Hotel WBF Gojo Omiya
Hotel met een 24-uurs receptie, op wandelafstand van Shijo-straat
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel WBF Gojo Omiya





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken laden

Standaard Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Single use) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Single use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken (Single use) laden

Superior Twin kamer, niet-roken (Single use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Eigen bubbelbad
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Single Use) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Single Use)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Large) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Large)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken laden

Standaard tweepersoonskamer, voor 1 persoon, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Superior Twin kamer, niet-roken laden

Superior Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Traagschuim
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Banyan Tree Higashiyama Kyoto
Higashiyama
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
9.0 van 10, Fantastisch, 21 beoordelingen
De prijs is € 727
25 jul - 26 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

467, Minamimonzencho, Shimogyo-ku, Kyoto, Kyoto Prefecture, 600-8372
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Holiday Inn Kyoto Gojo by IHG
Holiday Inn Kyoto Gojo by IHG
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 74 beoordelingen
De prijs is € 71
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 750 voor kinderen
- Betaald parkeren: JPY 1500 per nacht
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel WBF Gojo Omiya Kyoto
WBF Gojo Omiya Kyoto
WBF Gojo Omiya
Hotel WBF Gojo Omiya Hotel
Hotel WBF Gojo Omiya Kyoto
Hotel WBF Gojo Omiya Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel WBF Gojo Omiya
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 nov 2020
Negatief: Comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2020
8/10 – Goed
E, Japan
20 sep 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
E
1 nacht verbleven in september 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
YOHEI
2 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOHEI
1 nacht verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Peter Tam
Reisde met een groep
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Peter Tam
4 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Gemma, Australia
Reisde met partner
3 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gemma
6 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
miyuki
Zakenreiziger
8 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
miyuki
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Heting
1 dec 2019
Heting
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Tony
Reisde met familie
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tony
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
soabah
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
soabah
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Sharee
28 nov 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Quiet with helpful staff
Sharee
3 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Thibault
23 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon séjour
Thibault
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Man Fan Zoe
21 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Man Fan Zoe
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
LING HSUAN
21 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LING HSUAN
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
avshalom
19 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
avshalom
5 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
10 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 okt 2019
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 sep 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in september 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Vluchten
Autoverhuur