2 buitenzwembaden, parasols bij het zwembad en ligstoelen

Beoordelingen van Navarria Hotel

3 out of 5
Navarria Hotel
Verginas 14, Limassol

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 46 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 46 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Gerard

Reisde met partner
Hotel kan wel een opknapbeurt gebruiken. Zeker de badkamer. Douchegordijn was vies. Ontbijt was prima Wat verder uit het centrum maar voor 1,5 euro kun je met de bus naar het centrum
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice property it’s a bit dated but very clean lots of choices for breakfast nice swimming pool with smaller kids pool
3 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

zacharias

For what you pay its ok
5 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Maurizio

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tranquilla e pulita
1 nacht verbleven in maart 2024

6/10 – Redelijk

Didier

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Pour une nuit. A 500m du Parc aux sculptures
1 nuit en fevrier. Parking au RDCentre les piliers. Après 15h plus de reception clés dans master box avec code normalement reçu avec email. Simon telephone indiqué sur la porte. Douche fuie. Clim bloquée a 31 degrés sinon on peut toujours la couper. Wifi ok. Chambre trpetite. Accessoires cuisine très réduits.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Irene op 15 mrt 2024
Dear Mr Didier,We are surprised reading your review, since some things you have mentioned do not describe or match our hotel but somewhere else you have probably stayed!Our hotel is situated in Agios Tychonas Limassol, close to Amathunda’s ruins!Our reception is open 24/7, so a member of our staff is always there to give you your keys or assist you with anything you need anytime! We do not have master boxes for keys nor we send codes via email because as I mentioned above the receptionist on duty is always there to give keys to our clients. Our parking lot has no pillars rather than an open space on ground floor!Navarria is a Hotel and not an apartment/hotel, meaning we do not have kitchen facilities in our rooms, only a bedroom and an ensuite bathroom!A/C maximum temperature is 30 degrees!Thank you !

10/10 – Uitstekend

Athena

2 nachten verbleven in januari 2024

4/10 – Matig

Adam

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Omodernt
Allt var väldigt gammalt och slitet, definitivt inte tillräckligt modernt för priset. Behövs en renovering.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Panayiota

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Irene op 12 dec 2023
Dear Mrs Panayiota,Thank you for taking the time to leave a positive review, following your stay at our hotel!We hope you will choose our hotel again in the future!Best regards,Irene Sofocleous

8/10 – Goed

James

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Comfortable bed Clean bathroom
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Irene op 12 dec 2023
Dear Mr James,Let us thank you for staying at Navarria Hotel and for your positive review!Best regards,Irene Sofocleous

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Preis-Leistung stimmt nicht. In die Jahre gekommen
Wir benötigten für ein paar Stunden Schlaf eine Unterkunft. Der Empfang war freundlich. Das Zimmer benötigt eine Erneuerung. Der Teppich ermunterte dazu die Schuhe anzubehalten.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Irene op 12 dec 2023
Dear guest,Thank you for your review with comments and for staying with us.Guest satisfaction is our primary concern, therefore any constructive comments are welcomed and much appreciated.Best regards,Irene Sofocleous

6/10 – Redelijk

tatta

Positief: Personeel en service
A flash back from the 80-s
A hotel from the 80-s . OK with some good functions, but definitely a hotel from the past.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Jonathan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptional value
Upon arriving at the hotel later than expected I was greeted with a friendly reception and had free room upgrade as I'm a VIP Gold member. Also i had free breakfast included in my booking, upon entering the room there was a good size bathroom with bath and shower and also a wardrobe which had a safe and there was also plenty of cupboard space. In the bedroom there was a large king size bed and a good size smart television with plenty of channels to watch including English. I also had a balcony this table and chairs and a sea view, wanner woke up in the morning I went down for breakfast there's a large dining area and a full buffet breakfast with fruit juices, tea and coffee fruit and yogurt and plenty of cheeses and meats to choose from including croissants rolls, cake and cooked meat and fried eggs and boiled eggs ! Would highly recommend if you're in the limousole area and in need of a good value stay, only three star hotel but on the way to four star !
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Emil

Negatief: Netheid, personeel en service
I was very disappointed of this Hotel. Very dirty and the rooms not really cleaned. When I arrived on the first day, they were condoms on the corridor floor and looks like the cleaned last time a year ago.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Fabio

1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Polykarpos

Zakenreiziger
I use the hotel often and overall I am happy. However, during my last 2 visits I have noticed that quality of staff is not as before, especially the cleaning staff. The towel used for the shower as a carpet was very very dirty and was never changed during the cleaning of the room. When I checked in and I went to use the shower I noticed that they towel was never changed but just placed back in place. This is a sign that they dont pay attention to cleaning. How can I trust that same is not happening with bed sheets, pillows etc..
2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Philip, Herzliya

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The area around the hotel feels unsafe and dark, and many unpleasant people wander around, but that's not the worst in this hotel.. The hotel itself is not clean at all, the pool has garbage in it and doesn't look like someone is going to clean it. The garbage cans around the pool are full. Oh and the room. The mattress is sagging and the pillow - I could still smell the swear of probably not a single person who used it before me... The choice on the breakfast is very narrow, yes you won't starve, but won't enjoy either I left after 1 night because I couldn't stay in this hotel a minute longer
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Michalakis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Navarria
Everyone that works there are polite and helpful
4 nachten verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Sabina

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Very basic
Its very basic, if you need to just have a place to sleep it will do. Had to change a room from sea view to "highway view" cause wifi was not working at all in the first room. But the change was easy, have to admit that the staff was helpful. My main "complaint" is breakfast quality, really below average to my taste. Obviously walls are very thin and you can hear all that happens in corridors at night too.
2 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Rikke Nicoline Hellvik

4 nachten verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schmuddelhotel, nie wieder
Leider gab es nicht wirklich was positives ausser dass sehr wenig Leute am Pool waren. Das hotel ist verwahrlost und vernachlässigt. Wir waren 3 Nächte da. 1mal wurde das Zimmer gemacht, 1mal nicht. Im Flur stank es fürchterlich nach zigarettenrauch. Am Pool wurde gewischt, jedoch nur um die liegestühle nicht darunter. Der Boden war sehr schmutzig. Müll wurde nicht geleert am Pool. Stühle und Schirme standen immer Kreuz und quer 2 von 8 Sonnenschirme defekt Sehr viele Katzen. Zum Frühstück: aussenbereich wurde nicht getischt obwohl es von der Temperatur gut ging. Kinderstuhl mussten wir jedesmal zuerst reinigen (schmutz war eingetrocknet) Das Buffet war eine Katastrophe. Butter und joghurt nicht gekühlt. Sehr wenig Auswahl. Orangensaft war zur Hälfte mit Wasser verdünnt. Teller meistens schmutzig Wir konnten eigentlich nur toast essen. Rührei war komplett ausgetrocknet eventuell von gestern? Wir würden nicht wieder kommen und empfehlen es auf keinen fall
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Oncel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Alireza

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Egil

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, personeel en service
Finn noe annet
Håndklær var ikke reine, manglet glass på rommet. Fikk et dårligere rom inn mot A 6 i stedet for havutsikt. Fin resepsjon og grei frokost.
1 nacht verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Maria

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023

4/10 – Matig

Carola

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allgemein nicht zu empfehlen
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Andreas

1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Polykarpos

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Value for money. Basically you get what you pay. They need to change their pillows and beds.....they are in bad condition.....difficult to sleep. Hotel is clean and staff very friendly.
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Nora

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid
i stayed 3 nights at Navarria hotel , it is basic , with basic breakfast , needs some renovation. at the end you get what you pay. it is a good choice for a budget stay.
3 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Lesley

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Very reasonable price 3 star
The Navarria is ideally located. It is also a very very reasonable price. Therefore keep your expectations low. I could list many things that could be improved but you get what you pay for. It would also be unfair on the hardworking staff.
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Safwat

Positief: Netheid
Alles okay, personal unfriendly
3 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Bozena

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

KYRIAKOS

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Average
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Linda

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍👍👍👍👍👍👍
9 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

yakup

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Stelios

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Andrea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel con un buono standard e servizi discreti
4 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

stella

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ishwor

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Holly

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is ok, the desk staff was rude every time we spoke to them and the food was horrible. The pool and room was nice but no fridge in the room. The gym and salon was lovely George and Eleftheria were both so lovely and nice!!
2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Soterakis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Went above the expectation to help
I had not used the services nearly as much as I wanted, but I had an emergency and they helped me in ways that they need not… I am grateful and would return again knowing I was satisfied with my experience.
3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Marina

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022