Loft Legian Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op 7 minuten stappen van Strand van Kuta

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Superior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Een privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Melasti No. 99, Legian, Bali, 80361

In de buurt

  • Garlic Lane - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Jalan Legian - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Legian Beach - 4 min. wandelen - 0.4 km
  • Strand van Kuta - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Winkelcentrum Beachwalk - 15 min. wandelen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 23 min. rijden

Restaurants

  • ‪Montage - ‬3 min. wandelen
  • ‪Mozzarella at The Magani - ‬1 min. wandelen
  • ‪Sheppy's Bar & Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Puri Bali Indah Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪Lemongrass Thai Restaurant - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Loft Legian Hotel

Hotel vlak bij Legian Beach
Niet ver van Strand van Kuta en Winkelcentrum Beachwalk ligt Loft Legian Hotel, waar je geniet van shoppen ter plaatse, een droogkuis/wasserijservice en nog veel meer. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Ontbijt (toeslag), vervoer vanaf de luchthaven en een kluis bij de receptie
  • Een lift, een 24-uurs receptie en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets, rookvrije accommodatie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
Kamervoorzieningen
De 50 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals gratis wifi.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 11.00 uur: IDR 50.000 voor volwassenen en IDR 35.000 voor kinderen

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: IDR 150000
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: IDR 150000

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 200000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer IDR 50000 voor volwassenen en IDR 35000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 300000 per voertuig (voor maximum 4 personen)
  • Toeslag voor parking in de buurt: IDR 60000 (op 50 meter afstand; 24 uur open)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: IDR 150000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: IDR 150000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 200000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Loft Legian
Legian Loft
Legian Loft Hotel
Loft Hotel Legian
Loft Legian
Loft Legian Hotel
Loft Legian Hotel Bali
Loft Legian Hotel Hotel
Loft Legian Hotel Legian
Loft Legian Hotel Hotel Legian

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Loft Legian Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Loft Legian Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Tegen een bedrag van IDR 150000 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Loft Legian Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van IDR 150000 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Loft Legian Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek vervoer vanaf de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 300000 per voertuig.

Waar staat Loft Legian Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum van Legian, op 10 minuten wandelen van Garlic Lane, Strand van Kuta en Legian Beach. Ook Winkelcentrum Beachwalk en Double Six Beach liggen op een kwartiertje wandelen.

Beoordelingen over Loft Legian Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 386 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 176 van 386 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 76 van 386 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 386 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 386 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Tatiana

4 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Duncan

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I know I did not book a luxury accommodation but a dirty toilet seat is below any standard! The sheets did not feel/smell very clean also. But with the price paid I guess this is what you (can) get.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Het was voor 1 nacht. Hadden geboekt voor 1 tweepersoonsbed kreeg 2 1 persoonsbedden. Voor de rest was het prima. Personeel, aardig, behulpzaam
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay, nice comfy bed!

6/10 – Redelijk

Philip, Nederland

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Niet wat ik had verwacht.

Hotel is centraal gelegen, prettig personeel. Mooie kamer. Tv heeft 60 kanalen Nadelen: Erg luidruchtig, douche niet schoon en kakkerlakken in kamer, ook is weinig licht op kamer, betere lampen met meer wattage is gewenst
4 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Goede locatie en toch ook rustig

Dichtbij alles, lopend naar het strand (5 min) en de clubs (10 min). Ruime moderne kamers.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed, netjes en goedkoop hotel.

Netjes, goedkoop hotel midden in een drukke toeristenstraat in Legian. Dichtbij strand en lekkere koffie te verkrijgen in de koffiebar onder het hotel. Zou het hotel zeker aanraden aan vrienden, mochten ze in legian willen overnachten.

6/10 – Redelijk

klaas, Deventer

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

Redelijk hotel

Hotel heeft zijn beste tijd gehad en de receptiemedewerksters komen niet echt enthousiast over. Ontbijt is prima veel keuze en je wordt goed gevoed. Kamers zijn okay maar gedateerd. Alles werkt dat wel en op de begane grond zit je vlakbij het mooie zwembad.

10/10 – Uitstekend

bernie, den haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Centraal gelegen tussen Kuta en Legian.

Kamers ogen nieuw, schoon, grote nette douche, airco aanwezig, goede matrassen. Fijn hotel, enige minpuntje is dat men er geen ontbijt kan krijgen. Andere drankjes te verkrijgen in automaat. Voldoende eetgelegenheden in de buurt.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Goed verzorgd, goede locatie

Het hotel ligt op een goede locatie: aan een winkelstraat op ongeveer 5 minuten lopen van het strand. Het is in een buurt die lekker levendig is, maar net buiten de chaos van Kuta. De kamers zijn klein, maar keurig verzorgd, zeker voor deze prijsklasse!

2/10 – Ontzettend slecht

Luc, België

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

mooie kamers maar geen isolatie

Enorm probleem met omgevingslawaai. Bijna niet mogelijk om er normaal te slapen. Spijtig want kamers zien er wel mooi uit.

10/10 – Uitstekend

Marisela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Closed to the beach, shopping and restaurants. Great location
3 nachten verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

GARY, Kaikohe

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The room smelled, no fridge, no safe and lacked sound proofing. Its a budget hotel in a good area, and itsclose to the beach an.
8 nachten verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

ryuichl

18 nachten verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

SUMIKO

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
眺望はないものだと思ったのが良い。シャワーも排水もしっかりしてた。清潔感は感じられたが、部屋が暗いのが残念だったかな...ムードはあるが老眼にはきついかも。笑 立地はとても良かった。
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

Minji

Negatief: Netheid
I booked this property last minute because the hotel I was at previously was horrendous. Everyone was very nice & helpful. The room seemed clean. HOWEVER, when I woke up, there were ants all over my bed and on me. There were HUNDREDS of them. I’m not sure why they showed up because I didn’t have any food in the room. They were also ALL over my luggage. The worse part was when I discovered them in my under garment bag. It was disgusting. Also the room smelled like cigarettes throughout the night.
1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff are very friendly and helpful, the room wasnt anything special but we didnt spend much time there. Perfect for our needs
8 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Yanik

1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Gregory

3 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Tomoyuki

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
綺麗 バスルームは小さい
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Tomoyuki

Positief: Netheid
綺麗で良かったですが、コンセントが一つ死んでたのと換気扇がうるさい。 あとバスルームの排水溝が掃除してないからか詰まってました。 値段も安く綺麗だったから仕方ないかな。 あとエクスペディアの地図の場所が違います。 マップでgrab頼んだら300mも遠くてサーフボードとスーツケース持ってたので死にました…
2 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Steven

2 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Jonathan A

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
it will not allow me to post pictures of just how filthy this room was.. first room was full of ants.. yes it's tropical but at least spray once in while. 2nd room was so grossly filthy mold in the shower was the worst i have ever seen in my travels .. we left and did not stay. lesson learned.
6 nachten verbleven in december 2024

6/10 – Redelijk

Stephen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Was only ther 1 hour had several bug bites, only reason not 1 star is staff did offer to move me but at that point I went to another location
3 nachten verbleven in oktober 2024

4/10 – Matig

Thanh, Calgary

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are nice, the property was not. The photo has been photo shop or they were taken when the property was brand new. Very misleading. Cleaness is 2 out of 10.
6 nachten verbleven in oktober 2024