Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Novotel London Canary Wharf Hotel

4 out of 5
Novotel London Canary Wharf Hotel
40 Marsh Wall, London, England

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 632 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 236 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 1003 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 1003 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Oilid

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 15 jan 2024
Thank you for sharing your feedback Oilid. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Quymaura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 jan 2024
Thank you Quymaura for this 5/5 rating. We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Lawrence Petrus Josephus Maria Van

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 29 aug 2023
Thank you so much Lawrence for this fantastic feedback!

10/10 – Uitstekend

Lysanne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 9 aug 2023
Thank you Lysanne for this great feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Consuela

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. Had a pleasant stay.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 4 jul 2023
Thank you for your kind words Consuela! We would love to welcoming you back sson!

10/10 – Uitstekend

Alan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 8 mrt 2022
Thank you Alan for this 10/10 rating! We hope to see you soon

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastisch ontbijt met geweldig uitzicht over Londen. Ongeveer 10 min lopen naar de dichtstbijzijnde metro.
3 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Novotel Canary Wharf op 10 mrt 2020
Dank u voor uz comment

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sfeer, ligging vlakbij jubilee lijn waardoor je snel in centrum bent , faciliteiten
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Novotel Canary Wharf op 26 feb 2020
Dank U voor Uw comment

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bad service , people is not friendly , the phone at the room is not working , we have asked several time , no respond
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Guest experience manager op 18 jan 2020
Thank your comment. I personally spoke with you. We had an issue we could not fix. We offered you to change room or just contact reception to transfer but you declined.You had received response from 9 persons exactly during your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 5 nov 2019
Thank you

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer met geweldig uitzicht. Erg vriendelijk personeel en de rooftopbar op de 38e verdieping is een aanrader. Ook als je geen kamer hebt
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 4 jun 2019
Het is een genoegen om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat u ons team vriendelijk vond!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden de ligging perfect! Mooi, modern hotel. Geweldig uitzicht vanaf onze kamer, restaturant en bar en dakterras! Goede service. We gaan er zeker terug!
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 4 jun 2019
We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer terug te zien. Bedankt dat u voor ons heeft gekozen voor uw verblijf in Londen.

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch gewoon!
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Novotel Canary Wharf op 24 mrt 2019
Nous sommes ravis que vous ayez passé un séjour fantastique avec nous Thomas et espérons vous accueillir de nouveau bientôt !

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Compared to other Canary Wharf hotels the service is really mediocre considering the price. It's a pity, because I really like the look of the place (sort of modern/industrial look) but staff and guest policies did not make me feel welcome and I won't be returning.
4 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Jerome op 2 apr 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Canary Wharf. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontzettend gaaf hotel. Leuk ingericht hierdoor erg inspirerend. Geweldig uitzicht vanaf de 38e verdieping, behulpzaam personeel en zeer hygienisch. Absoluut een aanrader.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 14 jan 2019
Dear, Thank you very much for your review and your feedback I am really happy to see that you enjoyed your stay with us especially our view and staff friendliness :D I hope to see you soon again! Warmest regards

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 4 jan 2019
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel London Canary Wharf. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

A

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, close to a metro station with a view on the O2 arena and the London Eye.
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 4 jan 2019
Dear, It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Warmest regards :)

10/10 – Uitstekend

Sonja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig uitzicht op de skyline van Londen tijdens het ontbijt.
3 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 4 jan 2019
Dear Sonja, Thank you for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel op goede lokatie, jammer alleen dat de prijs vaak erg hoog is...
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Lea Uettwiller, Guest Services coordinator op 20 dec 2018
Dear, thank you for your review and feedback! This is amazing to read! I am glad you enjoyed the hotel. I am looking forward to welcome you soon. Warmest regards,

10/10 – Uitstekend

Kefing

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
In addition to the the views from the room and restaurant, the entire experience was amazing.
1 nacht verbleven in mei 2024

4/10 – Matig

Tanya

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Thae room was not cleaned for three nights we had to go down to front desk ad complain. THey did fially come and clea room at 4:30 in the evening. They did not romove dirty coffe cUps or water glass.
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Henrietta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms very clean and tastefully decorated, perfect for 2 and staff was very pleasant and helpful
3 nachten verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Tolulope

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff!
2 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Gerard Joseph

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was fine overall.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hristina op 16 mei 2024
Dear Gerard, Thank you for your feedback it is highly appreciated.We are pleased to know you had a good experience overall and hope to welcome you back soon.Warmest Regards,Hristina and The Novotel London Canary Wharf Family

10/10 – Uitstekend

Taimoor, Oswego

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hristina op 9 mei 2024
Dear Taimoor,Thank you for taking the time to leave us such an excellent review. I am delighted to know you had a great experience and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay.

8/10 – Goed

Sofiya

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, a very good room but..if you don't offer the slippers, the carpet should be much cleaner
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 30 apr 2024
Thank you Sofiya for this positive and constructive feedback. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Gerard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was fine about my run and my stay at the Novotel Canary Wharf. The room was very clean, very sizable. On occasion, the elevators could be quite a wait, but that’s not too surprising for a high-rise hotel. I would definitely stay there again.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 30 apr 2024
thank you Gerard for this fantastic feedback. We hope to welcoming you back soon!

10/10 – Uitstekend

Nathaniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and clean facility. Staff were helpful and made me feel comfortable
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Hristina op 1 mei 2024
Dear Nathaniel, Thank you for taking the time to share your lovely experience with us. I am delighted to hear the team has been helpful and you had a comfortable stay. We hope to welcome you back for another wonderful experience.

10/10 – Uitstekend

Arunah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, perfect room.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 30 apr 2024
Thank you Arunah for this great review. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Samuel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good and great rooftop bar
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 apr 2024
Thank you Samuel for this fantastic feedback. We hope to welcoming you soon again.

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
N/a
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 apr 2024
Thank you for this 5/5 rating Emmanuel! We hope to see you again very soon.

10/10 – Uitstekend

Tina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We loved our stay at the Novotel Canary Wharf. This started from the welcome we got at reception when we arrived. The staff make this hotel. The views from the bar and restaurant are amazing. Dining here although expensive was excellent. They catered for the London Marathon runners perfectly, pre race pasta, earlier breakfast and other little motivational tips around the hotel. My only slight negative is the hot buffet breakfast wasn’t particularly hot. We loved our stay, we love the location and will definitely stay again.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 apr 2024
Thank you for your wonderful review Tina! We're thrilled to hear that you had a great experience with us and that our reception staff set a welcoming tone for your stay. It's fantastic to know that you found them to be friendly, helpful, and informative. We're also glad that you enjoyed our hotel's location and the excellent views from our bar and restaurant.We appreciate your feedback regarding the hot buffet breakfast, and we apologize for any inconvenience you experienced. Rest assured, we will address this issue with our team to ensure improvements are made for future guests.We're delighted that you appreciated our support for London Marathon runners, and we would be honored to welcome you back for another stay in the future. If there's anything else we can do to make your next visit even more memorable, please don't hesitate to let us know. We look forward to seeing you again soon!

6/10 – Redelijk

Tousif

There was no guest parking. No restaurants near by.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 19 apr 2024
Thank you for your feedback Tousif. We'd like to clarify that we have an on-site restaurant and bar available for your convenience. Additionally, just steps away from our hotel, you'll find both Italian and Turkish dining options. Moreover, Canary Wharf, a vibrant hub with numerous restaurants, is only a 5-minute walk away. We hope this information helps, and we look forward to welcoming you back soon!

10/10 – Uitstekend

Jodie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a wonderful stay. Me and my partner have stayed a few times now but we are more of a last minute type of couple and we wish it wasn’t as expensive but worth it. Pool is incredible as well as the gym. Roof terrace lovely for late or early views and drinks. Staff were very accommodating and nice, when we stayed we were give a free upgraded room and two free drinks. Will return soon!
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 17 apr 2024
Thank you so much Jodi for this great feedback. We hope to welcoming you again soon!

10/10 – Uitstekend

Chris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is in quite neighborhood but convenient access to subways and train services.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 17 apr 2024
Thank you Chris for this lovely review. We hope to see you again soon!

8/10 – Goed

Obinna

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 7 mei 2024
Thank you Obinna for this positive rating! See you again soon!

10/10 – Uitstekend

Heiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Aufenthalt war insgesamt hervorragend, unsere Mitreisenden hatten allerdings nicht so viel Glück mit dem Zimmer.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 15 apr 2024
Thank you heiko for this 5/5 review. We hope to welcoming you again soon.

10/10 – Uitstekend

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooftop bar, small coffee bar, comfortable room, city view
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 4 apr 2024
We're thrilled to hear that you enjoyed our rooftop bar, cozy coffee bar, and comfortable room with a city view! Thank you for sharing your positive experience, and we hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay.

8/10 – Goed

Kerren, New York

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The 38th floor bar and restaurant has magnificent views - a lovely place to relax with friends. And the pool and saunarium are a nice bonus. However, on the negative side, the service on the TV in my room did not work properly during my entire stay, and also the mattress on the bed is thin.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 4 apr 2024
We're delighted to hear that you enjoyed the magnificent views from our 38th-floor bar and restaurant, as well as the relaxing amenities like the pool and saunarium. However, we apologise for the inconvenience with the TV service in your room and for any discomfort caused by the mattress. Your feedback is valuable, and we'll address these issues to ensure a better experience for our guests in the future. Thank you for sharing your thoughts with us, and we hope to welcome you back again soon.

4/10 – Matig

Florina

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 4 apr 2024
We are sorry that you didn't enjoy your stay with us Florina. We hope you'll give us another chance in the future.

10/10 – Uitstekend

Sally

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel. Very comfortable. Light rooms. Great view across the river and city. Will be my go-to in Canary Wharf for now on for sure!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 4 apr 2024
We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! Thank you for your kind words and for making us your go-to hotel in Canary Wharf. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 22 mrt 2024
Great 5* rating Thomas! Thank you so much for taking time to share your feedback.

10/10 – Uitstekend

Megan-rose

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely hotel to stay at in the Canary Wharf area, we was upgraded from a standard room to a suite and had the best stay. The staff was super friendly and helpful!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 18 mrt 2024
Thank you so much Megan-rose for this great feedback. We're happy to hear that you enjoyed your stay and we hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Helen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
attending an event at the 02 , perfect location for easy access
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 11 mrt 2024
We are delighted to hear you found The O2 to be the perfect location for easy access to your event! We hope to see you again soon!

10/10 – Uitstekend

Annette

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Executive-Suite absolut empfehlenswert, toller Blick auf London, kurzer Weg zur Themse führ eine Fahrt zu Tower Bridge/Westminster
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 11 mrt 2024
Thank you Annette for your glowing review! We're thrilled to hear that you enjoyed our Executive Suite and the breathtaking views of London. It's fantastic that our location allowed you easy access to the Thames and iconic landmarks like Tower Bridge and Westminster. We appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
The hotel is good and nice, the room felt a little tired, threadbare carpet and scuffed wallpaper. Great location Would stay again
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 mrt 2024
Thank you James for you feedback. We Hope to welcoming you again soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Lito

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rude receptionist!
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 5 mrt 2024
We're surprised to hear about your experience and apologise for any inconvenience. Providing exceptional service is our priority, and we'll address this immediately Lito. We hope to see you again in the future.

10/10 – Uitstekend

Karey Anne

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is one of the best I’ve stayed at in London. Quiet with a boutique feel, the rooftop bar on the 38th floor has amazing views of the London skyline. We had a room on the 10th floor and requested a bathtub. The room had a sofa, fridge and very comfortable beds. I slept incredibly well and never heard anything from other guests. There’s also a Tesco at the bottom of the street for buying essentials. We also had lots of day trips to London and by using our bank card to sign in on the machines managed to reach London within a few minutes and was only charged £8.10 for a whole day on public transport (remember to use the same card to tap in and out each time). The Canary Wharf station was walking distance and we always felt safe. Would highly recommend and I will most definitely be returning.
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 feb 2024
Thank you Karey Anne for this fantastic feedback. We hope to see you again soon!

6/10 – Redelijk

Jacob

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean & good size . Bed was comfy. Fridge in the room had a note saying complimentary water , which there was no water in it or in the room?
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van The Novotel London Canary Wharf Family op 26 feb 2024
Thank you Jacob for sharing your feedback.We apologise if your complimentary water was not refilled.We hope to see you again soon.