Exterieur

Beoordelingen van Radisson Hotel Liege City Centre

3.5 out of 5
Radisson Hotel Liege City Centre
Place Des Bons Enfants 12, Liege

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 67 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 67 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ivo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Jimmy

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Beste, jammer genoeg hebben wij een niet zo fijne recensie op ons verblijf in jullie hotel. Het onthaal was top, daar valt helemaal niets op te zeggen! de kamer daarentegen, deze was echt niet 100% netjes. Vooral de badkamer, deze was oppervlakkig gepoetst. Spatten op het vuilbakje, een dikke laag stof op de toiletrolhouder en de plinten. Spiegels waren niet proper, nog strepen en vlekken aanwezig. Het doucheglas kon ook beter en de vloer plakte. De kamer was op zich proper, het beddengoed was clean en het bed netjes opgemaakt. Het extra bed voor ons dochtertje had wel een harde matras maar op zich oké. En dan het ontbijt, 40€/persoon, dat is heel veel geld voor enkele niet uitgebakken boterkoekjes, een fruitsap en wat eieren. we waren voor dat geld beter elders in de stad een lekker, uitgebreid ontbijt gaan eten. Jammer van deze ervaring!
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontbijt viel tegen. Weinig keuze
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Nicky

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Hi Nicky,We're glad everything went well!Have a great day, see you soon.Calogero PUMA

10/10 – Uitstekend

Jacques van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inchecken was een hel
Het verblijf was zeer uitmuntend. Alleen het in- en uitchecken duurde veel te lang. Vooral het inchecken zeker meer dan een half uur moeten aanschuiven!
1 nacht verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Jeltje

1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sidney Kalamba op 21 aug 2022
Merci beaucoup pour votre retour Jeltje. J'espère avoir le plaisir de vous accueillir bientôt dans notre nouvel établissement.

8/10 – Goed

S.

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotekamers zijn schoon, personeel is vriendelijk en loopafstand van de centrum. Op de kamers heb je de beschikking over een nespresso (met aantal koffie cupjes). Oh ja, een puntje.. als je wilt dat housekeeping de kamer doet dan moet je een kaartje op deur hangen.
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Edmar

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dit hotel ligt op 3 minuten loopafstand van het station St. Lamberts. Alle bezienswaardigheden op loopafstand. Vriendelijke personeel, gezellig muziek op achtergrond in het centrale hal. Kamers zijn modern, mooie meubels, lekker schoon. De matras kon wel iets zachter. Toch heb ik goed kunnen slapen. Ook heb je een koelkast en een waterkoker op de kamer. Ontbijtbuffet was lekker en lekker veel keuze. Graag kom ik nog een keer naar dit hotel!
4 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Sidney Kalamba op 13 jun 2022
Hartelijk dank u voor uw commentaar. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen in onze nieuwe hotel. Ik wens u een goede dag.

10/10 – Uitstekend

stefano

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great value for money
Good location, recently renovated rooms, and a good breakfast. This was a great value for the money.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice and big rooms, and an lovely breakfirst in the morning.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This hotel is located very close to the city center so easy to walk around and explore. It was a wonderful place to stay with the Christmas Market running and so much to see and do.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

jamie

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
That was my second stay the suite had a bad smell and was super cold although I have been advised many times and the parking under the hotel was over priced 48 Euro for overnight where it was noted 20
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Yunus Emre

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Unfreundlicher Empfang und sehr schlechte Lösung hinsichtlich der Parksituation. Parkhauseingang befindet sich etwa 300m vom Hotel entfernt. Mit Gepäck nervige Angelegenheit.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value. Staff was incredibly helpful as my brother left his laptop behind and they contacted us several ways to make sure we got it back. So nice!
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Sylvanus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Joel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon hôtel et très bien situé calme
Excellent rapport qualité/prix
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Daniele

1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Josep

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel muy correcto
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Liliane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sidney

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very pleasant and extremely helpful. I had a situation where I needed repair on my glasses and they helped me find an optician to get it fixed.
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and clean hotel
Nice hotel with great staff. The hotel's parking is NOT in the basement but placed 300 meters away, check with the reception for directions
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Liliane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Melanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles sehr angenehm
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Good morning Melanie! Thank you for your review.We hope you see soon !Have a nice day,Calogero PUMA.

8/10 – Goed

BENOIT

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Hi Nicky,Thank you for your note, we are delighted. Have a great day and see you soon.Calogero PUMA

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Not well taken care of
Fairly modern hotel but in a sketchy, loud neighborhood with not a lot around but residences and a bus stop. It was a chore to go find a restaurant. The shower had a leak that sprayed water all over the place and the air conditioning didn't work. When I arrived to check in I had to wait five minutes before anyone showed up to take my information.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Thank you for your review.We are sorry for your dissatisfaction.We hope to see you again very soon in the best conditions.Have a great day! Calogero PUMA

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Hi,Thank you for your note.See you doon.Calogero PUMA

6/10 – Redelijk

Bernt, Sundbyberg

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Hi Bernt, We hope everything went well.Thank you and have a nice day!Calogero PUMA

10/10 – Uitstekend

Stefan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel. All new. Rooms are very well equipped.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Dear Stefan,We're glad your stay went well.We look forward to seeing you again soonHave a nice day!Calogero PUMA

8/10 – Goed

Helmut

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Calogero Puma op 18 jul 2023
Hi Helmut,Thank you for your appreciation!See you soon.Calogero PUMA

10/10 – Uitstekend

Christopher

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smart interior
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Eymeline Pierrard op 3 mei 2023
Bonjour Christopher,Merci beaucoup d'avoir pris le temps de poster cet agréable avis post-séjour ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre établissement. Au plaisir je l'espère de vous revoir bientôt.

10/10 – Uitstekend

Alessandro

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Toufik

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Arben

1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Robin

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid
Check-In lief problemlos, wir bekamen das Zimmer 205. Bereits beim ersten Betreten fiel uns auf, dass die Badezimmertür verschmiert/verspritzt und der Seifen- und Cremespender verschmiert und zugestaubt waren. Im Laufe des Abends und des nächsten Morgens entdeckten wir außerdem ein sehr langes Haar an der Dusche, Haare und Staub an den Wänden, sowie Wollmäuse unter der Garderobe. Wir meldeten dies inklusive Fotos an der Rezeption. Man gab sich schockiert und versprach uns, das Zimmer sofort reinigen zu lassen. Als wir nach 5 Stunden zurückkamen, war lediglich das Haar an der Dusche entfernt und das Bett gemacht, alle anderen Sauberkeitsmängel wurden nicht mal versucht zu beheben! Wir meldeten dies erneut an der Rezeption und bekamen ein Superior-Zimmer auf dem gleichen Flur (Zimmer 217). Hier fanden wir leider ähnliche Sauberkeitsmängel vor (dreckige Seifenspender, ein völlig zugestaubter Badezimmermülleimer, eine verschmierte Badezimmertür und mein persönliches Highlight: ein zerknülltes Taschentuch unterhalb des Waschtisches). Wir machten auch hiervon Fotos, meldeten dies jedoch nicht noch einmal, da wir akzeptierten, dass dieses Hotel offensichtlich ein massives Problem damit hat, seine Zimmer zu reinigen und wir nur eine weitere Nacht dort verbringen mussten. Bei unserem Check-Out wurden wir nicht gefragt, ob nach dem Zimmerwechsel alles in Ordnung war. Wir werden Radisson nicht mehr buchen!
Reactie van Fabrice Werner op 12 jan 2023
Sehr geehrter Herr Robin,In erster Linie möchte ich mich bei Ihnen bedanken, dass Sie sich die Zeit für einen so ausführlichen Bericht genommen haben. Es tut mir wirklich leid zu sehen, dass Sie solch eine Erfahrung in meinem Etablissement machen mussten und ich möchte mich an dieser Stelle hierfür aufrichtig entschuldigen. Seit der Eröffnung des Hotels am 21/03/2022 genieße ich den Ruf als sauberstes Hotel der Stadt, und bin daher sichtlich schockiert Ihren Bericht zu lesen. Seien Sie versichert, dass ich dieser Sache persönlich auf dem Grund gehen werde und dafür Sorgen werde, dass dies nie wieder vorkommt. Damit ich Ihre Beschwerde intern besser und schneller bearbeiten kann, wollte ich fragen, ob es möglich wäre mir Ihre Fotos zukommenzulassen. Anhand dieser, werde ich dies dann direkt mit dem Housekeeping besprechen. Sie können gerne alles auf folgender Email Adresse schicken, wo wir auch weitere besprechen können:fabrice.werner@radisson.comIch freue mich von Ihnen zu hören und möchte noch einmal mein Bedauern bezüglich Ihrer Erfahrung bei uns ausdrücken. Dies ist sicher nicht der Standard den wir von uns geben wollen.Mit freundlichen Grüßen,Fabrice WernerGeneral Manager

8/10 – Goed

Liliane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bon emplacement, bonne literie, calme
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Axelle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent choix pour un séjour à Liège
Splendide hôtel tout neuf, super bien situé, personnel très sympa et chouettes petites attentions (eau aromatisée et fruits offerts à la réception, Nespresso et thés dans la chambre). Literie ultra confortable. Je recommande et je reviendrai !
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Eymeline Pierrard op 25 okt 2022
Bonjour Axelle,Merci beaucoup pour cet agréable commentaire post-séjour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié ces petits extra en chambre comme à la réception et que l'amabilité de notre personnel vous ait plu ainsi que notre literie qualicative. Ce sera un réel plaisir de vous accueillir à nouveau.Belle journée.

10/10 – Uitstekend

Jean Philippe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Peter

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gutes Stadthotel für 1-2 Tage Aufenthalt.
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Simon

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel trés bien situé, á quelques pas du centre ville et de principales attractoions de la ville.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Eymeline Pierrard op 3 okt 2022
Bonjour Simon,Merci beaucoup pour cet agréable commentaire. Nous prenons très à coeur les avis de nos clients.Nous sommes ravis à l'idée que vous ayez apprécié votre séjour, l'établissement ainsi que son emplacement.Nous espérons vous revoir à l'avenir au sein de notre hôtel.L'équipe du Radisson Liège City Centre

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superbe hôtel !! Très propre et accueillant !
Très bel, t’habite you
2 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Francesca

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Sabine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon accueil et chambre impeccable. Bonne situation.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

vittorio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
3 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Gilles

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Vanja

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sidney Kalamba op 21 aug 2022
Cher Vanja, Merci beaucoup pour votre retour et d'avoir séjourné dans notre nouvel établissement. En espérant vous accueillir à nouveau prochainement. Bien cordialement

10/10 – Uitstekend

Cyril

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel haut standing très bien situé
Cet hôtel est vraiment un excellent hôtel. De l'accueil au départ, tout est parfait. Un personnel très professionnel et souriant, attentif à leurs clients. Une chambre et une salle de bains très spacieuses. Une literie parfaite. Une Propreté impeccable. Un buffet petit-déjeuner super copieux et de qualité. De quoi passer un séjour VIP.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Sidney Kalamba op 21 aug 2022
Cher Cyril, Je vous remercie pour votre retour et d'avoir choisi notre établissement pour votre séjour. J'espère avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Radisson Liège City Centre. Je vous souhaite une excellente fin de soirée.

10/10 – Uitstekend

Jean-Pierre

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Eymeline Pierrard op 11 aug 2022
Bonjour Jean-Pierre, Merci beaucoup pour cette excellente note attribuée à votre séjour. Nous sommes ravis que ce dernier vous ait plu et que vous ayez apprécié notre établissement. Nous espérons vous accueillir très bientôt à nouveau. Bien à vous, L'équipe du Radisson Liège City Centre