Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Relais de la Poste

3 out of 5
Relais de la Poste
21 Rue Du General De Gaulle, La Wantzenau, Bas-Rhin

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 40 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 68 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 68 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Fijn hotel met schone kamers en goede bedden. Aanrader!
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Reception op 2 feb 2022
Thanks a lot

10/10 – Uitstekend

Henk, St.Michielsgestel

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel close to Strasbourg. Fine location, pleasant rooms and perfect personnel.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van florian op 5 sep 2020
Dear guest, thanks a lot !

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk "landhotel" vlakbij Straatsburg. Goede bedden. Alleen jammer dat alle faciliteiten; bar en restaurant op maandag dicht waren. Dit staat tevens niet vermeld op de site van Expedia!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

JEAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

emmanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Jean-Raoul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien ! Je regrette juste la pression d’eau volontaire ment limitée dans la douche… l’ecoresponsabilité devrait être choisie plutôt qu’imposée… Un très bel établissement à un tarif très raisonnable
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Yuka

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Didier

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Hasmik

1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Anastasiia

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Franck

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Antonio

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Très bien
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Marie Laure

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Gregory

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

LESIGNE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good choice, a day's drive from channel ports.
Only stayed 2 nights, but had a very comfortable, quiet room. We had asked for a disabled adapted room, and that was what we got. Ground floor, with a very spacious, well designed bathroom with walk in shower. The only slight drawback was that the shower floor was a bit slippy when covered with soapy water, but this is common in many hotels and we always keep a rubber suction mat in the back of the car. The only other disappointment---which was entirely my fault---was that the Restaurant was closed on both nights of our stay, which was the Easter weekend. I chose the hotel partly because of the excellent reviews for the restaurant, but I just didn't check the opening times !! Fortunately there was another excellent restaurant not too far away which was open. Breakfast though was very good. Would I stay here again ?? definitely.
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

PAUL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sejour multi étoilé
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Khelifa

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

Vincent

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

joyce

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personel super sympa excellent restaurant gastrono
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Relais op 16 okt 2022
Merci pour ce commentaire.Au plaisir de vous revoir.

10/10 – Uitstekend

Gerard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Une nuit tranquille et agréable
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Jessica

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Margit

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van . op 9 mei 2022
merci

10/10 – Uitstekend

Laurent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing place
Unbelievable friendly and cosy hotel. Staff super friendly, everything spotless clean, amazing food. Looking forward to returning!
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Florian op 24 mrt 2022
Thanks a lot

10/10 – Uitstekend

christophe

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van Florian op 10 mrt 2022
Bonjour, Nous vous remercions pour ce beau commentaire. Cordialement

8/10 – Goed

Aurore

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Réception op 19 feb 2022
Merci

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Petit bémol
Séjour agréable. La personne qui nous a reçu ne nous avez pas prévenus que le restaurant était complet. Nous avons dubfzore le tour de la ville et sommes rentrés bredouilles, les restaurants etaient complets
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Florian op 5 dec 2021
Bonjour, Merci pour votre retour, lors d'une prochaine réservation n'hésitez pas à mentionner votre volonté de diner chez nous ou chez un confrère. Lors de la période de Noel, l'Alsace connait une forte demande de restauration. Cordialement

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peut faire beaucoup mieux !
Séjour convenable pièces d’accueil refaites très joliment mais chambre vieillotte avec des matériaux très basiques sans aucun charme (chambre dite romantique ) porte des Wc qui ne ferme pas ; salle de bain moche
4 nachten verbleven in november 2021
Reactie van La réception op 10 nov 2021
Bonjour, Nous vous remercions de votre retour et allons faire part de vos remarques à la direction. Cordialement

10/10 – Uitstekend

Magali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon rapport qualité prix
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Florian op 22 okt 2020
Bonjour, Nous vous remercions pour votre retour d'expérience positive. Cordialement

8/10 – Goed

Marilyne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jolie chambre !
La chambre était jolie et propre ! À l'arrivée, je découvre une petite bouteille d'eau et sachet de thé mais il manquait la bouilloire :) Sinon, très bien.
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van L'équipe du Relais de la Poste op 13 okt 2020
Bonjour, Nous vous remercions pour ce commentaire Florian

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van L'équipe du Relais de la Poste op 6 okt 2020
Bonjour, Nous vous remercions pour votre évaluation. Au plaisir L'équipe du Relais de la Poste

8/10 – Goed

Mamo, Karlsruhe

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Abendessen im Restaurant war hervorragend. Rundum die Service waren sehr gut und freundlich. Das Zimmer waren schön und sauber. Leider bei der Hitze im Sommer war das Ziimmer zu warm konnte nicht richtig durchlüften, weil der Fenster so klein und ein einziger Fester war. Bei kühlerer Jahreszeiten wäre besser gewesen.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait top du top et personnel très serviable
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Hervé

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van florian op 24 jul 2020
Thanks for the comment ! Best regard

8/10 – Goed

Ulf

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Florian op 24 jul 2020
Thanks for the comment ! Best regard

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van florian op 12 jul 2020
Thanks a lot

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres bien
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Reception op 8 jul 2020
Thanks a lot

6/10 – Redelijk

Verena

3 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van Florian ESCHENBRENNER op 2 jul 2020
Bonjour, Nous vous remercions pour votre aimable commentaire Cordialement

10/10 – Uitstekend

nora

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Très agréable chambre propre. Personnel aux petits soins. Surtout le monsieur du soir . Petit dej au top avec des spécialités différentes chaque matin ( menele un jour le suivant kouglof et brioche noisette . J’ai adoré ces deux nuits . Merci
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Johannes

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr gut
Hervorragender Service. Deutschsprechendes Personal. Super Hotelrestaurant anbei. Sehr gutes Preis-Leistungsverhältnis. Parkplatz kostenfrei vor der Tür.
3 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Magali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de charme
Chambre spacieuse avec une très bonne literie. Il manque juste un éclairage au niveau du bureau.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

HENRI

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
mécontent
Grande surprise en arrivant à l’hôtel , qui suite à un sinistre des eaux a fermé son restaurant , aucun chauffage dans les chambres , aucun éclairage pour rejoindre les chambres du parking ! Je ne comprends pas que vous n'ayez pas eu cette information car le sinistre avait eu lieu depuis plusieurs jours !! Par contre le petit déjeuner était excellent
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Joan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van La réception op 4 okt 2019
Merci pour votre réponse

10/10 – Uitstekend

louis

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alsace authentique
Charmant établissement très alsacien dans le décor et la gentillesse du personnel.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van La réception op 6 okt 2019
Merci pour votre réponse

10/10 – Uitstekend

Olivier

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel très calme et très agréable
Hotel très agréable et très calme
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van La réception op 6 okt 2019
Merci pour votre réponse

10/10 – Uitstekend

Josiane

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van La réception op 6 okt 2019
Merci pour votre réponse

10/10 – Uitstekend

Anja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr schönes altes Hotel mit Stil
Sehr schönes altes Haus, Betten waren sehr gut, schönes großes Badezimmer, leider keine Klimaanlage. Essen im Restaurant wurde von Michelin mit 2 Sternen ✨ bewertet, sehr lecker, aber eben auch teuer. Familien mit Kindern sollten das beachten.
2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Josiane

Charmant village
Très bien, bonne literie. Le pain au petit déjeuner ainsi que les croissants étaient absolument excellents.
1 nacht verbleven in augustus 2018