Hotel Fatti

2.5-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Maringa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Fatti

Buffet
Lobby
Lobby
Exterieur
Trap

Populaire voorzieningen

  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeren inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Huisdiervriendelijk
  • 13 m²
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Aparte slaapkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Huisdiervriendelijk
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Aparte slaapkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Huisdiervriendelijk
  • 12 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed of 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Av. Brasil 5552, Maringá

In de buurt

  • Catedral de Maringá - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Stadhuis van Maringá - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Moskee - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Parque do Ingá - 3 min. rijden - 2.8 km
  • Universidade Estadual de Maringa - 3 min. rijden - 2.8 km

Lokaal vervoer

  • Maringa (MGF-Silvio Name Junior Regional) - 24 min. rijden

Restaurants

  • ‪Selmo's Restaurante - ‬6 min. wandelen
  • ‪Panificadora Cafe Cremoso - ‬7 min. wandelen
  • ‪Kings Café & Bar - ‬8 min. wandelen
  • ‪Brazilian Grill - ‬7 min. wandelen
  • ‪Wandão Petiscaria - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Fatti

Hoogtepunten van de accommodatie
Hotel Fatti heeft alles wat je nodig hebt. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een feestzaal, een lift en een 24-uurs receptie
  • Bagageopslagruimte en rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Fatti hebben voorzieningen zoals gratis wifi.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Televisies met kabelzenders

Talen

Portugees, Spaans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Gladde vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijke shuttle

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Huisdieren verblijven gratis
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden en katten zijn toegestaan
Tot 5 kg per huisdier
Huisdieren mogen niet zonder toezicht worden achtergelaten
Beperkingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 7 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Fatti Maringa
Fatti Maringa
Hotel Fatti Hotel
Hotel Fatti Maringá
Hotel Fatti Hotel Maringá

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Fatti?

Ja, bij deze accommodatie zijn honden en katten met een maximumgewicht van 5 kg per huisdier toegestaan.

Hoeveel berekent Hotel Fatti voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Fatti inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Fatti uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Fatti?

Dit hotel in Maringa ligt op 5 minuten wandelen van Capela Santa Cruz en Estátua do Peladão. Ook Horto Florestal Dr. Luiz T. Mendes en Parque Florestal dos Pioneiros liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Fatti

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 20 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

PAULO

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Elisandra

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quarto horrível, quente e nem o ventilador funcionava. Tratamento da equipe muito ruim.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Silviane

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel excelente, limpo organizado Recomendo muito . Atendimento 10

6/10 – Redelijk

João Paulo

Positief: Netheid, personeel en service
Não era o que esperava
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Welby

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Paulo Cesar Rodrigues

2 nachten verbleven in oktober 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Juninho

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

PAULO C

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Muito bom

Estadia confortável, bom café da manhã, boa localização
3 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

6/10 – Redelijk

Eduardo

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Não havia água no quarto (chuveiro/descarga/pia). Tomei banho gelado em outro quarto, pois o chuveiro nao tinha agua quente, depois o problema da falta de água foi resolvido, mas nao era problema de falta de água na cidade, era algo do hotel mesmo.
2 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

FELIPE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Quase bom

Tive a infelicidade de ser locado na ala velha do hotel, que onde tudo é muito precário, 2 tomadas no quarto, televisão ruim e uma coisa que foi o motivo da minha péssima avaliação: as portas ficam batendo durante a noite quando venta, e la venta muito, entao se eu viagem a negocios, quase nao fico no quarto, e quando fico as portas batem, isso nao é agradável. Mas fora isso foi OK, atendimento ok e café da manhã ótimo
2 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

FÁBIO

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Adalberto, Maringá/PR

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Mesmo estando em reformas, estava bem limpo e arrumado.
1 nacht verbleven in november 2020

4/10 – Matig

MAURICIO CAMARGO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Não fosse os funcionários, seria péssimo.

Funcionários da recepção se esmeram no atendimento. Porém o café da manhã, tomei próximo ao final do período estabelecido pelo Hotel. Mesas estavam sujas, com louça usada ainda na mesa e/ou com migalhas de pão de refeições anteriores. Os alimentos praticamente tinham se esgotado, apesar de serem repostos caso solicitasse. Também não havia talheres disponíveis para se coletar a maioria dos alimentos.
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Carlos Eduardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uma boa escolha para quem está de passagem pela cidade. O hotel está em reforma e ampliação, mas isto não atrapalha as condições de hospedagem. O café da manhã é bom, mas nada fenomenal. Pessoal do atendimento super atencioso.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Janaína

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Da confusão que eles fizeram e eu tive que sair antes da minha estadia e eles queria que eu pagasse a diferença de valores . Por que meu esposo não estava agendando pra ficar comigo no Hotel Mas aconteceu um imprevisto e ele teve que ficar comigo no hotel . Mas eu paguei a diferença dele No sábado no dia que entrei E depois pegaram do expedia Outro valor pra descontar Sem meu concetimento E no domingo que eu ia mudar de quarto desci com todas as minhas coisas E eles disseram pra eu voltar pro quarto que estava tudo certo E eu disse que não estava Por eu paguei só uma noite pro meu esposo e eu perguntei duas vezes , e eles disseram que estava tudo certo E eu voltei com a mala pro 3 andar com meu esposo E nisso meu esposo Achou que estava tudo certo e então voltamos pro quarto , como disseram que estava tudo certo Meu esposo não foi embora e continuou no quarto Mas tudo por que eles disseram que estava certo e eu disse vejam bem Isso não está certo . E acabou que meu esposo cancelou a ida dele pra voltar pra minha cidade e aí dormiu cmg . E na segunda feira ele perdeu o ônibus dele pra ir pra embora por causa desse problema no hotel que eu não gostei.
3 nachten verbleven in september 2019