Kiraku Kyoto Aneyakoji
Ryokan in Kyoto, op wandelafstand van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kiraku Kyoto Aneyakoji





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Alle foto's voor Traditioneel huis laden

Traditioneel huis
9,2 van 10
Fantastisch
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
De binnenplaats
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Klimaatregeling
Een koelkast
Televisie
Een wasmachine en droogkast
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

118 Shikiami-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8261
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Gion Ryokan Karaku
Gion Ryokan Karaku
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
9.2 van 10, Fantastisch, 237 beoordelingen
De prijs is € 126
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Kinderen t/m 5 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kiraku Kyoto Aneyakoji Nazuna Kyoto Aneyakoji Guesthouse
Kiraku Aneyakoji Nazuna Aneyakoji Guesthouse
Kiraku Kyoto Aneyakoji Nazuna Kyoto Aneyakoji
Kiraku Aneyakoji Nazuna Aneyakoji
NAZUNA Kyoto Aneyakoji tei ~Warmth Functional~
Kiraku Kyoto Aneyakoji Nazuna
Kiraku Kyoto Aneyakoji Kyoto
Kiraku Kyoto Aneyakoji Ryokan
Kiraku Kyoto Aneyakoji Ryokan Kyoto
Kiraku Kyoto Aneyakoji (Nazuna Kyoto Aneyakoji)
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kiraku Kyoto Aneyakoji
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Allan
19 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Allan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas, Nuneaton
Reisde met een groep
26 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Yara, plant city
30 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yara
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Shay
28 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shay
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bryan
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bryan
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Albert
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kirk
Reisde met familie
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirk
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Vannesa
6 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vannesa
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Harrison
4 okt 2024
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
No hot water but gorgeous
Harrison
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
John
Reisde met familie
22 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
John
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kyle
Reisde met partner
23 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyle
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Jibraan
23 feb 2024
Jibraan
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Gahyeon
30 jan 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gahyeon
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Jordan
Reisde met partner
20 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jordan
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Matthew
Reisde met familie en kleine kinderen
3 okt 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Matthew
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Rowillande
Reisde met familie
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rowillande
10/10 – Uitstekend
Taha
Reisde met een groep
14 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Taha
10/10 – Uitstekend
MIJU
Reisde met familie
6 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MIJU
2 nachten verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Jenny
16 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jenny
4 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Chad
31 okt 2021
Chad
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 mrt 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
14 feb 2020
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Jon Dyhre
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jon Dyhre
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
Ray
30 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ray
3 nachten verbleven in juli 2018