Exterieur

Beoordelingen van Alpine Classic Hotel

3 out of 5
Alpine Classic Hotel
Route de la Cité 4, Leysin, VD

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 90 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 98 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 24 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 225 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 225 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Erwin, Nootdorp

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
We waren voor een lang weekend in het Alpine Classic Hotel en alles was prima geregeld. Mooie kamers met uitzicht over het dal. Opvallend weinig last van geluiden op de gang of van andere kamers. Het restaurant was goed, alleen de aankleding een beetje te zakelijk, weinig sfeer en te felle led-verlichting. Het ontbijt was prima.

8/10 – Goed

Ronald, S

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi uitzicht op de bergen!
Goede ontvangst, nette hotelkamer voor een verblijf met twee jonge kinderen. Goed ontbijtbuffet.

10/10 – Uitstekend

Vaclav, Frankfurt am Main

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Marian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Paul E

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff very helpful.
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

ISABELLE

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Patrik

4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Isabelle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

SUSAN, ACTON

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Paul, Effretikon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr gutes Preis Leistungsverhältnis. Einige Teile des Hotels sind zwar schon etwas älter, aber sehr gut gepflegt und sehr sauber. Ein Highlight war das umfangreiche Frühstück mit lokalem Käse!!!
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

Mose

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Stéphane

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel très serviable
1 nacht verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Léana

1 nacht verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Hellen

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Islam

1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

puiyu

1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Leigh, Geneva

Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Sophie

Positief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Giuseppe

1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Anita

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen
Es fehlt an Servicepersonal! Es waren ca 30 Kinder im Esssaal welche umherirrten alles anfassen, Sachen zu Boden fallen liessen. Ein Buffet am Abend für Kinder im Alter von ca 10 bis 12 Jahre ist nicht angebracht. Es war sehr unruhig. Dasselbe beim Frühstück. Der Tisch war nicht korrekt gedeckt gewesen. Das Tuch aus hygienischem Grund um das Brot war sehr schmutzig, mir ekelte dies an. Das Zimmer und Badezimmer war ok. Wobei ich nicht gerne Spannteppich habe im Zimmer. Super Aussicht, Zimmer mit Bslkon aber der Balkonboden ist kaputt, muss renoviert werden. Keine Stühle auf dem Balkon.
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Connie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejlig beliggenhed.
2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Isabelle

1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Hisanori, Nishikyo

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1泊3食付きという面白いプランのホテル。3食ビュッフェ。大きいホテルで、おじいちゃんおばあちゃんの団体さんでいっぱい。 部屋には冷房も冷蔵庫も無し。
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Eri

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Minnette

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing views!
Excellent service! I had no idea that meals where included in the stay, a nice bonus! Buffett had a good assortment of options. The rooms are a dated and mattresses a little uncomfortable but you can’t beat the value and views!
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Oishi

Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

José Pedro

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Marie-Celine

1 nacht verbleven in maart 2022

6/10 – Redelijk

solange

4 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Maude

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chalet feel in a modern building
We stayed in a 5 bed-room, it looked exactly like in the photo. It was cosy but lots of shelving space in the room and the bathroom was spacious too. The breakfast was a fair basic spread...no fresh fruit, no croissants or scrambled eggs.
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Salomon

Positief: Netheid, personeel en service
Très bien
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Leonardo

2 nachten verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Jiri

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Mottier

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pour la 3ème fois, toujours aussi bien.
1 nacht verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A short overnight stay
We arrived late and tje receptionist had everything ready. He was quick to update us with dinner options near the hotel. Very pleasant stay, full breakfast and ñovely viewa on Mont Blanc Massif at breakfast
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Walter

Reisde met partner
Positief: Netheid
Wir haben ein Doppelzimmer gebucht und ein Zimmer mit fünf (!) Betten bekommen. Zu zweit war es schon sehr eng.....Leider wurden wir im Nebengebäude einquartiert. Matratzen sind durch, man spürte sogar einzelne Federn darin! Handtücher waren sehr dünn und haben schon bessere Zeiten gesehen. Durchhaltbar für zwei Nächte!
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Cyril

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Pascal

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
L’accueil à la réception.
1 nacht verbleven in juli 2021

8/10 – Goed

tsuyoshi

2 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
höchstens noch 2 Sterne, Frühstück muss dazugebucht werden. die werden schon wissen warum, denn bezahlen sollte man dafür nichts.
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

sandra

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Qu'une envie : revenir!!! Top cet hôtel!
Nous avons été très bien accueilli. Le personnel est très agréable et arrangeant. Les chambres étaient parfaites ainsi que l'ambiance dans l'hôtel (les enfants peuvent circuler et s'amuser... un must quand on voyage en famille). Nous avons également été très satisfait du buffet matin et soir ainsi que du service. Finalement, les offres pour les pistes et le tobogganing sont aussi un plus. Nous reviendrons!!!
1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021

10/10 – Uitstekend

Tiphaine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastique
Super hotel bien situés. Proche des pistes de ski et du tobogganing park. Je recommande
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Catherine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le personnel est accueillant mais Trop de bruit dans l’hôtel, Hôtel vieillissant, les draps sont d’époque, mauvais rapport qualité prix.
1 nacht verbleven in februari 2021