hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi
Hotel in Kyoto, op enkele stappen van Markt van Nishiki
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 64
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Luxe Twin kamer laden

Luxe Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Alle foto's voor Premium Twin kamer laden

Premium Twin kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Alle foto's voor Standaard Twin kamer (A) laden

Standaard Twin kamer (A)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Kitchenette
Minikoelkast
Lcd-televisie
Wasmachine
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Queen Room laden

Queen Room
Standard Twin Room A
Alle foto's voor Double Room laden

Double Room
Misschien vind je dit ook leuk

Good Nature Hotel Kyoto
Shimogyo
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 512 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Gocomachi Shijo Agaru Dainichicho 410, Kyoto, Kyoto, 604-8044
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Forza Kyoto Shijo Kawaramachi
Hotel Forza Kyoto Shijo Kawaramachi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Wasservice
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 1.250 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi Kyoto
hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over hotel GOCO stay Kyoto Shijo Kawaramachi
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Cecile
23 jun 2025
Cecile
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Darlene
Reisde met familie
8 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Darlene
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea
30 mei 2025
Andrea
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Theresa
15 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Theresa
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Helen
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helen
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edward
Reisde met partner
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Edward
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Marlon Jesus
22 mrt 2025
Marlon Jesus
4 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Paul
15 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Zachary
Reisde met familie
11 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zachary
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Patti, Sacramento
Reisde met familie
4 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Patti
5 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Sayumi
Reisde met familie
8 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sayumi
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Felipe
3 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Felipe
1 nacht verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 jun 2024
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Hendrik
Reisde met familie
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hendrik
10/10 – Uitstekend
Dae Young, Thornhill
Reisde met familie
10 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dae Young
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Aurora
Reisde met partner
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aurora
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
ocean
Reisde met partner
9 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ocean
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Janet, Las Vegas
Reisde met partner
23 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Janet
3 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
megumi
11 feb 2024
megumi
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
YIHSIEN
Reisde met familie
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YIHSIEN
3 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Raymund, Santa Clarita
Reisde met familie
27 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raymund
3 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Alireza
Reisde met familie
21 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alireza
6 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Adan
Reisde met partner
19 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adan
3 nachten verbleven in oktober 2023
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Activiteiten
Pakketten
Vakantiehuizen