Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura





Beoordelingen
10 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer (with Living Area) laden

Deluxe Twin kamer (with Living Area)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Suite, Meerdere bedden, kitchenette laden

Suite, Meerdere bedden, kitchenette
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, Meerdere bedden, kitchenette, op benedenverdieping (Garden View) laden

Suite, Meerdere bedden, kitchenette, op benedenverdieping (Garden View)
Hoogtepunten
Een koer
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer (with Living Area) laden

Deluxe tweepersoonskamer (with Living Area)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Executive suite, 2 slaapkamers, kitchenette laden

Executive suite, 2 slaapkamers, kitchenette
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
2 slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Suite, 1 queensize bed, kitchenette (Garden View) laden

Suite, 1 queensize bed, kitchenette (Garden View)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een koer
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Kitchenette
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

58 Matsuya-cho, Kyoto, Kyoto, 604-0831
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 202 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 2500 per persoon
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 1699 per nacht (op 50 meter afstand)
- Toeslag voor babybed: JPY 2000.0 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tomoya Residence Hotel Nijo Takakura
Tomoya Residence Kyoto Nijo Takakura
Tomoya Residence Nijo Takakura
Tomoya Resince Nijo Takakura
Tomoya Kyoto Nijo Takakura
Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura Hotel
Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura Kyoto
Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Tomoya Residence Hotel Kyoto Nijo Takakura
Beoordelingen
10
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Kyoko
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful Stay!
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Mohammad G
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammad G
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Guillaume
28 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillaume
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Marlon, Berkeley
Reisde met een groep
19 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlon
10/10 – Uitstekend
Ngo
16 aug 2022
Ngo
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
ryo
Reisde met een groep
6 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ryo
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Hiroshi
Reisde met familie
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiroshi
2 nachten verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
8 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Sayuri
Reisde met een groep
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sayuri
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
静かなホテル
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Yossy, 東京
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yossy
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Yossy, 東京
Zakenreiziger, Reisde met familie
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yossy
2 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent Hotel
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Chie
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
きめ細やかな心遣いが素晴らしい、上質なホテル
Chie
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 mei 2019
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019