Opslaan

Hotel Bahagia

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in Kuah in het centrum, bij het shoppingcenter met fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor Hotel Bahagia

Studio | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Voorkant van accommodatie
Ontbijtruimte
Bar (ter plaatse)
Junior suite, 1 kingsize bed | Badkamer met wastafel
Beoordelingen
6,6

Populaire voorzieningen

  • FitnessruimteFitnessruimteFitnessruimte
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice
  • WasserviceWasserviceWasservice
  • SchoonmaakserviceSchoonmaakserviceSchoonmaakservice
  • Receptie 24/7Receptie 24/7Receptie 24/7

Ontdek het gebied

Kaart
No. 68-78 Persiaran Bunga Raya, Langkawi Mall, Phase II, Kuah, Langkawi, Kedah, 07000
  • Populaire locatieNight Market16 min. wandelen
  • Populaire locatieLangkawi Terminal Ferry3 min. rijden
  • Populaire locatieKuah Jetty3 min. rijden
  • LuchthavenLangkawi (LGK-Internationale luchthaven Langkawi)20 min. rijden

Meest relevante beoordelingen

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer, 2 eenpersoonsbedden, geen ramen

7,2/10 Goed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een strijkplank/strijkijzer
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio

7,5/10 Goed

Hoogtepunten

Airconditioning
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 6
  • 6 eenpersoonsbedden

Junior suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een haardroger
Een privébadkamer
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Langkawi

Hotel Bahagia in Kuah bevindt zich bij een winkelcentrum. Bezoek Adelaarsplein, een opmerkelijke bezienswaardigheid, of kies voor een actieve bezigheid bij Langkawi Terminal Ferry en Kuah Jetty. Ook Night Market is zeker een bezoekje waard.In de buurt van je accommodatie valt er volop spetterpret te beleven. Denk aan duiken of snorkelen.

In de buurt

  • Langkawi Parade MegaMall - 7 min. wandelen
  • Night Market - 16 min. wandelen
  • Adelaarsplein - 3 min. rijden
  • Langkawi Terminal Ferry - 3 min. rijden
  • Kuah Jetty - 3 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Langkawi (LGK-Internationale luchthaven Langkawi) - 20 min. rijden

Restaurants

  • Wonderland Food Store - 9 min. wandelen
  • Wan Thai Restaurant - 1 min. wandelen
  • Kedai Makan Kak Timah - 9 min. wandelen
  • Paradise Seafood Restaurant - 7 min. wandelen
  • San Restaurant 杉海鮮茶餐室 - 6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Bahagia

Hotel vlak bij Night Market
Hotel Bahagia bevindt zich dicht bij Adelaarsplein en Langkawi Terminal Ferry en biedt een buurtwinkel, een kapsalon en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant Bahagia Coffee House serveert lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een fitnesscentrum en een businesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Limousine- of autoservice, gratis kranten en een kluis bij de receptie
  • Een vergaderruimte, hulp bij uitstappen/tickets en conciërgeservice
  • Een 24-uurs receptie, een lift en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
De 200 kamers zijn voorzien van leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met satellietzenders
  • Dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
  • Limousine-/autoservice

Eten en drinken

  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Bahagia Coffee House

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de veerbootterminal en de luchthaven (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 35 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Bahagia Hotel
Bahagia Langkawi
Hotel Bahagia
Hotel Bahagia Langkawi
Hotel Bahagia Hotel
Hotel Bahagia Langkawi
Hotel Bahagia Hotel Langkawi

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Bahagia?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Hotel Bahagia?

Vandaag, 6 jun. 2024, kost een verblijf bij Hotel Bahagia van één nacht voor twee volwassenen op 7 jun. 2024 min. € 28,45, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel berekent Hotel Bahagia voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Bahagia inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Bahagia uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Bahagia een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 07.00 uur en 22.00 uur. Er geldt een toeslag van MYR 35 per voertuig.

Waar staat Hotel Bahagia?

Dit hotel ligt in Kuah, op 1,3 km van Night Market en op 5 km afstand van Adelaarsplein en Langkawi Terminal Ferry. Kuah Jetty ligt op 3,3 km.

Beoordelingen over Hotel Bahagia

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 107 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 52 van 332 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 27 van 332 beoordelingen" "

6,4/10

Netheid

6,4/10

Personeel en service

5,6/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very dirty and bad maintained rooms... not advised. Very noisy and smelly rooms.
2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Brahim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tourists stay away from this hotel
Very good breakfast at the restaurant attached to the hotel! And that's all! For the rest I would not recommend this hotel if you are a tourist on holiday; the hotel is located far away from the POI's, the rooms are beneath the standards and staff that speak english are scarce!

8/10 – Goed

Datuk Mat Zaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Mohamed

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good things 1. Nice location 2. Nice staff 3.very good room space Bad things 1. The furnature is old 2. The bed is not comfortable 3. The breakfast is realy realy realy bad!! 4. The air conditioner leaked water
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Ann, Kl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Overall ok. No iron in the room. Very inconvenient to iron outside as its hot and no privacy. Could improve on the food served for breakfast.
2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
senang access. bilik terlalu sempit
3 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
古いHotel
築年数が相当古いようで、部屋の木製ドアがすんなり開閉せず。力を込めて閉じないとロックできる位置まで行きません。でも、そうすると『バタ〜ン!』と大きな音が廊下中に響いてしまう。それがあちらこちらで。。。毎度響き渡っていた!  また室内には微細なアリやダニのような虫が常態的に居ました。寝入り際 蚊にも刺される事が続き 近所のスーパーマーケットで蚊取り線香を調達し、やっと熟睡できました。 次は他のホテルを選びま〜す。
13 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
写真をみて予約をしましたが独房のようなところでまるでイメージと違いました。standard roomはタオルが付いていませんし本当に汚かったです。スタッフさんの対応は親切な方が多くすぐにアップグレードしてくださいました。 ですが、翌日のタクシーをお願いしていたのですが伝達がされておらずかなり時間がかつかつになりました。ベットメイキングは綺麗にされていました。
3 nachten verbleven in maart 2019