Exterieur

Beoordelingen van Allegro Madeira - Adults Only - Member of Barceló Hotel Group

4 out of 5

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 185 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 89 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 286 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 286 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Marcus

9 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Leo van der

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De medewerkers van het hotel waren super vriendelijk en bereidwillig. Alles schoon, netjes en zowel het ontbijt scoren uitmuntend. Een dikke tien.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 17 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for this kind review.It is great to hear that you appreciated the friendliness and willingness of our team, as well as the cleanliness of our accommodations. We are also very pleased to read that you found our breakfast, which is carefully prepared daily with fresh local ingredients, excellent. Your compliments are a great source of motivation for our continued efforts to provide every guest with an unforgettable stay. Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

8/10 – Goed

ralf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortabel bed, net zwembad, uitgebreid ontbijt, super vriendelijk personeel
7 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Allegro Madeira**** op 28 mei 2019
Beste gast. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs. Gastfeedback is erg belangrijk voor ons, omdat dit de beste manier is om te weten hoe we onze inspanningen moeten richten op continue verbetering. Nogmaals bedankt voor deze prachtige recensie, het was een plezier voor ons om te lezen en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te mogen verwelkomen Vriendelijke groeten, Julia Santana - General Manager

8/10 – Goed

Bram, Tilburg

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne locatie, alle voorzieningen om de hoek, 15 min lopen naar het centrum van Funchal (of paar minuten met de bus die voor de deur stopt). Vriendelijk en behulpzaam personeel
8 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Allegro Madeira**** op 1 mei 2019
Beste gast. Bedankt voor het delen van uw feedback over uw recente vakantie-ervaring bij ons, ons belangrijkste doel is ervoor te zorgen dat we onze gasten onvergetelijke vakantie-ervaringen blijven bezorgen, uw opmerkingen zijn cruciaal in dit proces, daarom hechten wij veel waarde aan uw tijd en constructieve critici Nogmaals bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en kijk er erg naar uit om u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Vriendelijke groeten Julia Santana - General Manager

10/10 – Uitstekend

Annelies

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch!
Zeer keurig hotel, bij aankomst goed ontvangen en snelle check in. Er liep iemand mee naar de kamer om deze te laten zien. Heerlijke bedden en je kan verschillende soorten kussens krijgen. Lekkere douche. Alles heel erg schoon. Ontbijt was fantastisch en uitgebreid. De ligging is ook goed, bij veel restaurants en winkels. Kortom een heel goed verblijf gehad hier.
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Allegro op 24 aug 2018
Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und danken Ihnen, beim Besuch dieser Gegend unser Hotel gewählt zu haben. Wir hoffen, Sie in Kürze wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Goed

Maurice, Schoten België

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aangenaam hotel
Niet ver van het centrum.Goede busveerbindingen.Veel aangename restaurants in de omgeving. Zeer vriendelijk personeel en goede service.
8 nachten verbleven in december 2017
Reactie van Ana Costa op 21 dec 2017
Dear Mr. Maurice, We would like to thank you for your preference in Tiles Madeira Hotel and for the comments about your stay with us. On behalf of all of our team we hope to have the opportunity to welcome you again in the near future. Kind regards, Tiles Madeira Hotel

8/10 – Goed

van den Burg, Oldenzaal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Strak en hip hotel met een geweldig dakterras!
Ten tijde dat wij er waren was het net een paar weken (her)open(d). Heel mooi nieuw hotel (althans het gebouw is oud, maar volledig gerenoveerd tot in de details). Superstrak en modern, mooi gemeubileerd. Mooi zwembad met goede voorzieningen. Hotelpersoneel heel erg vriendelijk, maar nog 'zoekende'. Niet op elkaar ingespeeld en spraken slecht Engels. Dit was vooral te merken wanneer er veel gasten tegelijk aan het ontbijt zaten (geen overzicht, chaos).
7 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van Tiles Madeira Hotel op 16 okt 2017
Dear Mr Van den Burg, We would like to thank you for your preference in choosing Tiles Madeira Hotel and for the comments about your stay with us. They will be considered for future changes in the Hotel. We would therefore like to apologize and hope to have the opportunity to welcome you back :) Best regards, Tiles Madeira Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Mariët, Harreveld

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel.
uitstekend hotel. sinds half september open na een zeer grondige renovatie. Prachtige ligging in het centrum van Lido Funchal. Met uitzicht op zee en de stad.
6 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Tiles Madeira Hotel op 16 okt 2017
Dear Mrs Mariet, We would like to thank you for your preference in choosing Tiles Madeira Hotel and for the comments about your stay with us. We hope to see you again, soon :) Best regards, Tiles Madeira Hotel Team

10/10 – Uitstekend

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super freundliches Personal, vegane Optionen auf Nachfrage möglich und daraufhin super Angebot!
10 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vânia Madureira, Hoteldirektorin op 18 mei 2024
Sehr geehrte Barbara,vielen Dank für Ihren Besuch und Ihre Rückmeldung.Es freut uns sehr, dass unser Personal mit Freundlichkeit und Professionalität überzeugen konnte und Sie unsere veganen Optionen genossen haben. Wir sind stolz darauf, eine vielfältige Küche anzubieten, die sich an die Wünsche unserer Gäste anpasst.Ihre Anerkennung der Sauberkeit der Zimmer und der allgemeinen Hotelbedingungen sowie der Zimmerausstattung ehrt uns. Wir möchten Ihnen nochmals unseren Dank für diesen liebenswürdigen Bericht über unser Hotel aussprechen und freuen uns, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Vânia Madureira, Hoteldirektorin

8/10 – Goed

Brian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Maria

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a very nice stay! Hotel was clean, super convenient location and staff was great.
10 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 14 mei 2024
Dear Maria,Thank you for your positive feedback.It is heartening to hear that our attention to detail in cleanliness met your expectations and that our hotel's condition impressed you. Our team is also thrilled to receive your compliments on the exceptional service and comprehensive room amenities provided during your stay. Furthermore, the convenience of our location, just minutes away from Funchal’s city centre and nearby attractions, is designed to enhance the experience of every guest. Your feedback is invaluable and motivates us to continue delivering exceptional experiences at Allegro Madeira.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Kind regards,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Alles sehr gut
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 9 mei 2024
Lieber Hans,In erster Linie möchten wir uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken, die Sie nach Ihrem letzten Besuch in unserem Hotel Allegro Madeira abgegeben haben und freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Wir freuen uns sehr, dass Sie einen tollen Aufenthalt bei uns hatten. Danke auch für das nette Lob an unsere Mitarbeiter, das geben wir gerne weiter. Auch freuen wir uns, dass Ihnen die Sauberkeit unseres Hotels sehr zugesagt hat.Nochmals vielen Dank für diese sehr freundliche Bewertung unseres Hotels und wir freuen uns darauf, Sie in Zukunft wieder zu empfangen.Mit freundlichen Grüßen,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Per

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra läge och god frukost.Mindre bra ventilation utanför vår balkong.Bullrigt vid poolen pga byggarbete sidan om hotellet.
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 7 mei 2024
Dear Guest, Thank you for reviewing your recent stay.We do our best to ensure that the noise levels always stay within the sensible limits so our guests are not disturbed by exterior noise. Unfortunately, this is out of our control and we apologise for any inconvenience caused. Despite this, we are pleased that you were satisfied with the service and location of our hotel. It is also good to hear that you appreciated our breakfast, as our team of Chefs strives to offer a wide variety of local and international products every morning.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Giles

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a fantastic stay! The staff were super friendly, attentive and helpful throughout our stay. The room was spacious and spotless, with views over the sea - beautiful! The hotel is located near lots of great restaurants and has a bus stop nearby to easily get around Funchal. The car park is fairly small but we had no issues finding a space for three nights. We'd definitely recommend the hotel.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 29 apr 2024
Dear Giles, Thank you very much for your kind feedback.Your commendations regarding our friendly and attentive team fill us with pride and joy, as we strive to provide exceptional service to our guests.Moreover, it delights us to know that the spaciousness and cleanliness of your room met your expectations.The convenience of our location, nestled near different dining options and accessible transportation, is something we are glad you found advantageous. Your recommendation is the highest compliment we could hope to receive and we are grateful for it.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kewei

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location for restaurants, transport (to Funchal or to airport, etc), walking (Lido promenade), booking tours (multi agencies nearby).
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 12 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.It's delightful to learn that our prime location enhanced your dining and exploration experiences, and that access to transport and walking areas like the Lido promenade met your expectations. We're thrilled that the cleanliness of our rooms, the condition of our hotel, our service, and the amenities provided contributed to a memorable stay.Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future.Kind regards,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Kristin Høye

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Derek

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay, staff were excellent and friendly….25mins walk into Funchal or lots of buses…..good local restaurants and bars too….all good.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vânia Madureira, Manager op 27 feb 2024
Dear Derek, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear you enjoyed the local dining options and our hotel's convenient access to Funchal. It's great to know that our staff made a positive impression and contributed to a pleasant stay. Your kind words about the cleanliness, hotel condition, service, and room amenities truly mean a lot to us.We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Vânia Madureira, Manager

10/10 – Uitstekend

Nigel

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Godt hotel
Dejligt hotel med god service og fin rengøring. Morgenmaden var helt perfekt.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 25 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review our Allegro Madeira hotel. Your opinion is very important to us and we are delighted to know that you enjoyed your stay.We are happy to read that you found our hotel comfortable and enjoyed the delicious breakfast buffet.Once again we thank you for choosing us for your holiday in Funchal. It has been a pleasure for us to welcome you and we look forward to serving you again in the future.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

8/10 – Goed

Kiera

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff at this hotel was all very welcoming and lovely.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 20 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your positive feedback.We are pleased that you had an enjoyable stay with us and appreciate your compliments about our team; we strive to provide our guests with caring and personalized service and place great value on our personnel being guest-orientated and welcoming at all times.We also thank you for highlighting our high standards when it comes to cleanliness; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Rikke

7 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Shauna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff. Rooms were clean and had everything you needed, Amazing breakfast! Would highly recommend staying here!
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Vânia Madureira, Manager op 8 feb 2024
Dear Shauna,Thank you for your positive feedback.We're thrilled to hear that you found our staff to be friendly and that the cleanliness of our rooms met your high standards. It's wonderful that our breakfast selection made such a positive impression, and we appreciate your recommendation. Our team strives to provide a comfortable and enjoyable experience for every guest.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Vânia Madureira, Manager

10/10 – Uitstekend

Morten

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hätten uns keine schönere Unterkunft für unseren Madeira-Urlaub aussuchen können. Das Personal war sehr zuvorkommend und freundlich, es gab immer einen freien Parkplatz für unseren Mietwagen, unser Zimmer war groß - mit einem tollen Balkon und Meerblick. Frühstück und Abendessen waren auch fantastisch.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 6 feb 2024
Dear Daniela, Thank you for your visit and your kind feedback.We also thank you for your lovely comments regarding the service you received from our team members, we will make sure to share your kind words as we know it will mean a great deal to them.Moreover, we are thrilled to hear that your room met your expectations with its spacious balcony and impressive sea views. Last but not least, we are pleased that you enjoyed breakfast and dinner, where we always make sure to use fresh local ingredients in our dishes.Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Blanca María Ansótegui

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lo que menos me gusto fue que casi nadie comparte la pensión completa, por lo que la elección de comida es muy poco variable. El desayuno inmejorable.
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 6 feb 2024
Estimada Señora Ansótegui, Le agradecemos el tiempo que ha dedicado en compartir su opinión sobre su reciente estancia en nuestro Allegro Madeira, estamos encantados de leer que disfrutó de su estancia con nosotros. Lamentamos que la variedad de la comida no haya cumplido con sus expectativas. Nos esforzamos por ofrecer una selección que satisfaga a todos nuestros huéspedes y tomaremos en cuenta su comentario para mejorar.Por otro lado, nos complace mucho que haya encontrado el desayuno a su gusto y que la limpieza, el estado del hotel, el servicio y las comodidades de la habitación hayan sido de su total satisfacción.Gracias una vez más por elegirnos y por sus críticas constructivas, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder superar sus expectativas.Un cordial saludo,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Erik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
,
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 31 jan 2024
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to review our hotel. It is always our aim to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to read that you enjoyed your holiday at the Allegro Madeira Hotel. Once again we thank you for choosing us for your holiday in Funchal. It has been a pleasure for us to welcome you and we look forward to serving you again in the future.Kind regards,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

kevin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Brian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Toby

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic
11 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 22 jan 2024
Dear Guest,Thank you very much for taking the time to review our hotel. It is always our aim to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to read that you enjoyed your holiday at the Allegro Madeira Hotel. Once again we thank you for choosing us for your holiday in Funchal. It has been a pleasure for us to welcome you and we look forward to serving you again in the future.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

8/10 – Goed

Andre Tomas, Toronto

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms are very minimalistic, but we had a good time and the service at the hotel was Excelent.
9 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 13 jan 2024
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We are delighted to hear that our service met your expectations and contributed to your enjoyable stay. Your appreciation for the room cleanliness, hotel condition, and the service provided by our team is truly valued. We take great pride in maintaining a high standard across all aspects of our hotel, ensuring that every guest has a memorable experience.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

8/10 – Goed

Sergio

7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

tonny vinding

7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Giusva

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottima sotto tutti gli aspetti. grazie di tutto
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 7 jan 2024
Gentile Ospite,La ringraziamo per aver scelto di soggiornare nel nostro albergo e per aver condiviso con noi le sue opinioni in merito alla sua esperienza.Siamo lieti di sapere che la pulizia della camera abbia rispettato pienamente le sue aspettative, riflettendo gli elevati standard che ci prefiggiamo di mantenere. È anche gratificante leggere che il servizio offerto dal nostro team sia stato all'altezza delle sue aspettative e che le amenities della camera abbiano contribuito a rendere il suo soggiorno piacevole.Ci farebbe molto piacere poter avere un'altra occasione per ospitarla nel nostro albergo e offrirle ancora una volta un soggiorno indimenticabile.Cordialmente, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jonas

7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jan

4 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ilia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Careles staff
Hotel was nice and clean but the service was atroucious. We were having our honeymoon trip to Madeira to celebrate the new years eve and watch the famous fireworks. The hotel provides guests with a rooftop that has quite spectacular view of Funchal and the fireworks. Appareny access to the rooftop on new years eve is limited to only guests that purchased their dinner. Staff failed to inform us about this policy and we ended up missing out. Yet the worst was the way staff handled the cab reservation. Not only they they made the original reservation that was inadequate considering traffic that night, the delay had mounted to 20 minutes and we were lucky to simply catch a cab on the street and make it to Airport at the last minute. There were multitude of other considetably smaller blunders during our stay. Overall, the main impression is that Staff has not the slightest idea of customer service. They are as much polite and nice to the guests as they are inept and slow. Suggestion to guests is to study their policies ahead of time and never to rely on their front desk for things that are time sensitive. Otherwise, location was terrific and the ocean view was excellent.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 2 jan 2024
Dear Guest, We are delighted to hear that you appreciated the convenient location and the excellent ocean view during your stay. It is always a pleasure to know that aspects such as room cleanliness and the condition of our hotel met your expectations. However, we regret to hear about the challenges you faced with the rooftop access on New Year's Eve and the taxi reservation. We strive to provide clear communication regarding our policies and services. Our Rooftop bar is normally open for all guests until 23:00 pm; being the 31st December a special evening, the hotel hosted a private party for New Year’s Eve, with limited availability under reservation.Regarding the taxi service, we are sorry to hear that your car arrived late. Our front desk department assists our guests with taxi reservations, but it is not a service under our control. Please rest assured that we value your feedback as it helps us to continually improve our guest experience.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lars Arne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sini

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Johnny

9 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Laura, stoney creek

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect spot for exploring Funchal, surrounded by many restaurants and a 5 minute walk from the ocean - very hilly thu. Hotel closet needs longer hanging space and better coffee facilities in room
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 10 dec 2023
Dear Laura,We appreciate that you took the time to share your experience with us.It is delightful to hear that our location served as the perfect spot for you to explore Funchal and that you found the proximity to the ocean and local restaurants to your liking. We are also proud that our cleanliness and service met your high standards, reflecting our commitment to providing an exceptional stay.Regarding your feedback on the hotel closet and coffee facilities, we value your input as it helps us to improve our guest experience. While our rooms are designed to cater to a variety of needs, we acknowledge that there may be room for enhancement in certain areas.Please rest assured that we are dedicated to ensuring our guests' comfort and satisfaction, and we take all comments into consideration as we continually strive to meet and exceed our guests' expectations.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Kind regards, Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

MIGUEL

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel with very nice staff and breakfast!. Close to everything!
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 7 dec 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback.We're thrilled to hear that you found our staff to be very nice and that the included breakfast added value to your stay. It's great to know our proximity to local attractions contributed to your enjoyment. We are, however, sorry to hear that your perception of room cleanliness did not meet your expectations. Our team is committed to maintaining high standards, and we take feedback seriously as we strive to provide a comfortable environment for all our guests.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Kind regards,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Evan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Holger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Schön renoviertes, frisches Hotel mit modernem Konzept. Sehr gutes Frühstück. War nur 2 Nächte dort. Beim nächsten Mal gerne länger.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 27 nov 2023
Sehr geehrter Holger,In erster Linie möchten wir uns bei Ihnen für die lobende Bewertung bedanken, die Sie nach Ihrem letzten Besuch in unserem Allegro Madeira - Adults Only abgegeben haben und freuen uns zu lesen, dass wir Ihre Erwartungen erfüllen konnten.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die frisch renovierten Räumlichkeiten unseres Hotels genossen haben und die Modernität des Konzepts zu schätzen wissen. Wir sind stolz auf unser umfangreiches Frühstücksangebot, das in der Unterkunft für unsere Gäste inbegriffen ist und eine Vielzahl lokaler und internationaler Speisen umfasst. Dass Sie einen längeren Aufenthalt in Erwägung ziehen, ehrt uns und bestätigt unser Bestreben, jedem Gast einen unvergesslichen Aufenthalt zu bereiten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Vânia Madureira, General Manager

10/10 – Uitstekend

Sten

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bra hotell i trevligt område. Utmärkt frukost.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Vânia Madureira, Manager op 29 nov 2023
Kära Sten, tack för att ni har betygsatt er vistelse.Vi är glada att höra att ni tyckte om vår goda frukost.Det är fantastiskt att ni fann rummens renlighet till belåtenhet, vilket speglar vårt engagemang för hög standard. Vi tackar även för era positiva ord om vår service. Vårt team arbetar hårt för att hjälpa våra gäster och det är fint när det uppmärksammas.Med vänliga hälsningar,Vânia Madureira, Manager

10/10 – Uitstekend

Loan

7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Remi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel excellent sur toute la ligne. Je le recommande sans hésitation!
20 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 24 nov 2023
Cher Rémi, Nous vous remercions d'avoir pris le temps d'évaluer notre hôtel. Notre objectif est toujours de satisfaire au mieux nos clients et nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié vos vacances à l'Allegro Madeira Hotel. Une fois de plus, nous vous remercions de nous avoir choisis pour vos vacances à Funchal. Ce fut un plaisir pour nous de vous accueillir et nous sommes impatients de vous servir à nouveau à l'avenir.Cordialement,Vânia MadureiraDirection généraleVânia Madureira, General Manager

8/10 – Goed

Mr T

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
I can't fault the hotel in any way but I ended up thinking it was a bit less than luxurious. It was modern and a bit clinical but our room was a good size with a sea view and breakfast was extremely good.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Vânia Madureira, General Manager op 14 nov 2023
Dear Guest,Thank you for your review of your recent stay with us.We are delighted to hear that you found our hotel to be good value for money and appreciated the spacious room with a sea view, and our extensive breakfast offerings. We strive to provide a comfortable and enjoyable stay for all our guests.Our hotel has been designed with a contemporary and minimalist style, focusing on the comfort and needs of our guests. We apologize if this did not meet your personal preferences. We appreciate your feedback and will take it into consideration for future improvements.Once more we thank you for sharing your experience with us and look forward to serving you again soon.Kind regards,Vânia Madureira, General Manager

8/10 – Goed

Arild

3 nachten verbleven in november 2023