Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 220 van 388 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
220
Gastenscore: 8 - Goed. 114 van 388 beoordelingen" "
8 - Goed
114
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 388 beoordelingen" "
6 - Redelijk
36
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 388 beoordelingen" "
4 - Matig
12
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 388 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
6
9,2/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Samantha
Reisde met een groep
10 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great stay at Melia Lima at the end of a long and stressful trip. Grover, Susan & Luz were especially kind and helpful to us and made us feel very welcome.
Samantha
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Susie
1 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Susie
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Susana Pacheco, Durango
Reisde met een groep
29 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Que no dejarán diario botellas de agua
Susana Pacheco
6 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos
Zakenreiziger
25 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melia is a good hotel with nice service. The treatment I received was really good that’s why I always stay with them when I go to Lima.
Carlos
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Carlos
12 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
4 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Nathan
Reisde met familie en kleine kinderen
11 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was great and very close to shopping and everything you need to have a wonderful experience. The staff was knowledgeable and friendly.
Nathan
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Meliá Lima op 18 apr 2024
Dear GuestThank you very much for the candid feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel. We hope to see you back soon!Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Sergio
9 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La verdad fue muy placentera y en especial la atención con del joven de recepción Glover y del restaurante Juan Carlos
Cristian y Miguel
Todos ellos me apoyaron y orientaron con gran calidez y hace mucho que no sentía esa atención en algún trabajador turístico, espero sean reconocidos por su gran cordialidad....
Sergio
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Meliá Lima op 18 apr 2024
Estimado Huésped Nos complace saber que su experiencia Meliá fue sorprendente.El asociado que menciona pertenece a un destacado equipo que es una de nuestras más grandes fortalezas. Esperamos poder contar con su presencia nuevamente,Saludos Cordiales,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Luis
Reisde met familie en kleine kinderen
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent service!! Staff is great with customers!
Luis
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Meliá Lima op 18 apr 2024
Dear GuestThank you very much for the candid feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel. We hope to see you back soon!Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
monica
24 mrt 2024
monica
5 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Meliá Lima op 18 apr 2024
Estimada Monica, Muchas gracias por su comentario,Nuestra mejor recompensa es poder tener la certeza que nuestros huéspedes vivan una experiencia inolvidable.Estaremos expectantes de su próxima visitaSaludos CordialesSusana TamayoGuest Experience Manager
8/10 – Goed
Saudi, Conyers
Reisde met partner
23 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Its nice. More a business hotel than recreational which is fine. The hotel is older but well kept. There is a mall down the street and the area felt safe. Its a 5 to 10 dollar uber to most popular areas.
Saudi
10 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Meliá Lima op 27 mrt 2024
Dear Saudi, We are absolutely delighted to hear you had such a great time during your recent stay with us! The Team Members you mentioned are recognized for their outstanding service. I hope to see you come back and stay with us again soon!Sincerely Yours, Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Simon
14 mrt 2024
G
Simon
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Meliá Lima op 27 mrt 2024
Estimado Simon, Muchas gracias por haber confiado en nosotros y por sus comentarios positivos.Nos alegra saber que su experiencia con nosotros fue maravillosa y que les gustó la calidad del servicio. Nuestro equipo se esfuerza cada día en hacer que cada huésped tenga una estancia memorable. Comunicaremos sus comentarios con mucho orgullo a todo el equipo, quienes estarán muy agradecidos.Gracias y esperamos darle la bienvenida nuevamente en una próxima estadía. Cordialmente,Susana TamayoGuest Experience Manager
6/10 – Redelijk
Antiwan
Reisde met partner
23 feb 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
It’s important that the staff be better trained on customer service. If you have a service listed and are unable to provide it then it is an inconvenience to the customer. Simply saying sorry we don’t have that option is not very reassuring to the customer. Try “ Sorry, we don’t have that option at the moment. But let me see if we can do something else for you” I m sorry I just really felt disappointed with the response and lack of effort give to me. I do believe it was just the check-in process but outside that it’s a very nice hotel.
Antiwan
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Dear GuestThank you very much for your feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel and the amenites that we have to offer. I sincerely hope we have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely YoursSusana TamayoGuest Experience Manager
8/10 – Goed
antonio
19 feb 2024
antonio
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Meliá Lima op 27 mrt 2024
Estimado Antonio, Muchas gracias por haber confiado en nosotros y por sus comentarios positivos.Nos alegra saber que su experiencia con nosotros fue maravillosa y que les gustó la calidad del servicio. Nuestro equipo se esfuerza cada día en hacer que cada huésped tenga una estancia memorable. Comunicaremos sus comentarios con mucho orgullo a todo el equipo, quienes estarán muy agradecidos.Gracias y esperamos darle la bienvenida nuevamente en una próxima estadía. Cordialmente,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Jian
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good staff and pretty new.
Jian
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Dear GuestThank you very much for your feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel and the amenites that we have to offer. I sincerely hope we have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely YoursSusana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Diana Y.
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super buena atencion
Muy amable y clara la Srta de la recepcion y al empleado de entrada que me ayudo con la maleta. El Service Room muy bueno tmb.
Diana Y.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Estimado Huésped,Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
8/10 – Goed
Dwayne
20 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dwayne
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Estimado Huésped,Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Shruti
Reisde met familie en kleine kinderen
13 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shruti
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Estimado Huésped,Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Carlos
12 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
4 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Estimado Huésped,Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Yocasta
Reisde met partner
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yocasta
7 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Roberto
10 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roberto
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Andrea
6 jan 2024
Andrea
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Heidys, Pembroke Pines
Reisde met familie en kleine kinderen
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heidys
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Marcos
Reisde met familie
1 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótimo hotel e muito bem localizado em San Isidro
Marcos
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
GLADYS
Reisde met partner
28 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
El servicio y la atención fue excelente. La comida al cuarto con su carrito y cómodo para almorzar.
GLADYS
3 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Roberto
Reisde met een groep
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomendado
Excelente atención y desayunos espectaculares súper sabroso
Roberto
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Alejandro
27 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alejandro
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Yosef, Vieques
23 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Walked in without reserve at about 3 am, they not only accommodated me, but allowed me for a late check-out. Wonderful staff, breakfast is amazing, and it's located on a very quiet spot (something very rare in Lima). Overall, wonderful accommodation.
Yosef
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
GerryAnne, Ipswich
Reisde met partner
20 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff that work at the hotel are wonderful. But a special acknowment goes to Grover. From the time we checked in to the time we left he was always there with a wonderful smile and always most helpful. Also I want to mention Kelly our lovely waitress at the breakfast Buffet. Couldn't have had a better stay in any hotel in Lima.Our suite was terrific, so spacious. Definitely recommend this hotel.
GerryAnne
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
aboud
Reisde met familie
19 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect place
aboud
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
YOELVYS, Miami
16 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
YOELVYS
5 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Sandra
Zakenreiziger
11 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A pesar de ser un poco vieja la estructura, esta remodelado y las habitaciones tambien.
Un poci ruidoso por la ubicacion, pero nada grave-
Sandra
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Salvador
10 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verdaderamente la excelente atención de las chicas en recepción. El desayuno fue de lujo.
TAYNA
Reactie van Meliá Lima op 11 mrt 2024
Estimado Huésped,Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Tom
2 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel in Lima
A very comfortable hotel in a decent district in Lima. The Level class concept was much appreciated and allowed for a relaxed "all inclusive" environment. Very helpful and friendly personnel at all levels. Big shopping center one block away. Only negative point was noisy traffic from the streets below, quite disturbing even up to the 9th floor, also late into the night. Fortunately rooms available facing other directions.
Tom
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 5 dec 2023
Dear Tom, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel and the amenites that we have to offer. I sincerely hope we have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely YoursSusana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
MOA ARCHITECTURE
30 nov 2023
MOA ARCHITECTURE
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Wendy
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Delicious food. Beautiful property. About 30 minutes out from the airport.
Wendy
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 24 nov 2023
Dear GuestThank you very much for your feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel and the amenites that we have to offer. I sincerely hope we have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely YoursSusana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Guillermo
Reisde met familie
19 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Customer service was excellent. Breakfast was full of options.
Guillermo
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 21 nov 2023
Dear Guest,Thank you very much for the candid feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel. We hope to see you back soon!Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Juan Carlos
Zakenreiziger
18 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juan Carlos
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 21 nov 2023
Estimado Juan Carlos, Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Juan Rafael, Santiago de Chile
Zakenreiziger
17 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente atencion del personal
Juan Rafael
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 21 nov 2023
Estimado Juan Rafael, Gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en compartir su experiencia con nosotros. Nuestro equipo se esfuerza cada día en hacer que cada huésped tenga una estancia memorable, por lo que nos alegra saber que, en general su experiencia ha sido satisfactoria y que el servicio prestado por parte de nuestro personal haya sido de su agrado. Gracias y esperamos darle la bienvenida nuevamente en una próxima estadía. Cordialmente,Susana TamayoGuest Experience Manager
8/10 – Goed
julio, Caguas
17 nov 2023
julio
1 nacht verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Troy, Toronto
12 nov 2023
Troy
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 5 dec 2023
Dear GuestThank you very much for the candid feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel. We hope to see you back soon!Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager
8/10 – Goed
Jaime
Reisde met partner
5 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lugar tranquilo para pasar en pareja y en familia
Jaime
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 7 nov 2023
Estimado Jaime, Muchas gracias por haber confiado en nosotros y por sus comentarios positivos.Nos alegra saber que su experiencia con nosotros fue maravillosa y que les gustó la calidad del servicio. Nuestro equipo se esfuerza cada día en hacer que cada huésped tenga una estancia memorable. Comunicaremos sus comentarios con mucho orgullo a todo el equipo, quienes estarán muy agradecidos.Gracias y esperamos darle la bienvenida nuevamente en una próxima estadía. Cordialmente,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
María Guadalupe
Reisde met familie
24 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Magnifico
Definitivamente mi segunda casa. Excelente atención, calidad y calidez; un lugar increíble, muy bien ubicado; el desayuno de lo mejor. Regresaré siempre!!!
María Guadalupe
2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 26 okt 2023
Estimado Huésped,Muchas gracias por sus opiniones que nos motiva a seguir dando nuestro mayor esfuerzo día a día.Esperamos contar con su presencia nuevamente en una próxima estadía.Saludos Cordiales,Susana Tamayo,Guest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
María Guadalupe
Reisde met familie
18 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De lo mejor
Todo excelente, una estancia muy placentera. Nos hicieron sentir como en casa.
María Guadalupe
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 20 okt 2023
Estimada Maria, Gracias por dedicar unos minutos de su valioso tiempo en compartir su experiencia con nosotros. Nuestro equipo se esfuerza cada día en hacer que cada huésped tenga una estancia memorable, por lo que nos alegra saber que, en general su experiencia ha sido satisfactoria y que el servicio prestado por parte de nuestro personal haya sido de su agrado. Gracias y esperamos darle la bienvenida nuevamente en una próxima estadía. Cordialmente,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i like the place
David
4 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 20 okt 2023
Dear David, Thank you very much for the candid feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel. We hope to see you back soon!Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager
8/10 – Goed
Anthony
Reisde met partner
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is a well appointed properties in the business distrct. The room is spacious, clean and well maintained. However, the few negatives for vacationers are: it is a business conference center and in the area where the traffic is very congested from moning to the evening. There is no way to adjust heating in our room, only for air-conditioning. The hotel provided a portable heater to our room during our stay.
Anthony
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 2 okt 2023
Dear GuestThank you for entrusting us with yourcomments which help us to improve ourday-to-day customer service. Sorry if yourstay did not turn out as you hoped it would.Your suggestions are very important for us and we will make some changes soon.Sincerely Yours, Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Stephen, Englewood
Zakenreiziger
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service!
Stephen
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 2 okt 2023
Dear Stephen, Thank you for completing our survey after your recent stay with us at Meliá Lima. We are thrilled that you enjoyed yourself with us and were able to take some great memories with you. Thank you for chosing us and we look forward to your return.Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
Jean-Pierre
Reisde met partner
26 sep 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff professional, room clean and room service is fast and on point. The breakfast buffet had a lot of options . Their drinks are tasty
Jean-Pierre
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 2 okt 2023
Dear Jena-Pierre, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel and the amenites that we have to offer. I sincerely hope we have the opportunity to serve you again in the future.Sincerely YoursSusana TamayoGuest Experience Manager
10/10 – Uitstekend
CARLOS
Zakenreiziger
26 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good services and friendly people
CARLOS
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Melia Lima Hotel op 2 okt 2023
Dear Carlos, Thank you very much for the candid feedback regarding your recent stay with us. I am happy to hear that you were able to enjoy many of the aspects of the hotel. We hope to see you back soon!Sincerely Yours,Susana TamayoGuest Experience Manager