Terras

Beoordelingen van Maison Nô

4 out of 5
Maison Nô
11 Rue du Bât d'Argent, Lyon

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 153 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 84 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 261 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 261 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De ligging in het centrum en de accommodatie. Erg goed ontbijt in de roof top bar
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Karim Maison No op 10 aug 2023
Hello Richard ! Thank you for leaving us your opinion! We are delighted that you enjoyed your stay and the services! I'm looking forward to seeing you again !

10/10 – Uitstekend

Samuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect
Very nice, good clean hotel, place to work on 3rd floor with great wifi. Beautiful rooftop restaurant and bar.
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Réceptionniste Karim Maison No op 13 mei 2022
Hello Samuel! Thank you for this positive comment! We are delighted to read that your stay went well, mixing pleasure and work! Hoping to see a nex time !

2/10 – Ontzettend slecht

GEERT

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
ontgoocheling
Bij aankomst zijn we vriendelijk ontvangen en krijgen onze kamer toegewezen en kregen de nodige uitleg waar we onze auto konden parkeren in een ondergrondse parking. Bij aankomst in de kamer blijkt deze nog gebruikt door iemand anders. De valiezen en laptop liggen daar nog van deze persoon. De kamer was wel opgeruimd. Zijn we gaan melden en dan een andere kamer gekregen op hetzelfde verdiep. De rooftopbar was niet open, wat spijtig is. Het ontbijt is ook in deze rooftopbar wat een zeer mooie locatie is maar het ontbijt is pover en niet de gewenste kwaliteit van gebruikte producten. Ik kreeg hesp en deze was verkleurt, te laat gezien en heb er de ganse voormiddag last van gehad. Mijn echtgenote had ei gekregen (was geen zelfbediening wegen Covid) en dit was niet te eten. De koffie was drinkbaar mits toevoeging van veel suiker en melk. Na het ontbijt waren we om 10u30 in de kamer ons valies aan het maken om te vertrekken en plotseling telefoon. Was de mevrouw van de receptie om te melden op een dwingende toon dat we zeker om 11u moesten uitgecheckt zijn. Om eerlijk te zijn dit vind ik niet kunnen, een half uur op voorhand, mocht dit telefoontje om 10u58 gekomen zijn , geen probleem maar niet om 10u30. Zou ik het hotel aanraden om te overnachten : ja mits aanpassing van de kwaliteit van het ontbijt, een lege kamer toewijzen bij aankomst en de mensen niet opjagen om hun kamer te verlaten als ze nog een half uur tijd hebben.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Karim Maison No op 12 sep 2021
Thank you for posting your review about your stay at Maison No. Thank you for emphasizing the hospitality of the hotel. We are sorry for the room problem encountered on arrival. We have taken into account the remarks concerning the breakfasts that we want to improve. We apologize for the problem we encountered initially. I think my colleague just wanted to let you know the schedule without putting you out. We want our customers to enjoy their stay with us at all costs. Sincerly Karim Maison No

8/10 – Goed

Carine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal hotel voor citytrip
Vriendelijk onthaal, zeker COVID-proof, mooie en verzorgde kamer. Ontbijt OK. Zeker een aanrader als verblijf voor een citytrip, gezien alle bezienswaardigheden op wandelafstand liggen.
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van Karim op 17 jul 2021
Hello Carine Thank you for this review. We are delighted that the proximity to the heart of the city suited you! Thank you for emphasizing the charm and the services of our establishment. Hope to see you again Karim Maison NO

10/10 – Uitstekend

Duy

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Karine,Réception op 28 aug 2020
Cher Duy, Merci pour votre superbe note !! Au plaisir de vous revoir prochainement

8/10 – Goed

Sami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Efficient and comfortable
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Romane op 10 aug 2020
Good evening sami, We are glad you liked you stay at the Maison Nô. Hoping to see you soon ! Wishing you a nice summer. Best regards, Maison Nô

10/10 – Uitstekend

Stefaan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Contemporary & convenient design hotel
Comfortable and nicely designed room. Central location and parking in the nearby LPA Cordeliers was convenient (we easy access from the main roads). We appreciated the Covid countermeasures and efforts to offer a decent and mostly eco friendly breakfast box despite the circumstances. Nice rooftop terrace.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Karine, Reception op 20 jul 2020
Dear Stefaan, Thank you for your comment, we are delighted to read that you enjoyed your stay with us! We are working everyday to provide you the best service despite current heath context, your satisfaction is our best reward ! We hope seeing you again in Lyon !

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is perfect. The terrace on the rooftop was awesome.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Clara, Responsable Hébergement Adjointe op 4 jul 2019
Dear guest, We are delighted to read that you enjoyed your stay with us! Thank you for your amazing feedback. We look forward to welcoming you again! Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Clara, Responsable Hébergement Adjointe op 26 feb 2019
Cher Willem, Un grand merci de la part de toute notre équipe pour votre superbe note! Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir prochainement à Maison Nô!

10/10 – Uitstekend

Daniel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

terry

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ease of location
4 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Le petit déjeuner est trop cher pour l'offre proposée.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception op 15 apr 2024
Merci de votre commentaire. Nous avons bien pris en compte votre remarque sur notre petit déjeuner. Au plaisir de vous accueillir de nouveau Naïs Maison Nô

8/10 – Goed

Donald

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable, modern, convenient location, comfortable and clean rooms. Only negatives: No room safe; no option for coffee with milk (eg in power) in room
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Reception op 15 apr 2024
Hi,We thank you for leaving that review on our hotel.We are delighted to learn that you find our hotel confortable and that you liked it's location. We have also noted your remark on the furniture inside our room. We hope that we will welcome you again soon ! Naïs Maison Nô

8/10 – Goed

Spencer

Very clean
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Reception op 15 apr 2024
Hi,Thanks for your review on our hotel ! We are delighted to learn that you have found our hotel very clean.We are hoping to welcome you again very soon !Naïs Maison Nô

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A recommander
Bel hôtel en plein centre de Lyon. Belle et grande chambre, malheureusement aucune vue depuis les fenêtres (qui ne s'ouvrent pas). Le lit double est en réalité composé de 2 lits simples accolés, dommage car peu confortable... Pour le reste, rien à redire, très belles prestations. Pas testé le petit déjeuner car prix prohibitif (24€ !)
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Karim Maison No op 26 feb 2024
Bonjour Madame Monsieur , Merci de nous avoir laissé votre avis . Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour . N'hésitez pas à nous demander d'avoir une vue lors d'un prochain séjour . Nous avons bien pris en compte votre remarque sur le petit déjeuner . Cordialement Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

regis

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Karim Maison No op 26 feb 2024
Bonjour Régis ! Quel plaisir de lire un avis aussi positif un grand merci à vous. Nous sommes ravis de lire que votre s'est parfaitement bien déroulé ! Au plaisir de vous revoir prochainement ! Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Kayoko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
二度目のリヨンでしたが、今回はオペラ座に行きたくて近くに泊まりました。スタッフの対応も気持ちよく、設備も快適でした。レストランも近くにたくさんあり便利です。
Reactie van Karim Maison No op 31 jan 2024
Good morning ! Thank you for this glowing review! We are delighted to read that you had a pleasant stay. Looking forward to seeing you again soon ! Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Victor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Karim Maison No op 31 jan 2024
Bonjour Victor ! Merci pour cette superbe note ! Au plaisir de vous revoir prochainement ! Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Friman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Karim Maison No op 4 nov 2023
Bonjour Friman ! Quel plaisir de lire une aussi bonne note ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé . Au plaisir de vous revoir . Karim Maison No

8/10 – Goed

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Karim Maison No op 29 okt 2023
Bonjour Daniel , Merci d'avoir laissé une note quant à votre séjour à Maison No . N'hésitez pas à revenir vers nous afin de nous partager les points à améliorer selon vous . Au plaisir de vous revoir .

10/10 – Uitstekend

Peggy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Karim Maison No op 15 okt 2023
Bonjour Peggy ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé. Nous avons été touchés par votre note et esperons vous revoir bientot . Cordialement

8/10 – Goed

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is a gem. Well located, well run and all with style. The roof restaurant/bar is a beautiful and welcoming space.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Sincerly Karim Maison No op 15 okt 2023
Hello Christopher What a pleasure to read such a glowing review! A big thank you to you ! We are delighted that your stay went well. We were touched by your review and hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

Laurie

Positief: Netheid
A bit on the budget side but ok. Very low water pressure in the shower. Horrible pillows.
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Karim Maison No op 23 sep 2023
Hello Laurie ,Thank you for leaving your review. We have taken into account the points concerning the shower and the pillows. Hoping to see a next time . Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Juan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mery, did a fantastic job welcoming us into the hotel and had a great suggestion for lunch at a nearby restaurant! We started our vacation with an awesome meal!
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Karim Maison No op 15 sep 2023
Hello Juan, We are delighted to read that your stay went well. I'm looking forward to seeing you again .

6/10 – Redelijk

Nicolas

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Karim Maison No op 10 aug 2023
Bonjour Nicolas ! Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une note . N'hésitez pas à revenir nous afin de nous préciser comment s'est déroulé votre séjour exactement . Cordialement Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Holly

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very clean and spacious yet efficient room design.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Karim Maison No op 10 aug 2023
Hello Holly Thank you for leaving us your opinion! We are delighted that you appreciated the design of the rooms. I'm looking forward to seeing you again .

10/10 – Uitstekend

julien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super séjour.
Super séjour ! Nous connaissions bien l'établissement puisque nous y mangeons régulièrement. Mais première fois que nous y dormions ! Malgré un enregistrement passable avec une personne à l'accueil qui voulait nous refaire payer la nuit.. finalement le responsable a confirmé que nous avions déjà bien tout payé en ligne. Chambre agréable et bien décorée, salle de bain très propre et agréablement pensée. Le petit dej sur le toit est incroyable et permet de démarrer la journée sur le bon pied ! Je recommande.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Karim Maison No op 10 aug 2023
Bonjour Julien ! Quel plaisir de lire un avis aussi élogieux et positif que le votre ! Un grand merci à vous ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé ! Merci d'avoir souligné la qualité de nos prestations ! Au plaisir de vous revoir .

10/10 – Uitstekend

Ric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service in a lovely city
From the moment we arrived I felt like I was at home. The staff member who greeted us was reasonably knowledgeable about the area even though he had only lived in the area a short time. The hotel is perfectly clean, well maintained, and is very well positioned near Hôtel de Ville metro station. For new visitors to Lyon, it’s easy to get to on the metro, but takes two short metro lines. Once here the position is perfect for accessing the city and old town, many bars and restaurants, and sightseeing. Will definitely stay here on a future visit.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Karim Maison No op 10 aug 2023
Hello Rick! What a pleasure to read such a glowing review! A big thank you to you ! We are delighted that your stay went well! Thank you for highlighting the quality of our services! We hope you were able to visit Lyon! I'm looking forward to seeing you again !

8/10 – Goed

Marcel

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Karim Maison No op 26 jun 2023
Bonjour Marcel ! Merci de nous avoir laissé votre avis ! Au plaisir de vous revoir . Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A perfectly located and very nice modern hotel with top notch service.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Karim Maison No op 24 mei 2023
Hello Michel ! Thanks for this good mark . Hoping to see a next time ! Karim Maison No

8/10 – Goed

itamar

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Karim Maison No op 18 mei 2023
Bonjour Itamar ! Merci de nous avoir laissé votre avis quant à votre séjour à Maison NO ! Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien passé ! N'hésitez pas à revenir vers nous afin de préciser les points à améliorer selon vous . Cordialement Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Saul martin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Karim Maison No op 5 mei 2023
Bonjour Saul ! Merci pour cette excellente note . En esperant vous revoir prochainement !

10/10 – Uitstekend

David

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Karim Maison No op 3 mei 2023
Bonjour David ! Merci pour cet excellente note ! Au plaisir de vous revoir bientôt !

10/10 – Uitstekend

Belen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Karim Maison No op 6 apr 2023
Bonjour Belen ! Merci pour cette superbe note ! Au plaisir de vous revoir ! Karim Maison No

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait pour séjour professionnel
Très bien placé, récent, tout confort
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Karim Maison No op 4 mrt 2023
Bonjour Madame Monsieur , Merci d'avoir laissé votre avis ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment à Maison No ! Merci d'avoir souligné le confort de nos chambres . En esperant vous revoir bientot . Karim Maison No

8/10 – Goed

Imad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Karim Maison No op 1 mrt 2023
Bonjour Imad ! Merci pour cette bonne note ! Au plaisir de vous revoir ! Karim Maison N o

8/10 – Goed

anne-sophie

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Correct sans plus
J'avais été séduite par les photos et le site de l'hôtel. Au final j'ai été un peu déçue des prestations et du service. l'hôtel est par contre idéalement placé et le personnel sympathique.
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Karim Maison No op 23 feb 2023
Bonjour Anne Sophie , Merci d'avoir laissé votre avis ! Notre équipe a été touché par vos mots et vous en remercie . Nous esperons que vous avez pu visiter une partie de Lyon . N'hésitez pas à nous dire ce qui vous a déçu . Cordialement Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Karim Maison No op 17 feb 2023
Bonjour Stéphane ! Merci pour cet excellente note ! Nous sommes ravis d'avoir lu que votre séjour se soit bien déroulé ! Nous avons été touchés par votre avis laissé sur notre email et nous vous remercions chaleureusement ! Au plaisir de vous revoir Monsieur MENGIN

10/10 – Uitstekend

Dona

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre spacieuse, très belle et bien aménagée. Lit très confortable. Magnifique hauteur sous plafond. Gros plus la machine à café à grain à disposition dans la chambre. Salle de bain très jolie. Localisation agréable et en centre.
Reactie van Karim Maison No op 15 feb 2023
Bonjour Dona ! Merci pour cet avis très élogieux ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécie les prestations proposés ainsi que la literie de la chambre . Au plaisir de vous revoir !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Karim Maison No op 15 feb 2023
Hello ! Thanks for this good mark ! do not hesitate to tell us what you think could be improved . Sincerly Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Michael

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Karim Maison No op 15 feb 2023
Hello , Thanks for this good mark ! Hoping to see a next time ! Karim Maison No

8/10 – Goed

Stephane

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Karim Maison No op 4 feb 2023
Bonjour Stéphane ! Merci d'avoir partagé votre avis quant à votre séjour à Maison No . Nous sommes ravis de lire que votre séjour s'est bien passé . N'hésitez pas à nous communiquer selon vous les points à améliorer . Cordialement Karim Maison No

8/10 – Goed

Angélique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Karim Maison No op 4 feb 2023
Bonjour Angélique ! Merci d'avoir partagé votre avis quant à votre séjour à Maison No ! Nous sommes ravis de lire que votre séjour s'est globalement bien passé . N'hésitez pas à nous communiquer ce que nous pouvons améliorer selon vous .

10/10 – Uitstekend

Luigi

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Mélanie op 18 dec 2022
Good evening,Thank you very much for this very good mark,We hope to see you again,Kind regards,

10/10 – Uitstekend

bruno

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Karim Maison No op 17 nov 2022
Hello Bruno ! Thanks for this good mark ! Hoping to see a next time ! Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Corinne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très joli hôtel, calme, très bien situé en plein centre de Lyon, personnel sympathique et très serviable, literie super confortable... je recommande!
1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Karim Maison No op 28 okt 2022
Chère Corinne ! Merci pour cet avis très élogieux ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le confort et la qualité de nos équipements ! En espérant vous revoir prochainement Karim Maison No

8/10 – Goed

Mary

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Karim Maison no op 12 okt 2022
Hello thanks for this good mark ! Do not hesitate to come back to us to tell us what you liked the least

4/10 – Matig

Crypto

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Karim Maison No op 22 sep 2022
Bonjour , Merci d'avoir laissé votre note quant à votre séjour à Maison No . N'hésitez pas à revenir vers nous afin de nous expliquer ce qu'il s'est passé précisément . Cordialement Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Hervé

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un bel endroit au cœur de Lyon
Un très bel établissement au centre de lieu dans un magnifique bâtiment. Accueil au top malgré une arrivée tardive, Et le matin le roof top est très agréable pour boire le café avec le lever du soleil
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Karim Maison Np op 17 sep 2022
Bonjour Hervé ! Quel plaisir de lire un avis positif ! Notre équipe a été touché par vos mots et vous en remercie chaleureusement ! Merci d'avoir souligné notre rooftop ! En esperant vous revoir prochaienement Karim Maison No

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Karim Maison No op 15 sep 2022
Hello Sebastien thanks for this good mard ! Hoping to see a next time ! Karim Maison No