Madrid
Super Hotel; goede locatie, vanuit vliegveld binnen 30 minuten met metro in Hotel. Vlakbij alle bezienswaardigheden van Madrid, vlakbij het winkel walhalla van Madrid. Echt super shopstad! Gezellige terrassen, leuke eetgelegenheden voor elke beurs. Het ontbijt voor 9€ kunnen we iedereen aanbevelen. Heerlijk, goed verzorgd en zeer uitgebreid. Erg vriendelijk personeel, mooie kamer, badkamer is niet groot maar wel netjes. Helemaal geen last van geluidsoverlast. Ik was in Madrid met mijn dochters van 23 & 19 jaar we hebben ons heel erg geamuseerd! Ik kom zeker terug, in dit hotel!

8/10 – Goed

Henk, Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel midden in de stad
Prima en comfortabel hotel aan de Gran Via vlakbij metro en op loopafstand van veel leuke pleinen!

8/10 – Goed

Jacques

Positief: Netheid, personeel en service
Lang weekend
Geschikt voor kortere verblijf in een stad. Geen faciliteiten zoals zwembad ed. Ligt centraal met 2 metro stations met verschillende lijnen.

8/10 – Goed

Eva, nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging voor citytrip
Toen we de metro uitstapten en de straatnummers zagen besefte we ons dat we vrijwel voor de deur van het hotel waren uitgestapt. Perfecte ligging om Madrid te ontdekken! Wij hadden een hotel aan de achterzijde, dus ook totaal geen overlast van lawaai! Enige minpuntjes: - internet deed het in eerste instantie niet, maar dit lag aan Vodafone volgens het receptiepersoneel - in deze tijd van het jaar nog geen airco mogelijk: het was wat minder prettig dat als het buiten 25 graden is er alleen maar extra warme lucht de kamer ingeblazen wordt. Uitzetten was de beste optie!

8/10 – Goed

Lei, kerkrade

Positief: Netheid, comfort kamer
Aardig hotel in het centrum van Madrid!
Prima hotel in het centrum van Madrid! Ruime kamer en een uitstekend ontbijt! Wifi was inbegrepen!

10/10 – Uitstekend

Gerald

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to the Royal Palace and walkable to many attractions.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Laura López, Voice of Customer Coordinator op 9 mei 2024
Dear Gerald,We would like to thank you for this positive review.We're delighted to hear that our proximity to the Royal Palace and other attractions contributed positively to your stay. It's wonderful to learn that you found our rooms to be immaculately clean and our hotel condition to meet your expectations. We are also pleased that our team's service made a lasting impression on you and that our room amenities enhanced your visit.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Laura López, Voice of Customer Coordinator

4/10 – Matig

Aldo, Santo Domingo

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Only one elevator is working, have to wait a lot. The property smells bad. Beds also smells bad.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Laura López, Voice of Customer Coordinator op 29 apr 2024
Dear Mr. Aldo,Thanks for taking the time to share your views of your visit.We apologize for any inconvenience you experienced. Please be assured that we are aware of the issue and are actively working on finding a solution to improve the situation. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us.We hope that you will allow us the opportunity of providing you with an improved stay in future. Best regards,Laura López, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Ahmed

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Laura López, Voice of Customer Coordinator op 29 apr 2024
Dear Mr. Ahmed,We would like to thank you for this positive review.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on future occasions. Best wishes,Laura López, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Vanessa Rivera

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Jaime

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yanett

Positief: Netheid, personeel en service
very pleasant
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coordi op 16 apr 2024
Dear Mrs Yanett,We are grateful for this kind rating of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was memorable.It would be a pleasure to have you return on a future occasion.Best wishes,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Alaa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

DAYAN

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No Airconditioning
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 1 apr 2024
Dear Mr. William,We'd like to thank you for taking the time to review your experience.We're delighted to hear that you found our hotel to be in excellent condition and were pleased with the room amenities and the service provided by our team. It's our aim to ensure that each guest enjoys a comfortable and memorable stay. However, we noticed your comment regarding the air conditioning. We want to assure you that our rooms are indeed equipped with individual air conditioning controls, allowing guests to adjust the temperature to their comfort year-round. Please accept our apologies if this was not your experience, and we will certainly look into this matter to ensure it meets our standards of guest satisfaction.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Jessica

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicación estratégica muy cerca de una de las salidas del metro (Plaza España) y sobre la gran vía. Considero que el precio está un poco alto para el tipo de habitación, sin embargo si la ubicación es un factor determinante es una buena opción!
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 26 mrt 2024
Querida Sra. Jessica,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Nos complace saber que nuestra ubicación estratégica en la Gran Vía y la cercanía al metro Plaza España fueron de su agrado y contribuyeron positivamente a su estancia. Lamentamos que el precio no haya cumplido completamente con sus expectativas; nuestro equipo se esfuerza por ofrecer una experiencia excepcional y un valor que corresponda con la calidad de nuestras instalaciones y servicios. Apreciamos su reconocimiento a la limpieza de la habitación y al desempeño del servicio, así como a las comodidades de la habitación.Nos alegrará tener la oportunidad de volverle a saludar muy pronto. Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

JOSE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 26 mrt 2024
Estimado Sr. José,Al recibir su valoración nos invade un sentimiento de alegría por haberle garantizado una experiencia tan positiva.Nos alegra saber que ha podido disfrutar de su estancia con nosotros. Siempre hacemos el máximo esfuerzo por dar a nuestros clientes el mejor servicio. Nos alegra que así lo haya valorado. Su satisfacción es nuestra mayor recompensa.Le enviamos un saludo muy cordial, esperando su pronto regreso.Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Gabriela

Positief: Netheid, voorzieningen
No tiene clima personalizado, en general el cuarto muy amplio, limpio, el buffet muy básico, la ubicación excelente! El personal siempre ayuda, lo único malo fue el clima, que yo sentí mucho calor y me dijeron que como era centralizado no se podía modificar la temperatura.
6 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 25 mrt 2024
Querida Sra. Gabriela,Gracias por tomarse el tiempo de escribir sobre su experiencia con nosotros.Nos complace saber que encontró nuestra ubicación excelente y que nuestro personal estuvo siempre dispuesto a ayudar. Asimismo, es gratificante que haya disfrutado de la amplitud y limpieza de nuestras habitaciones. Lamentamos que la temperatura del aire acondicionado centralizado no haya sido de su total agrado. Si bien nuestro sistema permite un control individual en las habitaciones, entendemos que las sensaciones térmicas son subjetivas y trabajamos continuamente para garantizar el confort de todos nuestros huéspedes.Nos alegrará tener la oportunidad de volverle a recibir muy pronto. Atentamente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Karolinska

Negatief: Personeel en service
5 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Stefany

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio y el desayuno muy riquísimo. Los recepcionistas muy amables.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 25 mrt 2024
Estimada Sra. Stefany,Su magnífica reseña nos ha llenado de satisfacción.Nos complace saber que el servicio brindado cumplió con sus expectativas y que el desayuno fue de su agrado, destacando la variedad y calidad que nos esforzamos por ofrecer cada mañana. Asimismo, es gratificante que la amabilidad de nuestros recepcionistas haya contribuido a una estadía más placentera.Esperamos poder disfrutar nuevamente de su compañía en un futuro próximo. Un saludo cordial,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Veronica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great customer service and very friendly receptionists
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 15 mrt 2024
Dear Mrs Veronica,We are grateful for this kind rating of your recent stay.We're thrilled to hear that our customer service met your expectations and that our receptionists made a positive impression. It's wonderful to know that you found the room cleanliness and overall condition of our hotel to be impeccable. Our team strives to provide the utmost service and attention to detail, ensuring a memorable stay for every guest. We appreciate your kind words and are delighted that these efforts enhanced your visit.It would be a pleasure to welcome you again.Best regards,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

6/10 – Redelijk

Alexander

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Solides Hotel. Perfekter Empfang und Rezeption immer sehr freundlich. An einigen Stellen fehlt liebe zum Detail und Standards wie eine Toilettenbürste waren nicht vorhanden. Das Frühstück zweckmäßig, konnte aber mit frischen Obst punkten. Die Lage ist perfekt für eine Stadttour.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 9 feb 2024
Lieber Alexander,Wie schön, dass du dir die Zeit für ein solch tolles Feedback genommen hast! Ganz herzlichen Dank dafür.Wir freuen uns, dass Sie den Empfang und die Freundlichkeit unserer Rezeption hervorgehoben haben. Unsere zentrale Lage ist in der Tat ideal für Stadterkundungen und bietet eine hervorragende Anbindung an die Sehenswürdigkeiten von Madrid. Es ist schön zu hören, dass Sie das frische Obst beim Frühstück genossen haben. Wir bedauern, dass gewisse Details nicht Ihren Erwartungen entsprachen und möchten Ihnen versichern, dass wir stets bemüht sind, unseren Service und unsere Ausstattung zu verbessern. Unsere Badezimmer und Standardzimmer, obwohl von einigen Gästen als veraltet angesehen, werden regelmäßig gewartet und gereinigt, um unseren Gästen einen angenehmen Aufenthalt zu gewährleisten.Wir danken für die Mühe und die Zeit für Ihr Feedback und wünschen Ihnen alles Gute!María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Rafael

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Ana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen hotel
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van María Fdez. de Valderrama Voice of Customer Coord op 15 jan 2024
Apreciada Ana,Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Esperamos seguir contando con su confianza, reciba nuestros mejores saludos.Cordialmente,María Fdez. de ValderramaVoice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Mariapia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Near to the metro station
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 10 jan 2024
Dear Mrs Musche,We would like to thank you for the rating of your recent stay.We are pleased you had a good experience and are glad our convenient location helped you make the most of your time with us.It would be a pleasure to have you return on a future occasion.Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Gabriel

7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Karla

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, quiet room, love our stay at this hotel. Friendly staff and also close to everything!
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 28 dec 2023
Dear Mrs Karla,We are grateful for this kind rating of your recent stay.We're thrilled to hear that our location contributed positively to your stay and that our efforts for a peaceful environment resulted in a quiet room for you. It's gratifying to know that our staff's friendliness made a lasting impression and that our proximity to the city's offerings enhanced your visit. We take pride in maintaining our property to the highest standards and are glad to see this reflected in your comments on room cleanliness, hotel condition, and amenities.It would be a pleasure to have you return on a future occasion. Wishing you a wonderful holiday season and a Happy New Year!Best wishes,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Jose

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

RAMAKRISHNA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Deivid, Bronx

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien todo
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 5 dec 2023
Estimada Melissa,Apreciamos que eligiera al Hotel Madrid Plaza España Affiliated by Meliá y el tiempo que ha dedicado para dejarnos su comentario.Es con gran satisfacción que le agradecemos por su reseña en la cual destaca nuestro excelente servicio e instalaciones, ideales para un merecido descanso.Esperamos seguir contando con su confianza, reciba nuestros mejores saludos.Cordialmente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Mauricio

3 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

JULIA

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Reserva para 2 dias. Gostei muito da localização. O pequeno almoço também é muito bom. Fizeram o nosso check-in um pouco antes do horário definido, sendo ótimo. Para fazer a reserva avaliei também os quartos e banheiros pela descrição e fotos no site e para a minha surpresa fui colocada num quarto que a janela dava para um fosso, escuro e sem ventilação e o banheiro era minúsculo e escuro. Fomos solicitar a troca do quarto, pois o mesmo não correspondia ao que reservamos, fomos avisadas que não havia outro e que as fotos do site não tinham "nada a ver". Pediram que voltássemos no outro dia para ver se teria alguma disponibilidade para troca. Pelo quarto que ficamos esse hotel seria no máximo 2 estrelas.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 27 nov 2023
Cara Sra. Julia,Estamos gratos pela sua confiança e comentário. Ficamos felizes em saber que apreciou nossa localização privilegiada e o café da manhã variado, com vistas para a Gran Vía. Lamentamos que o quarto não tenha atendido às suas expectativas. Nossos quartos são projetados para oferecer conforto e iluminação adequada, e dispomos de diferentes tipos de acomodações que podem proporcionar vistas para a cidade. Estamos sempre dispostos a ajudar nossos hóspedes a encontrar o quarto que melhor atenda às suas necessidades, sujeito à disponibilidade.Esperamos voltar a recebê-la.Atenciosamente,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

Maria, Manati

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bonita habitacion hacia Gran Via. Todo accesible, limpio y bonito. Muy bueno desayuno huevos fritos y omelettes.Personal muy amable , regreso!
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 27 nov 2023
Estimada Sra. Maria,Muchísimas gracias por su valoración acerca de su experiencia en nuestro hotel.Nos alegra saber que la habitación con vistas a la Gran Vía fue de su agrado, siempre procuramos que nuestros huéspedes disfruten de la vibrante vida de Madrid desde la comodidad de nuestras instalaciones. Es un placer leer que encontró todo limpio y a su gusto, la limpieza diaria es una de nuestras prioridades para garantizar una estancia impecable. Además, nos complace que el desayuno haya sido de su satisfacción, nos esforzamos por ofrecer una variedad de opciones saludables y deliciosas para empezar el día con energía. Agradecemos sus amables palabras hacia nuestro personal, nos enorgullece contar con un equipo dedicado a proporcionar un servicio excepcional.Estaremos encantados de volver a hospedarle en futuras ocasiones. Saludos cordiales,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

8/10 – Goed

Karine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

jose ramon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación y atención del personal
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coord op 13 nov 2023
Apreciado Jose Ramon,Muchas gracias por sus comentarios.Nos complace saber que disfrutó de nuestra excelente ubicación en el corazón de la Gran Vía, cerca de la Plaza España y Puerta del Sol. También nos alegra saber que la atención de nuestro personal fue de su agrado y que nuestras instalaciones cumplieron con sus expectativas.Agradecemos sus comentarios positivos y esperamos que haya tenido una estancia memorable en Madrid.Estaremos esperando su vuelta para volver a brindarle nuestros mejores servicios y atenciones. Reciba un cordial saludo,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator

10/10 – Uitstekend

elias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

victor

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Nice location but....
Starting with the positives the hotel is in a good location with many restaurant and entertainment options. The property itself is very dated and in dire need of a facelift. In the back of the hotel where all the balconies face there is construction going on so it's extremely noisy from as early as 6:00 a.m. The hotel breakfast is okay but I kid you not when I say that during the 9 days of my stay the items on offer never changed once. It felt as though I was stuck in some time loop or a bad version of groundhog day. It also seems there may be some problem with their management system because for three consecutive days someone either knocked on the door or called on the phone to ask if I was checking out. Finally, during my stay I planned to use the little fitness center in the hotel. When I went to take a look I noticed a sign posted which stated that there was a €9 charge per person. There is no way anyone off the street would ever come in to use that tiny fitness center so I could only conclude that this was an additional surcharge for hotel guests. This probably explains why I never saw anyone use the facilities.
9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordina op 14 nov 2023
Dear Mr. Victor, Thank you very much for your feedback.We are glad to hear that you appreciated our prime location and the variety of restaurants and entertainment options nearby. Our hotel indeed offers easy access to many of Madrid's attractions, making it a convenient choice for travelers.We apologize for any inconvenience caused by the construction noise and the repetitive breakfast menu during your stay. We continuously strive to improve our services and will take your feedback into consideration. Regarding the fitness center, we would like to clarify that the use of the gym is free of charge for our guests, and the mentioned fee might have been a misunderstanding. We will make sure to address this issue to avoid any confusion in the future. We also apologize for the inconvenience caused by the repeated check-out inquiries, and we will work on improving our communication to ensure a smoother experience for our guests.We hope to have the pleasure of welcoming you back. Best regards,Maria Fdez. Valderrama, Voice of Customer Coordinator