Exterieur

Beoordelingen van Novotel Le Havre Centre Gare

4 out of 5
Novotel Le Havre Centre Gare
20 Cours La Fayette, Quai Colbert, Le Havre, Seine-Maritime

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 236 van 713 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 327 van 713 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 99 van 713 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 33 van 713 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 713 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Ad

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 9 mei 2023
Cher Ad,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation suite à votre séjour. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au Novotel Le Havre Centre Gare et espérons vous revoir bientôt.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Carolien

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie familie kamer, alles netjes en schoon. Ontbijt zou ik er volgende keer niet bij boeken. Weinig bijzonders.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mireille

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Verblijf was volgens verwachting.
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Stefan

1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Wouter

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Extra punten: apart toilet op kamer Minder punten: prijs-kwaliteit verhouding ontbijt
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Christel Bras, General Manager op 26 aug 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to give us a review further to your stay at the Novotel Le Havre Centre Gare. We hope to welcome you again soon. Sincerely, Christel Bras, General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Veel lawaai van buiten. Airco werkte niet. Ontbijt was goed
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van General Manager Christel Bras op 19 jul 2019
Dear, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Novotel Le Havre Centre Gare. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Novotel, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, General Manager Christel Bras

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Christel Bras, Directrice op 3 mei 2019
Cher client, Je vous remercie pour votre excellente évaluation et j'espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement au Novotel Le Havre Centre Gare. Bien cordialement, Christel Bras, Directrice

6/10 – Redelijk

Luca, Menen

Positief: Personeel en service
Dicht bij shoppingcenter, ligging is ok, alles is dichtbij
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 5 nov 2018
Dear Luca, Thank you for the review of our hotel. I hope you will visit us again soon. Sincerely, Christel Bras, General Manager

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi uitzicht
Front Office Ares is vies!! Dus dat is de eerste indruk!!! De kamer langs ontbijt ruimte. Dat is niet toe passing voor hotel 4 stèren. De kamer klein voor gezien kamer!!! Ik vind niet zo schoon want veel aanslag bij de douche. Moet beter schoon maken!! De rest is ok!!
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 13 aug 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your impressions further to your stay in our hotel. Our hotel is currently in work for renovation. Thus our breakfast area has been moved to the second floor as our restaurant is temporarily unavailable. This situation is exceptional. It is to better serve you in the future that our hotel is in renovation! I hope you will come back and visit us to rediscover it when it is done. Sincerely, Christel Bras, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Momenteel zit het hotel in een verbouwing van de Spa. Deel van het hotel daardoor onbegaanbaar. Het ontbijt was op de 2de verdieping en aardig verzorgd. In de omgeving genoeg om heen te wandelen. Het zwembad achter het winkelcentrum is een aanrader!
2 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 13 aug 2018
Dear Guest, Thank you for the great review of ou hotel. Looking forward to welcoming you again soon. Sincerely, Christel Bras, General Manager

8/10 – Goed

Louis

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van Christel Bras, Directrice op 2 aug 2018
Cher Louis, Je vous remercie pour votre évaluation suite à votre séjour dans notre établissement. Au plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement. Bien cordialement, Christel Bras, Directrice

6/10 – Redelijk

Danny

Positief: Netheid, personeel en service
Kliffen reis
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 31 jul 2018
Dear Danny, Thank you for taking the time to give your review of our hotel. Kind regards, Christel Bras, General Manager

6/10 – Redelijk

Patricia, Ath

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
slecht gelegen voor bezoeken altijd betalen brug
goed hotel voor tussenstop goed bed en lekker uitgebreid onbijt het personeel heel vriendelijk en gedienstig ook heel rustig goed geslapen Le havre niets bijzonder meer grote industrie stad voor de bezoeken altijd betalen voor brug over te gaan de overkant van de brug veel mooier dus beter daar hotel boeken om de grote kost van de brug te besparen (betalen heen en terug)
2 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 24 jul 2018
Dear Patricia, Thank you for taking the time to share with us your experience in our hotel. I am glad that you appreciated your stay. We have a renovation project that started yesterday and I hope that you will visit us again when it is over so that you can rediscover our hotel. Looking forward to welcoming you again. Sincerely, Christel Bras, General Manager

8/10 – Goed

Adrie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Raar
Prima hotel, super ontbijt, maar......geen kleedruimte bij de fitness en wellness? Raar. Zeer raar!
1 nacht verbleven in mei 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 24 mei 2018
Dear Adrie, Thank you for the great review of our hotel. I am glad that you appreciated your stay. Regarding the Wellness Center we have a renovation project so there will be improvements. Looking forward to welcoming you again soon. Sincerely, Christel Bras, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima ligging om omgeving te verkennen
We kregen een kamer aangeboden op de zesde etage. Uit de toilet kwam een sterke urine geur. We kregen zonder probleem een andere kamer aangeboden. Deze kamer was fris en schoon. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. De hotel ligt op loopafstand van het centrum van Le Havre en een winkelcentrum.
3 nachten verbleven in mei 2018
Reactie van Christel Bras, General Manager op 17 mei 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to write about your stay in our hotel. I am glad that you enjoyed your stay and that you were satisfied when we found a solution to give you a new room further to the problem with the one you had when you checked-in. I hope we will welcome you again soon at the Novotel Le Havre Centre Gare. Sincerely, Christel Bras, General Manager

6/10 – Redelijk

m, le havre , frankrijk

Positief: Netheid, comfort kamer
Het hotel was inorde .
Ondanks de drukte rond het hotel , was er in het hotel niets van te merken .

6/10 – Redelijk

waldemar, Rotterdam

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Net niet
Kamer was te warm en moest daarom met het raam open slapen. Dat levert een hoop herrie op. Ontbijt is tot 09:30 maar om 09:15 was er al bijna niks meer en werd er al volop opgeruimd.

8/10 – Goed

Daan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig
Mooie, ruime familiekamers. Mensen achter de receptie spraken prima Engels en er was een parkeergarage ( niet duur ) dichtbij. Net als een grote supermarkt en fijne brasseries. Dit hotel is ook handig voor een gezin met kinderen. Voor onze tweejarige dochter vroegen we per mail een dag van tevoren een babybed. Kregen meteen antwoord. Was geen probleem.

8/10 – Goed

Richard, nwk ad ijssel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel vlakbij het centrum
We hadden dit hotel geboekt via expedia, kregen ook een prima prijs, hotel is prima, omdat de gereserveerde kamer bezet was kregen we kosteloos een upgrade naar een executive Room, met kingsize bed en lekkere bank, de kamer heel gezellig, ook kon je je laptop op de tv aansluiten, als je de kabels bij je zou hebben. Sfeervolle verlichting, mooie badkamer met een regendichte en een normale douche incl. Bad, apart toilet. Ook was er een nespresso en kon je ok thee zetten. Prima ontbijt. En parkeren met korting in de garage vlakbij.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Kamers waren prima. Het restaurant was slecht. Eten slechte kwaliteit, verschillende producten niet meer voorradig, te weinig personeel, lang op eten moeten wachten en omringt door niet opgeruimde tafels.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede locatie.
Novotel Le Havre ligt tegenover het station en de tramlijn. Zeer gemakkelijk om de stad te verkennen of naar het strand te gaan. Vanaf het hotel hebben wij meestal te voet de omgeving verkend. Om een restaurant te vinden, kun je het best info vragen aan de receptie. Op een kleine kilometer zijn er verschillende. Het ontbijt was prima maar je mag niet te laat gaan. Het laatste uur van de service moet je het stellen met de resten. Dit is wel spijtig want in een Novotel hebben wij dit nog nooit ervaren. De andere diensten waren prima in orde, vriendelijk personeel.

10/10 – Uitstekend

Edse, Peer

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima
Het was een mooi verzorgd hotel. Goed ontbijt, hoede service. Het ligt alleen net iets te ver van de zee in wandelfstand. Verder alles prima.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Novotel Le Havre
Geadverteerde tweepersoons kingsize bed was 160x200 voor hele kleine koninkjes dus. Ook bij navraag geen groter bed in het hotel. Niet conform de advertentie. Verder aan de grens van een nare buurt; de receptie rade ons ook af die kant op te lopen ( onveilig gebied)

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Novotel in Le Havre
We hebben heerlijk overnacht in dit hotel. Het was een tussenstop voor ons en dan is het heerlijk als je op een schone kamer met z'n vieren (2 volw. en 2 kinderen) bij elkaar kunt slapen. En dat kon in dit hotel. Heerlijk ontbeten ook en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam.Zeker een aanrader.

6/10 – Redelijk

Christopher

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 21 mei 2024
Cher Christopher,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation suite à votre séjour dans notre hôtel.Nous sommes navrés de constater que votre séjour vous a laissé un avis mitigé. Nous déplorons cependant que vous ne nous ayez laissé aucun commentaire nous permettant de comprendre votre ressenti. Vos commentaires nous permettent en effet d'améliorer notre qualité de service. N'hésitez pas à nous contacter vous nous expliquer ce qu'il s'est passé.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Marlhène

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un très bon séjour dans l'ensemble (3 nuitées), personnel aimable et attentif. Quelques jeux pour les enfants et le diner était bon..
3 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 14 mei 2024
Chère Marlhène,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié ce moment en famille.Au plaisir de vous accueillir de nouveau prochainement.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

6/10 – Redelijk

Tetel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 14 mei 2024
Cher M. Tetel,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation.Il semble que votre séjour vous ait laissé un avis mitigé. N'hésitez pas à nous faire part de vos remarques afin que nous puissions comprendre votre ressenti et améliorer notre qualité de service.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

2/10 – Ontzettend slecht

Stefano

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Camera non molto pulita sotto al piumino per il divano letto c’era un dolce lasciato da altri, quindi non penso abbiano pulito, davanti la porta della stanza un vassoio a terra con cibo, il personale si è limitato a dire che basta chiedere e rimediano, ma penso che prima si debba pulire una stanza non se uno fa lamentele. Inoltre appena arrivati hanno bloccato/preso 100€ dalla carta come cauzione ma per ora ancora non mi sono stati riaccrediti vedrò nei prossimi giorni, ma in altri hotel dopo due ore da quando lasci la stanza ti fanno il riaccredito ora e’ già sera
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 7 mei 2024
Dear Stefano,Thank you for taking the time to write about your experience in our hotel.I am very surprised about your remarks regardibng the room. If you noticed it was dirty, why didn't you inform us directly so that we could give you another room?It is indicated when you book that we ask for a pre-authorisation upon arrival. We take a guarantee for the amount of the stay + 50 per adult in case of extras (it is not charged, just pre-authorized). When you leave we only charge the real amount of your invoice and the rest of the amount is immediately released.Loking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

8/10 – Goed

Benjamin

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 23 feb 2024
Cher Benjamin,Un grand merci pour votre évaluation. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience au Novotel Le Havre Centre Gare. Nous espérons que votre prochaine visite sera aussi satisfaisante que celle-ci.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

DUC

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 16 feb 2024
Cher M. DUC,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment dans notre hôtel et espérons vous accueillir de nouveau lors d'une prochaine visite au Havre.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Olivier

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 7 feb 2024
Cher Olivier,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment et espérons vous accueillir de nouveau prochainement.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

10/10 – Uitstekend

TAEWON

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 7 feb 2024
Dear M. TAEWON,Thank you very much for your great review further to your stay at the Novotel Le Havre Centre Gare.Your satisfaction is our best reward.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Amélie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Laurence FOURNIER op 4 jan 2024
Chère Amélie,Nous vous remercions pour votre excellente évaluation suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.A très bientôt lors d'une prochaine visite au Havre. Cordialement, Laurence FOURNIER, Chef de réception

8/10 – Goed

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hôtel. Restaurant moyen.
Excellent confort. Le personnel de l'hôtel au top, accueillant et à l'écoute. Rapport qualité-prix raisonnable et très bon emplacement. Le seul bémol était le restaurant - le menu du jour de 2 repas était quelconque. Pour le prix, je m'attendais à qqc de plus fin. Je suis presque certain que l'escalope de poulet "mariné au citron" n'avait jamais vu de marinade au citron. Le filet de saumon était oubliable. Desserts plutôt bourratifs et anodins - dignes d'une cafétéria de supermarché.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 29 dec 2023
Cher Jonathan,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous écrire suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Nous retravaillons notre offre de restauration en travaillant avec des produits frais et locaux. Je vais faire part de vos remarques à notre Chef Exécutif afin que nous puissions nous améliorer. Vos remarques nous sont précieuses.J'espère que vous nous accorderez une seconde chance et viendrez redécouvrir notre restaurant.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Sara

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only stayed one night but a very comfy bed, hot shower, a good amount of space. I’d love it if the workout room had better equipment. I didn’t try the food or bar so can’t comment .
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 13 nov 2023
Dear Sara,Thank you for your great review further to your stay at the Novotel Le Havre Centre Gare.We are glad that you appreciated the comfort of our rooms.Do not hesitate to discover our restaurant and bar next time. We have a new offer and we would love to know what you think about it!Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

8/10 – Goed

Nicolas

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel mais
Bon hôtel. Bonne literie. Check-in et Check out rapide et efficace. Un gros bémol sur le petit déjeuner. Peu de choix. Forte désorganisation. Cela gâche l’ensemble
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 16 sep 2023
Cher Nicolas,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire partager votre expérience au Novotel Le Havre Centre Gare.Notre petit déjeuner buffet répond aux standards de la marque et vous offre un large choix de produits salés et sucrés chauds et froids. L'affluence a pu désorganiser le réapprovisionnement et je vous en présente toutes nos excuses.J'espère que nous aurons le plaisir de vous revoir lors d'un prochain séjour.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Xia

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 27 aug 2023
Dear Xia,Thank you for your great review.Looking forward to welcome you again at the Novotel Le Havre Centre Gare.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

8/10 – Goed

khaled

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
bouilloire fuyarde mais sinon hotel et chambre très bien
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 27 aug 2023
Cher Khaled,Nous vous remercions de nous avoir laissé un commentaire suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Au plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Ok
Novotel ha uno standard buono ma ho notato che rispetto a prima del covid hanno anch’essi diminuito il livello
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurelie Duhamel, Deputy Manager op 27 aug 2023
Dear Guest,Thank you for your review. Do not hesitate to give us comments to explain why you feel this way. It would help us to understand and take the appropriate measures.Best regards,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

8/10 – Goed

Abdelhak

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 21 aug 2023
Cher Abdelhak,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare et espérons vous accueillir de nouveau prochainement.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

10/10 – Uitstekend

Mario

2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 17 aug 2023
Cher Mario,Nous vous remercions pour votre excellente évaluation suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Au plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

10/10 – Uitstekend

Rosemarie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 17 aug 2023
Chère Rosiemarie,Nous vous remercions pour votre excellente évaluation suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Au plaisir de vous revoir prochainement.Cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

8/10 – Goed

Maria Paola

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurelie Duhamel, Deputy Manager op 17 aug 2023
Dear Maria Paola,Thank you for your great review further to your stay at the Novotel Le Havre Centre Gare.Looking forward to welcoming you again soon.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Christopher

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room Stale Smoke & Unhelpful Reception Staff
The room had a horrible odour and smell. Stale tobacco. Previous guests had been smoking in the room heavily and possibly the room had not been cleaned properly. The staff on reception were very unhelpful and lacked professional customer service skills. Their solution to the problem was to spray the room which would not have worked as the room needed full defumigation and deep clean and would take days/ long time to solve the terrible tobacco smells. We were left waiting for a long time and were advised that the hotel was fully booked, therefore no other options. We asked if we could be moved to another Novotel hotel within an hours drive which apparently was not possible. We asked for a refund under reasonable circumstance but were advised that was not possible too. At one point after one member of staff confirmed on inspection that the room had a terrible odour (the same lady who said the room could be sprayed with chemicals which would have created an awful smell) another staff member appeared and lied to say the room was ok. We eventually left Le Havre and on a busy Saturday night were able to book hotel rooms in Rouen an hours drive away at €270 expense. We will be making a formal complaint to the senior management of Novotel for full compensation and damages. We are a family of 4 (2 young children) it was a very distressing experience and the staff highly unprofessional. We have stayed in many hotels in France but never this before. Disgraceful behaviour.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 15 aug 2023
Dear Christopher,Thank you for taking the time to write about your experience in our hotel.We are very surprised, because as explained during your stay all our rooms are non-smocking rooms. It happens that guests smoke in the rooms and we have a machine to remove the smell of cigarette. However, when our Housekeeper checked the room she said it did not smell smoke. Moreover, we have a mechanical ventilation system that renews the air in the room.We were fully booked during this period of bank holidays. We intervened and checked the room and there was no smell.I am sorry that you felt disappointed.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

8/10 – Goed

Samuele

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tutto bene! Buon rapporto qualità prezzo, Novotel è una garanzia. Posizione comoda vicino al centro per chi vuole visitare rapidamente la città ed attraversare il ponte di Normandia. Parcheggio libero disponibile dietro l’hotel, nel caso altro in zona a pagamento. Hotel pulito e camera abbastanza spaziosa per 4 persone our customer senso uno standard. Consigliato
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 7 aug 2023
Dear Samuele,Thank you for your great review further to your stay at the Novotel Le Havre Centre Gare.We are glad that you had a great time there and we hope you will visit us again.Kind regards,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

10/10 – Uitstekend

Mélissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Je recommande
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 3 aug 2023
Chère Mélissa,C'est avec grand plaisir que nous recevons votre excellente évaluation. Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous serions ravis de vous revoir lors d'un prochain séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe

10/10 – Uitstekend

Erik

Reisde met familie
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Deputy Manager op 27 jul 2023
Dear Erik,Thank you for your great review.Looking forward to welcoming you again soon at the Novotel Le Havre Centre Gare.Sincerely,Aurélie Duhamel, Deputy Manager

8/10 – Goed

Mohamed amine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe op 24 jul 2023
Cher Mohamed Amine,Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous laisser une évaluation suite à votre séjour au Novotel Le Havre Centre Gare.Je suis ravie que vous ayez apprécié votre séjour et j'espère que nous aurons le plaisir de vous accueillir de nouveau.Bien cordialement,Aurélie Duhamel, Directrice Adjointe