Uitzicht op strand/zee

Beoordelingen van Sol Lanzarote - All Inclusive

4 out of 5
Sol Lanzarote - All Inclusive
Calle Grama 2, Matagorda, Tías, Lanzarote

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 103 van 346 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 155 van 346 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 346 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 346 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 346 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
7 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen commentaar, gewoon goed ............................
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Guest Experience at Sol Lanzarote op 26 jul 2019
Hartelijk dank voor uw verblijf bij ons. Wij stellen uw feedback op prijs!

8/10 – Goed

Fam. Lommerde

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Sol Lanzarote May 2017
Great hotel on a great location. The food was very good, fresh and more then enough variation. The building itself is a little dated, but the rooms where excelent. Pool area and the beach are great. We will return for sure.
Reactie van Guest Experience op 16 mei 2017
Thank you so much for your review! We very appreciate your lovely words, and we definitely want to see you back! Regards

8/10 – Goed

Gerald, Rijssen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel ziet er netjes uit, mooie zwembaden
Hotel is goed gelegen aan een leuke boulevard met strand aan de zee.
Reactie van Guest Experience Manager op 27 apr 2017
Dear Gerald, Thank you so much for your comments on Expedia.com. We are glad that you had a lovely experience with us! We very hope to see you back! Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
gezellig familie hotel waarin je je thuis voelt.
Fijn hotel, nette kamer, (muren van het balkon mogen wel een lik verf hebben) Voor gezinnen met kinderen is dit een goed en comfortabel hotel. Buffet ziet er super uit. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het enige minpuntje: zeer klein peuterbadje, achter in een hoek waar al gauw in de middag schaduw is.

8/10 – Goed

Gemma, Alphen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prima gezellig en comfortabel hotel aan zee
Heel leuk hotel, heel gevarieerd en vers eten, voor elk wat wils. Alleen jammer dat bij all inclusive geen flesjes water beschikbaar waren en op je kamer stonden. Zo ook voor de badhanddoeken. Hiervoor moest je een borg van € 20 per handdoek betalen. UIteindelijk hebben we maar een handdoek van €5 gekocht ... Ook jammer dat je voor de bedjes op het strand moest betalen. Verder was het mooi en schoon, zeker ook de kamers. De wijn kwam uit tap en was helaas niet te drinken, wel de prosecco.

8/10 – Goed

A&I, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel aan het strand
Mooi hotel direct aan het strand. Mooie kamers, lekker en gevarieerd eten. Beetje ver van het centrum.

10/10 – Uitstekend

Brigitte Van Hyfte en Vermeulen Marc.

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Fantastische bestemming
Prima hotel, alles meer dan netjes, vriendelijk personeel, prima ontbijt, lekker eten, leuke ligging, infrastructuur van het hotel was leuk maw zeker aan te bevelen. Prijskwaliteit was zeker ok.

10/10 – Uitstekend

Caro, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heerlijk luxe hotel
Mooi hotel.Ruime kamer.Mooie tuin en zwembaden,pal aan het strand.Eten afwisselend en heerlijk.

6/10 – Redelijk

anoniem

Negatief: Personeel en service
Prima hotel aan het strand
Pluspunten zijn de ligging aan het strand en de ruime kamer. Minpunten zijn het onvriendelijke personeel, de algemene hygiene en de all inclusive. We waren nu in een wat rustigere periode en de ontbijtzaal en het zwembad (handdoekje leggen) zaten al erg vol. Ik denk dat het tijdens drukkere vakantieperiode zeker vechten om een plekje is. Hotel is gerenoveerd de kamers ook maar de badkamers niet. veel schimmel enz. De bedden zijn erg hard en de kamers erg gehorig maar kamers zijn wel erg ruim. Schoonmaak kan beter. Zeker wanneer ze je kleding in het bidet gooien, bah! :(. Verder wel erg mooi hotel en uitgebreid ontbijt. Wij hadden geen all-in en waren daar erg blij mee omdat het hotel dat nog zeker niet aan kan. Savonds flinke rijen aan de bar en alles zit erg vol. Terwijl er op loopafstand heerlijke restaurants zijn. wifi is gratis. Handdoekservice in het hotel voor 20 euro borg per handdoek en 1 euro per keer dat je hem wisselt voor een schone per handdoek. al met al wel een prima hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Derek

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Location was perfect, just across the road from the beach. Lovely Hotel and friendly staff. There wasn't a great selection of drinks for All-Inclusive package. No option to buy different drinks. Poolside Music too loud at certain points of the day and the same music played each day was annoying! Hard to relax when Volume was too loud.
5 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Guest Service op 1 mei 2024
Dear Derek, Thank you for taking the time to review your stay.It's wonderful to hear that our prime location offered you the perfect base for your beach escapades and that our team's friendly spirit added a spark to your stay. While we take pride in the variety of our all-inclusive offerings, we're sorry to hear that the drinks selection didn't quite hit the spot for you. Regarding the poolside tunes, we aim for an atmosphere that's both vibrant and relaxing, so your feedback is instrumental in fine-tuning our playlist to everyone's taste. Rest assured that tranquility is a melody we strive to play just right.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Guest Service

2/10 – Ontzettend slecht

Elizabeth

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
It was a long walk to my room and I had to climb stairs to get to the lift. During my 3 day stay I had to get my key card renewed 4 times, which involved walking all the way back to reception and back to my room again. When I checked in I was originally given the key to a room that was already occupied. I walked in on a couple .
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Service op 22 feb 2024
Dear Elizabeth,Thank you for taking the time to share your review.We regret that your recent stay wasn't entirely as you were expecting, and apologise for any inconvenience. We are concerned by your comments and value all feedback from our guests.We certainly hope that we can welcome you back again. Best regards,Guest Service

10/10 – Uitstekend

Stuart

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ticked all the boxes
We wanted a quiet break and this was perfect . The set up of hotel was easy to get used to . Variety of food and drinks excellent . Comfy rooms . Beach access very nice into a really nice beach also
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Guest Service op 30 jan 2024
Dear Stuart, Thank you for taking the time to share your personal experience with us. We are thrilled that you had such a wonderful experience with us; your positive feedback inspires us to continue upholding our high standards. The entire team look forward to the pleasure of seeing you again on a future occasion.Kind regards Guest Service

6/10 – Redelijk

Luis Mariano

Positief: Personeel en service
La ubicación es perfecta.. la zona de de la piscina con terraza y musiva chill es perfecta. falto animación y los espectáculos nocturnos eran un poco flojos.
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Service op 9 jan 2024
Estimado Luis,Muchas gracias por su comentario.Nos complace saber que encontró perfecta la ubicación y la zona de piscina con terraza y música chill. En cuanto a la animación y los espectáculos nocturnos, aunque nos esforzamos por ofrecer entretenimiento de calidad con actividades durante todo el día y espectáculos por la noche, lamentamos que no hayan cumplido con sus expectativas y tendremos muy en cuenta su comentario para seguir mejorando.Esperamos volver a hospedarle en otra ocasión. Cordialmente,Guest Service

8/10 – Goed

Josee

16 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Elvira

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personale gentilissimo bella camera vista mare ampia e con un bagno molto grande.Spiaggia di sabbia fine non affollata al di là del lungomare pedonale
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van GUest Serivce op 1 aug 2023
Gentile Elvira,Grazie per aver averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo lieti di sapere che ha apprezzato la gentilezza del nostro personale e la sua bella camera con vista mare e un ampio bagno. La nostra posizione privilegiata offre un accesso diretto alla spiaggia di Matagorda, che come ha notato, è una spiaggia di sabbia fine e non affollata. Inoltre, è fantastico sapere che ha apprezzato il nostro lungomare pedonale, ideale per rilassarsi e godersi la vista sul mare.Speriamo di avere presto il piacere di ospitarla di nuovo. Nel frattempo, le porgiamo i nostri cordiali saluti.GUest Serivce

10/10 – Uitstekend

Gregory Mark

6 nachten verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Lina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is in perfect spot quite place, close to airport and just infront of beach. All inclusive was a good offer. Food was good just depends what you like. Hotel was clean and friendly staff. Will recommend anyone
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Service op 15 mrt 2023
Dear Lina, Thank you for taking the time to share your personal experience with us. We are delighted that everything met your expectations during your stay with us and that you appreciated our high standards. We will pass your comments on to our team, who will be very pleased to know that they helped to make your visit so enjoyable.we hope to welcome you soon again. Kind regardsGuest Service

6/10 – Redelijk

alex

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Went here last year, where i gave a 5 star review (hence returning). The property condition seems to have worsened over the year with no evidence of maintenance. Check in was delayed 3 times, not what you want with 2 kids after 7 hours traveling. On the plus side, the facilities are great as is the location of the hotel, staff are all friendly and kids entertainers are great as too is the food.
5 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 feb 2023
Dear Alex, Thank you for your review.We are glad that you had a pleasant stay with us and that we were able to deliver a memorable dining experience.We are also delighted to know that you appreciated our convenient location.Likewise, it was truly a pleasure to receive your kind comments about our team members. We will be sure to pass along your compliments, and our team will be delighted to know that you acknowledged their service. However, your concern for our rooms has been duly noted, and we will certainly take this into consideration.Moreover, we always strive to have all rooms for our arriving guests ready, regrettably, due to high occupancy, this is not always possible. However, we appreciate that you have brought this to our attention as this gives us the opportunity to review our procedures with the team. It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Guest Experience Manager

10/10 – Uitstekend

Frederic

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent séjour au bord de l'océan, tout compris, sauf les transats sur la plage.
7 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Guest Service op 23 jan 2023
Cher Frédéric,Nous sommes ravis que votre séjour se soit globalement bien déroulé.Nous voudrions vous informer que le service de transats sur la plage et public et n'appartient pas aux hotels.Bien cordialement,Guest Service

2/10 – Ontzettend slecht

Carmen

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erster Eindruck war erschreckend. Absolut nicht wie auf den Bildern. Aber freundliches Personal
Reactie van Guest Service op 7 nov 2022
Dear Carmen, Thank you for leaving us your personal opinion about Sol Lanzarote.We really regret not having reach your expectations and hope to have the opportunity to welcome you at Melia Hotels International in another occasion.Kind regardsGuest Service

8/10 – Goed

Ramona

12 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Mary

Reisde met een groep
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Food was horrendous
We were all inclusive and had to eat out every meal. The food was dreadful. The restaurant was drab and dreary. Resembles a school canteen. Entertainment was more for families than couples. This holiday ended us costing us a lot of money. One bar opened and you had to queue for ages. One of the worst all inclusive hotels I have stayed in.
7 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Ricardo

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We were very well taken care at Sol Lanzarote, the rooms were amazing, with a great view, the staff was incredible (especially in the dining room). The only downside is the excessive noise: most of the people want to relax but have to listen to loud techno on the pool due to some fitness activity for 3 people. Also, why do we have to have breakfast with loud music outside? Considering the target audience (families and older people), I can´t think of anyone who is happy to start the morning with loud techno.
8 nachten verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Wafaa Bennehhou

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
- Excellent location, right by a lovely beach - Good size rooms - Fun activities for the kids (at the pool, and kids party in the evening) and shows for the grown-ups (magic, music,...) - Beautiful pools, but water is a bit cold - Nice choice of food at the restaurant and the bars - Super friendly staff
6 nachten verbleven in april 2022
Reactie van SOL LANZAROTE op 11 apr 2022
Dear Wafaa, Thank you for this good review. It will be a complete pleasure to see you again at Sol Lanzarote. Best regards

8/10 – Goed

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

alex

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place, that good i think well book again next year. Food was excellent, right on the beach and plenty for the kids to do, spacious room.
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van SOL LANZAROTE op 11 apr 2022
Dear alex, Thank you fro this great review. We will be pleased to welcome you again in a next future. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Steven

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pros: Great Location for an easy trip. Lovely, helpful staff and a great selection of food always available. Drinks were good for an all-inclusive. Most other things great for the price, really would go back again. Cons(small things): Coffee could do with an actual bean grinder rather than powder, to go above and beyond. Never been charged to use the safe in a hotel before, bear in mind. Also deposit for towels, bit odd. Overall a great stay and would really recommend.
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van SOL LANZAROTE op 11 apr 2022
Dear Steven, Thank you for this great score and kind words. We hope to welcome you again. Kidn regards

10/10 – Uitstekend

Karen Lesley

Reisde met partner, Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van SOL LANZAROTE op 11 apr 2022
Dear Karen Lesley, Thank you for this great score. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Anne

1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Gemma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Karen

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed at the Sol 2 years ago & we couldnt fault anything, however this year i did not think the rooms were cleaned properly the sheets were never changed & the floor was only cleaned once in seven days we had to wear slippers or shoes because the floor felt so dirty apart from the room everything else was great, we had a fab holiday & would definitely return if the rooms were cleaned properly.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van SOL LANZAROTE op 1 nov 2021
Dear Karen, Thank you for your comment. We would like to inform you that the housekeeping deparment clean every single day all the rooms and every other day the sheets. We do apologize for the inconvenience you may have had. Hoping to have the opportunity to welcome you a third time. Kind regards

6/10 – Redelijk

Simon

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Noisy
Unfortunately there was noisy building wirk that we was told about. Hotels.com were not interested when i raised this issue with them.
7 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van SOL LANZAROTE op 1 nov 2021
Dear Simon, Thank you for your opinion. We do apologize for the inconveniece you may have had. Hoping to have the opportunity to see you in a future. Kind regards.

6/10 – Redelijk

Josie

7 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Guest Experience Manager at Sol Lanzarote op 26 jun 2021
Dear guest, Greetings from Sol Lanzarote! Thank you for the time you have spent to rate your stay and for choosing Sol Lanzarote to enjoy your so deserved holidays. You had a lovely time during your stay and we are so glad to know it. We hope to welcome you back soon. Kindest regards.

8/10 – Goed

noman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was good Staff was wonderful
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Guest Experience - Sol Lanzarote op 26 dec 2020
Dear Noman, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to valuate your stay and share with us your comments. We are so glad to know that you had a lovely time in Sol Lanzarote and your really enjoyed our services and facilities, special mention to our wonderful staff. We hope to welcome you back soon. Merry Christmas and Happy New Year! Kindest regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2020
Reactie van Guest Experience - Sol Lanzarote op 26 dec 2020
Dear guest, Thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to rate your recent stay with us. We are very pleased to know that you had a lovely stay. We hope to welcome you back soon. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Chris, New york

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
All inclusive was very good. Alcohol could have been watered down though 😭
6 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Guest Experience at Sol Lanzarote op 27 nov 2020
Dear Chris, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to valuate your stay and share with us your comments. We are so glad to know that you had a lovely time in Sol Lanzarote. We can confirm that our alcohol is not watered down. Sorry if this was your impression. Your comments have been transferred to our Maitre. We hope to welcome you back soon at your house on the beach. Kindest regards.

8/10 – Goed

Vincent

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel was great the food was not the best cleaniness
9 nachten verbleven in november 2020
Reactie van Guest Experience at Sol Lanzarote op 27 nov 2020
Dear Vincent, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes of your time to share with us your impressions and opinion. We are so glad to know that you had a lovely stay. However, we are so disappointed to know that your satisfaction was not total. We will work on these aspects to continue improving and achieve your total satisfaction on your next stay. We hope to welcome you back soon. Kindest regards.

8/10 – Goed

M

Positief: Netheid, personeel en service
4 night all-inclusive stay
Great 4 night stay. Beds not the best. Room was clean. All-inclusive food was average but plenty of choice. Pool area was great but beware the towels start going on sunbeds early and the usual nonsense of not seeing anybody on them until gone dinner somtimes
4 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Guest Experience at hotel Sol Lanzarote op 4 nov 2020
Dear M, Greetings from Sol Lanzarote! Thank you for the time taken to post such an extensive review about our hotel and its facilities and your experience with us. We take all your observations constructively, as we everyday stream to the optimal and excellent service, implement improvements accordingly to our guests´ necessities and expectation when and where possible, and needed. I am sure; as well, the future travelers can get some constructive tips from your review. We hope to welcome you back soon at your house on the beach. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Alejandro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Guest Experience en Sol Lanzarote op 31 okt 2020
Estimado Alejandro, Es un placer, para todo el equipo humano de Sol Lanzarote, saber que están disfrutando su estancia con nosotros y acomodarles en su casa de la playa. Esperamos seguir creando recuerdos únicos y memorables. Le agradecemos su fidelidad hacia Melia Hotels International. A su completa disposición.

8/10 – Goed

Danny, Dublin

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice resort with an amazing staff.. We had just a lovely stay, 3 big pools plus one small for infant,which was perfect for us. The hotel is right on front of the beach and the old town is only few min away by taxi (for a 6€ ride) there is also a small area, 3min walking distance, with pubs and some shops. The only bad things I can say about the hotel are: the alcholic drinks are horrible, very cheap quality (but you can pay and get the good stuff), the food is ok nothing great, but everything is made up thanks to all the amazing stuff always willing to help and make your stay as much comfortable as possible. Special thanks to Rene at the buffet, Alberto at the bar and Aleks the housekeeper. Overall a very nice holidays
9 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Rubén Villar - Guest Experience op 20 okt 2020
Dear Danny, We would like to thank you for choosing us to enjoy your so deserved holidays and for taking some minutes to share with us your opinion and impression. We are very glad to know that you had a lovely stay and really appreciated our amazing staff, special mention to Rene, Alberto and Aleks, perfect location and our services and facilities. Your comments will be shared. Sorry for not having met your total expectations in relation to drinks. This review will help us to continue improving. We hope to welcome you soon at your house on the beach, Sol Lanzarote. Kindest regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bonne hotel dans l’ensemble, on a passé une bonne semaine malgré le contexte. Lanzarote est une belle ile.
7 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Rubén Villar - Guest Experience op 18 okt 2020
Cher client, Au nom de toute l'équipe de Sol Lanzarote nous tenons à vous remercier d'avoir consacré une partie de votre temps à partager avec nous vos agréables commentaires sur votre récent séjour dans notre établissement. C'est un réel plaisir de savoir que nos services, notre localisation et notre personnel, ont fait de votre séjour chez nous un moment unique et spécial. Nous attendons de vous recevoir à nouveau et continuerons à créer ensemble des moments inoubliables. Bien cordialement.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Polecamy
Udany pobyt, uprzejmi pracownicy, czysty hotel, wygodne pokoje i bardzo dobre jedzenie, do tego plaza jest bardzo blisko... :)
4 nachten verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Robert

Reisde met familie
Dużo niedociągnięć
Słaba obsługa, teren wokół basenu nie jest zamiatany, tylko jeden bar działa, pokój ok
8 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Guest Experience - Sol Lanzarote op 25 aug 2020
Drogi Robercie, Dziękuję bardzo za podzielenie się z nami swoimi doświadczeniami z Sol Lanzarote. Żałujemy, że nie udało nam się w pełni sprostać Państwa oczekiwaniom i przepraszamy za drobne niedogodności, które wystąpiły. Nasz hotel zawsze stawia na doskonałość i wysoką jakość świadczonych usług, dlatego mamy nadzieję, że będziemy mieli nową szansę na odzyskanie Państwa zaufania, gwarantując Państwu doskonały pobyt pod każdym względem. Dziękujemy jednak za sugestie, będąc głęboko przekonanym, że każda krytyka jest bardzo przydatnym narzędziem, aby móc stale ulepszać nasze usługi. Cały Zespół Sol Lanzarote ma nadzieję powitać Cię ponownie jako naszego Gościa, aby móc odzyskać zaufanie i stać się Twoim punktem odniesienia. Z prawdziwą przyjemnością będę mógł osobiście zadbać o Twój kolejny pobyt, dbając o każdy szczegół. Z poważaniem.

6/10 – Redelijk

AD, Monza

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
La struttura è bella ma complice forse le restrizioni Covid il cibo non era di gran qualità, E spesso mancavano i ricambi di cibo che una volta finiti venivano rimpiazzati a fatica.
4 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Guest Experience - Sol Lanzarote op 25 aug 2020
Gentile AD, Grazie mille per aver condiviso con noi la sua esperienza al Sol Lanzarote. Ci dispiace di non essere riusciti a soddisfare a pieno le sue aspettative, e ci scusiamo per i piccoli inconvenienti avvenuti. Il nostro hotel punta sempre all’eccellenza e sull’alta qualità dei nostri servizi, pertanto speriamo di avere una nuova occasione per riconquistare la sua fiducia, garantendole un soggiorno perfetto sotto ogni aspetto. La ringraziamo tuttavia per i suoi suggerimenti, essendo fermamente convinti che ogni critica sia uno strumento molto utile al fine di poter migliorare costantemente il nostro servizio. Tutto il Team del Sol Lanzarote si augura di poterla accogliere nuovamente come nostro gradito Ospite per avere la possibilità di riconquistare la sua fiducia e tornare ad essere il suo riferimento. Sarà per me un vero piacere prendermi personalmete cura del suo prossimo soggiorno curandolo in ogni dettaglio. Cordiali saluti.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ubicacion y personal excelente buen bufet y buen equipo de animacion
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Guest Experience en Sol Lanzarote op 23 mrt 2020
Estimado huésped, Nos es grato recibir su puntuación tan positiva ya que nos demuestra que pudimos ofrecerle una estancia a la altura de sus expectativas, siendo este nuestro objetivo. Seguiremos trabajando en esa línea. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en su casa de la playa, Sol Lanzarote. Nuestros mejores deseos.

10/10 – Uitstekend

Graham, Rainham Kent

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food was absolutely wonderful as usual.....one of the reasons we keep returning to this hotel, the new arrangements for serving yourselves drinks is a very good idea and has removed the queues that used to happen in the evening. The staff are absolutely brilliant especially the way the relate to the children, especially the dining room staff,they are always smiling and work at amazing speed. the kitchen staff are really efficient and at no time did any of of the food items run out...well done
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Guest Experience at Sol Lanzarote op 23 mrt 2020
Dear Graham, Greetings from Sol Lanzarote! Thank you for choosing us to enjoy your so deserved vacation and for taking a few minutes to value your stay. We are so pleased to know that we were able to exceed your expectations. We hope to welcome you back soon. Sincerely.

8/10 – Goed

Karen, London

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely relaxed hotel in a great location. Food quality was mostly good, but variable - would benefit from less variety perhaps, so they could focus on the dishes provided. Also vegetarian food wasn’t labelled, so hidden meat kept turning up. If they invested in heating for one of the big pools it would make a huge difference. Would definitely visit again!
7 nachten verbleven in maart 2020
Reactie van Guest Experience at Sol Lanzarote op 23 mrt 2020
Dear Karen, Greeting from Sol Lanzarote for you and your lovely parents! Thank you so much for sharing your lovely review about your recent stay at Sol Lanzarote. We are really glad to read that all your expectations have been met and we will be more than delighted to give you a warm welcome once again and keep creating unforgettable moments together. Kindest regards