Gehele woning
SHIBASHI Umeyacho
Dit vakantiehuis met een keuken ligt op wandelafstand van Kawaramachi-straat
Fotogalerie voor SHIBASHI Umeyacho





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Gehele woning
Max. aantal: 5
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 284
4 aug - 5 aug
Over deze accommodatie
Voeg datums toe voor prijzen
Accommodatie-voorzieningen
Gelijkaardige accommodaties

Hiyori Stay Kyoto Kamogawa
Hiyori Stay Kyoto Kamogawa
- Keuken
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
10.0 van 10, Uitzonderlijk, 55 beoordelingen
De prijs is € 98
17 jul - 18 jul
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor Japans ontbijt: ongeveer JPY 3000 voor volwassenen en JPY 3000 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorziening: een brandblusapparaat
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
SHIBASHI Umeyacho House Kyoto
SHIBASHI Umeyacho House
SHIBASHI Umeyacho Kyoto
SHIBASHI Umeyacho Kyoto
SHIBASHI Umeyacho Private vacation home
SHIBASHI Umeyacho Private vacation home Kyoto
Over deze buurt

157 Shimoumeyacho, Higashiyama-ku, Kyoto, Kyoto, 605-0915
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over SHIBASHI Umeyacho
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Stephen
20 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
8 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
ひろゆき
30 apr 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ひろゆき
1 nacht verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
Joanna
Reisde met partner
31 mrt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joanna
5 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
KUAN CHUN
Reisde met familie
10 nov 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
KUAN CHUN
10/10 – Uitstekend
ぴか, 東京
Reisde met partner
30 jan 2020
Positief: Netheid, voorzieningen
ぴか
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Bill, Melbourne
Reisde met een groep
10 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bill
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Simon
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simon
5 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Marian
19 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best accommodation. Superb
Marian
4 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Youngjin
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최고의 가족여행숙소
Youngjin
6 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Asami
24 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
キレイでした!
Asami
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
MARINA
2 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARINA
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Linnéa, Stockholm
25 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Linnéa
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
dawara
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dawara
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
COCO, TOKYO
13 sep 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
時間がなくてもチェックインの手間がなく便利♪
COCO
2 nachten verbleven in september 2018