Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Kyoto, bij het shoppingcenter, op wandelafstand van Markt van Nishiki

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.

Lobby
Exterieur
Dagelijks ontbijtbuffet (JPY 2200 per persoon)
Lobby
Standaard Twin kamer, niet-roken | Donsdekens, individueel gemeubileerd, geluiddichte muren

Beoordelingen

9,0 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Executive Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 31 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (with Extra Bed)

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 28 m²
  • Max. aantal: 4
  • 3 eenpersoonsbedden

Deluxe Twin kamer, niet-roken

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, niet-roken (King)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Een bidet
  • 28 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard tweepersoonskamer, niet-roken

9,8 van 10
Uitzonderlijk
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
Een bidet
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard Twin kamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Verduisterende gordijnen
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe King Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Executive Twin Room

  • Max. aantal: 3
  • 2 Twin Beds

Standard Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Double Beds

Deluxe Twin Room

  • Max. aantal: 3
  • 2 Twin Beds

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
457 Matsugae-cho, Nakagyo-ku, Kyoto, Kyoto, 604-8034

In de buurt

  • Markt van Nishiki - 6 min. wandelen - 0.5 km
  • Gion Corner - 13 min. wandelen - 1.2 km
  • Altaar Heian - 2 min. rijden - 1.9 km
  • Kiyomizu Temple - 3 min. rijden - 2.0 km
  • Nijō-kasteel - 4 min. rijden - 2.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sanjo - 6 min. wandelen
  • Metrostation Shiyakusho-mae - 6 min. wandelen
  • Osaka (ITM-Itami) - 55 min. rijden

Restaurants

  • ‪サンマルクカフェ - ‬1 min. wandelen
  • ‪つるかめ六角 - ‬1 min. wandelen
  • ‪龍鳳 - ‬1 min. wandelen
  • ‪MOTION DINER KYOTO - ‬1 min. wandelen
  • ‪鎌倉パスタ ユニゾイン京都河原町四条店 - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.

Hotel vlak bij Markt van Nishiki
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. bevindt zich dicht bij Gion Corner en Altaar Heian en biedt een wasserij. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een lift en rookvrije accommodatie
  • Een kluis bij de receptie, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Een automaat en meertalig personeel
  • Beoordelingen van gasten zijn zeer positief over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
De 84 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met diepe ligbaden en bidets
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met digitale zenders
  • Koelkasten, schoonmaakservice en telefoons

Talen

Engels, Japans

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 09.30 uur: JPY 2.200 voor volwassenen en JPY 2.200 voor kinderen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (op verzoek)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Bidet
  • Diep bad
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Betaalfilms
  • Flatscreen-tv van 32 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 2200 voor volwassenen en JPY 2200 voor kinderen
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren. 
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Kyoto Vista
Hotel Premio Vista Kyoto
Hotel Vista Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto
Kyoto Hotel Vista
Kyoto Vista Hotel
Kyoto Vista Premio
Vista Hotel Kyoto
Vista Premio
Vista Premio Kyoto
Hotel Vista Premio Kawaramachi St.
Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.
Vista Premio Kawaramachi St.
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Hotel
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Kyoto
Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. Hotel Kyoto

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. voor parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St. uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.?

Dit hotel ligt in Downtown Kyoto, op 2 km afstand van Markt van Nishiki en Gion Corner. Ook Altaar Heian en Kyoto Imperial Palace liggen op 3 km afstand. Metrostation Shiyakusho-mae ligt op 6 minuten wandelen en naar Station Sanjo Keihan is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen over Hotel Vista Premio Kyoto Kawaramachi St.

Beoordelingen

9,0

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 467 van 809 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 274 van 809 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 809 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 809 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 809 beoordelingen

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dave, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

perfect hotel in city center

wonderful designed hotel in city center. near to eateries and shopping streets

10/10 – Uitstekend

Frank, Kalmthout

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ons bezoek aan Kyoto

Zeer goed en nieuw ( april 2011) hotel. Echter, zeer lief en leuk personeel, maar Engels laat te wensen over en dit voor een Amerikaanse keten! Ontbijt te duur ter plaatse! Ga liever een blokje om er zijn genoeg kleine leuke tentjes die een beter en goedkoper ontbijt geven! Je zit midden van de grote en kleine winkelbuurt en met taxi ( vraag hotel een briefje met de bestemmingen te schrijven en toon dit aan de taxi chauffeur) kan je alle kanten op. Ook het openbaar vervoer is goedkoop en zeer stipt zoals de Japanners zijn! De twee persoonkamer is te klein. Het is een "hok". Vraag liever twee bedden, is iets duurder maar grotere en ruime kamer! Iedere dag verse lakens en pyjama!!Een zeer fantastische ervaring! Zeker aanbevolen.

10/10 – Uitstekend

Dana

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely centrally located hotel. Staff was very kind and helpful. Very close to great food and fun Kyoto sights.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Kei Man Maggie

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love the space this hotel offers as a lot of hotel rooms can be super cramped. It is also located in a great area.
4 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10 of 10 recommend this place. Good location, amazing staff and clean rooms.
4 nachten verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Creighton

4 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Hui Lun

2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

James

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Brian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great experience!

Super friendly folks at the desk in an area that was centrally located to walk to markets, night life and tourist spots. Room was large when compared to tkerh spots during my stay, and I would definitely stay here again!
5 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Joselyn

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place to stay.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Taylor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I LOVED this hotel! The staff was wonderful, the breakfast was amazing, it was a really convenient location, and the room was spacious/clean. I will be staying here anytime I come to Kyoto!!
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

DAIKI

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Chi Pang

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
整體滿意
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Khamphoy, Austin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and big rooms!!! Will definitely book here again when I come back.
2 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Ashlea

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Khamphoy, Austin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was right in the middle of shopping district. Lots of stores and restaurants around. Rooms and bathroom are big compared to Tokyo. Will definitely come back and stay here in the future.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Well located near transport, food options & shopping. Great hotel with larger than most rooms, well organized & good breakfast options. Helpful staff, excellent location.
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

JAEYANG

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

환경친화적 수건 재사용강조

청결했고 사용한 수건을 재사용하려 걸이에ㅈ걸어두었는데 매번 새걸로 교체. 환경상 재사용 지침 보다 분명히 했으면...
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

JAEYANG

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

CHAO CHUN

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice staff
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Nicole

1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Gustavo

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Khayam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was spacious and the staff really provided a 5 star service. We also used their laundromats. Can fully recommend.
3 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

Ashvin

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

BYOC - bring your own coffee

Room was good, and comfortable. The biggest issue was no access to coffee before 3 pm for guests unless you pay for the full breakfast buffet?? Never been to a hotel that doesn't offer coffee to guests or gives a small coffee maker or even just a kettle in each room. This very small but very important amenity can make or break the comfort of a stay.
5 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

JungYoonkyung

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

단아한 교토의 아침

교토여행할 때 즐겨 찾는 곳입니다 위치가 좋아서 여행의 편리함을 극대화하며 직원들도 친절하고 환경도 청결합니다 특히 단아한 산조거리의 유서깊은 카페에서 교토 특유의 매력을 만끽하며 아침식사를 할 수 있다는 큰 장점이 있습니다
3 nachten verbleven in oktober 2024