Lobby

Beoordelingen van Campanile Lyon Centre-Berges du Rhône

3 out of 5
Campanile Lyon Centre-Berges du Rhône
4-6 Rue Mortier, Lyon, Rhone

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 269 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 465 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 171 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 70 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 29 van 1004 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Mohammad Reza

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig en vriendelijk personeel, zeer goede omgeving, rustige hotel
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 27 mei 2024
Bedankt voor het beoordelen van uw verblijf.Julien PEGONAlgemeen Manager

4/10 – Matig

Mirjam

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Directeur Hotel op 31 jul 2023
Nous sommes désolé de voir que nous n'avons pas mérité la moyenne à vos yeux. N'hésitez pas à nous contacter en direct pour nous donner les détails de votre déception, afin que nous puissions agir en conséquence.Julien PEGONDirecteur

2/10 – Ontzettend slecht

Mohamed

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontzettende slechte hygiëne van de kamer. Dode muggen geplet op de de muur. Remsporen nog te zien op in de WC. Geen schone laken en beddengoed. Nog nooit zoiets goors meegemaakt.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 28 jul 2023
Het spijt me te lezen dat uw ervaring niet naar wens was. Aangezien u geen klacht heeft ontvangen terwijl u ter plaatse was, wordt u vriendelijk verzocht rechtstreeks contact met mij op te nemen met uw verblijfsgegevens, zodat ik dit persoonlijk kan onderzoeken en opvolgen.Julien PEGONAlgemeen Directeur

8/10 – Goed

John

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van General Manager op 17 jul 2023
Thank you for your rating.Julien PEGONGeneral Manager

8/10 – Goed

Ellen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krappe kamer met dito badkamer, maar alle benodigde faciliteiten zijn aanwezig. Heel basic ingericht. Airco blies richting bed, dus 's nachts uitgezet, om geen kou te vatten. Raam goed geïsoleerd. Rustige buurt. Vieux Lyon op loopafstand (15 min.). Haltes voor metro, tram en bus vlakbij. Ontbijtbuffetje van uitstekende kwaliteit. Zeer vriendelijk, behulpzaam personeel, altijd van harte bereid om uitgebreid antwoord te geven op al je vragen.
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van General Manager op 13 jun 2022
Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen. Julien PEGON Algemeen Manager

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good price quality balance and good location
2 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van General Manager op 30 jul 2021
Thank you so much Jan ! Julien PEGON General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Campanile 1 nacht doorreis
Het was fijn! Matige kamers maar dat is prima voor doorreis
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Directeur Hotel op 20 jul 2020
Bedankt voor het plaatsen van een reactie. Julien PEGON Algemeen Directeur

10/10 – Uitstekend

Jean-Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf
Mooi verblijf. Rustig gelegen. Zeer vriendelijl personeel.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Hotel Manager op 1 jan 2020
Dank u wel Jean Marie. Julien PEGON Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel en goede ligging voor wandelingen.
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Quentin - Front Desk Manager op 19 nov 2019
Dear Guest, Thank your for your stay and your feedback. I'm delighted that you appreciated our staff and our localization. Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel prijs kwaliteitverhouding. En je kan s’morgens ontbijten dat is ook fijn.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Quentin - Front Desk Manager op 11 sep 2019
Dear Guest, Thank you for your stay and your feedback. I'm delighted that you enjoyed your stay. Best regards,

8/10 – Goed

Philip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging en goede prijs/kwaliteit
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Quentin - Front Desk Manager op 13 aug 2019
Dear Philip, Thank you for your stay and your feedback. I'm delighted that you appreciated our hotel and our localization near by the city centre (5/10min by walk to reach Place Bellecour). Best regards,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima nette accomodatie. Mooi in centrum. Vriendelijk petsoneel.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Quentin - Chef de Réception op 1 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your stay and your feedback. Best regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is conveniently located in the city, but that's about the only positive thing I have to say. The rooms look and feel old and are noting like the pictures on their website and are not properly clean. On the first night we couldn't sleep because of the terrible noise the air conditioning made. Shutting the AC off didn't stop the noise, weirdly. Besides, without the AC on the room was very hot. When pointed out to the front desk (we came out of our bed for this!) we were told we were lucky ones, because they had only one other room left. The front desk employee told us instantaneously that this issue must be the AC. How are we the lucky ones when the hotel staff knows that there are issues with the AC and people can't sleep in their hotel. We found this a very rude approach to people who just said that they couldn't sleep and came out of their bed for this. The second room had the same issue, but fortunately less frequent and without the noise of the first room (it was hearable though).
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Quentin - Front Desk Manager op 26 jun 2019
Dear Guest, Thank you for your stay and your feedback. I regret that your didn't appréciate your stay in our hotel. The gratification of our guest is the most important thing for us and we tried to get it. We asked to our technical staff to check our AC fixe it. We've been informed of this problem by yourself, we cannot sell a room with a problem if we know it. Best regards,

6/10 – Redelijk

Maria

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig gelegen stadshotel
Centraal gelegen. Goede prijs-kwaliteit-verhouding. Comfortabele bedden. Koffie en thee op de kamer. Vriendelijk personeel

6/10 – Redelijk

marco, kerkrade

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel was ok, but the bed was tirrible, very bad. We can't sleep so bad
2 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

hansl, Alkmaar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel in centrum Lyon
Schoon hotel met vriendelijk engels sprekend personeel en goed ontbijt. prima geschikt voor een paar dagen

8/10 – Goed

Kaboel, lelystad

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel
Leuke plek voor enkele dagen niet al te ver van bezienswaardigheden. Op loopafstand is het centrum te bereiken.

8/10 – Goed

Adrianus

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Centraal felegen, toch rustig
Goed ontbijt

8/10 – Goed

Holger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 8 mei 2024
Thank you for your rating.Julien PEGONGeneral Manager

8/10 – Goed

Adriano

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Zimmer soweit in Ordnung, leider ringhörig und manchmal laut. Hotel Nähe Metro Station, zentral gelegen.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van General Manager op 5 mei 2024
Danke für Ihren Kommentar zu Ihrem Aufenthalt.Julien PEGONManager der Hotel

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was always friendly and supportive. Area around the hotel had lots of walking options and a lot of people during the day.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Quentin - Assistant General Manager op 7 mei 2024
Thank you Chris for your stay and feedback.Our staff will appreciate your comment!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sandra

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incluido bufet breakfast! Delicious .
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Quentin - Vice Direttore op 8 apr 2024
Grazie Sandra per il vostro soggiorno e commento!Cordialmente

8/10 – Goed

Jocelyne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parking pas adapté aux véhicules de plus de 1;80 m et pas très insonorisé pour la chambre
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Quentin - Directeur Adjoint op 8 apr 2024
Merci Jocelyne pour votre séjour et commentaire.Bien cordialement,

8/10 – Goed

Alexandre

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel très bien situé, accueil sympathique, efficace. Je recommande.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Directeur Hotel op 1 apr 2024
Merci pour votre retour d'expérience.Julien PEGONDirecteur

6/10 – Redelijk

haluk

3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 28 feb 2024
Thank you for staying with us.Julien PEGONGeneral Manager

4/10 – Matig

jean marie

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 27 feb 2024
Nous sommes navrés de ne pas avoir mérité la moyenne. N'hésitez pas à nous contacter pour nous en dire plus.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

leslie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Ras
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 23 mrt 2024
Merci pour votre évaluation.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Freddy

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 26 feb 2024
Merci pour votre note.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

Philippe

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 20 feb 2024
Merci pour votre évaluation.Julien PEGONDirecteur

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 13 feb 2024
Nous sommes navrés de lire que nous n'avons pas mérité la moyenne. N'hésitez pas à nous contacter pour nous en dire plus, afin que nous puissions nous améliorer.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

nadine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nuit à LYON hôtel Campanile des berges du Rhône
Une nuit à l'hôtel "Campanile des berges du Rhône ". Assez Proche de la gare environ 25 min a pied et 10 min de La bourse du travail ou nous avions un spectacle. Accueil et personnel sympathique. Petit déjeuner avec pas mal de choix . Par contre , Gros bémol sur la literie pour les dos fragiles ! matelas de mauvaise qualité ou trop usagé ? (nous sentions les ressorts ) Avis global Bon malgré tout ; mais je ny séjournais pas pour plus longtemps
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 13 feb 2024
Merci d'avoir séjourné dans l'hôtel. Nous avons pris bonne note de vos remarques.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

Clop

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 13 feb 2024
Merci pour votre évaluation.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

Julie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 12 feb 2024
Merci pour votre évaluation.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

CATHERINE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Séjour agréable Excellent et copieux pt déjeuner
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 12 feb 2024
Merci beaucoup, je transmet votre commentaire à l'équipe du petit déjeuner.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

ABDESSAMAD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Proximité du centre-ville.
Reactie van Directeur Hotel op 12 feb 2024
Merci d'avoir choisi l'hôtel.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Christophe

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 12 feb 2024
Merci pour cette note.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Valéry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 9 feb 2024
Merci pour votre note.Julien PEGONDirecteur

6/10 – Redelijk

Aurelien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
L’Hotel est propre. Spacieux. L’accueil des personnels était parfaite. Cependant, le confort de la literie laisse à désirer… les oreillers n’ont aucune tenue et devrait à mon avis être changer. Le quartier où est situe l’hotel est mal famé, et heureusement qu’il y’a un parking fermé dans l’hôtel pour la voiture… un parking qui coûte 35€ !!!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 8 feb 2024
Merci pour vos remarques. Nous en prenons bonne note. Les tarifs du parking adjacent à l'hôtel sont entre 20% et 30% moins chers que ceux des parking municipaux.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Luca

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le camere necessitano di una profonda ristrutturazione, sono vecchie e molto piccole. Purtroppo mancavano asciugamani ed altre comodità in camera. In generale il personale ha saputo prontamente rispondere alle mancanze, tutti sono stati gentili e carini. La struttura è valida, ben posizionata ed ovviamente con un prezzo assolutamente conveniente. Ottimo.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 6 feb 2024
Grazie mille per essere stato con noi e aver lasciato una recensione. Apprezziamo il feedback dei clienti e ne prendiamo nota.Julien PEGONDirettore

4/10 – Matig

Thomas

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 6 feb 2024
Nous sommes navrés de ne pas avoir été à la hauteur de vos attentes et restons à l'écoute de vos remarques.Julien PEGONDirecteur

8/10 – Goed

ROGER

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 20 mrt 2024
Merci pour votre évaluation.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

galluchon

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 5 feb 2024
Nous sommes ravis de vous avoir accueilli.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Tania Cristine

9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Directeur Hotel op 5 feb 2024
Merci pour votre évaluation.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Greicy Carla

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van General Manager op 29 jan 2024
Thank you for this rating.Julien PEGONGeneral Manager

10/10 – Uitstekend

Emilia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 29 jan 2024
Merci beaucoup !Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

Sabine

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Directeur Hotel op 29 jan 2024
Merci pour cette belle note.Julien PEGONDirecteur

10/10 – Uitstekend

LUDOVIC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Quentin - Directeur Adjoint op 26 jan 2024
Merci Ludovic pour votre séjour et excellente note.Au plaisir de vous accueillir de nouveau!Bien cordialement,

10/10 – Uitstekend

Azeddine

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Quentin - Directeur Adjoint op 24 jan 2024
Merci Azeddine pour votre séjour et excellente note!Bien cordialement,