Standaard tweepersoonskamer (Charme) | Luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen van Hotel Den Berg

4 out of 5
Hotel Den Berg
98 Bergkapelstraat, Londerzeel

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 26 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 41 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Werner

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Lisa op 3 aug 2023
Thank you for your positive feedback.Hope to see you soon!

10/10 – Uitstekend

Frederiek

1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Team Den Berg op 3 aug 2022
Beste Frederiek, Hartelijk bedankt voor uw positieve feedback. Hopelijk tot een volgende keer! Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

Jop

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van LVM op 29 jul 2022
Dag Jop, Hartelijk bedankt voor de positieve feedback. Graag tot een volgende keer! Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

P.J.

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Lisa op 13 jul 2022
Dear Thomas, Thank you for your feedback. Hope to see you soon! Kind regards, Lisa

8/10 – Goed

Yasar

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Minder waar voor je geld
Ik vond de kamer te warm en kon de temperatuur amper omlaag te krijgen met behulp van airco. Had verder last van geluid van voorbijrijdende auto's en vrachtauto's. Zal niet snel meer voor dit hotel kiezen. Ik denk dat ze betere kamers hebben in het andere deel van het hotel.Dus erg slecht geslapen terwijl ik hier voor mijn rust was.
1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Tim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

marcel

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok met een krasje...
Netjes en vriendelijk geholpen. Iets verouderde hotelkamer. Trein maakt veel geluid en trillingen. Ontbijt zeer goed!
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

S, K

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prachtig boetiek hotel met verrassend goed ontbijt
Prachtig hotel , leuk uitgeruste kamer met een leuke architectuur en fantastische regen douche. Het ontbijt was met vers gemaakte eitjes en vooral het vers geperst fruitsap en vers gesneden fruit en apart de yoghurt was van top kwaliteit. PURE LUXE Het was zijn hogere prijs meer dan waard.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smaakvol ingerichte kSmaakvol ingerichte kamers. ingerichte kamers. Smaakvol ingerichte kamers. Smaakvol ingerichte kamers.
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Susann

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist modern, sauber, ruhig gelegen, mit Parkmöglichkeiten, einem netten Personal und einem fantastischen Frühstück. Unser Aufenthalt dort war super und wir würden immer wieder kommen.
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lisa op 7 aug 2023
Dear Susann,Thank you very much for your feedback.Looking forward welcoming you in the future!Kind regards,Team Den Berg

4/10 – Matig

Eric

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Lisa op 7 aug 2023
Dear Eric,We value the feedback from our guests.Can we ask you why you didn't enjoy your stay at our property?Thank you for your feedback.Kind regards,Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

James

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
What a truly fantastic hotel. My wife and I stayed here during weekend 2 of the Tomorrowland festival and couldn't have been more impressed. To start we arrived late (past 11pm) after a delayed flight and the reception staff stayed up especially to check us in after giving us a call to check our timings. This was much apprecited! The room was really clean, very comfy and had plenty of space. The only slight strange thing was that you could see to toliet from the bed - there was no door to the bathroom so it made using the toilet a bit tricky at times!! The shower was amazing and the complimentary toiletries were great. There was no safe which would be useful but its not a massive issue. The breakfasts were also fantastic, everything we could have wanted including take away drinks! Finally the staff were all brilliant, helpful, polite, friendly and knowledgeable! If we get tickets again next year, we'll be staying here for sure!
Reactie van Lisa op 2 aug 2023
Dear James,Thank you very much for you positive feedback!Hope to see you next year!Kind regards,Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

Jason

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service, breakfast, and friendly. Cool architecture, modern, and clean!
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Lisa op 3 aug 2023
Dear Jason,Thank you very much for your positive feedback.Hope to see you soon!Kind regards,Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

Baudouin

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van L op 19 jul 2023
Thank you for you positive feedback.Hope to see you soon!

8/10 – Goed

Edith

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra men utan Spa.
Spa avdelningen med bastu stängde 2020, men det står inte på Hotels.com sidan. Ligger väldigt ödsligt ute på landet. Vi fick byta rum från ett på 3 våningen utan hiss till ett på 2 våningen med hiss. Trevlig personal som ordnade det.
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LVM op 29 jul 2022
Dear Edith, Thank you very much for the positive feedback. Hope to see you again! Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

Doru

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van LVM op 29 jul 2022
Dear Doru, Thank you very much for the positive feedback. Hope to see you again! Team Den Berg

8/10 – Goed

Thomas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van LVM op 29 jul 2022
Dear Thomas, Thank you very much for the positive feedback. Hope to see you again! Team Den Berg

8/10 – Goed

Antti

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Lisa op 19 okt 2021
Dear, Thank you for your feedback. Hope to see you soon! Kind regards, Team Den Berg

10/10 – Uitstekend

Mendu

3 nachten verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

laurent

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel
Hôtel de belle qualité et moderne
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Henning

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
lasse Aufenthalt
Topp-Einsatz und Betreuung nach Start-Up Corona
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Edin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotel och perfect room
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Carlos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Wonjoo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Michel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Yvette

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal, super Frühstück und Top Zimmer.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Raluca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place
I’ve always been there for business and I always loved it. Stayed so many times, it feels like I know everyone already. Great, service, new everything. The only odd thing I can’t figure out is why there is no soap in the bathroom, but well, shower gel works also
2 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Glass stairs leading to my room. Fabulous! I can imagine that it could be scary for some people.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Zbynek

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service
Pleasant stay
Hotel was clean and tidy my room was very basic but nice, the food from the restaurant was very good and a good choice, hotel staff were very friendly and helpful. I arrived at 11,30pm on a Sunday and the hotel reception was closes and all doors to the hotel locked, I had to call the number on the web site and the manger came within 40mins this was ok because of the warm weather but I can imagine in February this wouldn’t be very good. Overall a nice hotel excellent food I will be returning again but may be in a different room.
5 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Line Klitgaard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Nice hotel
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel & really enjoyed my stay
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Craig

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Great hotel. Great food. Strange location
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Raluca

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Great hotel, you can have either rustic rooms or very modern ones, both types are very comfortable. I’ve stayed there a few times for business and I really have nothing to complain about. They offer a free shuttle and have a very friendly staff. There’s not much to do in the area, so a car can come in handy.

10/10 – Uitstekend

Daniel, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cleanest bathroom ever stayed. Very comfortable bed too.
1 nacht verbleven in april 2018
Reactie van Van Releghem Kelly op 2 mei 2018
Dear Daniel, Thank you very much. Kind regards, Hotel Den Berg