Exterieur

Beoordelingen van Kimpton Fitzroy London, an IHG Hotel

5 out of 5
Kimpton Fitzroy London, an IHG Hotel
1-8 Russell Square, Bloomsbury, London, England

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 760 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 152 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 48 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 1004 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 1004 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,4/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ben-J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat hebben wij genoten. Dit hotel is zijn 5 sterren meer dan waard! Alles was perfect! We kregen een extra attentie ter ere van m'n verjaardag. En zelfs ons dochtertje is super verwend. Heel fijn dat er ook extra aandacht wordt geschonken aan kinderen. De medewerkers zijn ook echt heel erg vriendelijk en bieden een goeie service. Wij komen graag weer eens terug naar dit fantastisch hotel!
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Ruben Sosa - Guest Relations Manager op 14 feb 2020
Hi, Thank you for your 5 out of 5! We will see you soon! Regards,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel, schoon, netjes, leuk ingericht. Heerlijke luxe.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Healey op 5 jan 2020
Thank you for staying with us. We are delighted that you had a wonderful stay with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Daniel Healey Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Kimpton Fitzroy was een van mijn beste hotelverblijven ooit!
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Paul Walters op 7 apr 2019
Thank you for staying with us. We are delighted that you had a wonderful stay with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Paul Walters General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2019
Reactie van Paul Walters op 5 apr 2019
Thank you for staying with us. We are delighted that you had a wonderful stay with us. We do appreciate your feedback and hope to welcome you again soon. Best regards, Paul Walters General Manager

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel building is on a historical site. It is exactly what I expected, with a comfortable pretty room, and excellent service. All the staff were friendly, courteous, and extremely helpful. The location is perfect, facing Russell square, and a street block from Russell Square tube station. This makes it very convenient for travel around London. The breakfast option is worth it - the selection was great. I had a very nice time, and look forward to my next visit.
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Johanna

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a seasoned traveler who frequents high-end hotels and resorts, I must say my recent experience at the Kimpton in London was truly exceptional. From the moment I arrived, the level of attention and customer service exceeded all expectations. As a solo traveler, safety and comfort are paramount, and the staff at went above and beyond to ensure I felt both secure and pampered throughout my stay. One particular highlight was the unexpected upgrade to a suite, which made me feel like royalty in the heart of London. The spacious accommodations and luxurious amenities truly enhanced my experience, making it difficult to leave at the end of my trip. I can confidently say that I would return to London just to stay at Kimpton London again. The impeccable service, attention to detail, and overall atmosphere made it a standout among my travels. If you're looking for a truly memorable and indulgent stay, look no further than Kimpton Fritz in London.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Theresa

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Naomi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Judith

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was great and very helpful at all times. Also liked the hotel interior - very nice lounges and the cafe is very convenient. My only suggestion for improvement would be to make the rooms more friendly for business travelers. For example there was no desk in my room. Also, surprised by how few t.v. stations there were to choose from. All in all, a very good hotel and love the service that Kimpton provides.
3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Navroop

1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Manni

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Blake

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel. We are going back again in a few days.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Judson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Carlie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice 5star
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Carlos, New York

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception staff very efficient and all staff very welcoming. Well appointed hotel and excellent food in the restaurant
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

derren, singapore

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Regular visitor having stayed there about 30 times now. Highly recommended
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Eric

2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great hotel with super staff.
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pour les sportifs une très belle salle de gym !
1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

RIE, Wakayama city

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
便利な場所にあり、スタッフも皆さんフレンドリーで丁寧でとても気持ちよく過ごせました。 2泊しましたが、もっと長く宿泊すれば良かったと思いました。
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Francisco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

JONATHAN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great property
3 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Erik-Andre Hulbak

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

derren, singapore

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My favourite London hotel. Highly recommended. Will be back in 2 months
2 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rose

4 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic stay at the kimpton Fitzroy
We had the most incredible stay overnight for my husband’s surprise 60th birthday The hotel was beautiful enough but Angela in guest relations arranged for balloons, cake, champagne and an upgrade It was just brilliant
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Rudy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Naz

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Oleg Valeryevich

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in december 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Joung Jin

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Inquiry Regarding Bed Linen Management During Rece
Dear Management, I am writing to express my concerns regarding my recent stay in Room 5** at your hotel from December 28, 2023, to January 2, 2024. We chose your establishment primarily for its reputation for cleanliness and particularly for the high standards of linen maintenance. However, during our 5-night stay, it appeared that the bedding in our room was never changed. We noticed the same marks on the bed linen from our first night persisting until our departure, which suggests that the linens might have been merely tidied up rather than changed. Is it the policy of your hotel not to change the bed linen during a 5-night stay? My wife is particularly sensitive to bedding cleanliness, and this aspect is crucial for us when selecting a hotel. Unfortunately, we were quite disappointed with the management of linen during our stay. I look forward to your response on this matter. Sincerely, JJ . PS I have previously made an inquiry through your official website, but have yet to receive a response. Therefore, I seek your understanding as I contact you through this alternative method. I await your reply.
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful in every way!
3 nachten verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Sajaad

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Elfi

3 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Deborah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful older hotel with amazing detail in every inch of this building! The staff went above and beyond. Social hour and breakfast were fabulous. We definitely will return and highly recommend. Deborah
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Cassie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Elpidio

3 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

derren, singapore

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I have stayed here around 26 times. All good except for the breakfast service. Long queue into the hallway like a 3 star all inclusive in the costas in Spain. Definitely not a good look for IHG 5 star property. Pleass sort this out. Otherwise - still my fav hotel in london
4 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Lauren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Stephanie, Los Angeles

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The best hotel experience of my life. The staff was exceptionally helpful and kind. Kajol made my whole trip with her kindness. The room was stunning and the entire hotel was a joy. Exceptional food and close location to the tube. I won’t stay anywhere else in London.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kristin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Beautiful exterior and lobby but eh experience
We were disappointed that the beautiful exterior did not match the service nor the stay internally. - upon checkin, we were told we would “have priority” for housekeeping and they would call us. At 3pm, we checked in, and our keys were obviously ready but no one had called after a long unshowered day of trying to stay awake waiting. - the temperature in the room was either freezing or melting, no in between - pillows were TERRIBLE and the bed sheets were made without a sheet and short sheeted so you could never be fully covered - the bar “the Fitz” was inaccessible to hotel guests without a reservation. Fine, but upon check-in it would have been nice for someone to say they have private events in every room and could they help us make an rsvp for our own hotel! It was as to come back to a beautiful lobby and be told they could not accommodate any guests for a night cap. Just a very unfriendly vibe like you were an outsider and not a guest the whole time.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Tomomi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was kind and I had a comfortable stay. The bathroom was large and spacious compared to the size of the bedroom. However, the bathtub itself wasn't that big.
3 nachten verbleven in november 2023