Een buitenzwembad

Beoordelingen van Apartaments Blau

3 out of 5
Apartaments Blau
Avenida Just Marles, 19, Lloret de Mar

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 60 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 120 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 120 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Saliba, Almere

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen
Deze hotel was goeie man... 24 uur service en in de drukste uitgaan gebied 300 meter van strand ook.. zeker voor herhaling vatbaar
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Apartaments Blau op 28 jul 2020
Lieber Saliba, Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, den Kommentar zu hinterlassen. Es ist immer wieder eine Freude, die Zufriedenheit aller unserer Kunden aus erster Hand zu kennen und zu wissen, dass wir in Ihrem Fall unser maximales Ziel erreicht haben, motiviert uns, jeden Tag in derselben Linie weiterzuarbeiten. Erhalten Sie einen herzlichen Gruß und wir hoffen, Sie wieder zu sehen,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Apartaments Blau op 28 jul 2020
Estimado cliente, Le agradecemos el tiempo que ha dedicado a evaluar nuestro hotel. Esperamos que nos vuelvan a visitar pronto. Cordialmente

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Anonymous op 12 dec 2019
Estimado Ciente Muchas gracias por hacernos llegar su valoración tras su reciente estancia con nosotros. Es un placer saber que ha disfrutado tanto durante sus vacaciones en la Costa Brava. Esperamos volver a verle muy pronto. Cordialmente

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles heel goed op loop afstand
Goede ervaring , zou bij volgend verblijven ook weer kiezen voor Blau

6/10 – Redelijk

P.S

Top
De locatie van het hotel en netheid van hotel

8/10 – Goed

W.S, Gent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste tijd van mijn leven
Het verblijf was uitstekend! Alles verliep goed! De kamer, badkamer, keuken, balkon, de bedden. Locatie was perfect, 1minuut stappen van het strand en als je naar buiten kijkt is zie je de uitgaansbuurt. Je hebtbgeen last van geluid omdat het goed is geisoleerd. Enkel jammer dat je voor Wifi moet betalen maar opzich geen probleem omdat je in bijna elke restaurant wifi hebt!

8/10 – Goed

Stephan

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Molina

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Parfait... l endroit tres jolie et correct
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Angela

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
die Unterkunft war sauber; das Bett hervorragend; der Wasserdruck im Bad einfach toll; kleine Teller fehlten in der Küche; ein Wasserkocher wäre auch nicht schlecht gewesen
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Xavi- Customer Service op 30 sep 2023
Wir nehmen Ihre konstruktiven Kommentare zur Kenntnis und leiten sie an die betreffenden Abteilungen weiter, damit sie in die Pläne zur kontinuierlichen Verbesserung aufgenommen werden können.Apts Blau

8/10 – Goed

Anthony

4 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

David

Positief: Comfort kamer
Old but ok.
The apartments are tired and old. Generally clean but we could smell smokers and it’s the first time we have to remove our rubbish and clean the apartment. Limited kitchen utensils, no tea towels or kettle. Location Is fantastic and generally quiet at night.
3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Margaret

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen
I thought all rooms had a balcony, we had 3 adults and only one could stand on our balcony at a time. We could not open our doors as large cockroaches were coming in. Our view was of a derelict hotel, covered in rubbish, food and people's washing, the smell in the heat was awful. Would never stay here again. 😒
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Xavi- Customer Service op 25 sep 2023
Dear Margaret many thanks for taking the time to leave feedback of your recent stay. We sincerely appreciate all guest feedback, both positive and negative, and I will be discussing all of your comments with the entire team. For your holidays, the whole team makes every effort to offer our guests a dream stay and we are saddened to know that in their case we failed.Best regards

4/10 – Matig

Emeline Virginie

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
La literie est vraiment a revoir . Quand je vois le prix demandé ca ne vaut vraiment pas se prix Personnel super a l'écoute et très gentil sur ce plan la rien a dire. Piscine bien trop petite et pas assez de transats. En gros perdonnels super maus hotel nul
9 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Mónica-Recepción op 19 jul 2023
Bonjour Emeline,Nous apprécions vos commentaires car ils nous donnent l'occasion de nous améliorer. Nous les partagerons avec notre équipe de direction qui y prêtera la plus grande attention afin de faire les choses de la meilleure façon possible.Merci et salutations.Mónica

10/10 – Uitstekend

Christian

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Appartamento pulito e gradevole, in pieno centro e vicino alla spiaggia. Soddisfatto
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Xavi- Customer Service op 7 jul 2023
Dear Christian thank you for taking the time to evaluate our hotel.The comfort and well-being of our customers is very important to us. Thank you very much. Best regards

10/10 – Uitstekend

Miss leanne

4 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Mónica-Recepción op 26 apr 2023
Dear Miss Leanne,"It is a great satisfaction for us that you had a pleasant stay!The comfort and well-being of our guests is very important to us."Thank you very much and best regards.Mónica-Recepción

8/10 – Goed

Karla

2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Silvia - Atención al cliente op 7 nov 2022
Apreciada Karla,Nos alegra saber que su estancia en nuestros Apartamentos a sido de su agrado y esperamos tener el placer de volver a recibirles con nosotros en una próxima ocasión.Atentamente

10/10 – Uitstekend

Timo

7 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Silvia - Customer service op 7 nov 2022
Dear Timo,Thank you for taking the time to give us a perfect score and we look forward to welcoming you again during another stay in Lloret de Mar.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Steven

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Rooms are a bit dated but they were clean. Good location and you get what you pay for.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Mónica-Recepción op 20 sep 2022
Good morning Steven,We have collected all your comments and we have shared with our management team that will put the utmost care in order to do things in the best possible way.Thank you and best regards.Mónica-Recepción

6/10 – Redelijk

ignacio

Reisde met een groep
Positief: Comfort kamer
Normal
Te hacian usar una pulsera todo el tiempo, saca do eso bien
4 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Christophe

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Très bon sejour , appartement propre et très bien situé.
3 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Apartaments Blau op 22 jun 2022
Cher Christophe, Merci beaucoup d'avoir choisi les Apartaments Blau, nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement, Joel Service a la clientele

8/10 – Goed

Christine

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Appartement propres. Personnel très gentils. Mais si vous voulez ne pas dormir allez là bas. Pour des vacances reposantes ce n' est pas le bon endroit. Hôtel non insonorisé
7 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van Mónica-Recepción op 22 jun 2022
Chère Christine, Soyez assuré que tous les problèmes ont été résolus avec notre direction pour revoir la procédure et prendre des mesures correctives pour améliorer notre service. Nous allons certainement prendre cela comme une expérience d'apprentissage et nous apprécions votre partage de vos pensées avec nous car cela nous aide à améliorer les services que nous offrons à nos clients. Veuillez accepter nos excuses et nous attendons avec impatience une deuxième chance de vous accueillir dans de meilleures circonstances. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié toutes les commodités que notre établissement a à offrir, ainsi que vos commentaires concernant le bon service et l'attention de notre personnel. Merci et meilleures salutations.

2/10 – Ontzettend slecht

Guillaume

Negatief: Comfort kamer
6 nachten verbleven in juni 2022
Reactie van silvia - attention au client op 19 jun 2022
Cher Guillaume, Nous sommes désolés que votre expérience n'ait pas été à la hauteur de vos attentes et que nous n'ayons pas pu intervenir avant votre départ, pour vous assurer que vous appréciez l'expérience Marsol Hotels comme le font la plupart de nos clients. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Apartaments Blau op 20 mei 2022
Dear Christopher, Thanks for dedicating your precious time to rate us. Cordially, Joel Customer service

10/10 – Uitstekend

Jerome

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Silvia - Atención al cliente op 25 apr 2022
Apreciado Jerome, Muchas gracias por una puntuación perfecta y por el escoger nuestros apartamentos para su estancia en Lloret de Mar. Esperamos tener el placer de volver a recibirles con nosotros en una próxima ocasión. Atentamente,

8/10 – Goed

bruno

Positief: Netheid, comfort kamer
Très bon emplacement excellent pour groupes de jeunes car tout est à proximité des boite de nuit plages et commerces
11 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Apartaments Blau op 24 sep 2021
Cher client, Nous vous remercions infiniment d'avoir pris le temps de laisser vos impressions suite à votre récent séjour à l'hôtel. Nous sommes heureux de savoir que vous avez apprécié les installations et en particulier l'emplacement du complexe. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Renaudin

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
13 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

PERETS

Positief: Netheid, comfort kamer
5 nachten verbleven in september 2021
Reactie van Apartaments Blau op 18 sep 2021
Buenos días, En nombre de todo el equipo de Apartaments Blau nos gustaría agradecerle sus valoraciones tras su reciente visita a nuestro establecimiento. Gracias por darnos una calificación perfecta y por recomendar nuestro hotel a otros viajeros. Reciba un cordial saludo.

10/10 – Uitstekend

Touria

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
7 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marsol Hotels & Resorts op 20 sep 2021
Estimado cliente, Gracias por darnos una calificación perfecta y por recomendar nuestro hotel a otros viajeros. Saludos cordiales,

2/10 – Ontzettend slecht

Santiago

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marsol Hotels & Resorts op 20 sep 2021
Estimado Santiago, En nombre de todo nuestro equipo, desearíamos pedirle disculpas por no haber cumplido sus expectativas. Cordialmente,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Appartement bien situé face à la plage, mais à déconseiller pour les familles car impossible de dormir toute la nuit a cause du bruit fait par la majorité des jeunes qui séjournent dans cet appartement hôtel et qui n’ont aucun respect pour les voisins, réceptionniste de nuit à l’écoute mais qui n’a aucune main mise sur les jeunes, même les policiers appelés pour venir évacuer les bruyards ne daignent même pas se déplacer. Famille a éviter absolument.
9 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Marsol Hotels & Resorts op 19 aug 2021
Cher client, Au nom de toute notre équipe, je souhaite vous présenter nos excuses pour ne pas avoir réussi à dépasser vos attentes. Connaître l'opinion de nos clients est l'une de nos priorités afin de détecter où nous devons concentrer notre attention et nos efforts quotidiens pour satisfaire nos hôtes. Cordialment,

6/10 – Redelijk

Amina

Reisde met familie
6 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Dept. Marketing op 7 okt 2020
Estimado cliente, Le agradecemos el tiempo que ha dedicado a evaluar nuestro hotel. Esperamos que nos vuelvan a visitar pronto. Cordialmente

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Anonymous op 12 dec 2019
Estimado cliente, Siempre es un placer conocer de primera mano la satisfacción de todos nuestros clientes y saber que en su caso hemos alcanzado nuestro máximo objetivo, lo cual nos motiva a seguir trabajando en la misma línea cada día. Cordialmente

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Anonymous op 12 dec 2019
Estimado cliente, Gracias por compartir su experiencia con el resto de los viajeros. Si algo nos preocupa es ofrecer un buen trato y servicio a todos nuestros huéspedes. Esperamos tener el placer de poder tenerles entre nosotros de nuevo en una próxima ocasión. Reciba un cordial saludo

10/10 – Uitstekend

Graham

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great spot. Location perfect.
Ticks all the boxes
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van RECEPCION op 17 okt 2019
Good morning, First of all thank you for taking your time and write this nice review after your stay at our hotel! We are very happy to know that you enjoyed. We look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reccomend to everyone
Great accommodation suitable for everyone
5 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van RECEPCION op 14 okt 2019
Thank you for your comments about your stay with us. We understand that in general terms you had a wonderful stay and that makes us very happy. We would be glad if you might consider the possibility to return to our Apartments in a next future. Best regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Die Preisleistung des Hotels ist fantastisch, das einzige Problem waren drei stinkende Jugendliche.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van RECEPCION op 14 okt 2019
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt zu überprüfen. Bitte entschuldigen Sie die genannten Unannehmlichkeiten, die Ihnen während Ihres Aufenthalts entstanden sind. Alle gemeldeten Probleme werden von unserem Management analysiert, um die notwendigen Verbesserungen vorzunehmen. Freundliche Grüße

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is 2 mins from the beach and 2 mins from bars and clubs. Staff where very friendly and the apartment was clean and had all u needed. It wasn’t cleaned for u but everything was there to do it. Clean towels delivered every other day. Roof top terrace with lovely pool . The only thing missing was a kettle ! Very good value for money.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van RECEPCION op 3 okt 2019
Thank you for sharing your thoughts about your stay at the Apartaments Blau. It was a pleasure to welcome you during your stay in Lloret! We are really pleased to see that you fully enjoyed the facilities of the hotel like the pool and its location! We really hope to have the pleasure to welcome you very soon. Best regards

10/10 – Uitstekend

John

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrews birthday holiday 2019
The apartment had everything we needed and was clean and modern. Was extremely impressed for the price I paid and would definitely book again 👍
3 nachten verbleven in september 2019
Reactie van RECEPCION DESK op 2 okt 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy conforme con el personal, siempre muy atentos, la hubicacion es muy buena, está cerca de todo, muy conforme.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Anonymous op 3 okt 2019
Estimado cliente, Gracias por tus comentarios. Estamos muy contentos de escuchar que has disfrutado de tu estancia con nosotros. Esperamos que nos vuelva a otorgar su confianza si nos vista en otra ocasión. Les saludamos muy cordialmente

10/10 – Uitstekend

Sara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hay que cobrar al momento por no generar mal momen
Sitio correcto, honesto. Me generó disgusto y incomodidad saber que no han llegado cobrar la estancia de mi tarjeta, mientras hace tiempo que quise cerrar el trato. A parte de esto, la estancia fue muy agradable. Con ganas a regresar!!!
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van RECEPTION op 24 sep 2019
Thank you for taking your time to review your recent stay. Please accept our apologies for the mentionned inconveniences you encountered during your stay. All the issues reported will be analyzed by our management, in order to do the necessary improvements. Best regards

6/10 – Redelijk

Roberto

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019
Reactie van APARTAMENTS BLAU op 22 sep 2019
Good Morning Thank you very much for your comments. Thanks to your help we try to improve our services, to the greater satisfaction of our customers. A cordial greeting.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Piscine excellente , bon accueille , très sympathiques
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Anonymous op 2 okt 2019
Cher(e) client(e), Merci d’avoir pris le temps d’écrire ces quelques mots concernant votre séjour à notre apartaments. C’est une grande satisfaction pour nous que vous ayez passé un agréable séjour! Le confort et le bien-être de nos clients sont très importants pour nous. Votre commentaire sur l'amabilité de notre équipe et le service proposé nous font très plaisir! Un grand merci pour votre recommandation!

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, comfort kamer
15 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Andrea op 2 okt 2019
Muchas gracias por hacernos llegar su valoración tras su reciente estancia con nosotros. Es un placer saber que ha disfrutado tanto durante sus vacaciones en la Costa Brava. Esperamos volver a verle muy pronto.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Anonymous op 2 okt 2019
Muchas gracias por hacernos llegar su valoración tras su reciente estancia con nosotros. Es un placer saber que ha disfrutado tanto durante sus vacaciones en la Costa Brava. Esperamos volver a verle muy pronto.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Posizione super strategica però le padelle per cucinare sono da rivedere
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Anonymous op 2 okt 2019
Gentile cliente, Grazie della bella recensione per il nostri appartamenti! Ci fa piacere sapere che abbia apprezzato la posizione strategica della struttura. Abbiamo preso nota delle sue considerazioni, il benessere dei nostri clienti e moltto importante per noi. Un cordiale saluto

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rapport qualité prix super Appartements mal équipés (torchon, ustensiles de cuisines, produits ménagers)
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Cher(e) Client(e) op 8 sep 2019
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de votre opinion sur notre établissement via le site Expedia. Nous avons pris bonne note de vos remarques et les partagerons avec notre équipe de direction, afin d’améliorer la qualité de nos services. Bien cordialement,

6/10 – Redelijk

Tord

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Missnöjd
Ni borde skriva att detta var ett ungdomshotell, hade vi vetat detta hade vi valt ett annat hotell. Sen tycker jag det är konstigt att man kan få en spjälsäng men inte barnstol att kunna sitta i när man äter detta var dåligt. Precisera hotellet bättre vi blev mycket störda på nätterna av fester.
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van DearTord op 6 sep 2019
Thank you for taking your time to review your recent stay. Please accept our apologies for the mentionned inconveniences you encountered during your stay. All the issues reported will be analyzed by our management, in order to do the necessary improvements. Best regards

8/10 – Goed

Björn, Perfect 200m from the seaside

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Trevlig personal
Trevlig, tillmötesgående och trevlig personal Rummet helt ok. Däremot är det jävligt livligt o hög ljudnivå på nätterna. Mycket ungdomar och det får man ju räkna med till det priset, inget att rekommendera till småbarnsföräldrar men oss störde det inte nämnvärt
15 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Dear Björn op 6 sep 2019
Thank you for your comments about your stay with us. We understand that in general terms you had a wonderful stay and that makes us very happy. We would be glad if you might consider the possibility to return to our Apartments in a next future. Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Marsol Hotels op 15 aug 2019
Estimado viajero. Gracias por su valoración y por haber elegido nuestro establecimiento. Estamos felices de que haya disfrutado de su estancia y esperamos tenerle de nuevo entre nosotros. Cordialmente