Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Atlantico Madrid

4 out of 5
Hotel Atlantico Madrid
Gran Via 38, Madrid, Madrid

Beoordelingen

9,8

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1402 van 1620 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 162 van 1620 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 38 van 1620 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 1620 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 1620 beoordelingen" "

10/10

Netheid

9,8/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

E.A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 6 feb 2024
Geachte heer/mevrouw E.A.Bedankt voor uw waardering en commentaar.Met vriendelijke groet,Eva Garcia-Assistant Director

8/10 – Goed

I.T.

Positief: Netheid, personeel en service
Heel centraal aan Gran via.prima kamer. 2 persoons voor mij alleen.Vriendelijk personeel. Wel gehorig en te hard bed. Geen koffie - thee faciliteiten. Lobby boven op de 9e verouderd meubilair.
6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eva García-Assistant Director op 12 jan 2024
Geachte heer/mevrouw I.T.Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen ons over uw verblijf te informeren. Wij zullen deze informatie gebruiken om al wat mogelijk is te doen, om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te verzorgen. Nogmaals bedankt en hopen dat u binnenkort terug in ons hotel.Met vriendelijke groet,Eva Garcia-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Wilhelmus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very kind and helpfull. The breakfeast was very good. The cleaning was also very good. The ninth floor with the terrace was very pretty.
8 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Eva García-Assistant Director op 26 mei 2023
Dear Wilhelmus,Thank you for taking the time to write a review about your stay at Hotel Atlántico.We are very glad to hear such a nice words about our staff, breakfast, cleanliness and our terrrace. It will be a real pleasure for us to host you in our hotel again. With kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Klassiek hotel in centrum Madrid
Klassiek hotel aan de hoofdstraat van Madrid, schone en ruime kamer, zeer vriendelijk personeel, met name bij de receptie. Ontbijt kan wel uitgebreider en beter.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Eva García-Assistant Director op 19 jul 2022
Geachte heer/mevrouw , Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen ons over uw verblijf te informeren. Wij zullen deze informatie gebruiken om al wat mogelijk is te doen, om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te verzorgen. Nogmaals bedankt en hopen dat u binnenkort terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Eva Garcia-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Stefanie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Voor de 2e keer dit hotel geboekt. Mooi hotel, aardig personeel en perfecte ligging. Komen zeker weer terug!
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Eva García-Assistant Director op 13 mei 2022
Kære Kunde: Tak for din besvarelse af vores spørgeskema undersøgelse vedrørende dit seneste ophold på vores hotel. Jeg sætter pris på din besvarelse, og jeg kan forsikre dig, at mine medarbejdere og jeg vil anvende din henvendelse i vores fortsatte arbejde med, at skabe gode oplevelser og omsorg for vores gæster. Tak for din tid og på gensyn Med venlig hilsen Eva Garcia-Assistant Director

8/10 – Goed

E.J.F.M.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige ligging
7 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Eva García-Assistant Director op 10 mei 2022
Kære Kunde E.J.F.M. Tak for din besvarelse af vores spørgeskema undersøgelse vedrørende dit seneste ophold på vores hotel. Jeg sætter pris på din besvarelse, og jeg kan forsikre dig, at mine medarbejdere og jeg vil anvende din henvendelse i vores fortsatte arbejde med, at skabe gode oplevelser og omsorg for vores gæster. Tak for din tid og på gensyn Med venlig hilsen Eva Garcia-Assistant Director

8/10 – Goed

Willem

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lekker centraal gelegen enprima kamers!
3 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Eva Garcia-Assistant Director op 7 feb 2022
Geachte heer Willem , Allereerst wil ik u hartelijk bedanken voor het invullen van de enquête naar aanleiding van uw verblijf in ons hotel. Wij waarderen het zeer dat u de tijd en moeite heeft genomen ons over uw verblijf te informeren. Wij zullen deze informatie gebruiken om al wat mogelijk is te doen, om onze gasten een zo aangenaam mogelijk verblijf te verzorgen. Nogmaals bedankt en hopen dat u binnenkort terug in ons hotel. Met vriendelijke groet, Eva Garcia-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect location and excellent service
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was good due to its convenient location and walkable sights.
4 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Hilda

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simplemente fenomenal!
5 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente ubicación, habitación grande y espaciosa. Muy limpio y el personal muy cortés y agradable.
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Derek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was charming and immaculately clean. The AC worked well and the soundproofing was exceptional. We could not hear the street noise at all. My only "complaint" is the lack of down or feather pillows. The hotel only has friber-filled and memory foam pillows (king sized). Maybe these are the most common in Europe, but for the price point the hotel should offer feather pillows upon request. The breakfast buffet was reasonably priced and was well-stocked with hot and cold options. Overall, we loved the hotel and would definitely stay again in the future. The location on Gran Via is perfect for dining and shopping. The street and sidewalks can get very crowded, but as I mentioned, the room is sufficiently sound-proofed so that street noise was no issue. The metro is conveniently right across the street.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 17 mei 2024
Dear Derek. Let me start by thanking you for completing our Guest Survey regarding your recent stay at our property. We would like to thank you very much for your wonderful comments but also for your useful remarks.We keep in mind your request to have feather pillows, upon request. Honestly, we do not have this type of pillows due to the problems they cause with allergies to many guests and because of animal respect.Your feedback is very much appreciated and I can assure you that my staff and I use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again.Again, thanks for taking the time and have a great day!Sincerely,Eva GarciaAssistant Director

10/10 – Uitstekend

Teri

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our party of six has a wonderful stay. It was the perfect ending to our 12 day trip in Portugal and Spain
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 17 mei 2024
Dear Sirs,Thank you very much for your review. We are glad that you and your party have had a wonderful stay at Hotel Atlantico. We are very glad to hear such a nice words. It will be a real pleasure for us to know we have been a perfect ending of your trip in the Iberian Peninsula.With kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Vicki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and service. Loved the Rooftop Lounge.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 16 mei 2024
Dear Vicki.Thank you for choosing Hotel Atlántico and for sharing with other travellers your kind opinion about our location and services, as well as the rooftop lounge.It will be a pleasure to host you again in future. With best regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Brenda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La ubicación excelente
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 16 mei 2024
Estimada Brenda.Gracias por su amable comentario.Estoy encantada de saber que nuestra ubicación en el centro turístico y comercial de Madrid fuera de su agrado y conveniencia. Esperamos su regreso.Un saludo,Eva García-Assistant Director

6/10 – Redelijk

Mary, Glen Rock

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Staff anything but helpful!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 16 mei 2024
Dear Mary,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us. I have already informed the staff about your complaint in order to solve this matter and that such incidents do not occur anymore in the future.I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Eva Garcia-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Brenda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was amazing. Lives view of Gran Via
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Dear Brenda.First of all thank you for staying with us. I am glad you found the location convenient during your visit.Looking forward to welcoming you again,warmest regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Craig

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel in a great location. The hotel was great value and the staff were really helpful. All in all I would certainly recommend to anyone.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Dear Craig.Thank you for your review and recommendations! We really appreciate your nice comments about the staff and location and for having shared your satisfaction with us and other travelers.We are looking forward to another chance to host you.Kind regards,Eva García-Assistant Director

4/10 – Matig

Jing

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Don’t feel be welcomed by receptionist. The room is clean and the decorations are nice, but the bathroom has bad smell.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Dear Jing.First of all thank you for taking the time to send us a reply.I am really very sorry for the incidents occurred during your stay. I have already informed to all the Front Desk Manager about your complaint in order to solve this matter and that such incidents do not occur anymore in the future.Please accept our sincere apologies for the smell in the bathroom and please make sure that your comments have been passed onto the appropriate department for corrective action.Your feedback is a vital part of our business and it is through your constructive comments that we are able to improve the service we offer guests in our hotel.We would like to thank you again for bringing this matter to our attention and we do hope you will allow us the opportunity to accomodate you again on some future occasion.Faithfully yours,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome Staff.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Dear Cheryl.Thank you so much for your wonderful feedback. I am especially pleased that you enjoyed the service provided by our staff I always feel is the most important and lasting memory of a hotel.We look forward to welcoming you back.Kind regards, Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

DR. JAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes und zentral gelegenes Hotel, freundliche Mitarbeiter, gutes und vielfältiges Frühstück. Klare Empfehlung.
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Guten Tag DR.JAN.vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für die elektronische Gästebefragung von Unsere Website genommen haben! Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen in unserem Haus gefallen hat und Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Ihre Bewertung hilft uns, sicher zu stellen, dass auch unsere künftigen Gäste sich wohl fühlen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder einmal in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Beste GrüßeEva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Daniel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love love love this hotel out of all the hotels I stayed at during our Spain trip. The staff was great! The location is close to everything. We had a lovely room on the 7th floor over looking the Gran Via. We enjoyed the view from our balcony. Everyday we heard live musicians play their stringed instruments from below. It was simply beautiful. Many reviewers complained about the street noise, but I wasnt bothered by it in the 7th floor. The room was beautiful and the bathroom was nice with a double sink. If I travel back to Madrid, I will definitely stay here again. So convenient to stores, the Metro, shops, and restaurants.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Dear Daniel.Your compliments of the Hotel Atlántico are greatly appreciated. We work diligently to offer the best service and a nice stay for each guest. It is nice to know when this succeeded. Thank you for choosing to stay with us and for taking time to write a wonderful review. We look forward to your return.Kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Jose, MIAMI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 14 mei 2024
Estimado Jose.En nombre de todo el equipo humano del Hotel Atlántico deseamos agradecerle de todo corazón los comentarios tan positivos que nos ha traslado a través de Expedia. Saber que su estancia fue excelente es una gran satisfacción para el hotel, el personal y la dirección.Esperamos su regreso.Un saludo,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Erick

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service I’m very happy thank you very much
7 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 10 mei 2024
Dear Erick.Your compliments of the Hotel Atlántico are greatly appreciated. We work diligently to offer the best service and a nice stay for each guest. It is nice to know when this succeeded. Thank you for choosing to stay with us and for taking time to write a wonderful review. We look forward to your return.Kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Jen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was beautiful and the staff always welcoming
5 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 10 mei 2024
Dear Jen. Thank you for your review, rating and and for your nice comments about the hotel and staff. Thank you also for having shared your satisfaction with us and other travelers.We are looking forward to another chance to host you.Kind regards, Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Ana Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Excellent location!!
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 10 mei 2024
Dear Ana Maria,Thank you for your review it is appreciated. I am very pleased that you enjoyed your stay with us and you found the location to be easy access to all areas of Madrid. Thank you again and we do look forward to having you stay once again in the near future.Yours sincerely,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Sharon, Mendham

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel, over all! Easy access to everything, very clean in the room, hallway, front lobby, and restaurant. Staffs are friendly, helpful, and professional. I highly recommend this hotel and will be soon!
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 7 mei 2024
Dear Sharon.Thank you for your review it is appreciated.I am very pleased that you enjoyed your stay with us and you found the location to be easy access to all areas of Madrid. Thank you to highlight the cleanliness in your review.Please rest assured all guest comments are shared with team members on a daily basis. They take great pride in their service efforts. Thank you again and we do look forward to having you stay once again in the near future.Yours sincerely,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect property. Amazing staff and room conditions.
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 7 mei 2024
Dear Alex.Thanks for taking time to post your review of our hotel. We do appreciate all the great comments about our property and rooms conditions. Thank you also for your mention about the hotel staff. I have shared your kind words with them.I hope we get to see you again in the near future. Thank you again,Best regards. Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Anna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This place was amazing!! From the awesome staff to the clean room, we had a great stay! The location is perfect- within walking distance to all of the sites and shops in Madrid. Highly recommend!
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 7 mei 2024
Dear Anna,Thank you very much for your lovely comments about our staff and cleanliness. We are very pleased to read that your stay was comfortable and that you have enjoyed everything about our hotel included the central location which we know how important is to make easier visiting the city.We really hope there'll be another chance to have you all here soon.Best regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Sylvain

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super emplacement, personnel qualifié et agréable,
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 7 mei 2024
Cherè Clientè Sylvain.Merci mille fois pour votre commentaire concernant l’hôtel Atlantico. J’ai été ravi de lire que vous ayez apprécié votre séjour parmi nous. Aussi grand merci pour vos commentaires sur le personnel.Sincères salutations,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

pedro, MIAMI

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I was very happy with my stay at hotel atlantico and the staff was very friendly and helpful
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear pedro, Thank you so much for your kind review. We are very glad that you have had a pleasant stay at Hotel Atlantico and that you were especially pleased with the friendliness and helpfulness of our staff. It is always gratifying to receive a positive feedback.We hope that we will be able to welcome you back to Hotel Atlantico.Kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean, friendly staff and great location.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Robin.Thank you for your review it is appreciated.I am very pleased that you enjoyed your stay with us and you found the location to be easy access to all areas of Madrid. Thank you to highlight the cleanliness in your review.Please rest assured all guest comments are shared with team members on a daily basis. Thank you again and we do look forward to having you stay once again in the near future.Yours sincerely,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Danny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente en todos los aspectos. Inmejorable ubicación.
10 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Estimado Danny.Gracias por compartir con nosotros y con Expedia su excelente experiencia en el Hotel Atlántico.Estamos encantados de saber que nuestra ubicación fue perfecta para su estancia.Esperamos de nuevo su visita.Un saludo,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

ana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was located in a great location. The rooms were beautiful and very large. Bathroom was gorgeous. The amenities were also great. We thoroughly enjoyed our stay at this beautiful hotel and highly recommend it.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear ana.Thank you very much for your lovely comment and for your recommendation. I am very pleased that you enjoyed your stay with us and you found the location to be easy access to all areas of Madrid. Thank you also for your nice comments about the room and bathroom and the amenities. We really hope there'll be another chance to have you all here soon.Kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Claudia, Orange

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Claudia. We appreciated very much for taking the time to evaluate your stay with us and to send your score. We look forward to the opportunity to welcome you again at the Hotel Atlántico.Faithfully yours,Eva Garcia-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Eleonore, Heilbronn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schönes Hotel direkt an der Gran Via. Renoviert und gut isoliert. Man hört nichts vom Verkehr. Das Personal ist sehr freundlich und das Fühstücksangebot ist reichhaltig.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Guten Tag Eleonore.vielen Dank, dass Sie sich die Zeit für die elektronische Gästebefragung von Unsere Website genommen haben! Wir freuen uns sehr, dass es Ihnen in unserem Haus gefallen hat und Sie einen angenehmen Aufenthalt hatten. Ihre Bewertung hilft uns, sicher zu stellen, dass auch unsere künftigen Gäste sich wohl fühlen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder einmal in unserem Haus begrüßen zu dürfen. Beste Grüße,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Servicio personalizado, una terraza con una linda vista y servicio muy bueno. Cuarto comodo y muy limpio.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Estimado Victor.Gracias por sus amables comentarios y por elegir el Hotel Atlántico para su alojamiento en Madrid.Estamos encantados de saber que tanto la habitación como la limpieza estuvieron a la altura de sus expectativas y principalmente que destaque el servicio personalizado que ofrecemos, que es lo que hace diferente nuestro hotel. Esperamos su regreso.Un saludo cordial,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Yaima

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Yaima. We appreciated very much for taking the time to inform your valuable assessment and for your business. It is glad to know you had a good experience with us and you prove this with the highest ratings in the survey. Thanks again and I hope to see you soon. Warmest Regards, Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Ricardo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One the Best hotel in Madrid location and service
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Ricardo.Thank you for choosing Hotel Atlántico for your visit in Madrid.We are very happy and proud that you liked the hotel, our location and particularly our service. We look forward to your return.Kind regards,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

pedro, MIAMI

Reisde met een groep, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I can tell you this hotel is one of the best locations in Madrid and they take care of the hotel guests with passion
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear pedro,We are pleased you enjoyed your recent stay with Hotel Atlántico. With all the choices of places to stay in Madrid we are most honoured you choose us. Your compliments of our location are very much appreciated as well as our personalized service.Thank you for taking the time to write a review and we look forward to your return.Kind regards,Eva García-Assistant Director

8/10 – Goed

Filippo, Los Angeles

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, thanks!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Filippo,Many thanks for your comments regarding the service during your visit. We appreciated very much again for taking the time to inform your valuable thoughts and we look forward to the opportunity to welcome you again at the Hotel Atlántico.Faithfully yours,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Johanna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely, comfortable hotel with friendly, helpful staff. It's within easy walking distance of all the main sights. We enjoyed the rooftop terrace. We would stay there again.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Johanna,we'd like to thank you for having chosen our hotel and for spending some of your time in writing your nice comment.We are glad your stay with us was comfortable and that you have been satisfied about our location.We hope there'll be another chance to host you, in the meantime please accept ourWarmest regards.Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

VIOLETA, CULVER CITY

4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Chris

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing room and balcony, well maintained, friendly and helpful staff, fantastic location and breakfast buffet very enjoyable.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Chris.First of all thank you for this wonderful review. We are very happy that you enjoyed your time here and you found the location convenient during your visit. It is great to hear you enjoyed the room, bacony and breakfast too. I will share your comments with the entire staff. They take great pride in their service efforts. It means so much to our team to hear a review like yours. It is our pleasure to have served you. We look forward to your next visit. Hope to see you soon. Best regards. Eva Garcia-Assistant Director

6/10 – Redelijk

Jose

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location with stores and restaurants within walking distance. For the reservation being VIP access, the experience was mediocre. The entrance to the hotel is nice, just a very small lobby with limited waiting space. Our room was overall clean, the down sides were the thin walls as we could hear thuds, people coughing, and water running through the plumbing when someone showered or used the bathroom. Our window view was facing other walls so we kept our blinds and curtains closed the entire time. Our first night started off with an unpleasant experience. We’d traveled over 12 hours, were too tired to go out and dine inside a restaurant so had an idea to pick up some fast food and have dinner on their beautiful rooftop terrace. While we were eating, one of the employees came up to us and told us we weren’t allowed to eat outside food on the terrace adding “this is not a Burger King this is a hotel we cannot bring this food here”. The employee’s demeanor ruined our night so went to our bedroom and finished eating there. In my opinion a simple “Sorry we do not allow outside food on our terrace but you can finish in your room” would have been sufficient without the Burger King comment because I understand hotels have policies (I am not arguing about the policy but how the employee handled the situation). Lastly, I was surprised to find that we had to pay for breakfast as all hotels I have stayed at have been complimentary. We paid about 120€ total for breakfast.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 3 mei 2024
Dear Jose.Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. I am glad you found the location convenient during your visit. Your compliments of the room, cleanliness, facilities and welcome are very much appreciated.In addition, thank you very much for letting us know your inconveniences regarding your stay at the Hotel Atlántico and we appreciated the time you have taken to bring this matter to our attention. Please accept our sincere apologies for the discomfort that the inconveniences included in your review may have caused.Finally, with respect to bring away food from the outside to eat in the terrace, it is not allow. The hotel has a cafeteria and terraces where drinks and food are served, so outside food is not allowed. I think it is quite reasonable, at least in Spain this practice is not allowed in restaurants or cafes. I apologize if the waiter who served you did not live up to your expectations and did not explain it to you in a reasonable and courteous manner. I have already informed the waiter about your complaint in order to solve this matter and that such incidents do not occur anymore in the future.Please know that we are taking your feedback to heart and focusing on improving. It is our hope that you will give us another opportunity to serve you.Again, I apologize for the inconvenience during your stay and hope to see you during your next visit.Sincerely,Eva Garcia-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location and size of the room
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 26 apr 2024
Hello Family.Thanks for taking time to post your review of our hotel.We do appreciate all the great comments about our location and size of the roomI hope we get to see you again in the near future. Thank you again. Best regards. Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

Franklin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place in the center of everything! Would definitely stay again! The only reason I didn’t give all 5 stars is because of a short behind the TV that killed the electricity to the entire room, but the man in the lobby was able to reset it the next morning!
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 26 apr 2024
Dear Franklin.Thank you for your review it is appreciated.I am very pleased that you enjoyed your stay with us and you found the location to be easy access to all areas of Madrid. Thank you very much for letting us know your inconvenience with the TV and the electricity. Please accept our sincere apologies for any discomfort this may have caused. We are pleased to know that it was resolved. We would like to thank you again for bringing this matter to our attention and we do hope you will allow us the opportunity to accomodate you again on some future occasion.Faithfully yours,Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

LUCY

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very courteous and helpful.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 26 apr 2024
Dear LUCY.Thanks for taking time to post your review of our hotel. Thank you also for your mention about the hotel staff. I have shared your kind words with them.I hope we get to see you again in the near future. Thank you again. Best regards. Eva García-Assistant Director

10/10 – Uitstekend

John Earl

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful hotel everything was prefect for 15 nights. The staff was very pleasant and helpful the hotel was clean and elegant location was perfect. This was the best hotel I have ever stayed in and overall I think the best hotel in Madrid.
15 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eva García-Assistant Director op 26 apr 2024
Dear John Earl.Thank you so much for your kind review. We are very glad that you have had a pleasant 15 days of stay at Hotel Atlantico and that you were especially pleased with the friendliness and helpfulness of our staff. It is always gratifying to receive a positive feedback.Thank you also for considering us the best hotel you have stayed in l!!We hope that we will be able to welcome you back very soon to Hotel Atlantico.Witn warmest regards,Eva García-Assistant Director