Gehele woning
Rinn Kujoharikoji 59
Dit vakantiehuis biedt onder andere een kitchenette. Je vindt het nabij Kyototoren.
Fotogalerie voor Rinn Kujoharikoji 59





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Gehele woning
1 badkamer Max. aantal: 3 28 m²
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 92
22 jul - 23 jul
Over deze accommodatie
Voeg datums toe voor prijzen
Accommodatie-voorzieningen
Gelijkaardige accommodaties

Sakura Terrace The Atelier
Sakura Terrace The Atelier
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
- Microgolfoven
8.8 van 10, Uitstekend, 946 beoordelingen
De prijs is € 31
21 jul - 22 jul
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rinn Kujoharikoji 59 House Kyoto
Rinn Kujoharikoji 59 House
Rinn Kujoharikoji 59 Kyoto
Rinn KujoHarikoji tei 59
Rinn Kujoharikoji 59 Kyoto
Rinn Kujoharikoji 59 Private vacation home
Rinn Kujoharikoji 59 Private vacation home Kyoto
Over deze buurt

59 Nishikujo Harikoji-cho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8422
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Rinn Kujoharikoji 59
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
29 mrt 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
miharu, 京都
Reisde met partner
24 dec 2020
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
miharu
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
25 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Vanessa, Boston, MA
Reisde met partner
3 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanessa
3 nachten verbleven in januari 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
22 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 apr 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
management
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 jan 2017