Opslaan

AZ Hotel & Serviced Apartments

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Labuan, bij het shoppingcenter, op wandelafstand van An'Nur Jamek-moskee

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn June 2024 en July 2024.
juni 2024
juli 2024

Fotogalerie voor AZ Hotel & Serviced Apartments

Luchtfoto
Standaard Twin kamer | Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Appartement, 3 slaapkamers | Dineren op de kamer
Lobby
Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed | Badkamer | Een douche, een regendouche, gratis toiletartikelen, een bidet
Beoordelingen
8,6

Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaarOntbijt beschikbaarOntbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • FitnessruimteFitnessruimteFitnessruimte
  • AirconditioningAirconditioningAirconditioning
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice

Ontdek het gebied

Kaart
Jalan Mustapha, Labuan, 87000
  • Populaire locatieFinancial Park12 min. wandelen
  • Populaire locatieLabuan International Sea Sport Complex19 min. wandelen
  • LuchthavenLabuan (LBU)2 min. rijden
  • Populaire locatieLabuan Golf Club4 min. rijden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Appartement, 3 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Ledtelevisie
Wasmachine
  • 115 m²
  • Max. aantal: 6
  • 2 kingsize bedden en 2 eenpersoonsbedden of 1 kingsize bed en 4 eenpersoonsbedden

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed

10/10 Uitzonderlijk

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Een bidet
Een privébadkamer
Een regendouche
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Labuan

AZ Hotel & Serviced Apartments in Labuan bevindt zich bij een winkelcentrum. An'Nur Jamek-moskee en Chimney zijn opmerkelijke bezienswaardigheden. Als je graag de natuur intrekt, kan dat bij Papan-eiland en Layang-Layang-strand. Mis zeker Labuan vogelpark niet.

In de buurt

  • An'Nur Jamek-moskee - 6 min. wandelen
  • Financial Park - 12 min. wandelen
  • Labuan International Sea Sport Complex - 19 min. wandelen
  • Labuan Golf Club - 4 min. rijden
  • Layang-Layang-strand - 18 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Labuan (LBU) - 3 min. rijden

Restaurants

  • Island Garden Food Centre & Cafe - 4 min. wandelen
  • Theobroma Bake Lab - 1 min. wandelen
  • Secret Recipe - 1 min. wandelen
  • Kedai Kopi Hup Juan - 4 min. wandelen
  • Mn Kobidiam - 5 min. wandelen

Over deze accommodatie

AZ Hotel & Serviced Apartments

Hotel vlak bij An'Nur Jamek-moskee
AZ Hotel & Serviced Apartments bevindt zich dicht bij Financial Park en Labuan International Sea Sport Complex en biedt een shuttleservice van/naar de luchthaven, een shoppingcenter te plaatse en een kapsalon. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een droogkuis/wasserijservice en een 24-uurs fitnesscentrum.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Ontbijt (toeslag), gratis kranten en rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie, een vergaderruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
De 95 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Ledtelevisies van 35 inch met streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch, Maleis

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek
  • Shuttleservice van/naar het strand (toeslag)
  • Gratis beveiligd, overdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks afhaalontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 09.30 uur: MYR 23 voor volwassenen en MYR 23 voor kinderen

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (75 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Toegankelijkheidsvoorzieningen op de kamer

Meer

  • 8 etages
  • Gebouw
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 35 inch met premium satellietzenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven. Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie minstens 24 uur voor aankomst via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 14.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald:

  • Waarborg: MYR 150 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijt voor onderweg: ongeveer MYR 23 voor volwassenen en MYR 23 voor kinderen

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging

Accommodatie ook bekend onder de naam

Az & Serviced Apartments
AZ Hotel & Serviced Apartments Hotel
AZ Hotel & Serviced Apartments Labuan
AZ Hotel & Serviced Apartments Hotel Labuan

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij AZ Hotel & Serviced Apartments?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent AZ Hotel & Serviced Apartments voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij AZ Hotel & Serviced Apartments inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 23.30 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij AZ Hotel & Serviced Apartments uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt AZ Hotel & Serviced Apartments een shuttle naar het vliegveld?

Ja, op verzoek is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar staat AZ Hotel & Serviced Apartments?

Dit hotel ligt in het centrum van Labuan, op 15 minuten wandelen van An'Nur Jamek-moskee en Financial Park. Ook Labuan International Sea Sport Complex en Labuan Golf Club liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over AZ Hotel & Serviced Apartments

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 16 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 16 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Ahmad Haji

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything I like..
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Mohd Shariffudin

1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Average hitel for an average price
Hotel was fine but basic. It was clean and reasonably comfortable but hardly any tv channels worked
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Soripin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

4/10 – Matig

Dmitry

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
There were awful maintenence works during my stay. Everyday, since the early morning I've reached hotel stuff many times and asked them to stop that, but nobody cares. They just do not think about their clients. I was very disappointed. Those drills and hummers do not allow you to stay in your room during the day time. And also they do not have any fridges in the room. So be prepared. Room was pretty nice, but is was also full of ants.
3 nachten verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Clean room & great receptionist. Good checkout
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good, so far so good nice sleep
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
My room wasn't make up for the first nite.
3 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019