Golden Ingá Hotel
Hotel met gratis ontbijt en fitnessfaciliteiten in Maringa
Fotogalerie voor Golden Ingá Hotel





Beoordelingen
8,8 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
inclusief belastingen en toeslagen
2 dec - 3 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Apartment Deluxe laden

Apartment Deluxe
Alle foto's voor Room Executive laden

Room Executive
Double Room Executive
Triple Room Executive
Quadruple Room Executive
Quadruple Room Deluxe
Quadruple Room Executive
Alle foto's voor Superior appartement laden

Superior appartement
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een privébadkamer
Een minibar
Woonkamer
Alle foto's voor Deluxe appartement laden

Deluxe appartement
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Ventilator
Een privébadkamer
Een minibar
Woonkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

RUA NEO ALVES MARTINS. 2398, Maringá, 87013-060
Over deze accommodatie
Golden Ingá Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Deville Business Maringá
Hotel Deville Business Maringá
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Huisdiervriendelijk
9.2 van 10, Fantastisch, 618 beoordelingen
De prijs is € 76
inclusief belastingen en toeslagen
5 dec - 6 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Valetparkeerkosten: BRL 30.00 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: BRL 80.00 per accommodatie, per verblijf
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen vanuit Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Golden Ingá Apart Hotel MARINGA
Golden Ingá Apart MARINGA
Golden Ingá Apart
Golden Ingá Hotel MARINGA
Golden Ingá MARINGA
Golden Ingá Apart Hotel
Golden Inga Suíte Hotel
Golden Ingá
Golden Ingá Hotel Hotel
Golden Ingá Hotel Maringá
Golden Ingá Hotel Hotel Maringá
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Golden Ingá Hotel
8,8
Uitstekend
8,6
Netheid
7,6
Locatie
9,0
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
14 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
DENIZE
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Agradável
DENIZE
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Bruna
Reisde met familie
21 jul 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pontosxa melhorar
Bruna
4 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Andréa
16 jul 2025
Andréa
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marcio Roberto
15 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marcio Roberto
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Ivano
Reisde met een groep
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ivano
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
JULIO CESAR DO
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JULIO CESAR DO
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
husni
7 jun 2025
husni
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Patricia
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Patricia
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
IGNEZ DE
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
IGNEZ DE
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Marçal
Zakenreiziger
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marçal
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
JULIO CESAR DO
Zakenreiziger
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JULIO CESAR DO
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Italo Cassio
8 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Italo Cassio
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas
23 apr 2025
Lucas
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Lucas
Reisde met familie
22 apr 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lucas
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JULIO CESAR DO
Zakenreiziger
17 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JULIO CESAR DO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sandra
15 apr 2025
Sandra
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JULIO CESAR DO
Zakenreiziger
14 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JULIO CESAR DO
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Eder
Zakenreiziger
24 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eder
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Paula
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paula
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Lev
Zakenreiziger, Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lev
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
DANTE J P
Reisde met familie
18 feb 2025
Positief: Personeel en service
DANTE J P
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Jose
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jose
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
jorge luis
Zakenreiziger
6 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jorge luis
1 nacht verbleven in februari 2025








