Plaza Athenee Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Mediterraanse accommodatie met 2 restaurants en een jachthaven

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Plaza Athenee Hotel

Ingang binnen
Lobbylounge
Uitzicht vanuit accommodatie
2 restaurants, serveren ontbijt
Voorkant van accommodatie

Beoordelingen

5,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Junior suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2024
Tempur-Pedic
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2024
  • 63 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2024
Aparte slaapkamer
  • 23 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2024
Tempur-Pedic
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive suite

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Klimaatregeling
Televisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Gerenoveerd in 2024
Tempur-Pedic
  • 56 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Block 18 - Bnaid Al Qar - Opposite, Fridays, Behind Al Manar Complex, Kuwait City, 35151

In de buurt

  • Koeweit-torens - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Aqua Park - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Winkelcentrum Souq Sharq - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Grote Moskee - 3 min. rijden - 3.1 km
  • Souk Al Mubarakiya - 3 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Koeweit (KWI-Kuwait Intl.) - 25 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬7 min. wandelen
  • ‪Mais Alghanim Restaurant - ‬1 min. wandelen
  • ‪TGI Fridays - ‬10 min. wandelen
  • ‪Giovanni - ‬1 min. wandelen
  • ‪Lamba Truck - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Plaza Athenee Hotel

Hotel met een chique stijl in Dasman, verbouwd in 2024
Een jachthaven, dagelijks een gratis receptie en een koffiebar/café verwelkomen je bij Plaza Athenee Hotel. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden. Naast een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse, genieten gasten ook van gratis wifi in de kamer met een snelheid van 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen).
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen, valetparking (toeslag) en lang parkeren (toeslag)
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en toegang tot een healthclub in de buurt
  • Snelle uitcheckservice, motorboten ter plaatse en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers zijn individueel gemeubileerd en hebben volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals kussenmenu's en laptopwerkplekken.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed, lakens van Egyptisch katoen en Tempur-Pedic-bedden
  • Badkamers met regendouches en designer toiletartikelen
  • Televisies van 43 inch met premium tv-zenders en een dvd-speler
  • (kleer)kasten, verwarming en dagelijkse schoonmaak

Talen

Arabisch, Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 250+ Mbps (voor 3-5 personen of maximum 10 toestellen)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis beveiligd, onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
  • Beveiligd onoverdekt valetparkeren ter plaatse (KWD 3 per dag; inclusief in- en uitrijden)
  • Beveiligd onoverdekt lang parkeren ter plaatse (KWD 3 per dag)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: KWD 4 tot 4 voor volwassenen en KWD 2 tot 2 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Al Forn
  • Athenee Restaurant

Dingen om te doen

  • Eigen motorboot
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Dvd-speler

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Jachthaven

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 2 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Gladde vloer in de kamer
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Helling bij de hoofdingang
  • Lift (381 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Tegelvloer in de kamer
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Valetparkeren voor voertuigen met een rolstoel
  • Visueel brandalarm

Meer

  • 1 gebouw
  • 16 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in september 2024
  • Gebouwd in 2010
  • Gemeenschappelijke woonkamer
  • Mediterrane architectuur
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Tempur-Pedic-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Dvd-speler
  • Tv van 43 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon
  • Verwarming (met klimaatregeling)

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.30 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Tussen middernacht en 06.00 uur dient het stil te zijn in deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Vóór het inchecken dien je een waarborg van KWD 5 te betalen.

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer KWD 4–4 voor volwassenen en KWD 2–2 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: KWD 10.000 per kamer (enkele reis)
  • Valetparkeerkosten: KWD 3 per dag (incl. in- en uitrijden)
  • Toeslag voor lang parkeren (openlucht): KWD 3 per dag
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en buitenverlichting
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Volgens de Koeweitse wetgeving dien je als Koeweitse burger of inwoner van Koeweit een Koeweits identiteitsbewijs voor te leggen wanneer je incheckt. Koppels die een kamer wensen te delen, dienen hiervoor hun originele huwelijksdocument te tonen.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Plaza Athenee Hotel Kuwait City
Plaza Athenee Kuwait City
Plaza Athenee Hotel Hotel
Plaza Athenee Hotel Kuwait City
Plaza Athenee Hotel Hotel Kuwait City

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Plaza Athenee Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Plaza Athenee Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Plaza Athenee Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Plaza Athenee Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.30 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Plaza Athenee Hotel een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van KWD 10.000 per kamer.

Waar staat Plaza Athenee Hotel?

Dit hotel ligt in Dasman, op 15 minuten wandelen van Aqua Park en Koeweit-torens. Ook Dasman Complex en Al Hamra Tower & Shopping Center liggen op 2 km afstand.

Beoordelingen over Plaza Athenee Hotel

Beoordelingen

5,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 35 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 35 beoordelingen

4,6/10

Netheid

5,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

5,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Basmah

2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Basmah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Dennis

No frills, basically a bed and a shower.

This is a no frills hotel. I am not sure if it was a language issue or a cultural issue, but none of my requests were met. I asked for a wake up call. It never came. I asked for a taxi to be called, I ended up having to catch one on my own on the street. The hotel is a few blocks from an ATM and super market. Places to eat are a bit further away. Once I was shown how the television worked, it operated fine.
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bed sheets were not really white and not so clean than I expect. Carpet on the floor is not a good idea. Bathroom not very clean and it was water coming from the upper floor.
3 nachten verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The bathroom facilities were not in the best working order.
2 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
الحجز المفروض يكون ل٤ افراد وعطانا غرفة حق نفرين وقال الغلط من الموقع مو منه والحجز المفروض معاه فطور وجحدنا وقال لازم تدع فلوس زيادة حق الفطور
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly and responsive staff

Staff were nice and professional. For a budget hotel, this is a good pick.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Juma

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jag checkade in måndag kl 14, och checkade ut lördag kl 22. Under min vistelse blev inte mitt rum städat. Jag fick bära ut sopor själv och köpa eget toapapper när det tog slut.
5 nachten verbleven in september 2018

2/10 – Ontzettend slecht

ASEEL

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

تجربة سيئة جداً لن تتكرر التعامل سيء والواقع أسوء

تجربة سيئة جداً لن تتكرر التعامل سيء والصور والمواصفات غير صحيحة وغير مطابقة الموظفون بدل من إمتصاص غضب العميل من سوء الخدمة يضيفون لها سوء التعامل الجاكوزي لايعمل في كل الفندق بحجة الإزعاج والشكاوى!!!!!! وهذا العذرة أول مرة نسمع به في أي فندق بالعالم ليس كل الصور واقعية وبناء على كلام الموظف لابد من ذكر أن المرفق يعمل من يعوض ماتم دفعه والصدمة الحاصلة!!!!!! الأثاث والدورات (كرمتم) تحتاج لصيانة الإفطار منوع نوعاً هذا الشيء الوحيد المقبول
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Band front desk customer service, Rude manager
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Khaled

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

abdullrahman

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

سئ

خدمات سيئة والغرف صغيره جدا وكذلك دورات المياه والاثاث قديم

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

gary

Positief: Personeel en service
Hotel is good for one night need modernising
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

4/10 – Matig

Ammar Khamis, Bahrain

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad service

overall I stay for 1 night. it was a horrible hotel. They cheting us as I was already reserve for a suite for 3 persons and I surprised that is 2 beds only avilable in the room!! the pictures avialable in the web site is much differ in reality. The resturant has limited choises for breakfast and it bad food.

2/10 – Ontzettend slecht

Leonardo, Milano

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Male male

Posizione differente da quella indicata su Expedia, scarsa pulizia, aria condizionata davvero rumorosa, impossibile dormire. Pulizia deprecabile

8/10 – Goed

Rashed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Ammar

Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service

فندق جيد ولكن السعر اغلى من الخدمات المتوفرة

جيد الى جيد جدا من حيث النظافة والترتيب وكذلك وجبة الافطار وموقع الفندق في منطقة ليست مزدحمة وهذا أمر ايجابي ولكن تنقصه بعض الخدمات

2/10 – Ontzettend slecht

Reddy, Dubai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel In residential Area

The Stay was terrible at this place. First it was written as Free Airport Shuttle. No shuttle provided. The rooms are very small and the Washroom is so small that a large person cannot fit.Two out of three days the Internet was not working. Two out of three days the Television was not working. The tap in the washroom was continuously leaking and they do not repair. Third Day the Air conditioning stopped working. After complaining they checked and changed the room. There there was no electricity for most part of the night. The Power DB for three rooms was in another room where a couple was staying. Later in the morning, almost for four hours, no body attended even to the calls that there was no power. Got checked out and cannot give me a Final Bill. They want to deduct the Expedia Commission and give me the final bill which I did not accept. How can I take a bill for less than what I paid? And no free shuttle to Airport also. They want to charge for that. There is no meaning in mentioning Free Airport Shuttle if it was not there. Totally disgusted with both Expedia and also the Hotel Stay.

2/10 – Ontzettend slecht

Boong gu, seoul, korea

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Unacceptable smell hotel

Too much smell, very rustic, bad service. I don't like to recommend this hotel. Pictures and actual things are totally deferent.

4/10 – Matig

Sebastian, Argentina

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Poor service and cleaniness

TV not working. It took 5 days to fix. When I arrive, still the soap used by previous passengers was there, with hair! Internet not working. Four days latter, they gave me a GSM modem, but I had to pay for it! In summary... bad experience!