1 slaapkamer, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Fletcher Hotel-Restaurant De Korenbeurs

4 out of 5

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 39 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 77 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 39 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 172 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 172 beoordelingen" "

7,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Tessa

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Bert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Ad

1 nacht verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Oud geen airco op de kamer was top 2000 muziek stampende mensen kamer was vies 2.50 pakeren terwijl omgeving gratis is buiten de poort Het geld niet waard ontbijt beperkt na het klachen andre kamer gekregen ook die was gehorig dood moe
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Receptie op 4 jan 2024
Beste Michael,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren want wij gaan altijd voor een 10 en hebben het anders ervaren. Graag kijken we hoe we het samen kunnen oplossen

10/10 – Uitstekend

Marta

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik was super blij met de service van Judith. Zij heeft mij uitstekend geholpen. Complimenten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Receptie op 4 jan 2024
Beste Marta,Bedankt voor uw mooie review!

10/10 – Uitstekend

Wendy

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Shafida

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Ouardia

3 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Mark en Dominique, Hoofdplaat

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
matige kamer. Bedlampje defect. Vochtig, schimmelig en lekkage in de badkamer. Raam vochtig en groene uitslag Erg gehorig op de gang Beperkte ruimte om de koffer uit te pakken en plek te geven
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Receptie op 4 jan 2024
Beste Mark,Ons belangrijkste doel is dat onze gasten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verwerken in ons proces. We nodigen u van harte uit om daarna eens langs te komen en te zien hoe we hiervoor hebben gezorgd”.

6/10 – Redelijk

Nelson

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Tweede keer in dit hotel, eerste keer fijne nette kamer gekregen vermoed recent gerenoveerd. Maar de tweede keer kamer met schimmel bij de raam door condens, voordeur die nauwelijks dicht kon, vieze kamer. Ik kreeg wel een andere kamer iets netter maar veel getikt en gebonk wat vermoedelijk de leidingen achter de gipsplaatmuur kwam. Badkamer was ook een beetje smoezelig eruit ziet. Wel fijn personeel die behulpzaam zijn.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Receptie op 4 jan 2024
Beste Nelson,Ons belangrijkste doel is dat onze gasten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verwerken in ons proces. We nodigen u van harte uit om daarna eens langs te komen en te zien hoe we hiervoor hebben gezorgd”.

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede kamer voor 4 personen
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Receptie op 4 jan 2024
Beste Esther,Bedankt voor uw feedback, dit waarderen wij enorm!

8/10 – Goed

Nelson

1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Rik

1 nacht verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
De bedden waren aan de kleine kant maar wel comfortabel en fijn om in te slapen,op zich een ok kamer,jammer van de dode vliegen in het gordijn en de vreemde plek om een lichtknop te monteren bij het bed,waardoor we telkens het licht aan tikte in onze slaap,vond het uiteindelijk een funtioneel kamertje met bij geraapte spulletjes,wellicht een beetje fletcher onwaardig
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Receptie op 4 jan 2024
Beste Ronald,Ons belangrijkste doel is dat onze gasten zich ontzorgd voelen, daarom waarderen we uw feedback en gaan we aan de slag om dit aspect te verwerken in ons proces. We nodigen u van harte uit om daarna eens langs te komen en te zien hoe we hiervoor hebben gezorgd”.

4/10 – Matig

Kees

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was slecht gepoetst, aangegeven bij receptie en men zou opnieuw iemand sturen om te poetsen. Helaas niet gebeurd. Bij het douchen liep de afvoer niet af en stond de badkamer blank.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Susanna

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
In kamer 233 lekt het douchewater erg over de rand van de badkuip waardoor de vloer erg naar wordt. Fijn bed, goede airco
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Patricia

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Duran

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik kan zo niet iets bedenken,wat er niet goed zou zijn. Wij vonden het een goed hotel
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Team Fletcher Hotel-Restaurant de Korenbeurs op 27 sep 2023
Bedankt voor uw positieve Rrview. Wij hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen!

6/10 – Redelijk

Maria van

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De ontvangst was goed. De kamer was teleurstellend en kon een goede opknapbeurt gebruiken. Een lik verf of een nieuw behang zou niet verkeerd zijn. Ook een grondige schoonmaakbeurt om kalk en schimmel te verwijderen. Het ontbijt was goed. Conclusie: Geen goede prijs kwaliteitverhouding.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Fletcher Hotel-Restaurant de Korenbeurs op 27 sep 2023
Beste Maria, bedankt voor uw review. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u de kamer teleurstellend vond. Wij gaan uw opmerkingen intern meenemen. Wij hopen u een volgende keer te mogen verwelkomen!

10/10 – Uitstekend

Hanneke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ronald

Reisde met partner
We zijn 2 nachten geweest. Voor €150 per nacht vond ik de kamer klein en gedateerd. Met lawaai van buiten van een brommend luchtafvoersysteem van het hotel. Badkamer was klein en de badkuip smal, lastig staan met douchen. Een gammele ventilator moest de warmte uit de kamer verdrijven. Dus niet wat de foto's op de site aangeven. Jammer.
2 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Romy

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het verblijf zelf was prima. De kamer was schoon, maar rook niet lekker. Het leek wel alsof er in de kamer gerookt was door de vorige hotelgasten. We hadden er ontbijt bij geboekt en bij het inchecken werd er om een tijdstip gevraagd. Bij aankomst op afgesproken tijd de volgende ochtend, lag er niks meer. Geen schone borden, geen ei, bacon, pancakes, kaasjes etc. Alles was al op. Dit aangegeven en het personeel is hier zeer net mee omgegaan. Uitstekende service van het personeel. Hotel is gelegen in een leuke omgeving en makkelijk aan te rijden.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Dineke

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Anke Bergsma van

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer kwam niet overeen met de foto’s. Was erg klein, uitzicht op blinde muur. Kamer was erg warm/ benauwd. Geen airco, 1 klein raam om te luchten. Geen warm water op avond, pas volgende ochtend, wel opgelost en goed gecommuniceerd. Kamer verouderd . Personeel zeer vriendelijk. Glutenvrij ontbijt goed geregeld !
1 nacht verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Wesley

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very small rooms and No airco
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Anita

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Ron

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

J

2 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Hans

Reisde met partner
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer veel te klein. Geen airco. Slechte bedden. Koffieapp. Werkte niet. Afstandbed. Van de TV werkte slecht.
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Was niet te doen zo’n hoge kamertemperatuur (denk 40gr) toen we ‘s-nachts op de kamer kwamen, raam dicht en geen ventilatie of airco.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Jolanda

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Twee overnachtingen gehad in dit hotel. Kamer beetje gedateerd, maar schoon en verder prima. Goede parkeermogelijkheden. Vriendelijk personeel. Goede locatie. Al met al goed verblijf gehad.
2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Soeldie

1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Harma

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, kamer was stoffig. Prullenbak in badkamer was niet leeggehaald na vorige gast. Bed is fijn, goede matras. Waterkoker en koffiezetapparaat en een kleine koelkast aanwezig.
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Gerard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Rene

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gedateerd hotel met onervaren receptie medewerkers
Voor 2e keer nu een Fletcher hotel bezocht, en weer erg gedateerd en slecht onderhouden. Tv alleen Nederland 1,2 en 3 mogelijk. Bar zou open zijn volgens de site maar je werd er niet geholpen. Personeel achter receptie niet echt ervaren hoe men met klanten/klachten om moet gaan. Enige lichtpuntje was het restaurant, die was gewoon goed. Boek wekelijks hotels zakelijk maar vanaf nu geen Fletcher hotel meer
4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Barbara

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lueke hotel , kamer was veel schoon, lekker eten
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Yollene

1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Jan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Zelfs voor een standaard kamer was deze eerder klein en de badkamer was ronduit klein. Een groot persoon zoals ik kon mij met moeite draaien in de ruimte.
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Robertus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Erg goed restaurant, vriendelijke bediening, afgesloten parkeerplaats. Kwaliteit van kamer was minder.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Sanne op 11 jul 2022
Beste Robertus, Hartelijk bedankt voor uw review! Wij verwelkomen u graag nogmaals in Hotel de Korenbeurs! Met vriendelijke groet, Sanne / Hotel de Korenbeurs

2/10 – Ontzettend slecht

Nils

1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Maureen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne kamer, helaas wel enkele bedden
Ik en mijn vrienden vonden het heel vervelend dat het twee enkele bedden waren die niet goed aan elkaar zaten. Daardoor ontstond er elke keer een gleuf tussen de bedden. Verder was het een super nette kamer en hebben we er erg van genoten
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

edwin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie prima restaurant en bar. Bed prima kamer wat gedateerd maar zeer schoon.
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Toon

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Redelijk
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 18 sep 2021
Beste hotelgast, dank u wel dat u een beoordeling gegeven heeft. We hadden echter een hoger cijfer van u verwacht, aangezien u tevreden was over uw verblijf. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

8/10 – Goed

Hanneke van der

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Receptie op 18 sep 2021
Beste Hanneke, hartelijk dank voor uw beoordeling. We hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

8/10 – Goed

May

2 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Stephanie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuke hotel in made
Leuk voor een paar nachten
2 nachten verbleven in oktober 2020

8/10 – Goed

Auke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel en goede dienstverlening door personee
4 nachten verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De regels omtrent Corona worden heel goed opgevolgd. Bij aankomst handen ontsmetten en een check vraag of er ziekte verschijnselen zijn die kunnen duiden op een infectie. Dat was bij ons niet aan de orde en werden goed ontvangen. Voor de gasten was het terras en bar open en ook het restaurant. Hier hebben we heerlijk gebruik van gemaakt. Eten was heerlijk en gasten zitten ver genoeg uit elkaar. Voor ons was dit het eerste terrasje en restaurant bezoek in 3 maanden tijd. We hebben er heerlijk genoten.
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Judith Receptie op 28 mei 2020
Beste hotelgast, wat ontzettend fijn dat u genoten heeft, dat is zeker wederzijds! Fijn dat we u in de watten mochten leggen. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Zarlasht

Kamer was niet goed voorbereid en we moesten wachten totdat een ander kamer werd gevonden
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Receptie op 8 jan 2020
Beste hotelgast, Dank u wel voor de 4-sterren beoordeling. Als onze gasten voor 15.00 uur arriveren, doen we altijd ons uiterste best om u als gast gelijk te kunnen laten inchecken in een kamer die al wel klaar is. Met vriendelijke groeten, Hotel De Korenbeurs - Judith