Wandelen

Beoordelingen van Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

Wyndham Garden Lahnstein Koblenz
Zu den Thermen, Lahnstein, RP

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 145 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 39 van 352 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 25 van 352 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Michel

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vloerbedekking was vies, stoelen waren kapot, er ontbrak één gordijn, overal schimmel, de bedden waren slecht waardoor wij elke dag opstonden met pijn in onze rug, er was geen koelkast op de kamer, dus je kon niks koel houden, geen koffiezetapparaat of waterkoker om eventueel thee of koffie zelf te maken, er was geen winkeltje in de buurt waar je wat kon kopen. Maar het ontbijt was heerlijk en de omgeving was heel mooi en dat was gelukkig voor ons een pluspunt.
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 6 mei 2024
Beste Meneer, Wat fijn dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.Het doet ons genoegen te horen dat u het ontbijt en de prachtige omgeving waarin ons hotel zich bevindt, kon waarderen. Dit zijn aspecten waar wij trots op zijn en waar wij graag de aandacht op vestigen bij onze gasten.We betreuren het echter dat uw kamer niet voldeed aan de verwachtingen wat betreft netheid en inrichting. Onze faciliteiten ondergaan periodiek onderhoud en we verzekeren u dat de staat van onze kamers een punt van aandacht is, zoals blijkt uit de renovaties die in 2014 zijn uitgevoerd. We zijn bedroefd te vernemen dat de afwezigheid van een koelkast en koffie- of theefaciliteiten op uw kamer niet aan uw behoeften voldeed. Hoewel we deze voorzieningen niet standaard aanbieden, streven we ernaar om alternatieve opties beschikbaar te hebben die aan de verwachtingen van onze gasten voldoen. Wat betreft de nabijheid van winkels, ons hotel ligt inderdaad in een rustige omgeving, maar we bieden diverse voorzieningen binnen het hotel zelf en er is openbaar vervoer beschikbaar op korte afstand van het hotel voor toegang tot nabijgelegen winkels en attracties.Uw positieve woorden over onze service stellen ons gerust dat we een aantal aspecten goed doen. Dit is iets wat wij zeer serieus nemen en we zijn blij dat dit bij u in de smaak viel.Graag verwelkomen we u in de toekomst nogmaals voor een nieuwe kans.Met vriendelijke groet,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

6/10 – Redelijk

jaap

2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 26 feb 2024
Dear Sir, We appreciate the time you have taken to provide us with your opinion of your stay.We regret that your time with us did not meet all your expectations and would be interested in knowing what we could have improved.We hope to welcome you back in the future. Best wishes,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

10/10 – Uitstekend

Ritendra

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All good
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 28 nov 2023
Dear Guest,Thank you for sharing this positive feedback of your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to seeing you in the future.Kind regards,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

6/10 – Redelijk

Don

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ongezellig en te duur.
Beetje ongezellig hotel, De bar was niet open op de aangegeven tijd, op upgrade verzoeken werd negatief gereageerd. De kamer was erg klein en gedateerd.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 15 sep 2023
Beste Don,Bedankt dat u de tijd genomen heeft om ons te beoordelen.Spijtig dat u ons hotel wat gedateerd vond, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u toch van een goede nachtrust en van Lahnstein heeft genoten!Hartelijke groet en graag tot ziens,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Martin

Positief: Personeel en service
Prima ontbijt erg klein bed
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 1 sep 2023
Dag,Bedankt voor jouw review.Het betreurt ons dat u niet helemaal blij was met de grootte van de kamer. Onze kamers verschillen van grootte. Mits beschikbaar is het mogelijk om tegen een kleine meerprijs te upgraden naar een grotere kamer. Aarzel niet om hier bij de receptie naar te vragen.Alvast bedankt en met hartelijke groet,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
Ok sober, buffetdiner min geen klimaatregeling.
Netjes maar gedateerd. Er is geen klimaatregeling en dat is bij 28 graden wel te warm. Het buffetdiner viel erg tegen vooral de salades en te droge vis. 2 restaurant zelfde keuken niet open geweest. Verder hebben de kamers geen standaardvoorzieningen als koelkastje en kurkentrekker of koffie-apparaat of waterkoker.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Kobl op 1 sep 2023
Beste gast,We danken u voor uw positieve feedback.Spijtig dat u ons hotel wat gedateerd vond, onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u toch van een goede nachtrust en van Lahnstein heeft genoten!Met vriendelijke groet en hopelijk tot een volgende keer,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

10/10 – Uitstekend

Daphne

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 14 aug 2023
Dear Daphne, Thank you so much for these kind comments about your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

10/10 – Uitstekend

Robby

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 7 aug 2023
Beste Robby,Hartelijk dank voor dit zeer positieve oordeel.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Met warme groeten en graag tot een volgende keer,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

4/10 – Matig

Pieter

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is rather worn-out, evidenced by the many stains in the carpets and the old-fashioned and rather depressing interiors. The beds were very clean and comfortable. The breakfast was really bad, as it lacked true freshness and a sense of care.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 3 aug 2023
Dear Pieter,Thank you for taking the time to review your stay.While we do carry out maintenance whenever necessary to ensure that our facilities are up to date, we have noted your comments. Also, our rooms are cleaned daily and we ask that guests make us aware of any shortcomings so that we may have these immediately addressed.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Yama

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 31 jul 2023
Beste Yama,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Hopelijk tot ziens,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Johan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt in een prachtige omgeving. De bus stopt voor de deur van het hotel. Fijne ruime familiekamer. Bij het halfpension meer rekening houden met kinderen. De keuze was erg beperkt. Ik kan het halfpension nu niet aanraden indien je met jonge kinderen reist.
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Wyndham Garden Lahnstein Team op 15 mrt 2023
Sehr geehrter Johan,Zunächst möchten wir uns recht herzlich für Ihre Bewertung zu Ihrem jüngsten Aufenthalt im Wyndham Garden Lahnstein bedanken. Um unseren Gästen einen vollendeten Service, beste Qualität und eine angenehme Atmosphäre zu bieten, sind wir kontinuierlich bestrebt, unsere Leistungen zu optimieren. Wir bedauern lesen zu müssen, dass wir Sie nicht von unserem Abend Buffet iüberzeugen konnte.Wir werden Ihre angesprochenen Punkte gerne intern besprechen.Wir hoffen, dass wir Sie bei einem anderen Aufenthalt voll und ganz überzeugen können.Mit freundlichen GrüßenIhr Wyndham Garden Lahnstein Team

10/10 – Uitstekend

J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer prettig hotel
Zeer prettig hotel in een prachtige omgeving, vlakbij Koblenz. De kamers en het sanitair zijn ietwat ouderwets, maar alles werkt prima en is heel netjes. Het ontbijt in de mooie eetzaal was uitstekend. Het personeel is vriendelijk en service gericht. Kortom een heel fijne plek om te verblijven, voor een kort of langer verblijf.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Wyndham Garden Lahnstein op 8 jul 2022
Lieber Gast, Ich danke Ihnen recht herzlich für die positive Rückmeldung bezüglich Ihres Aufenthaltes in unserem Haus. Es freut uns sehr, dass Sie sich bei uns wohlgefühlt haben und Ihr motivierendes Feedback habe ich zur Bestätigung unseres Handelns sehr gerne an meine Kollegen weitergeleitet. Wir würden uns sehr freuen, Sie und Ihre Familie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

6/10 – Redelijk

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service
Eens maar nooit meer.
Inchecken een ramp, 1 meisje voor 45 man. Duurden dus onodig lang. In de avond brandalarm, totaal geen begeleiding hotel. Niets, nada, informatie. Alle gasten gingen netjes uit zich zelf naar buiten. 2 brandweerwagens voor de deur. Na drie kwartier zei de brandweer dat we weer naar binnen konden. Ontbijt was prima, goede service. Maar wij komen hier nooit meer.
1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Moise

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige Hotel
De hotel ligt iin een mooie omgeving, bovenop en niet ver van de Rivier , mooie , goede service en vriendelijke personeel. Diner was echt super , vele keuzen bij de buffet , ontbijt ook zelfd.zeker om te raden .
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Marcel, Den Haag

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Older hotel, no airco, rooms are okay, nice balcony. No watercooker in the room and a very tiny fridge. Breakfast was good Incheck staff not friendly. The route was detoured, no signs from the hotel.... The detour cost 35 minutes more....
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

N.T, Nijmegen

Positief: Personeel en service
Hij heeft een renovatie nodig vooral de vloer bekleed heel oud.
2 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Jacqueline, Brabant

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Een prachtige ligging en voordelig hotel. Helaas geen airconditioning op de kamer. Het personeel bij het ontbijt was erg onvriendelijk.
3 nachten verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Jennifer, Den Haag

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een nachtje, geen 4sterren waard. Geen airco, geen koelkast en ver weg van de snelweg. Ontbijt is oke.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel in rustig groen gebied
Goed hotel in rustig groen gebied
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

P.J.Bekink

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontbijt was goed. Groot gedeelte van het hotel was dicht, niet open. Gedeelte waar het zwembad ooit geweest is en gebouwen verwaarloosd. De foto's geven een veel mooier beeld dan het in werkelijkheid is. Gordijnen in de slaapkamer waren te smal, konden niet eens goed dicht.
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
meer dan 1 uur in de rij voor check in was echt te lang, zeker met kleine kinderen
2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooie hotel gelegen in natuur. Prachtige uitzicht. Uitgebreide ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Frank, Bussum

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortabel hotel bij Koblenz
Goed ontbijt, ontbijtzaal met prachtig uitzicht op park
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Leuk hotel vlakbij wandelroutes
Het was leuk om te kunnen wandelen in de nabije omgeving van Het hotel. In de Schone/ verse lucht. Het personeel kan wat vriendelijker zijn.
4 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
kamer op 12e verdieping, aardig uitzicht
goede bedden, prima ontbijt, goed diner, prima bereikbaar
6 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Laura

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel en mooie kamers, had wel bij reservatie om dubbel bed gevraagd. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn, kregen upgrade van kamer maar nog steeds geen dubbel bed. Uitgebreid en lekker ontbijt! Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Maria & Michiel, Utrecht / Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtige ligging & Hotel + voor natuur liefhebber
Het hotel in de wolken op de heuvel, een heerlijke rustige beleving. Dit op 3 uur rijden van Utrecht. Vanaf hotel kleine 15 min rijden naar hartje Koblenz. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Prachtige wandel / hike routes & natuur. Wij hebben genoten van 3 nachten en komen zeker terug.
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Kimberley Zielke, Reservierungsmitarbeiterin op 12 sep 2017
Sehr geehrte Hotelgäste, es freut uns sehr zu hören, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Wir freuen uns immer sehr darüber, so positive Bewertungen zu bekommen. Stets sind wir daran interessiert, den Aufenhalt für unsere Gäste so angenehm und erholsam wie nur möglich zu gestalten. Wir hoffen sehr, Sie bald noch einmal als Gäste in unserem Hotel begrüßen zu dürfen. Für Sie noch einen schönen Tag und für die Zukunft alles Gute. Mit freundlichen Grüßen Kimberley Zielke Reservierung

8/10 – Goed

anoniem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een prettig verblijf in een net hotel. Kamer was erg klein, maar wel netjes en compleet. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Voor een redelijke prijs in dit fijne hotel verbleven, waarbij van alle gemakken is voorzien.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Kimberley Zielke, Reservierungsmitarbeiterin op 15 sep 2017
Sehr geehrter Gast, wir bedanken uns sehr bei Ihnen, dass Sie unser Hotel so positiv bewertet haben. Positive Kritik nehmen wir immer sehr gerne entgegen. Natürlich nehmen wir unsere negativen Kritiken auch stets ernst und als Vorlage für Verbesserungen. Es tut gut zu hören, dass Sie sich bei uns sehr wohlgefühlt haben. Wir hoffen sehr, Sie nochmals als Gäste begrüßen zu dürfen. Für Sie noch einen schönen Tag und für die Zukunft alles Gute. Mit freundlichen Grüßen Kimberley Zielke Reservierung

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima zakenhotel.
Prima zakenhotel. Waar voor je geld.
1 nacht verbleven in augustus 2017
Reactie van Barbara Durben op 13 sep 2017
Sehr geehrter Paul, herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie sich in unserem Hause wohlgefühlt haben und wären glücklich, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen Angelina Mette (Reservierung)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Wat een uitzicht !
Prachtig hotel. Prachtige omgeving. 10 km van koblenz
3 nachten verbleven in juni 2017

4/10 – Matig

Stefan, Rotterdam

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel met mooi uitzicht, vlakbij Koblenz
Helaas was de inrichting wat sober, oud en klein voor een 4 ster hotel. Stoorde me dat er geen koelkastje was, dus kon het eten wat we bijhadden niet bewaren. De standaard gratis wifi is niet vooruit te branden, waardoor je al snel de business wifi moet aanschaffen. Houd er rekening mee dat de aanbiedingen excl ontbijt zijn, hierdoor lijkt het goedkoper maar uiteindelijk valt het mee tov andere aanbieders. Het was geen slecht hotel, alleen een beetje teleurstellend tov mijn verwachtingen.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Gedateerd en geen warm water in douche
Gedateerd en slechte voorziening geen warm water in douche. Bleek bij navraag in alle hotelkamers !!

8/10 – Goed

Mathias, Brunssum

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel, maar minachting van gast door receptie
Beslist een aanrader. Toch enkele minpunten: 4 keer gevraagd om te wekken, gebeurde alleen na de 1e nacht; daarna 3 keer niet. Werd ontkend daarna "Ik ben het vergeten". De laatste ochtend alleen plots koud water in de douche na inzepen. Zeep afspoelen is dan zeer onprettig. Receptioniste zei:" U had toch even kunnen bellen". ????? Zou er dan plots wel warm water zijn gekomen?
Reactie van Barbara Durben op 11 jun 2016
Beste Mathias , Bedankt voor de goede recensie . We zijn verheugd dat u genoten van uw verblijf bij ons . De situatie met het water konden onze technologie gelukkig snel op te lossen . We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen bij ons weer . Zonnige groeten uit Lahnstein Wyndham Garden Lahnstein Kolbenz Carmen Steffes -Lay

8/10 – Goed

Izaäk, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
We waren zeer blijde met de kamer. Schoon verzorgd, prima bedden.Vriendelijk personeel. De koffie was goed, helaas was er alleen maar appeltaart, die koud werd geserveerd. Ook de sauna was goed.
Reactie van Barbara Durben op 7 mei 2016
Dear Izaäk, Thanks for the great review. We are delighted that your stay is run in our house all to your satisfaction. Come back soon! We are delighted! Whish you a great Time! Best regards, Petra Strate Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mooie ligging
Prachtige ligging hotel met kamers met mooi uitzicht.Goed restaurant. Bij warm weer wel gemis airco
Reactie van Barbara Durben op 2 jan 2016
Thank you for taking the time to make a review about your stay in our house. With great pleasure we have noticed that your stay is run to your satisfaction. We are very pleased that you felt at home with us and would be happy to welcome you soon again in our house. Until then, have a good time!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooie locatie, boven op een berg in de wolken
Fijn verblijf gehad. We hadden een comfort kamer maar was luxe genoeg en was voorzien van alles. Alleen jammer dat er geen koelkastje was maar verder top. Koffie werd ook op de kamer gebracht. Zeer lekker gegeten in het restaurant voor aangename prijs.
Reactie van Barbara Durben op 7 mrt 2015
Dear we are very pleased that you have felt comfortable with us. Visit us again soon! Until then, have a good time! Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

6/10 – Redelijk

Jacky

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Reception is welcoming and quite elaborate - much refurbishment going on downstairs. Bedroom was clean but very tired looking - carpet was old and badly stained. Had to ask for tea and coffee facilities - one said they didn't offer it, then it appeared! Staff were friendly but property was jaded.
4 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 14 mei 2024
Dear Sir,Thank you for sharing your experience with us.We are delighted to hear that you found our reception welcoming and our staff friendly, reflecting our commitment to exceptional guest service.However, we regret to hear your comments regarding the bedroom conditions. We continually strive to maintain and update our facilities, and we are saddened that this aspect did not meet your expectations. Additionally, we apologize for the confusion regarding the availability of tea and coffee facilities in your room. We aim to provide clear and consistent information to all our guests.We take great pride in maintaining our property and are currently in the process of planning further renovations to enhance the overall guest experience.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Arnd

Positief: Netheid, personeel en service
Alles in Ordnung
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 1 apr 2024
Sehr geehrter Herr, herzlichen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir würden uns freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns begrüßen zu können.Freundliche GrüßeIhr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

10/10 – Uitstekend

AKIRA, Breda

1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 17 apr 2024
Sehr geehrter Herr, herzlichen Dank für Ihr Feedback zu unserem Hotel.Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihre Zeit in unserem Hotel genossen haben und besonders unser Angebot als besonders positiv hervorheben. Wir würden uns sehr freuen, Sie in Zukunft wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen!Mit besten Grüßen,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

6/10 – Redelijk

Manfred

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Nicht mehr das was es früher war,grosses Frühstück minimalistisch.
3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 12 mrt 2024
Sehr geehrter Herr, wir bedanken uns für Ihre Bewertung.vielen Dank für Ihre Bewertung.Es tut uns sehr leid, dass die Auswahl unseres Frühstücks Sie nicht überzeugen konnte. Wir würden uns sehr über eine Nachricht freuen, was genau Sie vermisst haben, damit wir unseren Service weiter verbessern können.Hoffentlich dürfen wir Sie eines Tages wieder bei uns begrüssen. Bis dahin verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

4/10 – Matig

Taifun

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Etwas abgelebt und teilweise größere Schäden in den Zimmern
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 23 feb 2024
Sehr geehrter Gast,wir danken ihnen für Ihr Feedback.Wir finden es sehr schade, dass Sie sich bei uns nicht vollständig wohlgefühlt haben und Mängel fanden, die durch den Lauf der Zeit zu Stande kommen. Allerdings können wir Ihnen besten Gewissens versichern, dass alle unsere Räumlichkeiten ständig modernisiert und auf den neuesten Stand gebracht werden. Schade, dass Sie sich nicht direkt an unsere Rezeption gewandt haben, unsere Mitarbeiter sind stets bereit eine zufriedenstellende Lösung zu finden, wie zum Beispiel ein Zimmerwechsel.Hoffentlich können wir Sie in der Zukunft von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

mehmet

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 23 feb 2024
Sehr geehrter Herr, vielen Dank für Ihren Kommentar.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch.Mit freundlichen Grüßen,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

4/10 – Matig

Stefan

Zakenreiziger, Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Leider sehr abgewohnt, es gab keine Möglichkeit Abends zu essen.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 29 jan 2024
Sehr geehrter Stefan, vielen Dank für das Feedback.Es tut uns leid, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns nicht zufrieden waren. Es würde uns sehr weiterhelfen, wenn Sie uns schreiben könnten, was Ihnen genau an unserem Hotel nicht gefallen hat. Dadurch können wir unseren Service verbessern, denn das Wohlergehen unserer Gäste ist uns sehr wichtig und hat höchste Priorität.Hoffentlich können wir Sie bei einem zukünftigen Aufenthalt von unserem Service überzeugen.Freundliche Grüße,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

10/10 – Uitstekend

MING

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 18 jan 2024
Liebe Ming,vielen Dank für Ihren Erfahrungsbericht zu unserem Hotel.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Wir freuen uns schon darauf, Sie auch in Zukunft wieder bei uns zu begrüßen.Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Van Meerbeeck

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 20 jan 2024
Sehr geehrter Gast,Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Hoffentlich entscheiden Sie sich bei Ihrem nächsten Besuch wieder für uns. Herzliche Grüße,Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Mark, Trier

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 13 jan 2024
Sehr geehrter Mark,vielen Dank für die Bewertung unseres Hotels.Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Bis zum nächsten Mal!Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

10/10 – Uitstekend

IMANE

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 18 dec 2023
Liebe Imane,vielen lieben Dank für Ihre tolle Bewertung!Mit Wohlgefallen haben wir gelesen, dass es Ihnen bei uns gut gefallen hat und dass Sie einen rundum schönen Aufenthalt hatten.Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz

8/10 – Goed

Shaun

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Koblenz
Aufenhalt war angenehm und hat gepasst
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz op 7 dec 2023
Sehr geehrter Shaun,vielen Dank für Ihre Bewertung.Wir freuen uns sehr, dass Sie mit Ihrem Aufenthalt bei uns und unserem Service zufrieden waren.Bis zum nächsten Mal!Ihr Team vom Wyndham Garden Lahnstein Koblenz