Grand Fine Kyoto Okazaki
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kiyomizu Temple
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Grand Fine Kyoto Okazaki





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel) laden

Standaard kamer, 1 kingsize bed (Couples Hotel)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standard King Room laden

Standard King Room
Misschien vind je dit ook leuk

hotel MONday Kyoto Karasuma Nijo
Binnenstad Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 652 beoordelingen
De prijs is € 56
17 jul - 18 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

53-11 Awataguchi Torii-cho, Kyoto-shi Sakyo-ku, Kyoto, Kyoto, 606-8436
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Heian No Mori Kyoto
Hotel Heian No Mori Kyoto
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 405 beoordelingen
De prijs is € 50
14 jul - 15 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
Grand Fine Kyoto Okazaki
Grand Fine Okazaki
Grand Fine Okazaki Hotel
Grand Fine Okazaki Hotel Kyoto
Grand Fine Kyoto Okazaki Adults Hotel
Grand Fine Okazaki Adults Hotel
Grand Fine Kyoto Okazaki Adults
Grand Fine Okazaki Adults
Grand Fine Kyoto Okazaki Hotel
Grand Fine Kyoto Okazaki Kyoto
Grand Fine Kyoto Okazaki Hotel Kyoto
Grand Fine Kyoto Okazaki Adults Only
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Grand Fine Kyoto Okazaki
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
6 mei 2025
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Julius
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Julius
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Yuji
16 mrt 2025
Yuji
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Katsuomi
2 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsuomi
1 nacht verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
mei
19 okt 2024
mei
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
David
26 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
David
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Brian, Portage
Zakenreiziger
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brian
7 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
AKIO
11 jun 2023
AKIO
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Comfortable and Convenient
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Tamao
Zakenreiziger
7 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tamao
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 nov 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
6 aug 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
30 jun 2021
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 jun 2021
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 jun 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 mrt 2020
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
よっすぃ~, 鳥取県
17 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よっすぃ~
1 nacht verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 jun 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
エクスペディアだから安心してたのに。。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Heike, Germany
13 jul 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Location - Close to Gion and mountain area
Heike
4 nachten verbleven in juni 2017
6/10 – Redelijk
greg, australia
22 nov 2016
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Nice hotel. Hard to find
greg
10/10 – Uitstekend
Andreas
13 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sensationell!
Andreas
6/10 – Redelijk
Jason, New Jersey, USA
31 aug 2016
Positief: Personeel en service
Nice bang for your buck
Jason
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer