Exterieur

Beoordelingen van Pestana Cascais Ocean & Conference Aparthotel

4 out of 5
Pestana Cascais Ocean & Conference Aparthotel
Av. Manuel Julio Carvalho e Costa 115, Cascais

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 197 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 185 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 472 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 472 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Pieter

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Kamer ruim en netjes maar wel gehorig
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van . op 9 apr 2024
Thank you very much for your coment. We are glad to know that you had a good time in Pestana Cascais.We have a big group of football players at the moment, so is difficult to keep it quiet.With my best RegardsAntónio Nazaré

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Detlev

7 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig hotel.
Geweldig schoon en net hotel met vriendelijk personeel. Goed uitgebreid ontbijt, werd continu aangevuld. Hotelkamer spik en span. Gehele kamer gerenoveerd, identiek zoals op de foto weergegeven. Elk uur gratis hotelbusje naar Cascais, met de taxi kost dit 6,00. Supermarkt en bakker aan de overkant van het hotel. Zwembad helaas niet verwarmd, grote ligweide met voldoende ligbedden. Fitnessruimte en tennisbaan. Tip: neem de trein naar Lissabon, kosten 5,00 p.p. retour. Perfecte uitvalsbasis om naar Lissabon te gaan wanneer je dit wil combineren met strand. Treinreis duurt maar 10 min. langer dan met de auto.
6 nachten verbleven in april 2019
Reactie van General Manager op 15 mei 2019
Dear Mr. Michael, I hope you had a nice trip back home. I would like to thank you the time you spent to complete our questionnaire and say that it was a reason of satisfaction for the whole team. We work daily in the continuous search for improvement of our services and it’s with the feedback from our customers that we can see if we are on the right track or not. Our commitment is to make all our guests feel at home and want to return. So, we expect to welcome you again at the Pestana Cascais Hotel. Best regards, Miguel Metello Area Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enorme teleurstelling!!!
De foto's op site verbergen dat het hotel echt outdated is. Hotel is absoluut overprized! Het ontbijt was slecht, bedden in slechte conditie, zwembad veel te veel chloor, handdoeken waren rafelig en oud, aparte geur van riolering in de badkamer, wc bril was beschadigd en versleten, douche en kamers niet echt schoon, vuile voegen in badkamer, sfeerloze slaapkamers. Al met al dus een enorme teleurstelling.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van . op 10 sep 2018
Dear Guest, Thank you for your comment, it will be reported to our entire team. We regret that you were not been completely satisfied with your experience in our Hotel. Our team strives daily to achieve the expectations of all our Guests. Therefore, we guarantee that we will check all the aspects mentioned, and we will strive to improve them. We hope to welcome you again at Pestana Cascais Ocean & Conference Aparthotel. Best Regards, Miguel Metello Area Manager

8/10 – Goed

leon, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent staff
Excellent Friemdly Staff, only bed is not comfortabel
10 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Miguel Metello op 27 sep 2017
Dear Mr. Leon, Thank you for choosing Pestana Cascais Hotel in your recent trip to Cascais and to sharing your experience with us. We are very happy to note that you have enjoyed your stay but, as we believe that the best can be improved, we will continue always in search of improvement so that in future we can not only meet your expectations but exceed them. Your comments will be passed to the whole team and we hope to see you back soon at our Hotel. Best Regards, Miguel Metello Area Manager

8/10 – Goed

I, B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk mooi net vriendelijk hotel
Top locatie, hotel, personeel, voorzieningen en ontbijt!
Reactie van Metello op 15 dec 2016
Dear Guest, Thank you for choosing Pestana Cascais Hotel in your recent trip to Cascais and to sharing your experience with us. We appreciate your comment since we will always continue in search of improvement so that in future we can not only meet your expectations but exceed them. Your comments will be passed to the whole team and we hope to see you back soon at Pestana Cascais or other Pestana Hotel. Best Regards, Miguel Metello Area Manager

8/10 – Goed

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig hotel met grote balkons en ligweide
Het hotel ligt wat van het centrum af, maar met de gratis shuttle van het hotel of met de Buscas dichtbij (1 euro voor rit naar centrum elke 15 min) is het een prettig verblijfs hotel. De balkons zijn ruim en goed van elkaar afgeschermd. Het ontbijt is erg uitgebreid. Aan de overkant zit een heerlijke bakker en daarnaast een minisupermarkt voor de voorraad water ideaal. Dichtbij is ook Casa de Guia, een statig pand met leuke winkeltjes en daaromheen vele restaurantjes. Je zit aan de Atlantische Oceaan met prachtig uitzicht.
Reactie van Metello op 15 dec 2016
Dear Mrs. Anna, Thank you for choosing Pestana Cascais Hotel in your recent trip to Cascais and to sharing your experience with us. We are very happy to note that you have enjoyed your stay but, as we believe that the best can be improved, we will continue always in search of improvement so that in future we can not only meet your expectations but exceed them. Your comments will be passed to the whole team and we hope to see you back soon at our Hotel or other Pestana Hotel. Best Regards, Miguel Metello Area Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Zomaar een hotel in Cascais
Een normaal goed hotel, 3 sterren zou ik zeggen. Ontbijtbuffet is goed. Bedden veel te hard. Verder voldoet alles maar is alles ook aan een opknapbeurt toe. Sommige dingen zijn bijna vervallen zoals zaken in het binnenzwembad.
Reactie van Pestana Cascais op 20 jun 2016
Dear "Anonymous", We would like to thank you for choosing Pestana Cascais Ocean & Conference Aparthotel for your stay as well as your time spent publishing your opinion in Expedia. Our guests’ feedback is crucial when it comes to honoring our commitment. Your comments will be passed to the whole team and we hope to see you back soon at Pestana Cascais in a near future. Best Regards, Miguel Metello Area Manager

8/10 – Goed

Marc, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
Prima hotel. Mooie grote kamer ( we hadden de suite kamer voor 4 personen ). Goede ligging in een leuke plaats.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
dicht bij centrum, lissabon en strand
goed maar ietwat gedateerd hotel met fijn zwembad, tuin en voldoende ligbedjes.
Reactie van General Manager op 6 nov 2015
Dear Mr. Anonymous, We have received your comments regarding your most recent stay at our hotel, and we have passed it on to our entire team. We appreciate your time, as it is with the feedback from our customers that we can evaluate and improve the quality of our services. We were naturally pleased and as always, willing to do even better because we see that our hard work and dedication is being recognized. We want to specially thank you for your great feedback regarding our location, sceneries and transport services which are always e great attraction to all our current and future guests. Hope to see you again at our Pestana Cascais Hotel or any of our other Pestana Hotels. Best Regards, Miguel Metello Area Manager

10/10 – Uitstekend

Erna B.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Leuke vakantie met de vriendinnen
Was een leuk hotel rustig gelegen. Niet van het modernste hotel maar nu ook weer niet echt oubollig. Spijtig dat er nog als vloerbekleding tapijt ligt (niet zo goed voor mensen met een allergie). Mooi buiten en binnenzwembad (met bubbelbad), fitnessruimte (klein) sauna en Turks .Vriendelijk personeel. Het hotel heeft een pendelbusje ter beschikking rijdt op en neer naar het centrum en strand. Openbaar vervoer niet ver van hotel. Restaurants op wandelafstand, met zicht op de kliffen. Gezellig en prijselijk. Vriendelijke mensen. Uitstappen makkelijk te maken met bus of trein, goedkoop. Wij hebben uitstappen gedaan naar Sintra, Lissabon en Belém. Allen de moeite waard. (maar maak vooraf wel eerst een planning wat je wil bezoeken). Cascais centrum is een gezellig en zeer opvallend zééééééééér proper, je ziet daar amper een peukje of een papiertje op de grond liggen. Hou wel rekening met veel wind daar en ijskoud zeewater. Wij hadden spijtig genoeg pech met het weer. Maar toch is dit zeker wel een aanrader. groetjes de 3 vriendinnen

8/10 – Goed

Barbara, Utrecht

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel met rustige tuin, binnen- en buitenbad
Shuttlebusje naar centrum/station van Cascais en Guincho Beach, goed ontbijtbuffet, altijd bedjes beschikbaar bij zwembad of in tuin, lekkere lunches bij de poolbar. Rustige ligging en gunstig voor dagje Lissabon.

8/10 – Goed

Gijs, Utrecht, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel om uit te rusten
Uitstekend hotel om volledig tot rust te komen. De bedden zijn zacht en 's nachts is het rustig in het hotel. In de kamer is een eenvoudige keuken aanwezig met kookgerei, waar desgewenst gekookt kan worden. Ook is er een kluis aanwezig in iedere kamer. Deze is echter te klein om een laptop van gemiddeld formaat in op te bergen. De kamers worden dagelijks goed schoongemaakt. 's Ochtends biedt het hotel een uitgebreid ontbijtbuffet. Overdag is het prima toeven aan het zwembad, in de tuin onder de palmbomen. De menukeuze bij zowel de poolbar als in het restaurant is echter beperkt en ook de kwaliteit van het voedsel viel iets tegen. Het beschikbare wifi-netwerk is wat traag heeft beperkt bereik, maar is gratis beschikbaar. Er is verder onder meer een sauna aanwezig. Het personeel is duidelijk geselecteerd en getraind op vriendelijkheid en gastvrijheid. Ze laten continu blijken dat de gast centraal staat. Het hotel is weliswaar een flink eind buiten het centrum gevestigd (25 min lopen), maar gasten kunnen gebruikmaken van een gratis shuttlebusservice naar Cascais Centrum die het hotel zes keer per dag aanbiedt. Echter: alleen op werkdagen en tot 18:00 uur. Drie keer per dag verzorgt het hotel een shuttle naar het winderige Guincho beach. Overigens is een kustwandeltocht daarheen echt aan te bevelen (1,5 uur lopen of 20 min. fietsen met rijwielen die om de hoek te huur zijn)

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Pestana maakt hoge verwachtingen niet waar
Kamer niet echt schoon. Inrichting nu al wat gedateerd. Oude TV. Scheuren in vitrage. Kapotte lamp. Geen zonwering op balkon. Je betaalt extra voor zeezicht maar het zeezicht is beperkt door andere gebouwen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super
we hadden het geluk dat we een suite kregen met zeezicht. Een balkon van 12 x 4 meter en een zeer riante kamer met keuken. Prima hotel. Diner is in buffetvorm. Moet je van houden. In de buurt is de guya tuin waar je in de diverse restaurantjes heerlijk kunt eten. Supermartkt op 20 meter en een koffiebar voor de lunch tegenover het hotel. Pima hotel voor een aantal dagen cascais

8/10 – Goed

Sigi, Tremelo, Belgie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima compromis
Doordat het hotel een fijn binnenzwembad heeft, is dit een prima compromis voor de combinatie kinderen-stadsbezoek (wanneer het weer buiten zwemmen nog niet toelaat..). Het is goed bereikbaar met het openbaar vervoer (Cascais, Lisboa, Sintra). De kamer had een klein 'keukentje' met koelkast en een winkeltje vlakbij. Nette, grote kamers met balkon. Het hotel ligt wel niet in een geweldige buurt; 's avonds moet je naar Cascais of naar het park 'Casa Galé', met overigens een overweldigend oceaanzicht. Moest de zekerheid op warmer weer er zijn geweest, hadden we wel dichterbij (of in) Cascais geboekt. Daar heb je enkele erg gezellige strandjes en vele fijne terrassen. Wel niet erg goedkoop; verwacht prijzen van thuis. Cascais zelf is een geweldige meevaller geweest; enkele leuke musea (Paula Rego!), fantastisch wandelpad langs de kust, citadel, jachthaven,enkele winkels (zara!) en fijne restaurantjes, goed opnebaar vervoer. Ook Sintra (wagen: 20min, bus: 1u10min!) is een absolute aanrader (sprookjesachtig! vooral het Palacio Pena-park). Bevraag je wel op voorhand ivm combinatie-tickets: vervoer ter plaatse én toegangsgelden lopen snel op (wij bezochten 2 paleizen en namen de bus tussen de bezienswaardigheden, en waren toch gauw 100euro kwijt). Lisboa is vanuit Cascais een half uurtje sporen (en niet duur): easy! Wat een prachtige stad; trek wel makkelijke schoenen aan!

10/10 – Uitstekend

Sara Raquel Nunes

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel, great service, friendly staff. The hotel also has a free shuttle service to and from Cascais town (not on weekends) although it is a lovely walk along the coastline. The bar staff make great cocktails!
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van . op 14 mei 2024
Dear Mrs. Sara Nunes,Thank you very much for your coment. We are glad to know that you had a good time in Pestana Cascais.I am going to share your coments with the team.With my best RegardsAntónio Nazaré

8/10 – Goed

Chantal

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bien situé. Une vingtaine de minutes de marche du Centro. Personnel accueillant
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van António Nazaré - Hotel Manager op 25 apr 2024
Chère Madame Chantal, Merci pour votre retour concernant votre séjour à Pestana Cascais. Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez apprécié votre expérience et le service dévoué, attentif et professionnel de notre équipe. Vos commentaires nous ont rendus fiers et nous motivent afin d’améliorer continuellement notre service et tendre vers l’excellence.Ce fut un grand plaisir pour nous de vous avoir comme hôte. Nous souhaitons vous remercier d’avoir séjourné à Pestana Cascais, et nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau.Cordialement, António Nazaré -Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

María Fernsnda

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Todo perfecto como siempre en el Pestana Cascais
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 28 feb 2024
Cara Sra. Maria Fernanda,Em nome de toda a nossa equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer o tempo que dispensou para nos dar o seu feedback. A sua opinião é essencial para podermos continuar a melhorar o nosso serviço e antever as necessidades dos nossos Hóspedes.Foi um verdadeiro prazer para nós tê-la como nossa Hóspede.Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

laercio f

Positief: Netheid, comfort kamer
Excelente
Excelente
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 18 feb 2024
Caro Sr. Laercio,Em nome de toda a nossa equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer o tempo que dispensou para nos dar o seu feedback. A sua opinião é essencial para podermos continuar a melhorar o nosso serviço e antever as necessidades dos nossos Hóspedes.Foi um verdadeiro prazer para nós tê-lo como nosso Hóspede.Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

Matheus

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 18 feb 2024
Caro Sr. Matheus,Em nome de toda a nossa equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer o tempo que dispensou para nos dar o seu feedback. A sua opinião é essencial para podermos continuar a melhorar o nosso serviço e antever as necessidades dos nossos Hóspedes.Foi um verdadeiro prazer para nós tê-lo como nosso Hóspede.Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

laercio f

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 18 feb 2024
Caro Sr. Laercio,Em nome de toda a nossa equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer o tempo que dispensou para nos dar o seu feedback. A sua opinião é essencial para podermos continuar a melhorar o nosso serviço e antever as necessidades dos nossos Hóspedes.Foi um verdadeiro prazer para nós tê-lo como nosso Hóspede.Com os melhores cumprimentos,

10/10 – Uitstekend

Andréia cm

Positief: Netheid, comfort kamer
Excelente
Equipa excelente
7 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 10 feb 2024
Cara Sra. Andreia , Em nome de toda a equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de lhe agradecer pelo seu feedback. A sua opinião é essencial para podermos continuar a melhorar o nosso serviço e antever as necessidades e preferências dos nossos Hóspedes.Folgamos em saber que, no geral, o Pestana Cascais lhe proporcionou uma estadia agradável. Ao mesmo tempo, lamentamos profundamente não termos correspondido inteiramente às suas expetativas e pedimos desculpa por qualquer incómodo causado. Partilhamos os seus comentários com as nossas equipas a fim de garantir a implementação imediata de melhorias. Foi um verdadeiro prazer tê-la como Hóspede. Esperamos que nos dê uma nova oportunidade para o receber no Pestana Cascais e assim recuperar a sua confiança na próxima visita. Cordialmente,

6/10 – Redelijk

MARCELO

Reisde met familie
Precisa de renovação
Hotel simples, muito antigo e pequeno café pobre de variedades. Hotel não encaixa em 4 estrelas como classificado. Hotel encaixa melhor em um 3 estrelas. Cadeiras de piscina no sol todas velhas e com poucas condições de uso…
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 3 feb 2024
Caro Sr. Marcelo, Gostaríamos de lhe agradecer por nos ter dado a sua opinião sobre a sua estadia e, em particular, os comentários sobre o seu alojamento. Lamentamos profundamente qualquer incómodo causado durante a sua estadia. Registámos todas as questões mencionadas, e estamos a colaborar com as equipas relevantes a fim de resolver o assunto e melhorar as condições oferecidas.Uma vez mais, agradecemos a sua estadia e esperamos que, no futuro, nos dê uma nova oportunidade para o recebermos e mudarmos a sua opinião sobre o Pestana Cascais.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Best go-to in Cascais, and probably greater Lisboa
Staff are great, especially front desk - always well staffed, professional, efficient, friendly, welcoming, and helpful. Pool perfectly warmed. Outdoor pool also maintained and usable. Easy stroll to Pingo Doce, farmacia, and endless spectacular coast, including the mouth of hell.
9 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 11 jan 2024
Dear Mr. Brian,On behalf of the entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for your kind feedback.It is delightful for us to know that you had a pleasant stay with us and that we could help you create beautiful memories.We look forward to hosting you again soon at our hotel!Warm regards,

6/10 – Redelijk

Susanna

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a good location. The room and hotel were nice. We had a balcony which was nice. Room was spacious. Breakfast had great variety.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 11 jan 2024
Dear Mrs. Susanna,On behalf of the entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for your kind feedback.It is delightful for us to know that you had a pleasant stay with us and that we could help you create beautiful memories.We look forward to hosting you again soon at our hotel!Warm regards,

4/10 – Matig

Susan

Reisde met familie
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 30 dec 2023
Dear Mrs. Susan, Thank you for taking the time to provide us with your feedback on your experience at Pestana Cascais. Your opinion is crucial for us to improve how we work.We would like to sincerely apologize for not fully meeting your expectations and for any inconvenience this may have caused.We have shared your comments with our teams to ensure that improvements will be made.We would like to thank you for staying at Pestana Cascais. We hope this experience has not tarnished your impression of our hotel permanently. We would be delighted to change it during your next stay.Kind regards,

6/10 – Redelijk

Josh

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 26 dec 2023
Dear Mr. Josh,On behalf of our entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback. It was a real pleasure for us to have you as our Guest.Best regards,

8/10 – Goed

Sigridur

Positief: Netheid, comfort kamer
8 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 26 dec 2023
Dear Mr. Sigridur,On behalf of our entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback. It was a real pleasure for us to have you as our Guest.Best regards,

6/10 – Redelijk

Nuno Miguel

Un peu déçu
L’hôtel est propre mais à de points faible dans la chambre avez des moisissures sur un côté j’ai été déçu !! au debut le personnel n’était pas très agréable mais ça va avec le temps!Dans le couloir du 6eme sentent bcp à moisissures !!!
8 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 13 dec 2023
Cher Monsieur Nuno Miguel, Au nom de toute l'équipe de Pestana Cascais, nous tenons à vous remercier d'avoir pris le temps de nous faire part de vos avis. Votre opinion est importante pour nous, et qui nous aide à améliorer et à anticiper continuellement les besoins, les préférences et les attentes de nos clients.Nous sommes ravis d'apprendre que, dans l'ensemble, vous avez apprécié votre séjour à Pestana Cascais. Au même temps, nous tenons à nous excuser pour ne pas avoir pleinement répondu à vos attentes. Nous sommes sincèrement désolés pour tout inconvénient causé. Nous avons partagé vos remarques avec nos équipes pour s'assurer que des améliorations soient apportées.Ce fut un réel plaisir pour nous de vous accueillir, et nous espérons que vous nous donnerez une autre chance de vous recevoir à nouveau à Pestana Cascais et de regagner votre confiance lors de votre prochain séjour.Meilleurs voeux,

10/10 – Uitstekend

Fabienne

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 26 dec 2023
Dear Mrs. Fabienne,On behalf of our entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for taking the time to provide us with your feedback. It was a real pleasure for us to have you as our Guest.Best regards,

10/10 – Uitstekend

jose

Positief: Netheid, comfort kamer
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 26 dec 2023
Caro Sr. Jose,Em nome de toda a nossa equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer o tempo que dispensou para nos dar o seu feedback. É um verdadeiro prazer para nós tê-lo como nosso Hóspede.Com os melhores cumprimentos,

8/10 – Goed

Yves

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Belle endroit un peu vieillot, mais très propre et bien situé Snapchat être dans la vieille ville. A 30 minutes de marche du train.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van . op 8 nov 2023
Cher Monsieur Yves, Nous sommes très heureux d’apprendre que votre récent séjour à Pestana Cascais a été très plaisant et que vous l’avez beaucoup apprécié. Notre équipe souhaiterait vous remercier pour votre très aimable avis.Merci beaucoup d’avoir choisi Pestana Cascais pour vos vacances. Nous sommes impatients de vous accueillir de nouveau dans notre hôtel.Cordialement, L’équipe de Pestana Cascais

8/10 – Goed

Nelson

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
I didn’t like that the A/C wasn’t working the whole time of our stay, it was quite hot and very unpleasant to get a good night sleep!!!!!
8 nachten verbleven in september 2023
Reactie van . op 23 okt 2023
Dear Mr. Nelson, We would like to thank you for sharing this information with us because we can only improve with the valuable feedback provided by our Guests. We would like to apologise for any inconvenience caused during your stay. We have already spoken to the team. We are working together to improve the quality of our service and assistance.We hope that, nonetheless, your experience was positive. Thank you for staying with us! We sincerely hope you will give us one more opportunity to rebuild your trust in our team service and to recover your impression of the hotel.Kind regards, António NazaréUnit Manager

4/10 – Matig

Mary

Reisde met familie
AC did not work the week of pur stay. Very disappointing ..Also not allowed on the back patio after 8pm...only option was to ho out or stay in the hotel lobby with no AC
7 nachten verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

David, Solothurn

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ich glaube, die Zeit, in der das Hotel tatsächlich vier Sterne hatte, ist längst vorbei. Die Zimmer waren teilweise sehr abgenutzt, hellhörig und einige Armaturen hatten sich gelöst. Der Kühlschrank war so laut und stand nur wenige Meter vom Bett entfernt, wodurch wir erhebliche Schwierigkeiten hatten, einzuschlafen. Abends konnten wir jeden Gast hören, der im Flur unterwegs war - es war wirklich extrem hellhörig. Unsere Verandatür ließ sich nicht abschließen. Als wir uns beschwert haben, wurde es vorübergehend repariert, nur um nach wenigen Stunden erneut dasselbe Problem zu haben. Außerdem wurden uns jeden Tag weniger Handtücher zur Verfügung gestellt. Nun zum Frühstück: Als Einheimischer würde ich hier niemals essen. Am ersten Morgen haben wir das Buffet gesehen und einige Dinge ausprobiert. Danach sind wir jeden Tag außerhalb frühstücken gegangen. Die Qualität war mangelhaft, der Kaffee aus dem Automaten hatte keinen Geschmack, und das in einer Kaffeekultur wie Portugal. Die Fleischwaren waren von minderwertiger Qualität, die Auswahl an Brot war begrenzt. Käse und Früchte waren jedoch gut. Der Zustand des Schwimmbads und der Sauna machte einen sehr abgenutzten Eindruck. Im Pool konnte man spüren, wie sich der Boden oder die Folie ablöste, und im Saunabereich roch es unangenehm. Ein paar Punkte vergebe ich nur, weil das Personal sehr nett und zuvorkommend war. Auch die Lage und die Parkmöglichkeiten waren gut. Ich kann das Hotel leider nicht empfehlen.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Antonio Nazaré - Hotel Manager op 13 dec 2023
Sehr geehrter Herr David, vielen Dank, dass Sie uns Ihre Meinung zu Ihrem jüngsten Aufenthalt mitgeteilt haben. Ihre Meinung ist für uns wesentlich, um unsere Arbeit zu verbessern.Es tut uns aufrichtig leid zu hören, dass unsere Dienstleistungen Ihre Erwartungen nicht vollständig erfüllt haben. Wir bedauern, dass dies geschehen ist. Ihre Kommentare haben wir unseren Teams mitgeteilt, und wir ergreifen die notwendigen Maßnahmen, um das Erlebnis unserer Gäste zu verbessern.Wir hoffen, dass Sie insgesamt eine positive Erfahrung gemacht haben. Wir danken Ihnen für Ihren Aufenthalt im Pestana Cascais und wünschen uns, dass Sie uns in Zukunft eine weitere Gelegenheit geben, Sie willkommen zu heißen und Ihr Vertrauen zurückzugewinnen. Es war uns eine große Freude, Sie als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen

10/10 – Uitstekend

Paul

Reisde met familie
Positief: Netheid
Great family stay
We had a lovely stay as a family of 4 at the Pestana Cascais for 4 nights. Friendly and helpful staff, good indoor and outdoor pool and outdoor areas and a decent breakfast with a wide selection. The bedroom suite was very spacious with a big balcony and though basic and a bit tired it was very clean. The kitchenette and fridge were a great addition. Beds could be comfier. The hotel is a 5 min taxi drive to the main town ( taxi rank 2/3 mins walk from the hotel) and very easy to get a train to Lisbon. The best part was our evenings spent at Casa da Guia - just a 5 min walk from the hotel this area has a lovely selection of restaurants and bars over looking the sea and lovely all lit up at night. Excellent waffle/crepe van too! A more residential area but a very good bakery/ cafe and small supermarket across the road, and a wonderful Pingo Doce supermarket 5 min walk away (near taxi rank under apartments)
4 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Team at Pestana Cascais op 7 sep 2023
Dear Mr. Paul,On behalf of the entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for your kind feedback.It is delightful for us to know that you had a pleasant stay with us and that we could help you create beautiful memories.We look forward to hosting you again soon at our hotel!Warm regards,

8/10 – Goed

Jean-Michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnels au top Chambre juste pour 3 personnes Jardin grand avec assez de transats mais manquent petite tables de jardin près des transats pour poser son verre
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van António Nazaré - Hotel Manager op 7 sep 2023
Cher Monsieur Jean-Michel, Au nom de toute notre équipe du Pestana Cascais, nous souhaitons vous remercier d’avoir pris le temps de nous donner un avis positif. Votre retour est crucial pour nous permettre de continuer à améliorer notre service et à anticiper les besoins de nos hôtes.Nous sommes heureux d’apprendre que nous avons répondu à vos attentes. Ce fut un réel plaisir pour nous de vous avoir comme hôte, et nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau à Pestana Cascais.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Silvia Maria

3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

vera

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
8 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

vera

5 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Fredrik

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

saj

1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Tetyana

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very well run hotel. We enjoyed our stay: good selection for buffet breakfast, clean room and surrounding area, quiet location. Was not too far to city center and local restaurants. Extremely friendly staff. Definitely will consider this hotel next time I will visit Cascais.
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van The Team at Pestana Cascais op 2 aug 2023
Dear Mrs. Tetyana, Thank you for your feedback on your stay at Pestana Cascais. We are pleased to hear that you enjoyed the experience and our team's dedicated, attentive, and professional service. Your comments make us proud and serve as an incentive for continuously improving our service and striving for excellence.It was a great pleasure for us to welcome you as our Guest. We would like to thank you for staying at Pestana Cascais, and we look forward to welcoming you again soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Sofia

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Aniversário bem celebrado no Pestana Cascais
Foi uma experiência muito agradável e gostamos de celebrar o aniversário do meu filho mais novo no hotel. A equipa foi muito solícita e simpática. Voltaremos a reservar e vamos recomendar.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van A Equipa do Pestana Cascais op 2 aug 2023
Cara Sra. Sofia,Em nome de toda a equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer-lhe pelo seu feedback.Recebemos com enorme prazer a notícia de que passou uma estadia agradável connosco e que ajudámos a criar boas recordações.Esperamos voltar a acolhê-la em breve no nosso hotel!Atenciosamente,

10/10 – Uitstekend

carlos

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very happy
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van . op 17 jul 2023
Dear Mr. Carlos, On behalf of our entire team at Pestana Cascais, we would like to thank you for taking the time to provide us with your positive feedback. Your opinion is crucial for us to continue improving our service and anticipate our Guests' needs.It was a real pleasure for us to have you as our Guest, and we look forward to welcoming you again at Pestana Cascais.Best regards, António Nazaré

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, voorzieningen
Family friendly, great pool
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van A Equipa do Pestana Cascais op 2 aug 2023
Cara Sra. PatriciaEm nome de toda a equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer-lhe pelo seu feedback.Recebemos com enorme prazer a notícia de que passou uma estadia agradável connosco e que ajudámos a criar boas recordações.Esperamos voltar a acolhê-la em breve no nosso hotel!Atenciosamente,

8/10 – Goed

Maria C P

Reisde met familie
Positief: Netheid, comfort kamer
Bom hotel!
Ótimo café da manhã, instalações excelentes, lugar muito bonito. O Wi-Fi praticamente não funcionou. Os recepcionistas não eram simpáticos.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van A Equipa do Pestana Cascais op 2 aug 2023
Cara Sra. Maria, Em nome de toda a equipa do Pestana Cascais, gostaríamos de agradecer-lhe pelo seu feedback positivo. A sua opinião é essencial para podermos continuar a melhorar o nosso serviço e antever as necessidades dos nossos Hóspedes.Folgamos em saber que correspondemos às suas expetativas. Foi um verdadeiro prazer tê-la como Hóspede e esperamos voltar a recebê-la em breve no Pestana Cascais.Cordialmente,

10/10 – Uitstekend

Mandy

Positief: Netheid, comfort kamer
Amazing
Absolutely amazing stay thank you…we loved our stay…and we can’t wait to return…
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van . op 26 jun 2023
Dear Mandy,Thank you very much for your review.We hope to see you soon.With my Best RegardsAntónio Nazaré