Ace Hotel Kyoto
Hotel in luxe stijl bij het shoppingcenter in Kyoto met 2 restaurants
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ace Hotel Kyoto





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 182
4 aug - 5 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Suite (Loft, 2 adults 2 children under 12yr) laden

Suite (Loft, 2 adults 2 children under 12yr)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Ace, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Suite, niet-roken (Ace, 2 adults 1 child under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Suite, niet-roken (Tatami,4 adults 2 children under 12yr) laden

Suite, niet-roken (Tatami,4 adults 2 children under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (Historic, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Twin kamer, niet-roken (Historic, 2 adults 1 child under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(13 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr) laden

Deluxe Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een vlonderterras/patio
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (Sleeps 2 adults 2 children under 12yr)
8,8 van 10
Voortreffelijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Kamer, niet-roken (Historic King, 2ADT 1CHD under 12yr) laden

Kamer, niet-roken (Historic King, 2ADT 1CHD under 12yr)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken (King Bed, 2 adults 1 child under 12yr) laden

Deluxe kamer, niet-roken (King Bed, 2 adults 1 child under 12yr)
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(22 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Standaard kamer (King Bed, 2 Adults 1 child under 12yr) laden

Standaard kamer (King Bed, 2 Adults 1 child under 12yr)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(41 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Luxe beddengoed
Misschien vind je dit ook leuk

Henn na Hotel Premier Kyoto Eki Hachijoguchimae
Shimogyo
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 342 beoordelingen
De prijs is € 55
28 jul - 29 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

245-2 Aneyakojidori, Higashinotoin-nishiiru Kurumayacho, Kyoto, Kyoto, 604-8185
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
Mitsui Garden Hotel Kyoto Sanjo PREMIER
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.8 van 10, Uitzonderlijk, 202 beoordelingen
De prijs is € 175
1 aug - 2 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. De belasting bedraagt tussen JPY 200 en JPY 1000 per persoon per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Mogelijk zijn ook andere vrijstellingen van toepassing. Contacteer voor meer informatie de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer JPY 4800 voor volwassenen en JPY 4800 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: JPY 14300 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Toeslag voor extra bed: JPY 6215.0 per nacht
- Diner: JPY 14000
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten of per kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ace Hotel Kyoto Hotel
Ace Hotel Kyoto Kyoto
Ace Hotel Kyoto Hotel Kyoto
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ace Hotel Kyoto
Beoordelingen
9,6
Uitzonderlijk
9,8/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jul 2025
5 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Dhananjay
12 jul 2025
Dhananjay
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Katherine
11 jul 2025
Positief: Netheid
Katherine
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Melissa
Reisde met familie en kleine kinderen
27 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Melissa
4 nachten verbleven in mei 2025
4/10 – Matig
Andrea
Reisde met familie en kleine kinderen
26 jun 2025
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
james
23 jun 2025
james
6 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Joanne Yum
Reisde met familie
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Joanne Yum
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Fernando
22 jun 2025
Fernando
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Seungeun, Brookline
21 jun 2025
Seungeun
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Alisa
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alisa
3 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pamela
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pamela
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Matthew G
Reisde met partner
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Matthew G
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Kalika
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kalika
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan, Myrtle Beach
Reisde met familie
17 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

Ryan
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Kyle
16 jun 2025
Kyle
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Reiko
15 jun 2025
Reiko
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
OSCAR, La habra heights
12 jun 2025
OSCAR
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Odessa
Reisde met familie
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Odessa
4 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YAKOV
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
YAKOV
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
AMI
Reisde met familie
7 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
AMI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
6 jun 2025
David
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Anoop
5 jun 2025
Anoop
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alan
4 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alan
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tom
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tom
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Olivia
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olivia
4 nachten verbleven in maart 2025