Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 377 van 465 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
377
Gastenscore: 8 - Goed. 67 van 465 beoordelingen" "
8 - Goed
67
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 465 beoordelingen" "
6 - Redelijk
11
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 465 beoordelingen" "
4 - Matig
4
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 465 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Sara
16 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I always frequent this hotel when visiting London and it was lovely as always only the fact that I had pre requested a late checkout cause my flight left at 9 pm an they had said ok then when I arrived the day before I was leaving I had received a note stating that the late check out was not possible and that i'll have to vacate at 12. After much discussion I was able to get a late checkout till 1 pm. Wasn't very convenient nor great since I am a frequent customer to this hotel.
Sara
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Guillaume Marly op 19 aug 2019
Thank you very much for sharing your review of the Hotel Café Royal; While we're glad that you enjoyed some part of your experience, it's disappointing to learn that we have not met all your expectations.
In order for me to investigate further your experience I would really appreciate if could share your email address and a contact number so that I can personally discuss in more details your experience.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
Reactie van Guillaume Marly op 24 jan 2018
Thank you for leaving us a 5 out of 5 review! We hope you enjoyed your stay with us at Hotel Café Royal and to see you again soon!
Kind regards,
Guillaume Marly
Managing Director
10/10 – Uitstekend
Susan
Reisde met een groep, Reisde met partner
28 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location was excellent and Concierge staff were beyond excellent. Could not have planned a better stay. We were 4 couples in from Canada to attend Chelsea Flower Show, theatre production and the Abba concert. Hotel Cafe Royal was superb central location for all of us. The breakfast was delicious.
Susan
4 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
RICHARD
Reisde met een groep
24 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel's room were spacious and comfortable. They are upgrading the lighting in some rooms and offered a bit of difficulty. Hotel was quick to work it out. The food in the breakfast room was a bit slow to come out but food quality was excellent. The other staff all helpful and great.
RICHARD
4 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Kristi
Reisde met familie
5 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel! Everything was perfect!! Highly recommend!
Kristi
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Author op 21 mei 2024
Dear Kristi,
Thank you for taking the time to write to us regarding your recent visit to Hotel Cafe Royal. Your 100% ratings mean the world to us and we can see from your comments that you very much enjoyed your stay, which is wonderful!
We look forward to welcoming you again soon.
Kind regards,
Guillaume Marly
Managing Director
10/10 – Uitstekend
Frank, Pasadena
Reisde met familie
27 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Some rooms provide car service. Ask for Yasir as your driver!
Frank
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Ambrish
Reisde met familie
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quiet elegance in design and the staff's attentiveness and warm hospitality.
Ambrish
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met partner
24 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and polite staff. Beautiful location and facilities.
John
4 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Debora
Reisde met familie
24 apr 2024
Amazing property. Especially with our first time visiting London this was the perfect place to stay. Facilities and rooms are unbeatable and I love how there’s bars and restaurants within the hotel for the days where you’re feeling a little jet-lagged. Staff is superb and always willing to help.
Only snag was that I made sure to include breakfast for 3 people in our stay as we didn’t want to deal with the hassle of going out for breakfast every morning, but they somehow did not see that I paid for it. Had to go down and show proof that I paid for this, as I’d have no reason to lie about that… but once resolved staff was very apologetic and even left chocolates in the room.
Overall, one of my favorite 5-star hotels I’ve stayed in and feels very modern and renovated. Would stay here again!
Debora
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Steve
17 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service was second to none.
Steve
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Managing Director op 18 apr 2024
Dear Steve, Thank you for your rating and for noting our wonderful team of staff who were delighted with your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back to stay with us again very soon. Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
10/10 – Uitstekend
Shusak
Reisde met familie
15 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good location and services
Shusak
9 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Managing Director op 18 apr 2024
Dear Shusak,Thank you for taking the time to rate us and leave us some lovely comments regarding your favourite parts of your stay at Hotel Cafe Royal. We love our central location and find it ideal for taking advantage of all that Mayfair and Soho have to offer.We hope to welcome you back to stay with us very soon. Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
10/10 – Uitstekend
yu
Reisde met familie
2 apr 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a definitely one of top hotel you can put that in your mind. Staffs are super friendly. I will highly recommend this hotel to all my friends and family.
yu
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Managing Director, Hotel Cafe Royal op 4 apr 2024
Dear Yu, What a wonderful review! Thank you for choosing Hotel Cafe Royal, and for your strong recommendation and we look forward to welcoming you and your friends to stay with us soon. Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
10/10 – Uitstekend
Barbara
Reisde met partner
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The concierge Jean was extremely helpful, knowledgeable and very kind. He was wonderful!!
Barbara
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Managing Director, Hotel Cafe Royal op 4 apr 2024
Dear Barbara, Thank you for your high rating and wonderful comments regarding Jean, he was delighted with your feedback and we very much look forward to welcoming you back to stay with us again soon.Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
10/10 – Uitstekend
yeni
25 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
simply amazing. very good experience. of course i will return
yeni
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Managing Director, Hotel Cafe Royal op 4 apr 2024
Dear Yeni, My sincere thanks for your review, we are all truly grateful for your feedback and comments about your experience. We will certainly look forward to welcoming you back to stay with us on your return trip.Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
10/10 – Uitstekend
Sandra
25 feb 2024
Sandra
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Managing Director, Hotel Cafe Royal op 4 apr 2024
Dear Sandra, Thank you for taking the time to rate your visit to Hotel Cafe Royal, it means so much to us to receive a perfect score. We look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
10/10 – Uitstekend
Hector
Reisde met familie
19 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent Hotel
Hector
8 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Managing Director op 18 apr 2024
Dear Hector, Thank you for your rating and review of Hotel Cafe Royal, it is truly heart-warming to know that you enjoyed your visit and we hope to welcome you back to stay with us again soon.Kind regards, Guillaume MarlyManaging Director
8/10 – Goed
Mads
Zakenreiziger
17 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service. Great value from chauffeur service
Excellent service with “wil do attitude”. Great location in central London. Great value from included chauffeur service. Wonderful afternoon tea, and kitchen very good a pastries/sweets. Not so good if you’re a smoker, as smoking with the homeless in the street is the only option (unless you’re booked in one of the 5 most expensive suites that has balconies)
Mads
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Katsuya
1 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff!
Katsuya
7 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Cindy
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Central beauty
The hotel was beautiful, the location was excellent. Our room was very lovely. The only negative was the pillows were very flat and the safe was really small.
Cindy
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Aluizio
14 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Funcionários muito atenciosos ! Foi excelente ! Muito central
Aluizio
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Kathleen
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kathleen
6 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Amir
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kan varmt anbefale dette hotel. Beliggenhed kan ikke blive bedre. Fantastisk serviceminded personale.
Amir
3 nachten verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Preston
Reisde met familie
29 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic service! Room was beautiful. Hotel is wonderful.
Preston
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 30 nov 2023
Dear Preston, Thank you for sharing your feedback regarding your stay at Hotel Cafe Royal. We look forward to welcoming you.Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
Phoi-Thi
Reisde met een groep
25 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gem of a place
Amazing hotel. Beautiful and of the highest quality. Service was stellar. Wish they gave toothbrush and shaving kit. One of the best hotels I’ve stayed in.
Phoi-Thi
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 30 nov 2023
Dear Phoi-Thi, Thank you for your fabulous words regarding our hotel and the service provided. We have noted your preference for the toothbrush and shaving kit that you'd like. We look forward to welcoming you in the near future. Kind regards, Marie
10/10 – Uitstekend
Linda
Reisde met partner
8 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was beautiful and in a great location.
Linda
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 15 okt 2023
Dear Linda, Thank you very much for taking the time to share your experience at Hotel Cafe Royal. I am delighted to see you enjoyed your stay. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
George
7 okt 2023
George
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 30 nov 2023
Dear George, Thank you for rating your experience during your stay at Hotel Cafe Royal. We look forward to welcoming you. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
8/10 – Goed
Stephen, Ajax
23 sep 2023
Stephen
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 15 okt 2023
Dear Stephen, Thank you for taking the time to share your experience. We do hope to welcome you again in the near future!Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
Kreutz
16 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top
Kreutz
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 20 aug 2023
Dear Keutz, Thank you for taking the time to rate your recent stay with us at Hotel Cafe Royal. I am delighted that you enjoyed your experience. I look forward to welcoming you again. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
Tony
14 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Valentin Lemeunier op 9 sep 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to respond to this post stay survey. It is a pleasure to know that we left a good impression on you and have met your expectations during your recent stay with us.We are looking forward to welcoming you back soon. Kindest Regards,Valentin LemeunierAssistant Front Office Manager
10/10 – Uitstekend
MONICA
Reisde met familie
23 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MONICA
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 25 mei 2023
Dear Monica, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Cafe Royal. I am glad to see that you have enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
Robert
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel with very modern features.
One of the best hotels I have stayed in London. The only glitch was that when checking in the desk failed to mention that I had received an upgraded room and when Hotels.com asked me I said no which resulted in a call from the manager who also sent me a bottle of Champagne. I loved the comfort and service of this hotel and will return.
Robert
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 25 mei 2023
Dear Robert, Thank you for taking the time to share about your experience at Hotel Cafe Royal. I am glad to see that you have enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
5 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 25 mei 2023
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Cafe Royal. I am glad to see that you have enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
8/10 – Goed
Ben
20 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ben
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 25 mei 2023
Dear Ben, Thank you for taking the time to rate your stay at Hotel Cafe Royal. I am glad to see that you have enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
Ekarat
Reisde met familie
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay - over the top hotel staffs
Amazon staffs and hotel facilities. We were so impressed with all staffs we encountered from check-in, door man, room service, breakfast waitresses. Everyone is so kind, polite, Ryan’s helpful. It was a true 5 star experience. Thank you so much!
Ekarat
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 20 apr 2023
Dear Ekarat, Thank you for taking the time to write about your recent stay at Hotel Cafe Royal. I am delighted to read that the teams made your stay memorable. I look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Marie-Charlotte Gauter Director of Rooms
10/10 – Uitstekend
Eric
31 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location, Kind staffs
Eric
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 20 apr 2023
Dear Eric, Thank you for taking the time to rate your recent stay at Hotel Cafe Royal. I am delighted that you enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Marie-Charlotte Gauter Director of Rooms
10/10 – Uitstekend
Josef
9 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Josef
5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 20 apr 2023
Dear Josef, Thank you for taking the time to rate your recent stay at Hotel Cafe Royal. I am delighted that you enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Marie-Charlotte Gauter Director of Rooms
10/10 – Uitstekend
Louise, Ballyclare
5 mrt 2023
Louise
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 20 apr 2023
Dear Louise, Thank you for taking the time to rate your recent stay at Hotel Cafe Royal. I am delighted that you enjoyed your time with us. I look forward to welcoming you again soon.Kind regards, Marie-Charlotte Gauter Director of Rooms
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifique établissement au centre de Londres
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Andrea
7 feb 2023
Andrea
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Dagmar von
Reisde met familie
20 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Elegant modern city hotel in a unique location. Perfect base for a city break. The staff is super nice and attentive.
Dagmar von
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Kelly, Rye Brook
17 jan 2023
Kelly
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Marie-Charlotte Gauter op 30 nov 2023
Dear Kelly, Thank you for rating your recent stay at Hotel Cafe Royal. We look forward to seeing you again. Kind regards, Marie-Charlotte GauterDirector of Rooms
10/10 – Uitstekend
sean
Reisde met familie
2 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great Hotel!!
To notch hotel, we loved our stay. Excellent service, first class accommodation.
sean
6 nachten verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Prachatouch, Las Vegas
Reisde met familie
27 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachatouch
10/10 – Uitstekend
Revital
23 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Revital
5 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
latif
Reisde met een groep
4 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great hotel, will definitely stay there again
latif
10/10 – Uitstekend
Julien
Reisde met partner
22 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superbe hôtel, personnel très accueillant
Julien
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Marcel
17 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marcel
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Dave
10 okt 2022
Dave
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
wayne
Reisde met partner
3 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A lovely relaxing weekend. We were made to feel very welcome by the wonderful staff who couldn't do enough for us. The location was central and we will certainly stay here again in the future.