Receptie

Beoordelingen van Wyndham Costa Del Sol Lima Airport

4 out of 5
Wyndham Costa Del Sol Lima Airport
Av Elmer Faucett S N, Aeropuerto Jorge Chavez, Callao, Lima

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1497 van 2315 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 482 van 2315 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 162 van 2315 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 75 van 2315 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 99 van 2315 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Sofie

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Daniel Urbina - Front Desk Manager op 18 aug 2023
Estimado Huésped,Muchas gracias por su preferencia!Saludos,

10/10 – Uitstekend

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Via een loopbrug met de airport verbonden. Veilig en erg handig voor overstappen op de volgende dag.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Daniel Urbina - Front Desk Manager op 9 aug 2022
Beste gast, Hartelijk dank voor uw opmerking en voorkeur. Proost,

10/10 – Uitstekend

Alfons

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Daniel Urbina - Front Desk Manager op 16 mei 2022
Dear Guest, Thank you so much for your comment. Best regards,

10/10 – Uitstekend

sven

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Daniel Urbina - Front Desk Manager op 25 jan 2022
Estimado Huesped, Gracias por su preferencia. Saludos,

10/10 – Uitstekend

Miroslava

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great breakfast, appreciated the welcome drink, professional and responsive staff. Drainage in the bathroom coild be improved.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 28 mei 2024
Dear Miroslava,Thank you for your constructive feedback, be assured I will share it with all departments.We look forward to welcoming you back soon for a renewed experience.

10/10 – Uitstekend

Jessica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 28 mei 2024
Dear JessicaThank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

8/10 – Goed

Tito

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good customer service in the hotel
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 28 mei 2024
Dear Tito,Thank you for sharing your experience. It was a pleasure to have you stayed with us and we are glad you had a pleasant stay!Best regards,

8/10 – Goed

Yung

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 minutes walk to airport. Big food court in airport. Hotel staff is very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 28 mei 2024
Dear Yung,Thank you for your comment. We are glad we were a match to your needs / you enjoyed your stay with us!Sincerely,

6/10 – Redelijk

Maurizio, Highland Park

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 27 mei 2024
Estamos muy agradecidos por su tiempo y poder compartir su experiencia por su estadía del 14 y 15 de mayo Nos apena saber que tuvo incovenintes con el flujo del agua .. Hemos compartido su experiencia con el equipo de recepción y gerencia, para así evaluar mejoras en nuestras instalaciones. Por favor no dude en contactarnos para cualquier consulta o requerimiento.

10/10 – Uitstekend

Paulina

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 28 mei 2024
Dear Pulina,Thank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

patrick

2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 28 mei 2024
Dear Patrick,Thank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Chunmei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location just across street from airport terminal 3. Good breakfast with lots of choice.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 24 mei 2024
Dear ChunmeiThank you very much for your excellent comment, we hope to have provided excellent service. Thank you very much for choosing our hotel, we hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Arash

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
just a few steps from the airport!
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon op 23 mei 2024
DearThank you very much for sharing your comments about our hotel. We are pleased to see that you enjoyed your stay with us.Best regards,

8/10 – Goed

john

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Oscar Panta op 23 mei 2024
Thanks for your opinion, John! We are glad to know that your experience at the Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto hotel was excellent. We hope to see you again soon!Oscar PantaFront Desk Supervisor

2/10 – Ontzettend slecht

Lucie

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our flight got cancel from Miami and the hotel could not help
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 21 mei 2024
We're sorry to hear about your experience at Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto. It's disappointing that the hotel couldn't assist with the flight cancellation. We hope your future stays are more satisfying.

10/10 – Uitstekend

Ellen, Ephrata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower drain was very slow and water backed up onto the entire bathroom floor.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon op 21 mei 2024
Good evening dear, We apologize for not meeting your expectations. We are improving day by day, we hope to have you as a guest again.

10/10 – Uitstekend

Igor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and service . Good breakfast buffet and perfect location to stay in between flights
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon op 21 mei 2024
EstimadaEs un gusto para nosotros saber que disfrutó de la experiencia Costa del sol Wyndham Lima Airport. Le agradecemos el comentario, la preferencia y su calificación. Esperamos su pronto regreso. Daniel Urbina, Front Desk Manager.Saludos cordiales,

6/10 – Redelijk

Michael, Huntsville

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Needs updating Slipped in the shower Thankfully I did not fall. It was very slippery
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 20 mei 2024
Dear Michael, we are sorry to hear about your experience. We appreciate your feedback and will address the issue promptly. Thank you for sharing your concerns with us. We hope you give us another chance to provide you with a better experience at Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto.

10/10 – Uitstekend

Dawn

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van mir op 21 mei 2024
EstimadaEs un gusto para nosotros saber que disfrutó de la experiencia Costa del sol Wyndham Lima Airport. Le agradecemos el comentario, la preferencia y su calificación. Esperamos su pronto regreso. Daniel Urbina, Front Desk Manager.Saludos cordiales,

10/10 – Uitstekend

SEAN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property is very clean and the closest to the airport walk right across very easy and perfect for the family
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 16 mei 2024
Dear SeanThank you for sharing your experience. It was a pleasure to have you stayed with us and we are glad you had a pleasant stay!

8/10 – Goed

Eileah

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great airport access (via bridge or across the street). Excellent meals at the restaurant. Great service at the spa. Comfortable rooms though somewhat loud due to the busyness of the airport parking lot during the day and early evening. Would stay again
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 16 mei 2024
Dear Elieah,Thank you for taking the time to express your opinion. I am proud to read that you enjoyed your time with us and that we were a great choice for your needs.

10/10 – Uitstekend

Harley, Houston

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location for an overnight for transit to Cusco. Great staff. Full restaurant and bar. Great food.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 16 mei 2024
Dear Harley,Thank you very much for your review and taking the time to post your comments.We really appreciate your kind words as well as to know you enjoyed your time in our hotel.Thank you very much for stayed with us and we hope to have the opportunity to welcome you again in the near future.Best regards,

6/10 – Redelijk

Adriana

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service
The hotel was very dated, seems it needs some renovations.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 15 mei 2024
Thank you for your review, Adriana. We appreciate your feedback regarding the dated condition of the Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto hotel. We will take your comments into consideration for future improvements. If you have any further suggestions, please feel free to share.

8/10 – Goed

Dave

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A decent hotel. Like most airport hotels though, the staff probably have to deal with too many tired grumpy travellers, and have a disposition to be the same…
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 16 mei 2024
Dear Dave,Thank you for taking the time to share your opinions with us, that help us very much on how to improve ourselves because our mission is to make the stay of our guest’s the most pleasant one.Best regards.

10/10 – Uitstekend

miriam

2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 16 mei 2024
Dear MiriamThank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

4/10 – Matig

daniel

Zakenreiziger
Negatief: Netheid
I just choose this hotel because the convenience for my connecting flights. My experience with the hotel has not been the greatest, in one occasion we stayed at the hotel, the next morning by 7 am I was about to take a shower while my wife was still sleeping. I noticed a leakage of water through the light bulb, I call the operator who then call the maintenance crew. A few minutes later they showed up, my wife was still in bed; they were able to fix the leakage; however, we could not go back to sleep. When checking out I mentioned the inconvenience but they did not recognize that if anything like that would happen in any hotel in USA, including their brand, I would be getting a refund or a discount for the inconvenience. Like I said I just stayed there during my travels because the convenience, for the amount of money I paid for staying one night I can easily get a nicer hotel in lima.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 13 mei 2024
Thank you for sharing your feedback, Daniel. We apologize for the inconvenience you experienced at Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto. Your concerns have been noted, and we will address them internally to improve our services. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to make it up to you in the future. Safe travels!

10/10 – Uitstekend

Alexander

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Incredibly close to the airport - about 2 mins walk from baggage claim. This made travel days super easy. The hotel is nice & clean with good food & drink options on the ground floor. This made for a convenient first night in Lima. The only complaint was that we left an item in the room & the staff was not very helpful in retrieving the item (we never were able to get it back). But that seems to be an issue with their systems, and quite specific to an event. Without that, we wouldn't have had any complaints.
Reactie van Marlon Obregon op 21 mei 2024
Estimada Huésped,Muchas gracias por haberse tomado el tiempo en hacernos conocer su experiencia en nuestro hotel. Lamentamos sinceramente y le pedimos acepte nuestras disculpas por no haber alcanzado sus expectativas. Dado que nuestros huéspedes son nuestra principal prioridad, puede estar segura que inmediatamente recibimos sus comentarios, se tomaron las medidas correctivas para que una situación como las que nos menciona no se repita. Una vez más le reiteramos nuestras disculpas, y esperamos tener la oportunidad de poder brindarle nuestra más cordial bienvenida en un futuro cercano.

10/10 – Uitstekend

ANNE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Just around the block from airport arrival area. Worked out well for a solo female traveler.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 11 mei 2024
Dear Anne,Thank you for taking the time to express your opinion. I am proud to read that you enjoyed your time with us and that we were a great choice for your needs.

10/10 – Uitstekend

RAFAEL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was really convenient
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 11 mei 2024
Dear Rafael,Thank you for sharing your experience. It was a pleasure to have you stayed with us and we are glad you had a pleasant stay!

10/10 – Uitstekend

Medalit

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 10 mei 2024
Dear Medalit,Thanks for rate us. It helps us a lot to improve our service.See you soon!

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 10 mei 2024
Dear Sandra,Thanks for rate us. It helps us a lot to improve our service.See you soon!

10/10 – Uitstekend

Dale

Positief: Netheid, voorzieningen
Helpful and patient staff are always appreciated after a long journey. Very good.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Dale,Thank you for your comment. We are glad we were a match to your needs / you enjoyed your stay with us!Best regards,

10/10 – Uitstekend

Yelena, Radnor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 16 mei 2024
Dear Yelena,Thank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

10/10 – Uitstekend

Monica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente servicio al cliente , Alex is the best .
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Monica,Thank you for sharing your experience. It was a pleasure to have you stayed with us and we are glad you had a pleasant stay!Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

Robert

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The shower was broken, the shower head was un-usable. The tub stopper didn’t work. The hot water went from cold to warm. When my travel agency book the room it was really nice. When I went through Expedia they gave me a dump.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 8 mei 2024
Dear Robert, we are sorry to hear about your experience at Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto. We will address these issues with the appropriate teams. If you have any further concerns, please feel free to contact us directly. Thank you for your feedback.

10/10 – Uitstekend

Stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were super friendly.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear stephen,Thank you for your positive comments on our product and service. We are glad to know you had a pleasant time during your visit.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Veronica

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 9 mei 2024
Dear Veronica,Thanks for rating us! We hope to welcome you again on your next visit.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Kimberly, Medford

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel across from the airport (take the second floor skybridge to access the hotel so you don't run into the hoards of people that want to walk you across the street for money). Beds were comfortable and clean. Breakfast was great. Definitely recommend.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Kimberly,Thanks for the excellent review of her,It's great to know that our guests enjoyed their stay at our hotel.We hope to welcome you in the near future.Cordially,

10/10 – Uitstekend

Jose

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient if you have a connecting flight the following day. Staff is efficient and friendly.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Jose,Thank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

2/10 – Ontzettend slecht

k

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
My Expedia reservation did not reflect their system. check in process took so long after long flight. my room had two conditioner instead of one shampoo and one conditioner, though the big bottles was attached to the bath room only good point is very convenient location
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 6 mei 2024
We apologize for the inconveniences you experienced during your stay at Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto. We appreciate your feedback to improve our services. Thank you for acknowledging the hotel's convenient location. Your comments will be shared with the team. Let us know if there's anything else we can assist you with.

10/10 – Uitstekend

Steven, Citrus Heights

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Front desk people were friendly.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Steven,Thank you for your taking the time to comment about your stay in our hotel. I am glad to read that we were a match to your needs.Thank you!

10/10 – Uitstekend

c

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 9 mei 2024
Dear C,Thanks for rating us! We hope to welcome you again on your next visit.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gail

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walking distance to the airport
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Gail,Thank you for qualifying us, we highly appreciate it, for us it is a pleasure to make your experience unique. We look forward to your return soon.Best regards,

6/10 – Redelijk

Angela

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The close proximity with the airport is the only advantage of this hotel. I did not receive any VIP perks and the cost did not reflect a nice room or breakfast. Again, only because it is at the airport is convinient and worth the cost.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Marlon Obregon -Jefe de Recepcion op 6 mei 2024
Thank you for sharing your feedback on your stay at Costa del Sol Wyndham Lima Aeropuerto. It's great to hear that the hotel's proximity to the airport was convenient for you. Your review will be helpful for other travelers considering this hotel option.

10/10 – Uitstekend

julie

1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 24 mei 2024
Dear JulieWe hope you enjoyed your stay with us.+

8/10 – Goed

Oscar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy cerca del aeropuerto
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Estimado Oscar,Muchas gracias por compartir sus comentarios hacia nuestro hotel. Nos agrada ver que disfruto su estadía y la ubicacion es perfecta para los vuelos muy tenpranos.Saludos cordiales,

8/10 – Goed

Nancy, Anacortes

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is excellent as is the staff. The hotel is nice. My only negative was the shower. It wasn’t as good as everything else.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon Front Office Manager op 9 mei 2024
Dear Nancy,Thank you for your constructive feedback, be assured I will share it with all departments.We look forward to welcoming you back soon for a renewed experience

8/10 – Goed

Steve

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 9 mei 2024
Dear Steve,Thanks for rating us! We hope to welcome you again on your next visit.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Marcia

Positief: Netheid
I liked closeness to airport. Friendly staff. Free Pisco Sour.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 4 mei 2024
Dear,Thank you for sharing your experience. It was a pleasure to have you stayed with us and we are glad you had a pleasant stay!

10/10 – Uitstekend

Philippe

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Marlon Obregon, Front Desk Manager op 4 mei 2024
My dear Philippe.Thanks for your rating