Kyoto U-Bell Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Kawaramachi-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kyoto U-Bell Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(18 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin Room laden

Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Twin Room laden

Twin Room
Alle foto's voor Semi Suite laden

Semi Suite
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Alle foto's voor Barrier Free Triple With Bath laden

Barrier Free Triple With Bath
Alle foto's voor Deluxe Double Room laden

Deluxe Double Room
Junior Suite Double Or Twin
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 512 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

41-3 Higashikujo Ishidacho, Minami-ku, Kyoto, Kyoto, 601-8032
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
JR WEST GROUP VIA INN PRIME KYOTOEKI HACHIJOGUCHI
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Zakelijke services
9.2 van 10, Fantastisch, 1.704 beoordelingen
De prijs is € 56
27 jul - 28 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1800 voor volwassenen en JPY 1100 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1200 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Je hebt een auto nodig om van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
U-BELL Hotel
Kyoto U-BELL
Hotel Kyoto U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto Kyoto U-BELL Hotel Hotel
Hotel Kyoto U-BELL Hotel
Kyoto U-BELL Hotel Kyoto
U-BELL
Kyoto U-BELL Hotel Hotel
Kyoto U-BELL Hotel Kyoto
Kyoto U-BELL Hotel Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kyoto U-Bell Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
26 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
21 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Irene
Reisde met familie
19 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irene
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yuen Ping
Reisde met partner
28 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuen Ping
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kinue
Reisde met familie
9 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kinue
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Erich
2 mei 2025
Erich
13 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
YUI
Reisde met partner
5 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
YUI
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
AyeAye, Daly City
27 mrt 2025
AyeAye
5 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Aaron
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aaron
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
けいじ
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
けいじ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
YASUHIRO
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YASUHIRO
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
kiyomi
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kiyomi
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Cliff
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cliff
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Diana
Reisde met familie
3 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Diana
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
??
30 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Hisako
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Hisako
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
INUKAI
Reisde met familie
22 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
INUKAI
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
あやか
12 jan 2025
あやか
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Hina
5 jan 2025
Hina
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
sinitrou
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sinitrou
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Hironori
Reisde met familie
2 dec 2024
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironori
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Nancy Yue
Reisde met familie
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nancy Yue
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Janice
Reisde met partner
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janice
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Jay
Reisde met familie
30 nov 2024
Jay
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
大浴場と朝食がオススメ
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel !
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2024