Exterieur

Beoordelingen van M's Hotel Gojo Naginatagiri

3 out of 5
M's Hotel Gojo Naginatagiri
Naginatagiricho 211-1, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 109 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 71 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 218 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 218 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Acacia

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nunca aparece el staff, son fantasmas, necesitan explicaciones en inglés y en español, el lavadero no tiene explicaciones, el microwave es incomprensible y no tiene platos, la estación de café no tiene café ni te
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Molly

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Shelley

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was like a boutique hotel! Very clean and comfortable. Room size was bigger than any of the other places we stayed! There is not daily cleaning but if you need anything, staff is available.
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Zong

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Melanie

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Zimmer war dreckig und heruntergekommen und der Abfluss im Badezimmer war verstopft. Wir würden einen Aufenthalt in diesem Hotel nicht empfehlen!
5 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Nick

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slightly strange absent staff set up and obvs no breakfast or bar or shared spaces etc BUT very very central (seemed EVERYWHERE was a short bus ride away!!). What interaction we did have with the staff (5 mins at check in) was simple, efficient and polite. The inexpensive washer/dryer laundry was a godsend. The room was super neat tidy and clean. It was an excellent base shilst in Kyoto! Cheers !
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Yudai

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Kiarash, Newmarket

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a cozy and quiet place, about 5 minutes of walk to Gojo Station, and it was kind of clean, but they don’t do the room services every day; in my whole stay (7 days), they only cleaned the room two times! Also, the room doesn’t have a drinking bottle of water, so you need to buy it even when you have just arrived from a long trip. In my experience, they usually give you even a small bottle of water when you arrive.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 18 feb 2024
Please note that our hotel is cleaned once every three days.You can change amenities and towels if you ask the staff.Also, if there is an additional charge, we can do the cleaning, so please let the staff know.

10/10 – Uitstekend

さくら

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 18 feb 2024
五条駅から徒歩5分の便利なロケーション。繁華街の烏丸・河原町に近いエリアです。ビジネスにも、観光の拠点としても便利なだけでなく、近くには大きな桜の木が植えられた公園があり、子供たちも多く遊んでいる安心なロケーションです。ホテルのすぐ近くにコンビニもあるので大変便利です。

10/10 – Uitstekend

Mireille

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
7 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

??

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Keisuke

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
隠れ家的な雰囲気があり、 束の間の休暇でしたが、 京都をゆっくり満喫出来ました♪
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI op 30 nov 2023
この度は数あるホテルの中から私共のホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。お客様より温かい口コミをお寄せ頂き大変嬉しく存じます。今後もサービスの向上に努めて参ります。お客様のまたのご来館をスタッフ一同お待ちしております。

10/10 – Uitstekend

jason

3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 30 nov 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We are encouraged by your comments and will continue to do our best. We look forward to welcoming you again.

2/10 – Ontzettend slecht

HISAKO

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Taki

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strangely, not many restaurants nearby that we liked. Close convenience store though
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Lok Hin

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

ou yang

3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 24 jul 2023
この度は当ホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。お客様にお褒めの言葉を頂けるようサービスを向上して参ります。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 – Goed

INGRID

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pratique
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI op 13 jul 2023
Thank you for staying at our hotel this time.We are honored to hear that you were satisfied with your stay.We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Magalie

Reisde met partner
Positief: Netheid
Bon emplacement mais check in compliqué car code d’entrée non communiqué par l’hôtel. De plus on nous a refait payer des frais (ce qui n’était pas précisé et nous avions déjà payé des frais de réservation en ligne, bien que pas cher, pas correct de ne pas le précisé)ménage fait tous les 3 jours (sur 4 nuits notre chambre a été nettoyée une seule fois (le dernier jour) Heureusement que l’emplacement est bon.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 2 jul 2023
Thank you for staying at M's Hotel this time. The guest must pay the Kyoto city tax. The Kyoto city tax per person, per night is not included in the price and must be paid at the property.In addition, the cost depends on your accommodation fee.The accommodation fee per person, per night is 020,000 JPY, the tax is 200 JPY. 20,000 JPY 49,999 JPY, the tax is 500 JPY. 50,000 JPY over, the tax is 1,000 JPY. (The amount of tax is per person, per night).According to the Kyoto Metropolitan Government, the Kyoto City Tax is used to cover the costs of involved in enhancing the attractions of Kyoto as an international cultural and tourist city, and in promoting tourism. Room cleaning is only once every 3 days.If you would like to exchange towels or collect garbage, please pick up the phone. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Amy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It would be appreciated if the hotel provide garbage disposal service everyday or a public garbage trash box.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 2 jul 2023
Thank you for staying at M's Hotel this time. We will continue to improve our services based on your feedback. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

See Ping

3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 2 jul 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

テルオ

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔で静かでした。
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 2 jul 2023
この度は私共のホテルにお泊り頂き誠にありがとうございます。お客様にご満足して頂けるサービスが提供できましたようで大変嬉しく存じます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Akihiro

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったので機会があればまた利用する
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 28 mei 2023
この度は当ホテルにお泊り頂き誠にありがとうございました。お客様に満足して頂けましたようで嬉しく存じます。お客様のまたのお越しを心よりお待ちしております。

8/10 – Goed

Keiko

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
設備、室内は清潔でよかったです。室内のテレビのリモコンが電池切れか故障でフロントで確認をお願いしようと思いましたがチェックインでの対応に追われておられたので諦めてテレビ本体で操作したので結果として問題なく見れました。残念だったことは外国の旅行者の方が多く共用部廊下深夜遅くまで長電話をされている声(大きめの声)が気になってなかなか寝付けなかったことでした。
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 28 mei 2023
この度は私共のホテルにお泊り頂き誠にありがとうございました。お客様よりスタッフにお声掛けくださいましたら、該当のお部屋のお客様へ注意をさせて頂くことも可能です。お困りのことがあれば、お気軽にご相談ください。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

4/10 – Matig

Katsuya

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 28 mei 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Ali

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A steal for the price!
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 28 mei 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. Did you have a comfortable stay at our hotel? We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

SEE CHI

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
房間整潔,去附近的景點,如清水寺、祇園、京都駅,步行也可以。
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 28 mei 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. Thank you for your compliments regarding the location of our hotel. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

こうせい

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 28 mei 2023
Thank you very much for staying at our hotel. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Johannes

8 nachten verbleven in april 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri  op 5 mei 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We will continue to strive to improve our services. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

KIYOTSUGU

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
いろいろ素晴らしかった。ただ唯一の不満は、ホテルにある製氷器が無かったことのみ。あとは全部100点でした。
7 nachten verbleven in april 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 1 mei 2023
この度は数あるホテルの中から私共のホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。製氷皿につきましては、ご不便をおかけし申し訳ございませんでした。お客様のご意見を参考にサービス内容を改善して参りますので、引き続きエムズホテルをご愛顧くださいますようお願い申し上げます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

8/10 – Goed

Birgit

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Probably the best value for money during our whole Japan trip, but the shower curtain should definitely be changed, as it was mouldy.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We will continue to work hard so that you can spend your time comfortably at a reasonable price. We are looking forward to seeing you again.

6/10 – Redelijk

Sabina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is place will do if you are traveling alone or max with 2 people. It is clean and safe and has a convenience store right around the corner. But this place was advertise for 4 and there is no way 4 people with luggage can stay in this room comfortably! We stayed two nights with a family of for with two older teens and it was not easy to say the least. It is quite a walk from the train station and just know that there is nobody on-site to assist in anyway, it's all self check-in and done remotely. Would recommend only to single business traveler or 2 adults with car that do not need any assistance and are familiar with area.
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. Despite your busy schedule, we appreciate your detailed review. We will improve based on your opinion. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Thomas

5 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for using our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

4/10 – Matig

YUK YING

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very bed hygiene, good location
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We will continue to improve the facilities and equipment of the guest rooms. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Yuji

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 28 mrt 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただきまして誠にありがとうございました。高評価をいただき、大変光栄でございます。今後も、お客様により快適にお過ごし頂けるようホテルスタッフ一同努力を重ねていく所存でございます。お客様のまたのお越しをお待ちしております。

6/10 – Redelijk

Kei

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for using our hotel this time. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

Masashi

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff supported us very kindly for checking-in and checking-out!
6 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI op 24 mrt 2023
この度は当ホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございます。スタッフの対応に関しまして、お褒めのお言葉を頂戴できたいへん嬉しく存じます。今後もお客様に満足していただけるよう精進して参りますので、またご宿泊をお待ちいたしております。

8/10 – Goed

Matthew

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for staying at our hotel from among the many hotels this time. We are looking forward to seeing you again.

4/10 – Matig

YASUHITO

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 23 mrt 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。しかしながら、お客様に満足して頂けるサービスが提供できず申し訳ございませんでした。お客様にまたご来館いただける日をお待ちしております。

8/10 – Goed

Bianca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value for money, was nice to have a pretty big room in comparison to similarly priced hotels in Osaka and Tokyo! Room was very clean, room cleaning is only once every three days which didn't bother me and they put out new towels at the front desk for you to grab if needed. Great location, around the corner from the metro line. Front desk is essentially self service although there was a staff member there to check me in as I arrived at 4pm (when check in opens) not sure if that is the same everyday. I didn't really see anyone at the front desk usually although I think there were staff in the office. The downfall of this place is incredibly thin walls, you can hear people talking in rooms around and above you and if you are staying under someone you will hear them walking around very clearly which is not great especially at a location like Kyoto when you want to be up early to catch the main attractions with minimal crowds!!
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 23 mrt 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. Thank you for writing a detailed review. We will continue to devote ourselves to providing services that will be praised by our customers in the future. When you come to Kyoto again, please use M's Hotel. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Uitstekend

monika

3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 23 mrt 2023
この度は当ホテルをご利用いただき誠にありがとうございました。お客様より10点満点評価を頂きスタッフ一同、大変嬉しく存じます。お客様のまたのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Haruka

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
新しくてとても清潔で綺麗。コスパ良しのホテル。
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 23 mrt 2023
この度は当ホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。今後も安価で快適にお過ごし頂けるサービスが提供できますよう精進して参ります。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Weiyong

Positief: Netheid
9 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル五条NAGINATAGIRI フロント op 23 mrt 2023
この度は私共のホテルにお泊まり頂き誠にありがとうございました。お客様に満点評価を頂き、重ねてお礼を申し上げます。また京都にお越しの際は是非エムズホテルをご利用ください。

10/10 – Uitstekend

Jonas

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
安くて、いいし、鍵じゃなくて、パスワードで手っ取り早い
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 16 mrt 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。お客様に5点満点を頂き嬉しく存じます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely incredible experience. Contactless check in/out, with various amenities that really made my stay much more enjoyable. Beautiful building and room, I will come back again
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 16 mrt 2023
Thank you very much for staying at our hotel this time. We are very honored to receive words of praise from our customers. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

YOSHIHIRO

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 16 mrt 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。ご滞在中は快適にお過ごしいただけましたようで大変嬉しく存じます。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

10/10 – Uitstekend

けんたろう

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋が清潔で良かった
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van エムズホテル 五条NAGINATAGIRI フロント op 16 mrt 2023
この度は私共のホテルにご宿泊いただき誠にありがとうございました。お客様のお褒めの言葉は何よりの励みとなります。今後もサービスの向上に精進して参ります。お客様のまたのご来館をお待ちしております。

6/10 – Redelijk

??

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van M's Hotel Gojo Naginatagiri op 27 apr 2023
Thank you very much for staying at our hotel from among the many hotels this time. We are looking forward to seeing you again.