Baron Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Night Market
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Baron Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Eenvoudige kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Standard Room laden

Standard Room
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Basic Double or Twin Room laden

Basic Double or Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No.2 Jalan Lencongan Putra 3, Langkawi, Kedah, 07000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Asia
Hotel Asia
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
7.6 van 10, Goed, 145 beoordelingen
De prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
11 aug - 12 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht
- De vermelde toeristenbelasting is mogelijk hoger tijdens populaire lokale evenementen, zoals Langkawi International Maritime & Aerospace (LIMA), Le Tour De Langkawi, Ironman en Oceanman Malaysia. Contacteer de accommodatie voor meer informatie.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Baron Hotel Langkawi
Baron Langkawi
Baron Hotel Hotel
Baron Hotel Langkawi
Baron Hotel Hotel Langkawi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Baron Hotel
Beoordelingen
6,6
6,0/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
6,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 mei 2025
2 nachten verbleven in april 2025
4/10 – Matig
SK
Zakenreiziger
17 nov 2024
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Disappointed
SK
2 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Sarah
16 apr 2024
Sarah
2 nachten verbleven in april 2024
8/10 – Goed
jeanne
9 jan 2024
jeanne
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Akhyar
4 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akhyar
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
ahmed
25 jan 2023
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Not friendly at all
ahmed
1 nacht verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Sadam
30 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sadam
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Graeme
13 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good value for money, great location
Graeme
3 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
29 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
****"
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Banana
7 jan 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Banana
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Nina
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nina
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
joern
22 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joern
3 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 okt 2018
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Thiru
11 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thiru
1 nacht verbleven in september 2018
4/10 – Matig
Jamal, Kedah
25 jul 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamal
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
Lise et Rejean, Salaberry de Valleyfield, Québec, Canada
5 apr 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Bien pour une nuit ou deux
Lise et Rejean
1 nacht verbleven in april 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
18 aug 2017
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2017
4/10 – Matig
Mei Fong
8 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mei Fong
6/10 – Redelijk
R.Paramasivam
4 jan 2016
BREAKFAST NOT AS EXPACTED
R.Paramasivam
8/10 – Goed
Samsiah, Seremban
1 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Samsiah
6/10 – Redelijk
ROZILINA, Kedah
1 jan 2016
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok with the price
ROZILINA
8/10 – Goed
Bechan
26 sep 2015
Positief: Personeel en service, comfort kamer
楽しく過ごせました
Bechan
6/10 – Redelijk
zabidi
29 apr 2015