Hostellerie des Tilleuls
Hotel met gratis ontbijt en een restaurant in Libin
Fotogalerie voor Hostellerie des Tilleuls





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 103
inclusief belastingen en toeslagen
10 dec - 11 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Alle foto's voor Comfort Twin kamer laden

Comfort Twin kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Standaard kamer
Hoogtepunten
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

45, Rue des Loches, Libin, 6890
Over deze accommodatie
Hostellerie des Tilleuls
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Le Val de Poix - Logis Hotel Restaurant
Hotel Le Val de Poix - Logis Hotel Restaurant
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
8.2 van 10, Zeer goed, 135 beoordelingen
De prijs is € 121
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor babybed: EUR 7.5 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Er geldt mogelijk een speciaal annuleringsbeleid of aparte toeslag voor groepsboekingen (meer dan 8 kamers voor dezelfde accommodatie/verblijfsdatums).
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in België een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hostellerie Tilleuls Hotel Smuid
Hostellerie Tilleuls Hotel
Hostellerie Tilleuls Smuid
Hostellerie Tilleuls
Hostellerie Tilleuls Hotel Libin
Hostellerie Tilleuls Libin
Hostellerie des Tilleuls Hotel
Hostellerie des Tilleuls Libin
Hostellerie des Tilleuls Hotel Libin
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hostellerie des Tilleuls
9,0
Fantastisch
9,2
Netheid
9,0
Locatie
9,2
Personeel en service
9,2
Milieuvriendelijkheid
8,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
25 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Filip
5 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Filip
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk bij de grotten van han.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Philipp
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Philipp
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Valérie
Zakenreiziger
21 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valérie
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
3 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best hotel of our 5 day trip
David
1 nacht verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 sep 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2020
8/10 – Goed
Alan
11 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alan
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
marc
Reisde met familie
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
marc
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Olivier
16 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olivier
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Jean-François
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour fantastique
Jean-François
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Michel
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Michel
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Michel
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Michel
21 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pas mal dans l'ensemble .
Michel
1 nacht verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
THERESE
23 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
THERESE
8/10 – Goed
Paul
30 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Certainly worth a detour for a treat.
Paul
1 nacht verbleven in oktober 2017








